Nyt vasta on ruvettu ottamaan asiaan kiinni mitä ainakin allekirjoittanut on miettinyt pitkään.Miksi Etelä-pohjanmaalla ,Keski-pohjanmaalla pakotetaan lapset laulamaan virsiä ja lukemaan raamattua sekä elämänkatsomustietoa kouluissa.? Tämä kun on ollut jo vuosia laitonta,suomessa on uskonnon vapaus.
Ymmärrän että alue on suomen raamattuvyöhyke jossa tuskin myöskään vihitään homo/lesbo pareja? No asia ei minulle kuulu kunhan otin asian esille.
Pakko uskonto
5
232
Vastaukset
- Anonyymi
Virret ja ruokarukous kuuluvat kouluun. Seurat ja kinkerit kuuluvat vapaa-aikaan. Suomi on kristitty maa ja sellaisena suomen pitää pysyäkin. Tosiasia on, että se toinen vaihtoehto on islamisaatio, johon Britaania, Ruotsi ja monet muut länsimaat ovat ajautumassa.
- Anonyymi
Uskonnon vapaus kuuluu joka maahan? Haluaako edellinen kirjoittaja juuri sitä että etelä-pohjanmaa on suomen isalamabad? Missä pakotetaan uskoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnon vapaus kuuluu joka maahan? Haluaako edellinen kirjoittaja juuri sitä että etelä-pohjanmaa on suomen isalamabad? Missä pakotetaan uskoon
Eroa kirkosta. Tämä perustelu pätee koulussakin, kun eroamisesta saa todisteenkin.
- Anonyymi
kuka voi sanoa varmasti mikä on oikea uskonto kritillisyys islamilaisuus pudhalaisuus
vai joku mymmenistä muista uskonnoista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984