Matikan kokeet koululaiselle tulossa. Kyseli funktiolaskinta tuleviin kokeisiin. Eipä sitä työttömällä/köyhällä varaa ostaa ole! Onko tasapuolista pitää ensinnäkään koetta, jos lähtökohta on et sulla sitä laskin ei ole ja toisilla on ? Tämähän mene koulukiusaukseen. Vai mitä ? On tämä Parkano surkee kaupunki. Lapsetkin koulussa kärsii köyhyydestä.
Matikan kokeet Parkanossa
11
1297
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kirjastoon voisi järjestää lainattavia laskimia...ja oskilloskooppeja...ja signaaligeneraattoreita ym. kivaa.
- Anonyymi
Maksuton perusopetus ja nykyään myös toinen aste, joten koululta pitäisi löytyä laskimia.
- Anonyymi
Ei kai kukaan yhden laskimen takia konkurssiin mene, vaikka sen nyt itse lapselleen ostaisi.
- Anonyymi
Luulisi että koulusta nämä saa?
- Anonyymi
funktiolaskimet on n. 20 euroo, kyllä se iso raha on vähävaraiselle. Aina sanotaan, että kyllä sitä sen verta on. mutta kun saatana ei vaan ole, ymmärrättekö, toisilla on vaikeuksia ostaa ruokaa ja välttämättömiä tarvikkeita, saatikka lapsille koulutarvikkeita.
- Anonyymi
Tunnen paljon ihmisiä ympärilläni, jotka voisin vaikka nimeltä mainita, joiden mielestä ruoka maksaa niin paljon, ettei köyhällä ole varaa muuta kun makarooniin, eikä tarvitse prkele haaveilla mistään kokolihasta. Kiroavat ja haukkuvat maajussit ja kauppiaat lyttyyn samalla kun sytyttävät vartin aikana kolmannen tupakkinsa ja lykkäävät 24-packia auton peräkonttiin.
- Anonyymi
Teidän tarvii muuttaa sellaseen paikkaan asumaan missä kaikki on ilmaista.
- Anonyymi
Olen köyhä, siispä en tee lapsia. Tehkööt rikkaat maahan veronmaksajia.
- Anonyymi
Kyllä ne laskimet ym koulutarvikkeet pysyy paremmin ehjänä ja tallella, kun ne pitää itse hankkia.
- Anonyymi
Unohdit koulukiusaajien toiminnan.
- Anonyymi
Koulukiusaajat siis vaativat oppilaita ostamaan koulutarvikkeita. Koulukiusaaja onkin siis "opettaja"??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141