Liitonarkku

Anonyymi-ap

Jumalan Kymmenen käskyä ovat ne ikuiset lait, jotka ovat voimassa maailman loppuun asti.
Käskyt on kirjoitettu Jumalan sormella kivitauluihin, joita säilytetään Liitonarkussa.

Raamatun mukaan Liitonarkku tuodaan takaisin Jeesuksen palatessa uuteen Temppeliin.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

179

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän mahtaa UT kertoa lain kautta vanhurskauttamisesta?

• Anonyymi

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

Tuhatvuotinen valtakunta tarkoittaa maan päällistä elämää.

Jeesuksen paluu, Juutalaisten Temppelin palauttaminen kunniaan, Liitonarkku tarkoittaa Juutaisten uskon ennallistamista.

Jeesus oli Juutalainen Rabbi, eikä perustanut mitään muuta uskontoa.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

Jeesuksen paluu, Juutalaisten Temppelin palauttaminen kunniaan, Liitonarkku tarkoittaa Juutaisten uskon ennallistamista.

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

laki ajaa ihmisen Jeesuksen, syntien sovittajan luo. Kristus on lain loppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärämieliset lahkolaiset väittävät Jumalaa ja Jeesusta valehtelijaksi.

Ensin ne kieltää koko perisynnin ja sitten kumoaa Jumalan ikuiset lait ja asetukset ne heittää romukoppaan. Nyt vaan henkien mukaaan hurmostellaan kuin ellun kanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suon teille 1000 vuotisen rauhan ajan maan päällä.

Pelastuneet Adventistit ovat kuitenkin 1000 vuotta taivaassa.

Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on. Ei tule riitoja.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suon teille 1000 vuotisen rauhan ajan maan päällä.

Pelastuneet Adventistit ovat kuitenkin 1000 vuotta taivaassa.

Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on. Ei tule riitoja.

1234567---

Ihmisillä ei ole mitään asiaa Jumalan taivaiseen. Saatikka harhaoppisilla Jenkkilahkoilla sitäkin vähemmän.

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

Joh. 3:13

Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

Lahja vanhurskaus on Jeesuksessa tullut pyhyys. Ei tarvi itse yrittää. Mitäs jos asuvaan tullut lehti onkin tuhansien vuosien saatossa kuihtunut Aron kuollut ja David kuollut. Ota se profetiana Jeesuksesta uusi lehti historiassa. Arkussa on tylsää nykyään on paperi arkit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaasta luettelo tuon sanan ensin uudestaan TAIVAASTA ja toisen sana UUSI UUDEN UUSI LIITTO TULI 2000 VUOTTA SITTEN TAIVAASTA. HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siel maallisessa on nyt moskeija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kun väsyy hammasten kiristelyyn löytää levon ristiltä Jeesuksen luota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärämieliset lahkolaiset väittävät Jumalaa ja Jeesusta valehtelijaksi.

Ensin ne kieltää koko perisynnin ja sitten kumoaa Jumalan ikuiset lait ja asetukset ne heittää romukoppaan. Nyt vaan henkien mukaaan hurmostellaan kuin ellun kanat.

KRISTUS MESSIAS ITSE ON LAIN LOPPU PELASTUKSEKSI JOKAISELLE JOKA USKOO. ( näytä yksikin joka ei olisi varastanut lopeta kivittäminen !)

• Anonyymi

"Raamatun mukaan Liitonarkku tuodaan takaisin Jeesuksen palatessa uuteen Temppeliin."

Antaisitko myös Raamatun kohdan, missä näin sanotaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesuksen paluu, Juutalaisten Temppelin palauttaminen kunniaan"

Jeesushan on itse se varsinainen temppeli.
        Ei mitään kivisiä temppeleitä enää tarvita, kun se aikoja sitten revittiin maan tasalle.
        Sen tarkoitus oli hävinnyt.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­N­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Aina ennen ihmettelin että mikä ihme se on se liito-narkki. Sitten hoksasin että Jeesushan on tullessaan ihan pilvessä.

• Anonyymi

Huumeveikot viihtyy hurmoslahkoissa, misssä pää menee sekaisin villitsevistä huroshengisstä, lahkojen kaatohengistä. Niihin tulee addiktio. Kaatohenkeä pitää tankata aina vain lisää ja pitää saada voimakkaampia annoksia. Monet kulkee kuuluisien kaatajien perässä satoja kilometrejä joka viikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeveikot viihtyy hurmoslahkoissa, misssä pää menee sekaisin villitsevistä huroshengisstä, lahkojen kaatohengistä. Niihin tulee addiktio. Kaatohenkeä pitää tankata aina vain lisää ja pitää saada voimakkaampia annoksia. Monet kulkee kuuluisien kaatajien perässä satoja kilometrejä joka viikko.

Valetta. Netti ja some näyttää joitakin erikoisia, harvinaisia ja usein vanhoja videoita. Sitten niitä paisutellaan. Jumalan Valtakunta on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä

• Anonyymi

Pilvivertaukset oli niitä Paavalin illuusioita. Paavali meinasi,, että pilven päällä on hyvä paikka viettää niitä Jeesuksen häitä,,on hyvät näköalat.

Siihen aikaan ei käsitetty, että siellä pilven päällä häissä olisi pitänyt olla vähintään pilkkihaalarit päällä ja happilaitteet. Siellä on kovat pakkaset ilma on hyvin ohutta.

Jeesus tulee takaisin ihan samalla tavalla kuin taivaaseen nousi ja niitä häitä vietetän Jerusalemiin laskettavassa uudessa Temppelissä.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvivertaukset oli niitä Paavalin illuusioita. Paavali meinasi,, että pilven päällä on hyvä paikka viettää niitä Jeesuksen häitä,,on hyvät näköalat.

Siihen aikaan ei käsitetty, että siellä pilven päällä häissä olisi pitänyt olla vähintään pilkkihaalarit päällä ja happilaitteet. Siellä on kovat pakkaset ilma on hyvin ohutta.

Jeesus tulee takaisin ihan samalla tavalla kuin taivaaseen nousi ja niitä häitä vietetän Jerusalemiin laskettavassa uudessa Temppelissä.

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Kärpäsparvena siis.
        Eipä tuota toinna sitten odotella.

• Anonyymi

Kivitaulut muuttui eläväksi Jeesuksessa alkoi uusi liitto hänessä. Hänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärpäsparvena siis.
        Eipä tuota toinna sitten odotella.

Kasakat oli kärpäsiä saatana on kärpästen herra pahojen tekojen herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasakat oli kärpäsiä saatana on kärpästen herra pahojen tekojen herra.

Eipä se Jeesuskaan muutoin taivaalle päässyt kuin kärpästen muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan Sana on kokonansa Totuus. Ei Paavali "meinaillut"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"a niitä häitä vietetän Jerusalemiin laskettavassa uudessa Temppelissä."

Mitään uutta kivitemppeliä ei enää tarvita.
        Jeesus on se todellinen temppeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivitaulut muuttui eläväksi Jeesuksessa alkoi uusi liitto hänessä. Hänessä.

Että mitenkä!

• Anonyymi

Sisällön näkee kun katsoo ulkohuussin aukosta alas.

• Anonyymi

Pyhyys seuraa Liitonarkkkua. Liitonarkku laintauluineen palautetaan maan päälle ennallistetussa Temppelissä Jeesuksen tullessa takaisin maan päälle.

2. Aik.8 "Salomo sanoi: "Kukaan vaimoistani ei saa asua Daavidin, Israelin kuninkaan, palatsissa. Se on pyhä, koska Herran LIITONARKKU on ollut sillä paikalla."

Viimeisellä tuomiolla avataan tekojen kirjat ja jokainen tuomitaan tekojensa mukaan, mitä kirjoihin on kirjoitettu.

Kun kirjat avataan ja teot tutkitaan, niin moni joutuu häpeään.

• Anonyymi

2 AIKAKIRJA AJALTA ENNEN JEESUSTA. SALOMON VAIMOT OLI EGYPTISTÄ KLEOPATROJA SIKSI NE EI SAANUT OLLA SIELLÄ koska Salomon kleopatrat palvoo kultajumalia ja muita joille Salomo rakensi omat temppelit heille ja kuoli onnettomana ettekö koskaan lue loppuun asti jotain kirjaa.

• Anonyymi

Joskin UT:ssa Herran sanassa sanotaan ettei vanhurskautta voi saavuttaa lain mukaan. Muutoin Jeesus olisi turhaan kuollut.

Pahantekijät kyllä tuomitaan lain mukaan. Heidän tuomiokseen on uudessa liitossa laki.

• Anonyymi

Kyllä kymmenen käskyä on edelleen kaikki voimassa ja niitä pitää kunnioittaa ja totella, muuten sinut julistetaan laittomuuden tekijäksi ja pahaksi lahkolaiseksi.

Pelkkiin omiin uskonratkaisuihin ja lahkohenkiin luottaminen on sitä hiekalle rakentamita.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Eläinuhrit vaihtui Jeesuksen kertakaikkiseen ihmisuhtiin.

Matt. 5:17

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Vasta maan päällä vietettävän tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen tapahtuu iso muutos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kymmenen käskyä on edelleen kaikki voimassa ja niitä pitää kunnioittaa ja totella, muuten sinut julistetaan laittomuuden tekijäksi ja pahaksi lahkolaiseksi.

Pelkkiin omiin uskonratkaisuihin ja lahkohenkiin luottaminen on sitä hiekalle rakentamita.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Vasta maan päällä vietettävän tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen tapahtuu iso muutos.

Apt 2 : 38
        Niin Pietari sanoi heille: " Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi ja ottakoon kukin teistä kasteen syntienne ahnteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan

• Anonyymi

Monet tulee vanhurskaaksi juuri tekojena perusteella ennen ja nyt.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet tulee vanhurskaaksi juuri tekojena perusteella ennen ja nyt.

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

Iloista antajaa jumala rakastaa.
        Vaikka itse onkin tuhkamuna.

• Anonyymi

Muslimit Egyptistä miehitti alueen rakensi moskeijoita sitä ennen kleopatrat budhan temppeleitä ja te olette tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.7

ÄLÄ TEE HUORIN jos HUORAAT et voi kivittää toisia

• Anonyymi

Baalin paljojat särkevät laintaulut ja tulevat väkevään hurmokseen, pää menee sekaisin ja järki jää narikkaan. Aloittavat villitsevät hurmostanssit ja iloa pitämään.

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi

Ei ne lahkolaisten hurmoshenkien voimavaikutukset kumoa Jumalan ikuisia lakeja, vaikka ne niin kuvittelevat.

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne lahkolaisten hurmoshenkien voimavaikutukset kumoa Jumalan ikuisia lakeja, vaikka ne niin kuvittelevat.

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

Perinteinen alkuperäinen Jeesuksen usko on vaihdettu hurmoshenkien alle menemiseen.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki ajaa syntisen Jeesuksen, syntien sovittajan tykö. Kristus on lain loppu

• Anonyymi

Onko kyse kova- vai pyöröbaaleista?
        Muovitettuna vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteinen alkuperäinen Jeesuksen usko on vaihdettu hurmoshenkien alle menemiseen.

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

ALOITAT TIMOTEUKSEN TUTKIMISEN SIITÄ MISSÄ OLLAAN JA KUKA OLI TIMPPA SIIHEN AIKAAN MISSÄ LIIKUTAAN KARTALLA 2000 VUOTTA SITTEN JA KENELLE TIMOTEUS KIRJE KIRJOITETTIIN SINULLE VAI TIMOTEUKSELLE.

• Tulemme näkemään tämän eksytettyjen joukon laki ns uskovaiset uhraamassa saatanan temppelissä jonka he luulevat palvelevan Jumalaa.
      Näin se yksi osa menee kadotukseen Jeesuksen uhrin häpäisemisestä ja saatanan palvonnasta.
      Se toinen suuri eksytettyjen joukko on ne haaleat, joille kirkkorakennus on tärkein ja kuulua haaleaan muotomenokirkkoon ja luulla, että on pelastunut kun on lapsena kastettu ja saa olla miten vaan.

• Anonyymi

Mitäs muitakaan nämä on kuin hurmahenkisiä helluntailaisia muita samanlaisia lakien kumoajia?

Matt.7
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.

1. Joh. 3:4

"Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
        JUMALAN LAIN RIKKOMISTA."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs muitakaan nämä on kuin hurmahenkisiä helluntailaisia muita samanlaisia lakien kumoajia?

Matt.7
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.

Tietenkin ovat helareita.

Ja rikkovat jokaista Mooseksen lain piirtoa kohtaan.

Ja heitä pitää siitä lain määrällä tavalla rangaista.

Jos ei tee, on itse laittomuuden tekijä.

Ja tietenkin jos ei muutoin herjaa heitä. Siitä tulee pyhitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan ei ole mitään vihreätä linjaa.

Jokainen tuomitaan tekojen ja lakien perusteella.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.

Jokainen tuomitaan joka on tuomion alainen, mutta Kristuksen oma ei ole joten ei ole tuomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Laittomuuden tekijät ovat lainalla olevia ja eritoten jotka haluaa olla lainalla eli feikkijuutalaiset eli saatanan synagooga.
        Sitten ne pakanakansat, jotka eivät tiedä laista mitään tuomitaan lainalla tekojensa mukaan, kuten raamattu asian selvästi sanoo.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Jokainen tuomitaan joka on tuomion alainen, mutta Kristuksen oma ei ole joten ei ole tuomiota.

Luehan tarkemmin. Viimeisellä tuomiolla kaksi jonoa muodostetaan. Toinen oikealle puolelle ja toinen vasemmalle puolelle.

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Matt.7

Onneksi Kristuksen omalla ei ole lakituomiota,kuten raamattu selvästi sanoo.
        Kristitty on vapaa laista Jeesuksen Kristuksen kautta, kuten selvästi raamattu kertoo.
        Hienoa upeaa vapauttavaa tekstiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin. Viimeisellä tuomiolla kaksi jonoa muodostetaan. Toinen oikealle puolelle ja toinen vasemmalle puolelle.

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

Luehan tarkemmin....ne ketkä ovat tuomiolla !!!
        Kristuksen omat EI OLE TUOMIOLLA ja sen sanoo raamattu selvästi.
        Kannattaa lukea Totuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.7

Kristus on lain loppu. Kun laki on ajanut ihmisen syntisenä Jeesuksen, syntien sovittajan luo, silloin laki on tehnyt tehtävänsä. Mutta ihminen on JÄÄNYT Jeesuksen tykö. Kristus on lain loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristus on lain loppu. Kun laki on ajanut ihmisen syntisenä Jeesuksen, syntien sovittajan luo, silloin laki on tehnyt tehtävänsä. Mutta ihminen on JÄÄNYT Jeesuksen tykö. Kristus on lain loppu.

Roistot julistaa että lait on kumottu, niin voidaan elää henkien ja tuntemusten mukaan, mitään tuomiota ei ole tulossa. Se on pirullista eksytystä, mitä hurmahenkiset lahkolaiset tekee, kun henkivaltoihin ovat menneet.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Uskovainen on tuominnut itse itsensä tietämättömyyteen ja alistettuun asemaan.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Laittomuuden tekijät ovat lainalla olevia ja eritoten jotka haluaa olla lainalla eli feikkijuutalaiset eli saatanan synagooga.
        Sitten ne pakanakansat, jotka eivät tiedä laista mitään tuomitaan lainalla tekojensa mukaan, kuten raamattu asian selvästi sanoo.

"Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy LAITTOMUUTEEN, sillä synti merkitsee

• Anonyymi kirjoitti:

Roistot julistaa että lait on kumottu, niin voidaan elää henkien ja tuntemusten mukaan, mitään tuomiota ei ole tulossa. Se on pirullista eksytystä, mitä hurmahenkiset lahkolaiset tekee, kun henkivaltoihin ovat menneet.

Ei lakia ole kumottu niiltä, jotka lainalla tuomitaan.Senkin sanoo raamattu selvästi.
        Laki on ja pysyy viimeiselle tuomiolle.
        Mutta Kristuksen omana kuolleet ja muuntuneet lopussa eivät ole muun kuin Ikuisen Elämän alaiset Jeesuksessa Kristuksessa, kuten raamattu kertoo.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksessa Kristuksessa ei ole laintuomiota ja tämä on se uusiliitto Jeesuksen veressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa loppua argumentit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.7

Juutalainen varastaa rikkoo koko lain. Joosua 7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä enemmän juutalaiset tekee syntejä yökerhoissa ja huijaa varastaa toisten huonekaluja kenkiä koiria sen PAREMPI sen pahemmin heidät tuomitsee laki.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Sutenööfi kivet kourassa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan Jeesus kärsi ristillä JEESUS EI OLE TEILLE MIKSIKÄÄN HYÖDYKSI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on syntiä jos himoitsee jotain toisten omaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan Jeesus kärsi ristillä JEESUS EI OLE TEILLE MIKSIKÄÄN HYÖDYKSI

Niinpä. Tyhmästä päästä kärsi koko ruumis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Tyhmästä päästä kärsi koko ruumis.

Helvetissä on aikaa pilkata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetissä on aikaa pilkata

Sielläkö meinasit vasta järkiintyä?
        Voipi olla että viimeiset vitsit on kerrottu jo ennen. Jatkoaikaa ei pelata kun tuomarikin puuttuu.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Luehan tarkemmin....ne ketkä ovat tuomiolla !!!
        Kristuksen omat EI OLE TUOMIOLLA ja sen sanoo raamattu selvästi.
        Kannattaa lukea Totuudessa.

Älä nyt MrHyvis hermostu!
        Kyllä se hattu löytyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt MrHyvis hermostu!
        Kyllä se hattu löytyy.

I'm cool ...

• Anonyymi

Pelkkiin henkiin uskovia hurmahenkisiä lahkolaisia on aina ollut olemassa ja tulee olemaan.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi

Jeremia myös ennusti Jeesuksen ja nuhteli juutalaisia synneistä ja Mooses myös 2 Mooses 22

• Anonyymi

Matt.25
      31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi

Uskon perusta on Jeesuksen sanat ja puheet.

Ne ovat tosia ja totisia lupauksia, joihin tulee tarttua kiinni.

Jeesus sanoo: Seuraa sinä minua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon perusta on Jeesuksen sanat ja puheet.

Ne ovat tosia ja totisia lupauksia, joihin tulee tarttua kiinni.

Jeesus sanoo: Seuraa sinä minua!

Ja kaikista hölmöimmät uskoivat tuota kaikkien aikojen uskontohuijaria.

Uskominen on tiedostamisen vastakohta.

• Anonyymi

Hurmahenget on taikasana sille että vastoin UT:n käsitystä lain kautta vanhurskautuu.

Hurmahengillä on joka asiassa oikeassa.

• Anonyymi

Lain tehtävä on ajaa syntinen Jeesuksen, syntien sovittajan tykö. Ihminen on siis JÄÄNYT Jeesuksen tykö.tässä uudessa olotilassa minä vain ILOITSEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lain tehtävä on ajaa syntinen Jeesuksen, syntien sovittajan tykö. Ihminen on siis JÄÄNYT Jeesuksen tykö.tässä uudessa olotilassa minä vain ILOITSEN

Hurmahenkiset lainkieltäjät ja kumoojat: ei lait tietenkään heitä enää mihinkään johdata parannuksen tekoon eikä Jeesuksen luokse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hurmahenkiset lainkieltäjät ja kumoojat: ei lait tietenkään heitä enää mihinkään johdata parannuksen tekoon eikä Jeesuksen luokse.

Jeesus nousi kuolleista JUHLITAAN ! SAATANA VOITETTU.

• Anonyymi

Ei lain kautta vanhurskautu, vaan laki ajaa ihmisen Jeesuksen, syntien sovittajan luokse. Silloin laki on tehnyt tehtävänsä. Ihminen JÄÄ Jeesuksen luokse. Mikä onni ja ilo!

• Feikkijuutalaiset saapuvat Kristuksen eteen tuomiolle.
      Sillä he ovat itse itselleen kirous, koska pilkkaavat Armon Henkeä eivätkä ota vastaan Pelastusta ja Ikuista elämää Jeesuksessa Kristuksessa joka vapauttaa synnin ja kuoleman laista.
      Kun he eivät ota vastaan vapautusta niin he ovat kirottuja kaikkine säädöksineen ja lakeineen ja aikanaan jokainen kohta syyttää heitä eikä mitään apua heille ole.

• Anonyymi

Aha, No se silleen Hyvä.

On.

• Anonyymi

• Anonyymi

Jaakob oli oikea Jeesuksen seurassa kulkenut apostoli (toisin kuin Tarsolainen murhamies, joka niitä omia oppejaan levitti ja sai kiistoja ja hajaannusta aikaiseksi niin Juutalaisten kuin Kristittyjen keskuudessa)

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaakob oli oikea Jeesuksen seurassa kulkenut apostoli (toisin kuin Tarsolainen murhamies, joka niitä omia oppejaan levitti ja sai kiistoja ja hajaannusta aikaiseksi niin Juutalaisten kuin Kristittyjen keskuudessa)

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

Valehtelijoita riittää

• Anonyymi

PORTTO MAGDALAN MARIASTA JUUTALAIsesta Jeesus ajoi pois demonit ! Hallelujaa ekoja Jeesuksen uskoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

! Kor 1 : 1
        Paavali, Kristuksen Jeesuksen kutsuttu apostoli Jumalan tahdosta , ja veli Soostenes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PORTTO MAGDALAN MARIASTA JUUTALAIsesta Jeesus ajoi pois demonit ! Hallelujaa ekoja Jeesuksen uskoisia.

Sylilalapset oli ensimmäisiä, joille Jeesus antoi uskon hengen lahjan "kosketuksen".

Matt. 18:6

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi

Iloista antajaa jumala rakastaa, vaikka ei itse kykenekään.

• Anonyymi

Hurmahenkiset käännyttäjät uskottelevat, että mitään tekoja ei tarvita, kunhan vaan otat sen saatanallisen hurmoshengen sisällesi ja alat hillumaan pitämään kovaa meteliä omasta uskostasi, niin varmasti pelastut.

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Jumalan sanaa:

"Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut. Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIKSI KRISTITYT TEKEE HYVIÄ TEKOJA ETTEI USKO OLISI HYÖDYTÖN

• Anonyymi

Ihminen pelastuu uskon kautta Jeesukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIKSI KRISTITYT TEKEE HYVIÄ TEKOJA ETTEI USKO OLISI HYÖDYTÖN

Mitä hyviä pelastustekoja sinä olet tehnyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko on aina hyödytöntä.
        Tieto on valtaa ja viisautta.

• Anonyymi

1. Sam. 2:3

Älkää yhä ylpeitä puhuko, älköön suustanne lähtekö julkeita sanoja; sillä Herra on kaikkitietävä Jumala, hänen edessänsä punnitaan teot.

• Anonyymi

Samuel myös ennusti ja kuoli ennen Jeesusta.

• Anonyymi

Viimeisellä tuomiolla tuomitaan kaikki ihmiset, niin Juutalaiset, Kristityt ja kaikkien muidenkin uskontojen edustajat "kukin tekojensa mukaan".

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

• Ja sinulta unohtui, että Kristitty ei ole tuomion alainen vaan Pelastunut.Se on sitten eriasia jos on kuin kristitty, mutta Jumalan Henkeä ei ole .
        Silloin sellainen ei ole Kristuksen oma, kuten raamattu selvästi sanoo.

