Miksi ihmeessä aktiiviset naiset näyttävät nuorilta

Anonyymi-ap

Naapurin rouva on n. 50 v. ja niin viimeisen päälle haluttavan näköinen. Trenattu vartalo, hoikka ja kauniit hiukset. Ei mikään povipommi, mutta nätit luomut. Ja mun oma vaimo 165 c. ja 88 kg... ei hitto, on tuo kamalan näköinen. Tuosta naapurista tiedän sen verran, että hänellä on ollut tuolla seksin saralla vähintäänkin monenlaita tohinaa...

14

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä, sanotko vaimoasi läskiksi jos on 88 kg ja 166 cm? Olisit tyytyväinen kurvikkaasta kaunottaresta. Minä olen 162 cm ja 153 kg. Iso on Kaunidtata! Sen verran lihominen harmittaa kun en enää pysty hieromasauvaani käyttämään kun masu on tiellä.

      Miehen kanssa harrastetaan seksiä pari kertaa kuussa.

      • Anonyymi

        Ei taida olla iästä eikä naisen painosta kiinni kun minun mieheni pettää minua isomman naisen kanssa.
        Itse olen 27v 166cm 56kg ja meillä seksiä on ehkä 1-2 kertaa kuussa kun mieheni ei halua (tai ei jaksa) kun pettää minua.
        Pitäisikö minunkin hankkia rakastaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla iästä eikä naisen painosta kiinni kun minun mieheni pettää minua isomman naisen kanssa.
        Itse olen 27v 166cm 56kg ja meillä seksiä on ehkä 1-2 kertaa kuussa kun mieheni ei halua (tai ei jaksa) kun pettää minua.
        Pitäisikö minunkin hankkia rakastaja?

        Ehdottomasti,se piristää kummasti!


      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea, ja tuo viestisi oli muutenkin huono trolli.

        Ei hän haukkunut vaimoaan läskiksi.

        Seksuaalisesti aktiiviset naiset näyttävät kauniilta. Enkä tässä tarkoita sellaista naista joka harrastaa paljon seksiä makaamalla pelkästään oman miehensä alla. Patjat eivät yleensä näytä kauniilta, vaan lihavilta ja turvonneilta.

        Seksuaalisesti aktiivinen nainen on sellainen joka on aktiivisesti kiinnostunut seksistä ja kaikesta siihen liittyvästä. Hän uskaltaa olla eroottinen, tai ostaa vaikkapa Japanista matkamuistoksi puukullin joka asetetaan juhlapaikalle kirjahyllyyn. Nuo naiset ovat hyvin usein sosiaalisia ja he uskaltavat kokeilla kaikkea elämässään. Kun on kyse varsinaisesta seksistä, he myös uskaltavat ehdottaa sitä ja heitä haluttaa, eikä heidän seksuaalinen aktiivisuus perustu pelkästään suostumiseen kun mies kysyy.

        Heidän vartalonsa on myös kiinteä. Ei laiha, vaan kiinteä. Jopa hieman pullukatkin seksuaalisesti aktiiviset naiset ovat kiinteitä ja heillä on hyvä lihaksisto, koska he ovat kirjaimellisesti aktiivisia sängyssä, eivätkä pelkästään liikuttele räpylöitään.


      • Anonyymi

        Sinähän sen parhaitten ittestäs tiedät.


    • Anonyymi

      Kyllä sen näkee naamasta myös miehellä, kun lakkaa saamasta.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo asia on vain aloittajan kertomalla tavalla. Hormonit pitävät nuorena. Mun äidin naisystävä on tuollainen "miehiin menevä". Viisikymppinen näyttäää kotkeintaan 35 vuotiaalta.

    • Anonyymi

      Suomessa on paljon upeita yli 60v naisia. Itse olen yli 50v mies. Olen onnekseni eronnut aikoinaan hirviövaimosta ja saatuani lapset aikuisiksi, olen viihtynyt enimmäkseen leskirouvien ilona.
      Niin makaa kuin petaa. Toi ylipaino on hirveä terveys- ja myös visuaalinen ongelma. Siihen vielä "hienot" tatskat niin ei perkele.
      Menkää vaikka syyskuussa pohjoiseen ruskaretkelle, niin näette kuinka hyväkuntoisia vanhoja rouvia on olemassa.
      Monet ovat vielä yli 80v seksuaalisesti aktiivisia.
      Tässä kannattaa huomioida, että se siideriä ja sipsejä vetänyt on jo 60v joku kroonikkopotilas. Kaikki eivät edes elossa.
      Sama pätee miehiin. Viime kesänä kävin Saarenmaalla lomamatkalla. Sanoin naisystävälleni, " huomaatko täällä ei ole yhtään nuoria pullukoita"?
      Vinkkinä kaikille. Läski lähtee reippaalla päivittäisellä kävelyllä.

    • Anonyymi

      Miks noi huorat on sitten niin kulahtaneita.

      • Anonyymi

        Voi sinua Petteri. On aivan eri asia kiihottua seksistä kuin rahastaa siitä.


    • Anonyymi

      Tosi on , seksi pitää mielen virkeänä jak ropan kunnossa. Tunnen naisen hän on kohta seitsemänkymmentä, sopivalla tavalla ei pihtaa nauttii seksistä, kostuu ja ejakuloi herkästi, kaunis blondi Pohjois-Karjalasta, nammm.

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­ts­um­­­me sinu­­­t käym­­ään uude­ssa cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://1lingo.com/H/D4u4N5

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 K­­u­­u­­m­a­­t­ ­t­­­y­­­t­ö­­­t­­­ ­­o­­d­­o­t­t­­a­­v­­­­a­t­­ ­­s­­­i­­­n­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18314634

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe