Äläkääs ny! Kuukausitolkulla yhtä pyrittiin pakottamaan murhaajaksi ja se ei onnistunut. Tutkimukset

Anonyymi-ap

Äläkääs ny! Kuukausitolkulla yhtä pyrittiin pakottamaan murhaajaksi ja se ei onnistunut. Tutkimukset lähes lopetettiin, kunnes ulkopuoliset puuttuivat ja tekijä itse puhui itsensä syylliseksi.

13

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä?

      • Anonyymi

        Saat arvata tai kysy äidiltäsi jos sekään muistaa.

        Todellisuudessa kaikki maanjussipoliisit lähtivät jo elokuussa pois Alavudelta peltotöihinsä Vaasan, Turun, Tampereen ja Vantaan liepeille. Paikalle jäi 2-3 Helsingistä ja Alavuden nimismies Akselin kanssa "selvittämään" ja purkamaan koulun pidätyskeskusta.
        Sitten oli pakko kun ministeriö käski tehdä jotakin ja murtaa Paavolle annettu rautainen suojaus. Edellisellä viikolla Aronen kävi neljännen kerran Helsingissä pidättämässä Ratakadulle Auliksen. Se tosin loppui luultavasti ylipoliisikomentajan määräykseen.

        Tämän kertoi minulle Auliksen veli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat arvata tai kysy äidiltäsi jos sekään muistaa.

        Todellisuudessa kaikki maanjussipoliisit lähtivät jo elokuussa pois Alavudelta peltotöihinsä Vaasan, Turun, Tampereen ja Vantaan liepeille. Paikalle jäi 2-3 Helsingistä ja Alavuden nimismies Akselin kanssa "selvittämään" ja purkamaan koulun pidätyskeskusta.
        Sitten oli pakko kun ministeriö käski tehdä jotakin ja murtaa Paavolle annettu rautainen suojaus. Edellisellä viikolla Aronen kävi neljännen kerran Helsingissä pidättämässä Ratakadulle Auliksen. Se tosin loppui luultavasti ylipoliisikomentajan määräykseen.

        Tämän kertoi minulle Auliksen veli.

        Finnlinesin laivalla 2000 Traween Helsingistä tapasin miehen, joka ei nimeään sanonut. Murre oli EP-murretta ja puhui kyselyyni hetken Alavuden murhasta. Sen sain selville, että kovin kaikki halusi pelastaa tekijän ja saada syylliseksi sen Auliksen. Syytä se ei osannut kertoa ja lähti hyttiinsä. Siis kesällä 1971 Sydänmaalla tiedettiin tekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat arvata tai kysy äidiltäsi jos sekään muistaa.

        Todellisuudessa kaikki maanjussipoliisit lähtivät jo elokuussa pois Alavudelta peltotöihinsä Vaasan, Turun, Tampereen ja Vantaan liepeille. Paikalle jäi 2-3 Helsingistä ja Alavuden nimismies Akselin kanssa "selvittämään" ja purkamaan koulun pidätyskeskusta.
        Sitten oli pakko kun ministeriö käski tehdä jotakin ja murtaa Paavolle annettu rautainen suojaus. Edellisellä viikolla Aronen kävi neljännen kerran Helsingissä pidättämässä Ratakadulle Auliksen. Se tosin loppui luultavasti ylipoliisikomentajan määräykseen.

        Tämän kertoi minulle Auliksen veli.

        Auliksen veli ei koskaan, painotan koskaan puhunut Hilkka-keissistä ja Auliksesta


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­­y­­m­­­f­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Maailman menoa

    • Anonyymi

      Älä kuuntele up-poika muita! Tule meidän gay-piirimme torstaina

    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon murhasta

    • Anonyymi

      upp

    • Anonyymi

      Tämä oli kirjoitettu hallitusohjelmaan...

    • Anonyymi

      pitäisi säilyttää valtion (en kyllä tiedä, minkä?) "säilytystiloissa."

    • Anonyymi

      psykologisessa mielessä tämä up- ilmiö

    • Anonyymi

      ukrainalaissotilas väittää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe