Martina tienasi tälläkin viikolla enemmän kuin Sofia

Anonyymi-ap

Tuskinpa se ketään yllättää.

23

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Böllörfin tavara ei käy kaupaksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ahaa, siellä yrittää joku taas saada solvausketjua aikaan, lapsellista toimintaa.

      • Anonyymi

        Se on se Martinan vainoaja jolla oli vähän aikaa bännit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se Martinan vainoaja jolla oli vähän aikaa bännit.

        Missähän se on häärinyt sen aikaa kun ei tänne päässyt? Aivan varmasti on myyräntyötä tehnyt, olisiko etunimien kanssa hääräillyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän se on häärinyt sen aikaa kun ei tänne päässyt? Aivan varmasti on myyräntyötä tehnyt, olisiko etunimien kanssa hääräillyt?

        Sehän on hyvä, että itse olet häärinyt ja tutkinut, kuka täällä on häärinyt. Jaksat vielå pohtia kuka mitäkin tekee "aivan varmasti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä, että itse olet häärinyt ja tutkinut, kuka täällä on häärinyt. Jaksat vielå pohtia kuka mitäkin tekee "aivan varmasti".

        Tuo kommentti ei koskenut minua vaan sinua. Ymmärsitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti ei koskenut minua vaan sinua. Ymmärsitkö?

        Et ole erityisen välkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se Martinan vainoaja jolla oli vähän aikaa bännit.

        Katos vaan Martinan vainoaja on palannut pännien jälkeen ja uutta ketjua pukkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan Martinan vainoaja on palannut pännien jälkeen ja uutta ketjua pukkaa...

        Se varmaan kaatui polkupyörällä kun ajoi liian kovaa, kun ei tykkää että häviää naisille.


    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

      • Anonyymi

        Minäkin arvostan Martinaa ja arvostan myös Martinan elämäntapaa. Elämä on tarkoitettu elettäväksi, eikä toisten ihmisten pilkkaamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin arvostan Martinaa ja arvostan myös Martinan elämäntapaa. Elämä on tarkoitettu elettäväksi, eikä toisten ihmisten pilkkaamiseksi.

        Sinä 12;02 ,et oikeasti tiedä mitä Martina tekee. Arvostat siis instassa esiintyvää hahmoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä 12;02 ,et oikeasti tiedä mitä Martina tekee. Arvostat siis instassa esiintyvää hahmoa.

        Eikö insta olekaan totuus? Voi kun kiva. Sitten Hannusta ei olekaan siellä Levillä tullut pultsari, vaikka kuvasta sellainen käsitys tulee. Voi mikä helpotus kun siellä Levillä on miehille niitä kiusauksia niin paljon tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö insta olekaan totuus? Voi kun kiva. Sitten Hannusta ei olekaan siellä Levillä tullut pultsari, vaikka kuvasta sellainen käsitys tulee. Voi mikä helpotus kun siellä Levillä on miehille niitä kiusauksia niin paljon tarjolla.

        Kyllä se Hannu näön vuoksi joskus laittaa jonkun kuvan että mukamas hiihtelisi siellä, mutta instahan ei ole totuus eli taitaa feikata sitten. Voi rähmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö insta olekaan totuus? Voi kun kiva. Sitten Hannusta ei olekaan siellä Levillä tullut pultsari, vaikka kuvasta sellainen käsitys tulee. Voi mikä helpotus kun siellä Levillä on miehille niitä kiusauksia niin paljon tarjolla.

        Hannu leikkasi amisviikset ja takatukan eli joku nuoruus nyt mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö insta olekaan totuus? Voi kun kiva. Sitten Hannusta ei olekaan siellä Levillä tullut pultsari, vaikka kuvasta sellainen käsitys tulee. Voi mikä helpotus kun siellä Levillä on miehille niitä kiusauksia niin paljon tarjolla.

        Voi niitä kiusauksia naisillekin tulla! On jopa avioliitto kaatunut!


    • Anonyymi

      Sofia on tehnyt middletonit ja kadonnut. Samoin Purra. Martina vaan ei tajua

    • Anonyymi

      Martina ❤️

      • Anonyymi

        Yksinkertainen ja tyhmä tyrkky, ei mitään muuta.

        Joko on päästy uimaan Puerto Ricon meressä 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen ja tyhmä tyrkky, ei mitään muuta.

        Joko on päästy uimaan Puerto Ricon meressä 😭

        Onko kiva olla ilkeä? Synnyitkö jo ilkeänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen ja tyhmä tyrkky, ei mitään muuta.

        Joko on päästy uimaan Puerto Ricon meressä 😭

        Sofia kun ei edes osaa uida.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍑 K­­­u­u­m­­a­­­t­ ­­­t­­y­­­t­­­ö­­t­­­ ­o­­d­­­o­­­t­t­a­v­­­­­­a­t­ ­­s­­i­n­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18315467

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe