Ben Zyskowicz muistutti torstaina Ylen A-Talkissa, että SDP on tehnyt oman vaihtoehtobudjetin ja pyytänyt eduskunnan tietopalvelua laskemaan sen työllisyysvaikutukset, jotka olivat negatiiviset.
– Sen jälkeen te piilotitte sen, te salasitte sen. Milloin se laskelma tulee julkisuuteen, jossa on laskettu teidän vaihtoehtobudjetin työllisyysvaikutukset, Zyskowicz kysyi A-Talkissa.
– Ei nyt saivarrella siitä, vastasi Zyskowiczille SDP:n ryhmäjohtaja Tytti Tuppurainen.
SDP on päivätolkulla jankuttanut saksista, leikkuulaudoista, kärpäsistä ja ties mistä epäolennaisesta sättiessään hallitusta. Mutta kun heidän pitäisi esitellä vaihtoehtoaan hallituspolitiikalle, niin vastaus on ”ei nyt saivarrella siitä” ja väistö. Demareilla substanssi = 0.
Kun ei osata, niin ei osata.
Milloin SDP julkaisee työllisyysvaikutukset, kysyy Ben Zyskowicz edelleen
8
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi jouluna saattaa olla valmista, tai sitten ei.
- Anonyymi
Se on saivartelua katsoa nollatuloksisia papereita. Tavallaan Tykki oli ihan oikeassa. Ajanhaaskausta.
- Anonyymi
Tuo Ylen A-tolk pitäisi lakkauttaa kokonaan! Sehän ei ole mitään muuta kuin Ylen tietoista vastakkain asettelua vihervasemmisto vastaan persut ja kokoomus!!!
Joka ikinen ohjelma tätä samaa!! Pitääkö siitäkin vielä verot maksaa?!! - Anonyymi
Jani Mäkelä myönsi, ettei hallitus edes tiedä, mitä työllisyysvaikutuksia näillä leikkauksilla on. Kun ei tällaisia ennen ole toteutettu, niin kaikki on pelkkää arvausta.
- Anonyymi
SDP jälkeen tyollisyys. Vuodessa työttömyys noussut rutkasti. Köyhiltä on leikattu. Milloin poliittisilta vaikuttajilta leikataan? Ymmärtääkseni suurin kuluerä Suomessa.
- Anonyymi
Kyllä meillä rahaa riittää.
"Sopeutumisrahaan ei ole tulossa heikennyksiä – Suurin etuus jopa 6 800 euroa kuukaudessa ja sitä voidaan maksaa eläkeikään asti
Lindén ”työttömänä” jo 12,5 vuotta
Kokoomuksen entinen kansanedustaja ja entinen ministeri Suvi Lindén on Kevan mukaan saanut sopeutumisrahaa ja sitä edeltänyttä sopeutumiseläkettä kesästä 2011 lähtien."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0a621ab2-e93c-48bf-904f-5acd4ac47708 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18315752
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395