Matikan kokeet Parkanossa

Anonyymi-ap

Matikan kokeet koululaiselle tulossa. Kyseli funktiolaskinta tuleviin kokeisiin. Eipä sitä työttömällä/köyhällä varaa ostaa ole! Onko tasapuolista pitää ensinnäkään koetta, jos lähtökohta on et sulla sitä laskin ei ole ja toisilla on ? Tämähän mene koulukiusaukseen. Vai mitä ? On tämä Parkano surkee kaupunki. Lapsetkin koulussa kärsii köyhyydestä.

11

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö kirjastoon voisi järjestää lainattavia laskimia...ja oskilloskooppeja...ja signaaligeneraattoreita ym. kivaa.

• Anonyymi

Maksuton perusopetus ja nykyään myös toinen aste, joten koululta pitäisi löytyä laskimia.

• Anonyymi

Ei kai kukaan yhden laskimen takia konkurssiin mene, vaikka sen nyt itse lapselleen ostaisi.

• Anonyymi

Luulisi että koulusta nämä saa?

• Anonyymi

funktiolaskimet on n. 20 euroo, kyllä se iso raha on vähävaraiselle. Aina sanotaan, että kyllä sitä sen verta on. mutta kun saatana ei vaan ole, ymmärrättekö, toisilla on vaikeuksia ostaa ruokaa ja välttämättömiä tarvikkeita, saatikka lapsille koulutarvikkeita.

• Anonyymi

Tunnen paljon ihmisiä ympärilläni, jotka voisin vaikka nimeltä mainita, joiden mielestä ruoka maksaa niin paljon, ettei köyhällä ole varaa muuta kun makarooniin, eikä tarvitse prkele haaveilla mistään kokolihasta. Kiroavat ja haukkuvat maajussit ja kauppiaat lyttyyn samalla kun sytyttävät vartin aikana kolmannen tupakkinsa ja lykkäävät 24-packia auton peräkonttiin.

• Anonyymi

Teidän tarvii muuttaa sellaseen paikkaan asumaan missä kaikki on ilmaista.

• Anonyymi

Olen köyhä, siispä en tee lapsia. Tehkööt rikkaat maahan veronmaksajia.

• Anonyymi

Kyllä ne laskimet ym koulutarvikkeet pysyy paremmin ehjänä ja tallella, kun ne pitää itse hankkia.

• Anonyymi

Unohdit koulukiusaajien toiminnan.

• Anonyymi

Koulukiusaajat siis vaativat oppilaita ostamaan koulutarvikkeita. Koulukiusaaja onkin siis "opettaja"??

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1572
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26