taas alkaa kevään tullen näkyä tytöillä paljasta pintaa ja sekös saa kullin nousemaan, joskus epäsopivissakin paikoissa... onko muilla tätä ongelmaa että pakko piilotella seisokkia kun näkyy ihan perus kauppareissullakin niin hyvän näköisiä tytteleitä!
kevät tulee ja seisokit
29
866
Vastaukset
- Anonyymi
sama ongelma vaan ei voi aina antaa näkyä kun aina joku paheksuu helpompi on istua autossa ja katsella sieltä tyttöjä
- Anonyymi
Olisipa oma auto missä istua ja katsella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa oma auto missä istua ja katsella!
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes urpo
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Autossa myös runkkaan kun katselen nuoria tyttöjä, joku iskee silmääni laukeen hänelle. M 62
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autossa myös runkkaan kun katselen nuoria tyttöjä, joku iskee silmääni laukeen hänelle. M 62
Buaahaa kurppa Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa kurppa Buaahaa
Mitäs olet hähähähhää
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
minä ainakin nuorena hoidin kavereiden seisokit suullani vessassa kiittelivät
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa kommentoit itseäsi mikä muu sulla vois seistä buaahaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää buaahaa
Mitäs olet hehehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää buaahaa
- Anonyymi
Muistan hyvin
Jahve
- Anonyymi
Pyysin jo mun pientä sievää 60+ tyttöystävääni että heti kun ilmat lämpenee laittaa seksikkään kukkamekkonsa päälle ja stringit jalkaan että saan viedä näytille, välillä kyllä vilautetaan...
- Anonyymi
Ei kun oikea herkkupeppu, naminami.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun oikea herkkupeppu, naminami.
Pieru haisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieru haisee
Mitäs spede haiset buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alikuzu.com/H/L5e8E9
- Anonyymi
Kevät aurinko ja kauniit tytöt saavat kullin pystyyn, kun on kalua nostattavaa seuraa tiedossa. Nyt jo kädelle.
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅😆
Buaahaa mikäs muu sulla pellellä seisois buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://allyak.com/H/K9z9G9
- Anonyymi
Näin keväisin kyrpä kourassa koko ajan, kun runkkari kerran oon. Nuoret pojat ja tytöt kyllä seisottaa kyrpää.
- Anonyymi
Samoin mulla
- Anonyymi
Molemmat kyllä saavat veren vehkeessä virtaamaan
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994