Mossarella-Pasilika leivä

Anonyymi-ap

Muitakin täytteitä itse leipässä oli ja laitoin itse vielä omija lisätäytteitäkin kuten lehtisalaattisiivullisija,punasipullija hieman pilkattuina, join maijolla, magoogilaista suolakurkkuakin.

Oliko hyvää?

5/5 mutta 4.50e hintaan en tullut lähellekään ähkyyn, vaan jäin osittaiseen täyttymykseen. Mutta tämä annoksen rajallisuus kuten sen herkullisuus olikin sitä jo pois purressa tiejossani, joten en päivään käy kulkuun sen vähänlaisuutta korkeahintaisuujessa surressa.

Olen kovanaamainen sankari, aito taistelija periksiantamaton. Juu oli hyvää. Vhreät rypäleet oli tarjouksessa ja ostelin kaikenlaista n. satasella eurollisella. Omo pesuainetta ostin mutten ole homo. En ole ennen omoa ostanut kun olen miettinyt onko sillä jokin homosteluyhteys yllytys ja hyväksyntämielessä. Mutta en ole kuullut koskaan, mutta on epäilyttänyt kuitenkin ja siksi ostellut niitä muita pesuaineita kuin omoja.

Makeisija en ostanut mitään kun oon karkkilakossa 6.4 2024jKr. asti. Se ei kuitenkaan koske oboy valmiiksi sokeroitua kaakoata. Hornetteja ostin 2 pkt kun oli tarjouksessa 30 rosenttisessa. Että tämmöstä. Juu, jää muut ruuvat nyt mainitsematta, mutta eivät syömättä.

Pijan on se ylöstenpjauskin. Olisi kiva jos pääsisi messiin. Mulla on sen verran heikko ittetunto että varmaan siksi jännitän pääsenkö mäkin mukaan vaikka tajuan kyllä sen että mussa asuu Henki ja että jos maallisessa miälessä kualisin nytten niin mä pääsisin "autuuven hissikyytiin hiäaterijalle kermakakkuja syömään 7v ajaksi", mutta mä e ole elänyt synnittömästi ja olen miettinyt monija asijoita, joita Raamatussa on varoiteltu ja muhun osuu jotkin niistä esimerkeistä, toisaalta olen OMASTA MIELESTÄNI turvautunut Herraan ja rukoillen halunnut Hänen olevan tärkein kaikista ja kaikesta mitä olemassa on huomijostani ja rakkauvestani kilpailemassa.

Mutta se on oma arvijoni ja tällä palstalla minut on todetu jumalattomaksikin, joka ei pelastu, usejaan kertaan. Yksi syy on se kun syön sianlihaa ihan tietoisesti.Sitten en pysty noudattamaan aina Mooseksen lakijakaan 24h vaan monissa kohdin konpasteljen.

Selef Urge

4

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos sinä siis tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

      Roomalaiskirje luku 10 jakeet 9-10

      Tunnustatko nämä sanat vai oletko rakkikoira harhaoppinen?

    • Anonyymi

      Jää kaapissa riippunutta ananasta. Sellainen oikea kokonainen 980granman painoinen ananas, josta olen paloitellut paloja. Nyt alan maistelmoimaan ananaspaloja hiljaisuujessa istuen linnunlauluja kuunteljenmalla. Oi auvoista kuin kas kauniillisesti lintu jokin ääntänsä pitää, oi ihmeellistä kuinka se sen osaakin luonnostaan Jumalan luomallisuujestaan nokkaansa aukoo ja laulua aamuun auvoistajensa laukoo. Tuossa kun kuuntlen samalla kun näpytelmöin keskittyen ääntelyihinsä miettimättä muuta sen kunmempaa mittää niin huomasin lintusen pitävän n. minuutin taukoo ja jälleen se sellaista linullista ääntään pittää.

      Jeesusta minä rakastan. Äitini pelastuksen puolesta rukouspyyntöjä pyyjän.. Hän on Aino nimeltään ja fiksu ihminen , mutta liekö sitten saatanan vanki jollakin tavalla.

      Uskoontuloa äitilleni pyyjän sulta. 10sek rukous riittäis...Herra, armahja äitijäni kuten minujakin armahtit ja suo hälle uuvestisyntymän ennen kuoloontuistaans ruumistaans henkoen ja sieluisen poistumanhetkejääns!

      Kiitos ja kunnija ain ja ijäisest olkoon Jumalalle, uamen!

      hätä hukkumassa olevasta äitistä syjänmessä ahtistajen huhtarina 25 armon vuonta 20124jKr.

      Pyhä Henki estee menemän paniikkiin kun äitini pelastumattomuutta kauhua vasten kattelen tässällises hetkellises ja mietin teenkö rukouksija liijan vähän kun äitini ei uuvestisyntynynnä ole vieläkään.

      Syvä huokaisu Herralle Jumalalle nyt lähtikin, auta ja armahja niin etä äitini olisi ylöstenpjauksessa mukana eikä jäisi maan päälle tai kuolisi ennen ylöstenpjausta jumalattomana. Kunhan uskossa Jumalaan sattuisi ennen ylöstempuuta kuoleen niin ei olisi syytä mullakaan hänen suhteen ikuiseen Helvettosaan joutumisestaan ahtistukseen ja huoleen.

      Selef Urge

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe