aina määrätyt tuotteet myydään eioota.tätä on jo jatkunut vuosia, aina saa valittaa .mikä tää kauppias on kun ei hoida asiaa .vai onko tää joku s-marketin sisäinen juttu lasketaan montako asiakasta saadaan siirtyyn hyhkyn s-markettiin tai liatsun prismaan.olen itse yksi ja tiedän 4 muuta .mieluimmin käytäis tässä kun asutaan tesomalla mut ei voi mitään jos muutaman vuoden huomautukset ei vaikuta mitään niin ei ole onneksi ainut kauppa .eilen poikkesin noin 8 kuukauden jälkeen edelleen sama hylly tyhjä ja taas myyjä keksi jonku tyhmän selityksen .eli jatkan hyhkyssä asiontia.
tesoman s-market
Anonyymi-ap
6
581
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaaehtoista käydä, elämä on valintoja,
kysyitkö asianosaisilta? - Anonyymi
Ei s ryhmällä mitään kauppiasta ole. Jos jotain tiettyä tuotetta ei ole s ryhmän hyllyllä niin kyllä siihen joku syy on.Jos ei tesoman s marketissa ole jotain tuotetta niin kyllä tesomalla muitakin kauppoja on.
- Anonyymi
Minä käyn siinä Ruokavarastossa vähemmän porukkaa ja jonoa.
- Anonyymi
Olipas töksö kassa
- Anonyymi
Mitäs käyt siellä,
ei ketään oikeasti kiinnosta mitä sinä haluat,
et kai ole niin tyhmä,
että jotain kiinnostaisi sinun tarpeesi,
herää unestasi todellisuuteen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155