• Anonyymi

Meri antoi kuolleet sielut. Kuolema ja Tuonela heitettiin tulijärveen missä myös peto 666 ja VÄÄRÄ profeetta ovat

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Ja sinulta unohtui, että Kristitty ei ole tuomion alainen vaan Pelastunut.Se on sitten eriasia jos on kuin kristitty, mutta Jumalan Henkeä ei ole .
        Silloin sellainen ei ole Kristuksen oma, kuten raamattu selvästi sanoo.

Usko Jeesukseen Messias Kristukseen niin sinä pelastit niin myös sinun perhekuntasi koko sukusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meri antoi kuolleet sielut. Kuolema ja Tuonela heitettiin tulijärveen missä myös peto 666 ja VÄÄRÄ profeetta ovat

Jätit kertomatta, että kaikki ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan. Vasta sitten ne tyhjät tuonela ja kuolema hävitetään.

• Anonyymi

Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Amen.

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan.

Luuk. 12:5

Kuulkaa, ketä teidän tulee pelätä. Pelätkää häntä, jolla on valta sekä tappaa ihminen että syöstä hänet helvettiin. Niin, sanon teille: häntä teidän on pelättävä.

• Anonyymi

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki SEURAKUNNAT tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan JOKAISELLE TEISTÄ hänen TEKOJENSA MUKAAN.

• Anonyymi

Helvetti tuli tässä mukaan

• Anonyymi

Oliko tämä liitonarkki Noan arkille mitään sukua?
      Oliko liiton arkissa ruori? Noan arkissa sellaista ei ollut. Se oli lähinnä tuuliajolla.

• Anonyymi

Nooan aikana vai niin NO KYSYT MOOSEKSELTA MIKSEI FAARAOT KOKENUT VEDENPAISUMUSTA. Juutalaiset kultaiset vasikat siinailla on myös tutkia. Ja vaskikäärme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooan aikana vai niin NO KYSYT MOOSEKSELTA MIKSEI FAARAOT KOKENUT VEDENPAISUMUSTA. Juutalaiset kultaiset vasikat siinailla on myös tutkia. Ja vaskikäärme.

Viron juutalaiset käyttää käärmevoidetta käärmeen puremiin vaikka mitään kundalin joga käärmeen lisäksi ei ole.Budhilla on Wikipedia hindujen jumalat ( klikkaile katso käärmeitä ).

• Anonyymi

Jos Noan arkissa olisi ollut ruori, olisi Noa syyllistynyt ruorijuoppouteen.
      Siksi arkissa ei ollut ruoria.

• Anonyymi

Mitä tapahtui kun Noa hyppäsi ulos arkista. Egyptissä oli hieroflyygit papyrykset.

• Anonyymi

Onko pahasti eksytty kun UT julistaa ilosanomaa eikä tuomiota.

• Anonyymi

Raamattu on kokonaisuus, siellä on säädetty monenlaisista asioista.

Jumalan sana on kokonansa totuus, ei vain yksi erilleen irrotettu teema siitä, kuten usein hoetaan vain jotain yhtä kohtaa.

Jumala vaikka on Rakkaus, on myös Koston Jumala.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

2. Sam. 12:15

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli

• Anonyymi

ILOSANOMA ON SIINÄ KUN JEESUS NOUSI KUOLLEISTA SITÄ SOPII ILOITA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan sana on kokonansa totuus, ei vain yksi erilleen irrotettu teema siitä, kuten usein hoetaan vain jotain yhtä kohtaa.

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

Herra löi lasta VERTAUS JEESUKSESTA HERRA LÖI POIKAANSA JOKA KUOLI SYNTISTEN PUOLESTA. TOKI NOUSI KUOLLEISTA MUTTA HÄN OLI LYÖTY MEIDÄN SYNTIEN TÄHDEN .Davidin arkku on Jerusalemissa juudeassa voitte ihailla.Kuoli ennen Jeesusta. Jeesuksen hauta on tyhjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kosta uudessa liitossa kristityt on vapaat kostamisesta. ILOSANOMAAAAAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra löi lasta VERTAUS JEESUKSESTA HERRA LÖI POIKAANSA JOKA KUOLI SYNTISTEN PUOLESTA. TOKI NOUSI KUOLLEISTA MUTTA HÄN OLI LYÖTY MEIDÄN SYNTIEN TÄHDEN .Davidin arkku on Jerusalemissa juudeassa voitte ihailla.Kuoli ennen Jeesusta. Jeesuksen hauta on tyhjä.

Ei ne tapaukset liity toisiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ILOSANOMA ON SIINÄ KUN JEESUS NOUSI KUOLLEISTA SITÄ SOPII ILOITA

Vaikka ei totta olekaan.
        Huijausta oli se Lasarus-temppukin millä henkilöbrändäys lähti lentoon.

• Anonyymi

Tarsolainen murhamies turvautui tarvittaessa valheeseen ja on epäluotettava todistaja.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on totta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valhetta.

Joten tarkkana saa olla.

Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä on totta ja oikein.

• Anonyymi

jumalan Sana on kokonansa Totuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jumalan Sana on kokonansa Totuus

Sana isolla alkukirjaimella viittaa Jeesukseen Persoonana.

On sellaisiakin Raamattuja, joissa Jeesuksen ja VT:n Herran sanat on kirjoitettu punaisella erotukseksi muiden lausumista sanoista.

Aina kun Jeesuksen ja Herran sanat ovat ristiriitaisia Paavalin tai jonkun muun ihmisen sanojen kansa, niin silloin ihmisen sanomat sanat kannattaa laittaa hyllylle.

• Anonyymi

Sinä valehtelet vaan ei yllätä ateistilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana isolla alkukirjaimella viittaa Jeesukseen Persoonana.

On sellaisiakin Raamattuja, joissa Jeesuksen ja VT:n Herran sanat on kirjoitettu punaisella erotukseksi muiden lausumista sanoista.

Aina kun Jeesuksen ja Herran sanat ovat ristiriitaisia Paavalin tai jonkun muun ihmisen sanojen kansa, niin silloin ihmisen sanomat sanat kannattaa laittaa hyllylle.

jos ihminen ei ymmärrä jotain Jumalan Sanassa, ainoa oikea teko on nostaa hattua ja mennä ohi. Jumalan Sana tuomitsee meidät, me emme tuomitse Jumalan sanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos ihminen ei ymmärrä jotain Jumalan Sanassa, ainoa oikea teko on nostaa hattua ja mennä ohi. Jumalan Sana tuomitsee meidät, me emme tuomitse Jumalan sanaa

Ei ne kaikki lauseet oli mitään Jumalan sanaa.

Paratiisissa käärme pitää oman herätyskokouksensa ja julistaa, että Jumala valehtelee teille, mitään perisyntiä ei ole olemassakaan. Nainen uskoi sen täydestä.

• Anonyymi

Jeesusta meidän on uskominen ja totena pidettävä.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

Ei ne uskot ja hurmoshenget lakeja kumoa. Vain Jumala itse voi antamansa lakinsa kumota, mutta niin ei ole tehnyt.

Room. 3:31

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

Joka julistaa, että lait on kumottu, se väittää Jeesusta valehtelijaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

Ei ne uskot ja hurmoshenget lakeja kumoa. Vain Jumala itse voi antamansa lakinsa kumota, mutta niin ei ole tehnyt.

Room. 3:31

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

Joka julistaa, että lait on kumottu, se väittää Jeesusta valehtelijaksi.

Paavali ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa.

Tarkoitus kun pyhittää keinot, sanoi jo Jesuiitat aikanaan.

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Ei ihmisen pidä omilla valheillaan Jumalan sanaa kirkastaa. Kyllä Jumalan sana on kirkasta jo sellaisenaan.

Ps.12: 7 "Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua."

• Anonyymi

Raamatussa on se totuus ja valhe sekain.

Totuus on siellä kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen ja harvat sen sieltä löytävät.

• Anonyymi

1. Kun. 22:23

Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

Valhetta käytetään tarjolla Raamatussa ihmisten todellisten motiivien seulomiseen, mihin kukin todella uskoo.

Ps. 119:29

Käännä minusta pois valheen tie, ja anna armostasi minulle lakisi.

• Anonyymi

Koko Jumalan Sana on totuus. Ihminen ei sitä tuomitse. Jumalan Sanasta ei saa ottaa pois mitään, muuten Jumala ottaa jotain pois sellaisen elämästä iankaikkisuudessa

• Anonyymi

1. Kun. 22:23

Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

Ei Paavali tee siitä poikkeusta.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi

Paavali kertoi tuon kun häntä syytettiin valehtelusta ja syyttäjät oli juutalaisia.
        Paavali siis ei valehdellut , mutta sama sinulle kusipäälle kertoi mitä tahansa kun kusta on päässä niin vaikka nalle-puhia lukis

• Anonyymi

Ps. 5:7

Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

• Anonyymi

Herra näkee niissä oman kuvansa.

• Anonyymi

" Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."

Vääryys on syntiä, Jumalan lain rikkomus on syntiä ja vääryyttä.

• Anonyymi

Siellä Raamatussa se väkevä eksytys on sisällä. Eihän se eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku "apostoleista" ei olisi saanut tehtäväkseen sitä sinne kirjoituksiin lisätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä Raamatussa se väkevä eksytys on sisällä. Eihän se eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku "apostoleista" ei olisi saanut tehtäväkseen sitä sinne kirjoituksiin lisätä.

Älä lisää Jumalan Sanaan MITÄÄN

• Anonyymi

Tämä on liitonarkki, ei muuten liikahda mihinkään ilman iltatyölisiä eikä sunnuntai korvauksia! Kyllä jempti on niin!

• Anonyymi

Olet väärällä palstalla.

• Anonyymi

Sitä vaan että ei ole jumalasi sormella mitään kirjoitettu.
      juutalaiset ne vanhan testamentin kirjoitti

• Anonyymi

Liiton arkussa oleviin kivitauluihin Jumala on kirjoittanut lain käskyt omalla sormellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liiton arkussa oleviin kivitauluihin Jumala on kirjoittanut lain käskyt omalla sormellaan.

Siksi monet murskaantuu kun ne kiveen kirjoitetut laintaulut tulevat takaisin maan päälle uuteen Jerusalemin Temppeliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi monet murskaantuu kun ne kiveen kirjoitetut laintaulut tulevat takaisin maan päälle uuteen Jerusalemin Temppeliin.

Luuk. 20:18

Jokainen, joka kaatuu siihen kiveen, ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa.

• Anonyymi

pyhän Hengen johtamina ihmiset kirjoittivat sen, mikä on saatu Jumalalta. Jumalan Sana on kokonaan Pyhän Hengen henkäyttämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pyhän Hengen johtamina ihmiset kirjoittivat sen, mikä on saatu Jumalalta. Jumalan Sana on kokonaan Pyhän Hengen henkäyttämä

Raamatussa on jopa jälkikäteen tehtyjä lisäyksiä, jotka ei sinne alkuperäiseen Raamattuun kuulu ollenkaan.

Esim. koko Markuksen evankeliumin loppu on täysin tuntemattoman kulkumiehen satojen vuosie perästä kirjoittama lisäys.

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Ei Jeesus kehottanut naisia juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään käärmeillä ja kun vaan uskoo ja kastetaan, niin siitä ei ole mitään vaaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on jopa jälkikäteen tehtyjä lisäyksiä, jotka ei sinne alkuperäiseen Raamattuun kuulu ollenkaan.

Esim. koko Markuksen evankeliumin loppu on täysin tuntemattoman kulkumiehen satojen vuosie perästä kirjoittama lisäys.

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Ei Jeesus kehottanut naisia juomaan myrkkyä ja pistättämään itseään käärmeillä ja kun vaan uskoo ja kastetaan, niin siitä ei ole mitään vaaraa.

Lisäyksiä on tehty vielä kirkolliskokouksissakin.

Esim. vanhimmista kirjakääröissä ei ole mitään hoviherran uskontunnustusta kasteen ehtona. Ne on lisäyksiä jälkikäteen.

Apt.8:37
        37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei pidä paikkaansa

• Anonyymi

Pelkkä Liitonarkun säilyttäminen tilalla ladossa toi suuren siunauksen koko Obadjan perheelle.
      Pelkkä Koko Raamatun säilyttäminen sisällä kirjahyllyssä on sekin hyvä asia.

1. Aik. 13:14

Ja Jumalan ARKKU jäi kolmeksi kuukaudeksi Oobed-Edomin talon luo omaan majaansa. Ja Herra siunasi Oobed-Edomin taloa ja kaikkea, mitä hänellä oli.

• Anonyymi

Pitänee hommata kyseinen satukirja kirjahyllyyn, niin voi jättää kaikki asiat herran haltuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitänee hommata kyseinen satukirja kirjahyllyyn, niin voi jättää kaikki asiat herran haltuun.

Tee niin. Raamattu voi alkaa vaikka loistaa sieltä kirjahyllystä yön pimeinä hetkinä ja tulee tarve lukea sitä kun oikea aika siihen on.

• Anonyymi

Urpo se on liiton arkki eikä mikään arkku

luet ny vähän sitä liiton kirjaa

• Anonyymi

Arkku on oikea käännös.

2. Moos. 25:21

Aseta kansi arkun päälle pantuasi arkkuun ne liiton todistuskappaleet, jotka minä sinulle annan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arkku on oikea käännös.

Aseta kansi arkun päälle pantuasi arkkuun ne liiton todistuskappaleet, jotka minä sinulle annan.

Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia Jumalan puolelta. Liittoja voi olla yhtä aikaa voimassa useita erilaisia, vanhempia ja uudempia. Ne eivät kumoa toisiaan vaan täydentävät toisiaan.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. [Luuk. 24:44; Room. 3:31]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia Jumalan puolelta. Liittoja voi olla yhtä aikaa voimassa useita erilaisia, vanhempia ja uudempia. Ne eivät kumoa toisiaan vaan täydentävät toisiaan.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. [Luuk. 24:44; Room. 3:31]

Eikä Jumala ole kuollut eikä tehnyt mitään testamentteja.

Testamentti -sana on virhe, koska niissä on alkukielen mukaan kyse liitoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim.ympärileikkauksen liitto on Juutalaisille ja Juutalaiseksi kääntyneille vierasheimoisille ikuinen liitto, eii siihen enää mitään toista liittoa tarvita rinnalle.

1. Moos. 17:13

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim.ympärileikkauksen liitto on Juutalaisille ja Juutalaiseksi kääntyneille vierasheimoisille ikuinen liitto, eii siihen enää mitään toista liittoa tarvita rinnalle.

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

Raamatun mukaan erilaisten vaiheiden jälkeen Jumala pelastaa koko Israelin, silmäteräkansan eli valitun kansansa.

Eipä kannata Juutalaisia pilkata.

Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns. lerssiliitos siis.
        No jo oli silläkin kiinnostuksen kohteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sopimuksella jonka toista osapuolta ei ole koskaan edes tavattu tai ole todistettavaa tietoa sen olemassaolosta.

Minullakin voi olla yhteistyösopimus hattivattien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheet Jumalan kuolemasta ja testamenttien tekemisestä ovat ennenaikaisia.

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Ei Jeesus ole Jumala, vaikka niin hoetaan. Jeesus on eri Persoona.

Luuk. 18:19

Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sopimuksella jonka toista osapuolta ei ole koskaan edes tavattu tai ole todistettavaa tietoa sen olemassaolosta.

Minullakin voi olla yhteistyösopimus hattivattien kanssa.

Liitto tarkoittaa Jumalan yksipuolista varmaa sitoumusta, joka on hänen puoleltaan ikuisesti voimassa.

Ihminen ei ole tasapuolinen sopimuskumppani tekemään Jumalan kanssa mitään kauppoja tai sopimuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liitto tarkoittaa Jumalan yksipuolista varmaa sitoumusta, joka on hänen puoleltaan ikuisesti voimassa.

Ihminen ei ole tasapuolinen sopimuskumppani tekemään Jumalan kanssa mitään kauppoja tai sopimuksia.

Siihen voisi sopimuskumppanina varmaan luottaa yhtä vähän kuin putiniin. Stalinin moraali molemmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen voisi sopimuskumppanina varmaan luottaa yhtä vähän kuin putiniin. Stalinin moraali molemmilla.

Jumala on varma ja Jumalan sana pitää sen minkä lupaa.

Ihmisiin ei pidä luottaa eikä ihmisten mielipiteisiin eikä lupauksiin.

Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on varma ja Jumalan sana pitää sen minkä lupaa.

Ihmisiin ei pidä luottaa eikä ihmisten mielipiteisiin eikä lupauksiin.

Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat.

Syntiinlankeemus eli perisynti (kollekiivinen synti) teki kaikista ihmisistä syntisiä ja epärehellisiä. Hengellinen kuolema ja ero Jumasta tuli kaikkien ihmisten osaksi heti sikiämisestä alkaen Adamin sukulaiseksi,, joita me kaikki olemme. (Room.5)

"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7

Ps. 58:4

Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.

• Anonyymi

Saatana lahkoapureineen haluaa, että Jumalan tekemän ikuisen liiton todistuskappaleet hävitetään.

Liiton arkkkuun päältäpäinkään ei saanut kuka tahansa koskea.

• Anonyymi

Jordanin ylitys
        Arkkua kantavat papit seisoivat paikoillaan keskellä Jordania, kunnes kaikki, mistä Herra oli antanut käskyn Joosualle, oli tehty. Näin täytettiin myös Mooseksen Joosualle antama käsky. Kansa kulki nopeasti Jordanin yli.
        Kun kaikki muut olivat ylittäneet joen, myös Herran arkku ja papit menivät joen poikki ja asettuivat jälleen kulkemaan kansan edellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jordanin ylitys
        Arkkua kantavat papit seisoivat paikoillaan keskellä Jordania, kunnes kaikki, mistä Herra oli antanut käskyn Joosualle, oli tehty. Näin täytettiin myös Mooseksen Joosualle antama käsky. Kansa kulki nopeasti Jordanin yli.
        Kun kaikki muut olivat ylittäneet joen, myös Herran arkku ja papit menivät joen poikki ja asettuivat jälleen kulkemaan kansan edellä.

Daavidin karkelointi liittyi Liitonarkkuun ja siellä oleviin todisteisiin Jumalan liitosta.

4 Ussa kulki arkun vierellä, ja Ahjo kulki sen edellä.
        5 Ja Daavid ja kaikki israelilaiset karkeloivat riemuissaan Herran edessä ja lauloivat soittaen lyyraa ja harppua, rumpuja, helistimiä ja symbaaleja.
        6 Mutta kun he saapuivat Nakonin puimatantereen kohdalle, härät alkoivat vikuroida, ja Ussa ojensi kätensä ja tarttui Jumalan arkkuun.
        7 Silloin Ussaa kohtasi Herran viha. Jumala löi häntä tuon hairahduksen tähden, niin että hän kuoli Jumalan arkun viereen.
        8 Daavid kauhistui, kun Herra oli näin musertanut Ussan. Paikka sai nimekseen Peres-Ussa*, ja tätä nimeä siitä käytetään vielä nytkin. [Nimi Peres-Ussa merkitsee 'Ussan murtaminen'.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Daavidin karkelointi liittyi Liitonarkkuun ja siellä oleviin todisteisiin Jumalan liitosta.

4 Ussa kulki arkun vierellä, ja Ahjo kulki sen edellä.
        5 Ja Daavid ja kaikki israelilaiset karkeloivat riemuissaan Herran edessä ja lauloivat soittaen lyyraa ja harppua, rumpuja, helistimiä ja symbaaleja.
        6 Mutta kun he saapuivat Nakonin puimatantereen kohdalle, härät alkoivat vikuroida, ja Ussa ojensi kätensä ja tarttui Jumalan arkkuun.
        7 Silloin Ussaa kohtasi Herran viha. Jumala löi häntä tuon hairahduksen tähden, niin että hän kuoli Jumalan arkun viereen.
        8 Daavid kauhistui, kun Herra oli näin musertanut Ussan. Paikka sai nimekseen Peres-Ussa*, ja tätä nimeä siitä käytetään vielä nytkin. [Nimi Peres-Ussa merkitsee 'Ussan murtaminen'.]

Lahkolaiset hilluvat epäpyhien hurmoshenkien voimasta ja yrittävät sitä perustella sillä kun Daavid karkeloi. Mutta se on huono selitys villitsevien hurmoshenkien voimasta hillumiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaiset hilluvat epäpyhien hurmoshenkien voimasta ja yrittävät sitä perustella sillä kun Daavid karkeloi. Mutta se on huono selitys villitsevien hurmoshenkien voimasta hillumiselle.

Perinteinen usko sakramentteineen ei enää riitä nykyajan ihmisille.

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja."

• Anonyymi

Salattu jumala = olematon jumala.

• Anonyymi

Jumala on aina ollut olemassa ja tulee olemaan.

Jumalausko on kaiken perusta.

Jeesuskaan ei pyytänyt rukoilemaan itsseään, vaan Isäänsä. "Isä meidän, joka olet taivaassa...

Eikä Jeesus enää edes käytä maanpäällistä tavallisen miehen nimeiä "Joshua", joita oli satoja saman nimisi siihen aikaan.

Juutalaisuuden Temppeli tulee takaisin käyttöön Jeesuksen tullessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on aina ollut olemassa ja tulee olemaan.

Jumalausko on kaiken perusta.

Jeesuskaan ei pyytänyt rukoilemaan itsseään, vaan Isäänsä. "Isä meidän, joka olet taivaassa...

Eikä Jeesus enää edes käytä maanpäällistä tavallisen miehen nimeiä "Joshua", joita oli satoja saman nimisi siihen aikaan.

Juutalaisuuden Temppeli tulee takaisin käyttöön Jeesuksen tullessa.

Jes. 45:15

Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.

Tuom. 13:18

Mutta Herran enkeli vastasi: "Miksi kysyt minun nimeäni? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen."

• Anonyymi

Juutalaisuudessa puhutaan Taivaan valtakunnasta, koska Jumalasta käytettyjä nimiä ei saanut käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisuudessa puhutaan Taivaan valtakunnasta, koska Jumalasta käytettyjä nimiä ei saanut käyttää.

Ihmisten puheet Jumalan taivaassa käymisestä ovat pelkkiä houreita ja ihmismielen tuotosta.

Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

• Anonyymi

Ryövärinkin paratiisiin menot on hyvin epäluotettavia kertomuksia.
      Yksi apostoli kertoo, että molemmat ryövärit pilkkasivat Jeeusta.
      Toinen taas kertoo, että vain toinen pilkkasi Jeesusta.

50% todennäköisyys sinne paratiisiin menemisestä.

Eikä sitä paratiisia ole edes enää olemasssa muun Raamatun ilmiotuksen mukaan.

• Anonyymi

Meinaatko paasata taas tänään tätä hömppää täällä koko päivän?

• Anonyymi

Odotan jännittyneenä tätä suurta tapahtumaa.

• Anonyymi

Jes. 40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy

• Anonyymi

Tuo viittaa ankkalinnan asukkaisiin.

• Anonyymi

Sieltäkö tulet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltäkö tulet?

Ei kun Öllölästä, siitä ihan naapuristasi.

• Anonyymi

Ompa kummallinen rojukoppa tuo liitonarkku.
      Ulkokultainen, mannaryynillä täytetty. Mikä lienee dildo tämä Aaron on sauva, joka kukkaa pukkaa?
      Kaikkea epäilyttävää se raamattu pitää kansiensa välissä.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ K­­u­­u­­m­a­t­­ ­­­t­y­­t­­­ö­t­ ­­o­­d­­o­t­­­t­­a­­v­­­­­­a­t­­­ ­­­s­­­i­­n­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18317078

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6514
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3890
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3305
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1043
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe