Onko Putin hullu???

Anonyymi-ap

Mitkä tosiasiat on tunnustettava Venäjän ja Ukrainan välisessä sodassa ?
Ainakin se, mitä Vladimir Putin sanoi n.1,5 vuotta sitten Pietari Suuren 350 - vuotisjuhlassa: "Minä olen tämän ajan Pietari Suuri, ja yhdistän Venäjään kaikki tsaarinajan valtiot. "

Putler tunnustaa vain Venäjän itsenäisyyden, Joten putler kuolee sairauteensa.

Ihmiskunta pitää sitten suuret ja mukavat juhlat!!!! 😃😃😃

191

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PUTIN ON MIELENVIKAINEN.
      ei normaali ihminen massamurhaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Putin on suuruudenhullu! Luulee pääsevänsä koko Euroopan herraksi! Ei juuri välitä siitä, kuinka paljon äitien venäläisiä poikia ja aviomiehiä jää sotatantereelle!!

        Kukahan pysäyttäisi tuon herra Putinin toimet? Venäjän kansan kurjuus vain lisääntyy päivä päivältä.


      • Anonyymi

        länsimaiden pitää tappaa tämä hitler kakkonen kaikki asevoimat tuhoamaan moskova ja pietari


    • Anonyymi

      Putin on naZi.

      • Anonyymi

        Ai, siullahan on kaveri.


      • Anonyymi

        Ennemmin kommu. Natsiko hyväksyy sirppi ja vasara liput voitonpäivän paraatissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin kommu. Natsiko hyväksyy sirppi ja vasara liput voitonpäivän paraatissa?

        Ne kuusi ukkoa jotka marssivat voitonpäivän paraatissa lippuja kantaen, yhdellä on täysikokoinen sirppi ja vasara- lippu kannettavanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kuusi ukkoa jotka marssivat voitonpäivän paraatissa lippuja kantaen, yhdellä on täysikokoinen sirppi ja vasara- lippu kannettavanaan.

        Onko siitä lipusta tullut natsien tunnus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin kommu. Natsiko hyväksyy sirppi ja vasara liput voitonpäivän paraatissa?

        Sirppi ja vasara on Kremlin natsille ihan ok. Mutta Kremlin natseilla on kyllä ihan omakin vastine Hitlerin hakaristille. Se o Z!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirppi ja vasara on Kremlin natsille ihan ok. Mutta Kremlin natseilla on kyllä ihan omakin vastine Hitlerin hakaristille. Se o Z!

        Neuvostopakkoliitto oli Natsisaksan esikuva.
        Joten putistan tänä päivänä on natsismin ilmentymä, aina retoriikkaa myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin kommu. Natsiko hyväksyy sirppi ja vasara liput voitonpäivän paraatissa?

        Jo neukkulan ja Natsisaksan ideologiat oli itseasiassa hyvin samanlaiset. Vain symboolit vaihtelee.
        Nyt vain venäjä jatkaa perinnettä.


    • Anonyymi

      Putlerilla sama kohtalo kuin Osama bin Ladenilla. Kuolee omaan tautiinsa vuorenvarmasti.

      • Tai Jon Kennedy tai Abraham Lincoln haheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Tai Jon Kennedy tai Abraham Lincoln haheha

        Joo, kyllä tuo viemärirotta ansaitsisi tulla ammutuksi, jollei itse tajua tehdä sitä, kuten esikuvansa Hitler.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä tuo viemärirotta ansaitsisi tulla ammutuksi, jollei itse tajua tehdä sitä, kuten esikuvansa Hitler.

        No putin kanssa myös Tony blair ja Bush myös


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No putin kanssa myös Tony blair ja Bush myös

        Eihän Blair ja Bush ole natseja! Putin on ja murhaa joka päivä ihmisiä niin kotimaassaan kuin ulkomailla. Etenkin Ukrainassa.

        Putin on aikamme iljettävin sotarikollinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Blair ja Bush ole natseja! Putin on ja murhaa joka päivä ihmisiä niin kotimaassaan kuin ulkomailla. Etenkin Ukrainassa.

        Putin on aikamme iljettävin sotarikollinen.

        1000000 ihmisiä kuollut Irakista ja Afganistanista varma he ovat ihan numero sinulle mutta jos yksi hiiri kuole Ukrainasta se on sitten maailma loppu


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        1000000 ihmisiä kuollut Irakista ja Afganistanista varma he ovat ihan numero sinulle mutta jos yksi hiiri kuole Ukrainasta se on sitten maailma loppu

        Putin on hylkiövaltio Venäjän tyranni-diktaattori!
        Tällä iljettävällä natsisotarikollisella on pidätysmääräys 123 valtiossa!

        Jokainen natsi-Venäjää puolustava ja sen tekoja ymmärtävä on täysi kusipää. Eikö niin Kardaani?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Putin on hylkiövaltio Venäjän tyranni-diktaattori!
        Tällä iljettävällä natsisotarikollisella on pidätysmääräys 123 valtiossa!

        Jokainen natsi-Venäjää puolustava ja sen tekoja ymmärtävä on täysi kusipää. Eikö niin Kardaani?

        Onneksi en olen sokea kuin sinä kusipää voi mutu joskus mutta sokea elä koko elämä sokea ,jos sinulle 1000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen sinulle he ovat numero


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Onneksi en olen sokea kuin sinä kusipää voi mutu joskus mutta sokea elä koko elämä sokea ,jos sinulle 1000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen sinulle he ovat numero

        Hommatkaa Pietarissa parempi suomi-venäjä -käännösohjelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hommatkaa Pietarissa parempi suomi-venäjä -käännösohjelma.

        Voi harmi kun ja että en olen Venäläinen jos olisin kyllä sanoin ja olisin ylpeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Blair ja Bush ole natseja! Putin on ja murhaa joka päivä ihmisiä niin kotimaassaan kuin ulkomailla. Etenkin Ukrainassa.

        Putin on aikamme iljettävin sotarikollinen.

        OLET ENEMMÄN KUIN OIKEASSA !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on hylkiövaltio Venäjän tyranni-diktaattori!
        Tällä iljettävällä natsisotarikollisella on pidätysmääräys 123 valtiossa!

        Jokainen natsi-Venäjää puolustava ja sen tekoja ymmärtävä on täysi kusipää. Eikö niin Kardaani?

        Hullu on ja lisäksi suuruudenhullu, no pienen miehen pitää yrittää jollain tavalla päteä, ei kannattais.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        1000000 ihmisiä kuollut Irakista ja Afganistanista varma he ovat ihan numero sinulle mutta jos yksi hiiri kuole Ukrainasta se on sitten maailma loppu

        Kuinka monta Suomessa on kuollut? Tulin juuri hautausmaalta. Kuolleita on paljon.
        Kaikki kuolee. Tavalla tai toisella.
        Luoti tai kranaatti voi päästää pahasta nopeastikin. Eipähän tarvii kärsiä vuodeosastoilla tai saattokodeissa tuskissaan, kun ei pysty enää muuta, kuin kärsimään.
        Kaikki siis kohti kuolemaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta Suomessa on kuollut? Tulin juuri hautausmaalta. Kuolleita on paljon.
        Kaikki kuolee. Tavalla tai toisella.
        Luoti tai kranaatti voi päästää pahasta nopeastikin. Eipähän tarvii kärsiä vuodeosastoilla tai saattokodeissa tuskissaan, kun ei pysty enää muuta, kuin kärsimään.
        Kaikki siis kohti kuolemaa.

        Koska ihminen ja ihmisiä kuolle tänään tai Huomenna ihan sama vaikka 1000000 ihmisiä kuole sota
        Tuo myös tarkoita Ukraina sota
        Huomenna myös Putin voi sano ihan sama minä tappaa Ukrainalaiset tai ei ihmiset loppu kuole


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Koska ihminen ja ihmisiä kuolle tänään tai Huomenna ihan sama vaikka 1000000 ihmisiä kuole sota
        Tuo myös tarkoita Ukraina sota
        Huomenna myös Putin voi sano ihan sama minä tappaa Ukrainalaiset tai ei ihmiset loppu kuole

        Ihan sama? Oletko yhtä hullu kuin Putin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama? Oletko yhtä hullu kuin Putin?

        Lammas vasta viesti jos osaat älä vasta minua vasta viesti jos voit ,ja jos et osa vastata jatka elä koko sinun elämä sama kuin strutsi pää on massa ja perse ulkopuoli hasheha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä tuo viemärirotta ansaitsisi tulla ammutuksi, jollei itse tajua tehdä sitä, kuten esikuvansa Hitler.

        Hitler tappoi itsensä. Mitähän olisi tapahtunut, jos neukut olisi saaneet hitlerin elävänä kiinni. Neukut ei varmaan olisi luovuttanut aadolffia Haagin tuomittavaksi. Kiduttaneet ja silponeet kranaateilla hengettömäksi. Kertoneet sitten, että löydettiin kuolleena.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Onneksi en olen sokea kuin sinä kusipää voi mutu joskus mutta sokea elä koko elämä sokea ,jos sinulle 1000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen sinulle he ovat numero

        Hienoa Kardox, että itse huomasit. Sinä olet poliittisesti täysin sokea.
        Luulisi että Suomessa saat sentään oikeaa tietoa, mutta jos ei vastaanotinta, jolla tietoa otetaan, niin se on jo huonompi juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa Kardox, että itse huomasit. Sinä olet poliittisesti täysin sokea.
        Luulisi että Suomessa saat sentään oikeaa tietoa, mutta jos ei vastaanotinta, jolla tietoa otetaan, niin se on jo huonompi juttu.

        Olin joskus sokea mutta ei ennä onneksi heräsin
        Heräsin .kiitos Ukraina-
        Heräsin kun tiesin jos yksi hiiri kuole Ukrainasta maailmasta on suru päivä -mutta ihan sama paljonko Amerikka tappaa toisia ja maailmasta he ovat numero -
        Heräsin kun tiesin että Israel voi tappaa 40 kertaa enemmän -jos Kuollut 1600 Israeliainen -mutta Israeil voi tappaa 40000 ja länsi halpaa media sano Israel demokratia valtio ja Israel puoletta itseään -Demokratia valtio voi tappaa paljonko haluaa mutta Jos Venäjä tappaa yksi hiiri Ukrainasta se on pahaa ja missä eläin oikeus -Vaikka Venäjä myös voi sanoa puolesta itseään nato vastaa
        Sinulle monta vuotta ymmärrä mitä kiva kun ihminen herää ja ei ennä ostaa länsi maa lintujen unelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitler tappoi itsensä. Mitähän olisi tapahtunut, jos neukut olisi saaneet hitlerin elävänä kiinni. Neukut ei varmaan olisi luovuttanut aadolffia Haagin tuomittavaksi. Kiduttaneet ja silponeet kranaateilla hengettömäksi. Kertoneet sitten, että löydettiin kuolleena.

        Älä unta nää. Aatu matkasi nuorikkonsa kanssa Etelä-amerikkaan erään laivan hääsviitissä ja eli siellä hiljaiseloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä tuo viemärirotta ansaitsisi tulla ammutuksi, jollei itse tajua tehdä sitä, kuten esikuvansa Hitler.

        Nyt sinä muistat väärin. Hitler tappoi itsensä!! Sitä tuskin Putin tekee!!


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No putin kanssa myös Tony blair ja Bush myös

        Tony Blair ja Bush eivät ole tapattaneet omaa kansaansa samaan malliin kuin Putin on tehnyt ja tekee ilmeisesti lisääkin!!

        Putin on rikollinen. Tappajat kuuluu vankilaan!


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Onneksi en olen sokea kuin sinä kusipää voi mutu joskus mutta sokea elä koko elämä sokea ,jos sinulle 1000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen sinulle he ovat numero

        Sodassa kuolee aina ihmisiä. Putin tapattaa kansalaisiaan vain sitä syystä, että uskaltavat sanoa vastalauseen esim. Ukrainaan hyökkäyksen vuoksi!! Venäjällä tapettiin joukoittain aivan arvovaltaisia ihmisiä Putinin käskystä ja aivan syyttä !!

        Sellainen on diktaattori Venäjällä!! Ihmishenki ei ole minkäänarvoinen Venäjällä, jos uskaltaa sanoa vastalauseen Putinin toimiin!! Nykyään ei taida kukaan enää uskaltaakaan sanoa minkäänlaista vastalausetta, vaan alistuvat vääryyksille ja ovat hiljaa säilyttääkseen henkensä!


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Onneksi en olen sokea kuin sinä kusipää voi mutu joskus mutta sokea elä koko elämä sokea ,jos sinulle 1000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen sinulle he ovat numero

        Kardox89 näyttää olevan Venäjän propakandan uhri!! Uskoo kaiken, mitä Venäjä valheita suoltaa!! Ei ilmeisesti pysty ajattelemaan omilla aivoillaan!!!!!


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Voi harmi kun ja että en olen Venäläinen jos olisin kyllä sanoin ja olisin ylpeä

        Sinä ilmeisesti hyväksyt kaikki nuo Putinin tapattamien virkamiesten ja armeijan miesten tappamisen, joka tapahtui vain sen vuoksi, että uskalsivat sanoa mielipiteensä tuosta hyökkäyksestä sukulaiskansan maille hävitystyöhön!

        Syyttömästi joutuivat Putinin mielivallan uhreiksi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta Suomessa on kuollut? Tulin juuri hautausmaalta. Kuolleita on paljon.
        Kaikki kuolee. Tavalla tai toisella.
        Luoti tai kranaatti voi päästää pahasta nopeastikin. Eipähän tarvii kärsiä vuodeosastoilla tai saattokodeissa tuskissaan, kun ei pysty enää muuta, kuin kärsimään.
        Kaikki siis kohti kuolemaa.

        Teloitus syyttömästi on kyllä aivan eri juttu!!!!!! Sitä tapahtuu Venäjällä!! Sivistysvaltioissa ei moista tapahdu!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kardox89 näyttää olevan Venäjän propakandan uhri!! Uskoo kaiken, mitä Venäjä valheita suoltaa!! Ei ilmeisesti pysty ajattelemaan omilla aivoillaan!!!!!

        Kardox 89 noin itsenäinen en ostan Venäjä propakandan 1 eurolla
        Mutta myös en annan UCLE SAM hallinta minun elämä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tony Blair ja Bush eivät ole tapattaneet omaa kansaansa samaan malliin kuin Putin on tehnyt ja tekee ilmeisesti lisääkin!!

        Putin on rikollinen. Tappajat kuuluu vankilaan!

        Nyt ymmärsin Bush ja Blair ei tapattaneet omaa kansaansa vaikka yli 10 000 USA sotilas kuollut Irakin sota
        mutta tärkeää ei tappaa omaan kansaansa mutta toisia voit tappaa 10000000 ihan sama .Bush ja Blair heidän paikka roskakorin historia


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Koska ihminen ja ihmisiä kuolle tänään tai Huomenna ihan sama vaikka 1000000 ihmisiä kuole sota
        Tuo myös tarkoita Ukraina sota
        Huomenna myös Putin voi sano ihan sama minä tappaa Ukrainalaiset tai ei ihmiset loppu kuole

        Sun kirjoituksesta ei ota "Erkkikään" selvää. Kuten tuolla jo joku sanoi, niin pyydä Pietarin trollitehtaalta parempi käännösseparaattori.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Olin joskus sokea mutta ei ennä onneksi heräsin
        Heräsin .kiitos Ukraina-
        Heräsin kun tiesin jos yksi hiiri kuole Ukrainasta maailmasta on suru päivä -mutta ihan sama paljonko Amerikka tappaa toisia ja maailmasta he ovat numero -
        Heräsin kun tiesin että Israel voi tappaa 40 kertaa enemmän -jos Kuollut 1600 Israeliainen -mutta Israeil voi tappaa 40000 ja länsi halpaa media sano Israel demokratia valtio ja Israel puoletta itseään -Demokratia valtio voi tappaa paljonko haluaa mutta Jos Venäjä tappaa yksi hiiri Ukrainasta se on pahaa ja missä eläin oikeus -Vaikka Venäjä myös voi sanoa puolesta itseään nato vastaa
        Sinulle monta vuotta ymmärrä mitä kiva kun ihminen herää ja ei ennä ostaa länsi maa lintujen unelmia

        Joskos matkaisit sinne Putinin valtakuntaan. Siellä sinua kuunnellaan. Vai oletko sen luokan ihminen, jota Putinin lätti ei huoli? Vai onko niin, että Putinin lätissä ei ole Kelaa elättämässä sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskos matkaisit sinne Putinin valtakuntaan. Siellä sinua kuunnellaan. Vai oletko sen luokan ihminen, jota Putinin lätti ei huoli? Vai onko niin, että Putinin lätissä ei ole Kelaa elättämässä sinua?

        Spermanaama en tiedä missä kela on -


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoituksesta ei ota "Erkkikään" selvää. Kuten tuolla jo joku sanoi, niin pyydä Pietarin trollitehtaalta parempi käännösseparaattori.

        Vanha peli tuo kieli -miksi et sanoa että sinun pieni lammas aivo ei osaa vastata -mieti lammas pää on ulkona iso mutta sisällä tosi pieni olen syönyt tiedän hyvin


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Lammas vasta viesti jos osaat älä vasta minua vasta viesti jos voit ,ja jos et osa vastata jatka elä koko sinun elämä sama kuin strutsi pää on massa ja perse ulkopuoli hasheha

        Muista lyödä ne myydyt pitsat kassakoneeseen, että verottajakin saa sen mikä sille kuuluu.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        1000000 ihmisiä kuollut Irakista ja Afganistanista varma he ovat ihan numero sinulle mutta jos yksi hiiri kuole Ukrainasta se on sitten maailma loppu

        Venäläiset vastasi Afgnistanin "avunpyyntöön" jo 1982. Siitä lähtien molemmat maat ovatkin olleet sekaisin kuin putin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista lyödä ne myydyt pitsat kassakoneeseen, että verottajakin saa sen mikä sille kuuluu.

        Suomi vero toimisto rakasta minua kyllä tiedän ja kohta vero rahaa tulee takasin kiitos kun muistit
        haheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Suomi vero toimisto rakasta minua kyllä tiedän ja kohta vero rahaa tulee takasin kiitos kun muistit
        haheha

        Pötyä. Nimi vaihtuu, ja uusi starttiraha alkaa, näin se mene.
        Ilmankos verottaja on pitserien kimpussa, koska väärinkäytöksiä on enemmän kuin rehellisiä yrityksiä.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        1000000 ihmisiä kuollut Irakista ja Afganistanista varma he ovat ihan numero sinulle mutta jos yksi hiiri kuole Ukrainasta se on sitten maailma loppu

        kyllä on maailmanloppu jos vitun putina voittaa sodan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu on ja lisäksi suuruudenhullu, no pienen miehen pitää yrittää jollain tavalla päteä, ei kannattais.

        aivan samanlainen pienikaluinen saasta kuin hitler


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama? Oletko yhtä hullu kuin Putin?

        putinia hullumpaa ei löydy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sinä muistat väärin. Hitler tappoi itsensä!! Sitä tuskin Putin tekee!!

        toivottavasti joku tappaa sen hirviön


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä on maailmanloppu jos vitun putina voittaa sodan

        Kyllä Putin voitta ja Venäjä elä länsi maa kanssa makuhuoneesta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pietari suuri (suutari pieri) halusi Venäjän ulottuvan Atlantille saakka, eli myös Pohjois-Ruotsi ja Pohjois-Norja ovat tavoitteena.

      Putin on strategikko (tai pitää ainakin itseään sellaisena), hänellä on ollut jo kauan aikaa kauas ulottuvat suunnitelmat. Alexandr Dugin on ollut johdattajana hänelle. Ja isä Kiril.

      Kirjat: Osnovy geopolitiki, Putinin alttaripoika, Putinin sodat.

      Valloitus lähti siitä pienestä saaresta jo 90-luvulla joka Krimin salmessa nykyisen sillan tietämillä. Oikeammastaan jollain tapaa jo ennen Neuvostojoukkojen vetäytymistä Itä-Euroopasta. Ilmoittanut kuulemma että he vielä palaavat.

      Ehkä haluaa kokeilla myös Suomen puolustuskykyä, kun sitä pidetään niin hyvänä. Se varmaan osaltaan kiehtoo häntä...

      Aikaa ja rahaa kun hänellä on ihan liikaakin. Valtaakin turhan paljon. Tylsääkin ilmiselvästi, kun pitää sotia ja hyökkiä rauhantahtoisiin naapureihin. Nyt hänen pitää tyytyä Natoon. Vooii vooiii...

      • Anonyymi

        Hän haluaa vähintään koko entisen Itä-Rooman alueen. Myös Israelin. Julistautua keisariksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa vähintään koko entisen Itä-Rooman alueen. Myös Israelin. Julistautua keisariksi.

        Eli joo, kyllä, suuruudenhullu ainakin.


      • Anonyymi

        "Pietari suuri (suutari pieri) halusi Venäjän ulottuvan Atlantille saakka, eli myös Pohjois-Ruotsi ja Pohjois-Norja ovat tavoitteena."

        Heh, taisipa kuitenkin se tavoite olla lähinnä pääsy Itämerelle. Jonka Venäjä oli Ruotsille aiemmin sodassa menettänyt. Eikä nyt muutenkaan ehkä länkkärien kannattaisi lähteä hirveästi marmattamaan tuon ajan valloitusretkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pietari suuri (suutari pieri) halusi Venäjän ulottuvan Atlantille saakka, eli myös Pohjois-Ruotsi ja Pohjois-Norja ovat tavoitteena."

        Heh, taisipa kuitenkin se tavoite olla lähinnä pääsy Itämerelle. Jonka Venäjä oli Ruotsille aiemmin sodassa menettänyt. Eikä nyt muutenkaan ehkä länkkärien kannattaisi lähteä hirveästi marmattamaan tuon ajan valloitusretkistä.

        Eikä, kun Pietari suuri suutari pieri oli jättänyt kirstuun testamentin jossa tavoite oli lukenut. Atlantille saakka.


    • Anonyymi

      Voi tosiaan tuntua siltä jos elää läntisessä kollektiivisessa hulluudessa.

      • Anonyymi

        Aina vastakkaisen ideologian edustaja katsotaan hulluksi,niin Itä-Länsi akseli, uskova-uskonnoton jne. Oppositio katsotaan aina hulluksi koska se edustaa juurikin päinvastaista ajattelua kuin itse on ja mitä ei voi hyväksyä mitenkään vaan pitää saada raivattua pois elämästä.
        Mutta totuus on että elämää voi elää monellakin eri tavalla olematta silti hullu puolella tai toisella.

        Elämä on erilaista eri leireissä ja eri kuppikunnissa ,ongelma vaan on siinä että kuka määrää ,mitä ideologiaa on kaikkien olisi elettävä ,mitään yliluonnollisia olentoja ei ole tekemään ihmiselle mitään päätöksiä hänen puolestaan?


      • Anonyymi

        Miksi Putin keinuu kävellessään vasemmalta oikealle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Putin keinuu kävellessään vasemmalta oikealle?

        Koettaa olla oikein miehekkään näköinen, pieni mies kun on!! Toisaalta vaikuttaa joskus jopa pelokkaalta, ehkäpä siksi kävelee rempseänoloisesti!!!


    • Anonyymi

      Voi teiniä.

    • Anonyymi

      Putlerin kuoleman jälkeen maailma riemuitsee suureen ääneen ja pitkästi.
      Ja suurin osa putlerfaneista tappaa itsensä.

      • Anonyymi

        Sama ilmiö kuin Hitlerin kuoltua.


      • Anonyymi

        Putinin kuoltua Venäjältä löytyy samanlaisia hulluja, joten paremmasta ei toiveita!


    • Anonyymi

      Saksan entinen liittokansleri Angela Merkel: "Putin ei ole tässä maailmassa" "vaikuttaa menettäneen kosketuksensa todellisuuteen."

    • Anonyymi

      Putler Suuri Kalsarimyrkyttäjä on sotakiimainen raivohullu psykopaatti, joka tapattaa surutta sekä omia kansalaisia että naapurivaltioiden ihmisiä.

      Tulee pääsemään maailmanhistoriassa samaan kastiin kuin oppi-isänsä Hitler, jonka tekoja kopioi kaikkia yksityiskohtia myöten.

      Putin-jugend, kirjaroviot, keskitysleirit, hyökkäyssota naapurimaan valtaamiseksi, yhden kansan demonisointi ja kansanmurha, oma naZi-tunnus Z, väkivaltainen turvallisuuskoneisto oman kansan sortamiseksi (FSB = SS), kaikkien poliittisten vastustajien murhaaminen tai sulkeminen vankileireille, sananvapauden täysi kielto, kaikkien tiedotusvälineiden sekä oikeuslaitoksen täydellinen valvonta ja hallinta, vähemmistöjen sorto, tasa-arvoisten ihmisoikeuksien täysi kielto.

      • Anonyymi

        Putin on naZi.


    • Anonyymi

      Hullun hommahan tuo presidenttinä olo onkin.

    • Anonyymi

      "Vladimir Putin sanoi n.1,5 vuotta sitten Pietari Suuren 350 - vuotisjuhlassa: "Minä olen tämän ajan Pietari Suuri, ja yhdistän Venäjään kaikki tsaarinajan valtiot. ""

      Ei sanonut.

      • Anonyymi

        Käännöskoneesi sakkasi.


    • Anonyymi

      On se,mutta kansahan se kaikkein hölmö on ,kun tekevät kaikki mitään se kaheli käskee.

      • Anonyymi

        Putin on järjestänyt ympärilleen sellaisen suojeluarmeijan, että kukaan ei uskalla nousta vastaan, koska jokainen sellainen, joka sen tekee, tapetaan armottomasti! Siellä tapetaan syyttömätkin, mitä sitten sellaiset, jotka uskaltavat nousta tuota "jehua" vastaan!!


      • Anonyymi

        Orjakansa käyttäytyy orjan lailla vuosisadasta toiseen.

        Tämä on evoluution tuotosta sillä väkivaltaisessa maassa parhaiten on säilynyt hengissä olemalla väkivaltaisimman johtajan perseennuolija.


    • Anonyymi

      Liiankin lievästi ilmaistu. On se.

    • hahehahe lammas vaikka istua tietokone takana mutta ei uskalla kirjoita suora minulla viesti haheha

      • Anonyymi

        Putin on naZi.


      • Anonyymi

        Taidat olla se aavikon kamelipaimen, jolle asioiden ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla se aavikon kamelipaimen, jolle asioiden ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia.

        Lammas jos minulle ollut nyt pari kameli olisin rikas mies


      • Anonyymi

        Eikö se nyt riitä, kun saat viestin tässä ja nyt!! Kaheli olet, jos Putinin uskossa elät!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nyt riitä, kun saat viestin tässä ja nyt!! Kaheli olet, jos Putinin uskossa elät!!

        Joskus kun minä kirjoitin että Putin on pahaa
        Suomi ja EU ja USA laittoi Putinin punainen matto


    • Anonyymi

      Olisiko venäjä jo vallannut Ukrainan, jos olisi halunnut?
      Vai onko tarkoitus kuluttaa länsimaiden voimavaroja pitkään?
      Turha luulla kuitenkaan, että venäjä hyökkäisi Natoa vastaan sillä siihen heidän resurssit eivät tule koskaan riittämään.

      • Anonyymi

        Ehkä olisikin vallannut, mutta länsi tuli apuun yllätyksenä Putinille! Taisi viedä uskoa Putinilta voitosta, mutta jatkettava oli, jotta säilyttää kasvonsa.

        Ukraina oli hävitettävä Putinin iloksi!! Onneksi voitto taitaa jäädä saavuttamatta! ONNEKSI!!


    • Anonyymi

      Pietari Suuri kuoli kuppaan.

    • Anonyymi

      Lavrov haluaa erota Putinin joukoista. Hän on nähnyt selkeästi mihin ollaan menossa ja näkee asian viisaasti.

      • Anonyymi

        Putinin natsiregiimissä on varmasti paljon väkeä, joka on kypsynyt hulluun natsivanhukseen ja haluaisi erota porukasta.
        Mutta bunkkerivanhus sanoo, "se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy, sillä minä olen tsaari"!


      • Anonyymi

        Lavrov ei uskalla sitä tehdä, koska tietää tulevansa tapetuksi, jos uskaltaa sanoa vastaan Putinille!! Putinille ei ystävänkään henki ole minkään arvoinen, jos uskaltaa sanoa EI tuolle suurelle tsaarille!


    • Anonyymi

      Milloin luulette putlerin tappavan itsensä ???
      Tai milloin joku muu tappaa putlerin ???

      Siis milloin putler kuolee näkemyksenne mukaan ???
      = Mielisairas Venäjän valtio myös kuolee ????????????

      Mikä on käsityksenne tuossa teemassa ????

      Kiitos viisaista vastauksista !!!!

      • Anonyymi

        V.2026 loppuun mennessä putler on laitettu sinne minne
        laitetaan sellaiset jotka eivät ole enää hengissä..
        Onko syynä omatoiminen elämän lopettaminen vaiko yhteis-
        kunnan siunaus ko asiaan, sitä eivät läntisen Euroopan netti-
        ennusteet ole vielä kertoneet. Odotellaan niitä.


    • Anonyymi

      Pelkkää valehtelua koko putlerilta kaikki asiat sekä kieroilua sen käärmeenpesähallituksen kera.turvajoukot myähästyy tunnilla terrorismitapahtumapaikalta? Tää on täysinkäsittämtöntä sooloilua. Retuperän palokuntakin ois ollu paikalla 10 kertaa nopeammin.mitä erikoisjoukkoja nää muka on,täysin järjestetty ja lavastettu juttu .hataraa pelleilyä koko hallintotouhu siinä maassa.

      • Anonyymi

        Jaano 9/11 jenkit myöhästyivät monta tuntia, eikä senään jälkeen tehneet oikeastaan mitään.


    • Anonyymi

      Putin kannattaa vieläkin entisaikojensa kommunismifasismi diktatuuria eli toimii myös itse väärin . Eli hulluksi häntä voi siten kyllä sanoa ,toivottavasti tulee häviämään tai me kaikki joudumme ottamaan vielä käskyjä vastaan häneltä tai muulta Venäjän johdolta.

      Venäjän johto ei vaan tajua että diktatuurilla ei koskaan mitkään agendat etene. Ei tajunnut NLn johto,ei Hitler,ei mitkään diktatuurijohtajat sitä ikinä tule tajuamaan että valtaa ei voi käyttää niin muita vastaan.

    • Anonyymi

      Venäjän härskeys on ainavaan härskimpää mitä näemme nyt näillä nykyvehkeillä

      TÄYSI - VALES ON NÄILLE TÄYTTÄ TOTTA ja muut roisimiset päälle

    • Anonyymi

      Putina ei voi olla täysjärkinen, jos ei osaa lopettaa ns. sotilaoperaatiotaan. Eihän mikään operaatio voi kestää noin pitkään, vaan se on hulluutta tuhota Ukrainan rakennuskanta kokonaan. Eivätkö venäläiset osaa ajatella, miksi sota jatkuu ja jatkuu. Luulisin suurimman osan päässä jotain ajatuksia olevan sodan lopettamiseksi, kun kuitenkaan Venäjä ei voi lopultakaan miehittää ja hallita Ukrainaa, sillä eihän sillä riitä sotilaita vartioimaan jokaista kolkkaa Ukrainassa.

    • Anonyymi

      Onko sellainen valtion päämies täyspäinen, joka aloittaa täysin turhan sodan naapurikansaa vastaan? Kyseessä ksiken lisäksi sukulaiskansa!

      Lisäksi tämä valtion päämies on tapattanut täysin turhaan yli 300 tuhatta maanmiestään. Ja saanut pidätysmääräyksen sotarikoksista 123 valtiossa!

      Kyllä, Vladimir Putin on hullu!

    • Anonyymi

      Syfilistä -70 ja -80 luvulla sairastaneen Putinin, ja pitkään hoidon laiminlyönnistä johtuen, tietyt aivolohkot, missä sijaitsevat empatia, humaanisuus ja inhimillisyys ovat tuhoutuneet taudin seurauksena aivan samoin kun Mussolinilla, Hitlerillä, Idi Aminilla, Leninillä jne..

      • Anonyymi

        Anaalikuppa siis!


    • Anonyymi

      Putin ei ole hullu.
      Putin toimii juuri niin kuin Antikristuksen kuuluukin.
      Häikäilemätön, sadistinen vallan väärinkäyttäjä.
      Muuntaa pahan hyveeksi ja esiintyy kirkkonsa pyhänä johtajana.

      • Anonyymi

        Ukrainan sota on vain syötti.
        Putin on koko ajan odottanut modernia versiota Mainilan laukauksista, jotta voisi aloittaa totaalisen tuhoamisen Euroopassa.
        Ja se hetki on lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan sota on vain syötti.
        Putin on koko ajan odottanut modernia versiota Mainilan laukauksista, jotta voisi aloittaa totaalisen tuhoamisen Euroopassa.
        Ja se hetki on lähellä.

        No ei ole! Länsimaat yhdessä nujertavat tuin hullun diktaattorin ja Putin tietää sen!!


    • Anonyymi

      Netanhaju on paljon parempi tuhoaja kuin Putin, koko länsi on sen trollitehdas.
      Gaza on suuri keskitysleiri mitä ei pääse naiset ja lapset edes pakoon, ollut käytössä kymmeniä vuosia. Ukraina on korruption mätäpaise kaiken tavoin.
      Sitä pitää yllä lännen BDSM ja LGBT trolli tehtaat.

      • Anonyymi

        Ryssän kätyri, älä sinä puhu Ukrainasta yhtään mitään! Venäjä se vasta korruption mätäpaise onkin ja venäläisten jäljiltä Ukrainassakin korruptio rehotti!!

        Nyt Zelenskyi on joutunut puhdistamaan maansa korruptiosta päästäkseen EU:n jäseneksi. Nyt on jo todettu työn onnistuneen ja aletaan järjestämään Ukrainan liittymistä EUROOPPAAN, pois tuollaisen roistomaisen maan vaikutuspiiristä kuin VENJÄ ON!!


    • Anonyymi

      Samanlainen kuin oli Hitlerkin, ei tapa kärpästäkään mutta ihmisiä lahtaa tuosta vaan.....

      • Anonyymi

        Hitler oli toinen Antikristus. Putin kolmas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitler oli toinen Antikristus. Putin kolmas.

        Uusi aatu on kyseessä.


    • Anonyymi

      Putinin hulluus johtuu onnettomasta lapsuudestaan. 15 vuotias äti synnytti, avioliiton ulkpuolisen lapsen jollekkin ukkomiehelle. Koko lapsuutensa tämä vietti syrjittynä, köyhissä oloissa sukulaistensa nurkissa. Tämä synnytti katkeruuden hyväosaisia kohtaan, josta seurasi kostonkierre koko elämäksi. Saavuttaessaan vallan ja rankaisemattomuuden aseman, sama kaikkivoipaisuus ja täydellinen empatian puute jatkuu hänen elämänsä lopuun asti. Psykopatia ei parane.

      • Anonyymi

        Putin on vaan paha. Hullu se ei ole.
        Häikäilemätön, laskelmoiva ja hyväksyy pahuuden hyväksikäytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on vaan paha. Hullu se ei ole.
        Häikäilemätön, laskelmoiva ja hyväksyy pahuuden hyväksikäytön.

        Tehty se kuuluisa omantunnon ohitusleikkaus.
        Auttaa bisnesmaailmassa ja tyranniassa.


    • Anonyymi

      Putin on turmellut länsimaisen mielen ja tämäkin sivu osoittaa että tämänkin sivun kirjoittajien aivot on pahuuden ja katkeruuden tilassa, eräänlainen putkiajattelu päällä, samoin kuin hevosella silmälaput, ettei vilkuile muualle.
      Säälittävää, - sen on trollit saanut aikaan. Putin ei tykkää homoilusta, ei Jumalakaan.

      • Anonyymi

        Jumala ei tykkää tappamisesta, mutta Putin tykkää.
        Jumala voi sitten rankaista homoja, jos haluaa. Jätetään se siis hänelle, joka kehottaa rakastamaan lähimmäistä.
        Suvaitsevaisuus olisi jokaiselle kristitylle toivottava luonteenpiirre.


      • Anonyymi

        Päinvastoin. Tämäkin mielipiteiden vaihto esittää huolta mielipuolisten tekojen seuraamuksista.
        Suurin osa huumorillakin höystettyä. Tämä on tyypillistä ahdistuksen purkautuessa. Esim. DDR ja vitsailun määrä.
        Kuolemansyntien yleisyys on tietysti huolestuttavaa, mutta myös yleensä ketjureaktio. Tyypillistä lähteä esimerkiksi ahneudesta, joka synnyttää yleensä tekijässään muodossa tai toisessa mässäilyä, irstailua ja ylpistymistä. Toisaalta nämä ilmenee toisaalla kadehtimisena ja vihana. Tällöin henkinen vointi on jo myrkytetty. JNE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei tykkää tappamisesta, mutta Putin tykkää.
        Jumala voi sitten rankaista homoja, jos haluaa. Jätetään se siis hänelle, joka kehottaa rakastamaan lähimmäistä.
        Suvaitsevaisuus olisi jokaiselle kristitylle toivottava luonteenpiirre.

        Putin on pieni liputti Netajahun rinnalla tappamisessa ja raakuudessa,
        Jos kysytään puolueettomana ja totuudessa mutta kun on trollitehdas judaismi, heille kaikki on sallittua ja vieläpä sankarillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on pieni liputti Netajahun rinnalla tappamisessa ja raakuudessa,
        Jos kysytään puolueettomana ja totuudessa mutta kun on trollitehdas judaismi, heille kaikki on sallittua ja vieläpä sankarillista.

        Eikös kommenttisi ole juuri trollausta?
        Pyhität Putinia Netajahun raakuutta korostamalla.
        Kysymys kuului: Onko Putin hullu?
        Ei karata aiheesta ja tungeta natsi-symbatioitasi ja vihaasi tähän keskusteluun.
        Rakasta lähimmäisiäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kommenttisi ole juuri trollausta?
        Pyhität Putinia Netajahun raakuutta korostamalla.
        Kysymys kuului: Onko Putin hullu?
        Ei karata aiheesta ja tungeta natsi-symbatioitasi ja vihaasi tähän keskusteluun.
        Rakasta lähimmäisiäsi!

        Mikä putkinäkö on kyseessä, ei kokonaisuus ole hallussa. sen näyttää jo aivo sisältö mitä se tuottaa.
        Eikös kommenttisi ole juuri trollausta?
        Pyhität Netajahua Putinin raakuutta korostamalla.
        Kysymys kuuluu: Onko Netanjahu pyhä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä putkinäkö on kyseessä, ei kokonaisuus ole hallussa. sen näyttää jo aivo sisältö mitä se tuottaa.
        Eikös kommenttisi ole juuri trollausta?
        Pyhität Netajahua Putinin raakuutta korostamalla.
        Kysymys kuuluu: Onko Netanjahu pyhä?

        Kysymys oli: Onko Putin hullu.
        Rauhoitu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä putkinäkö on kyseessä, ei kokonaisuus ole hallussa. sen näyttää jo aivo sisältö mitä se tuottaa.
        Eikös kommenttisi ole juuri trollausta?
        Pyhität Netajahua Putinin raakuutta korostamalla.
        Kysymys kuuluu: Onko Netanjahu pyhä?

        Netajahu keskusteluja on myös tarjolla.
        Siellä voit purkaa sielusi pahoinvointia.


      • Anonyymi

        Ihan sama, jos Putin ei tykkää homoilusta, mutta Putin tykkää tappamisesta siitäkin edestä!!
        Ei Jumala tykkää tappamisesta liioin!


    • Anonyymi

      Putin on psykopaatti, kuten kuuluisa Brittiläinen aivotutkija totesi. Tunteeton valehtelija, valheperusteinen lännen vihaaja, rosvo, joka ei piittaa ihmishengestä pätkän vertaa. Elää mielikuvitusmaailmassaan "Äiti-Venäjän" kanssa.

    • Anonyymi

      No voiko natsi olla muuta kuin hullu?

    • Anonyymi

      Ei natsi ole hullu. Natsi on vain eräänlainen poliittinen uskonto.
      Vihaa ja katkeruutta puretaan näennäisillä tekosyillä. Milloin omaan heikkoon asemaan on syynä seksuaaliset erityisryhmät, milloin uskonnot. Ei koskaan omat taidot, tai älykkyys.

    • Anonyymi

      Venäjällä vietetään ansaitusti voiton päivää Natseista.
      Helatorstai tulisi siivota pois arkipyhänä suomalaisesta kalenterista. Venäjällä ainoat kristilliset arvot. kun puolustaa luonnollista moraalia ja etiikkaa joka tulee Raamatusta ja sen kaltaiset perhearvot. Täällä Sodoman ja Gomorran pervot arvot. Onko Putin siis hullu?

      Mitä mieltä olette kysyjän kypsyyden tilasta?

      • Anonyymi

        Venäjällä Putin ottaa sut ja sukusi mielihyvin vastaan.
        Ei tarvitse sitten täällä moraalittomassa Suomessa kärvistellä.
        Jos oot jotenkin vaan kykenevä, niin pääset rintamalle sotimaan natsi-homo-narkkari-satanisti-juutalaisia vastaan. Pyhää sotaa, kristillisiä arvoja ylistäen. Aloita vaikka huutamalla: Älä Tapa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä Putin ottaa sut ja sukusi mielihyvin vastaan.
        Ei tarvitse sitten täällä moraalittomassa Suomessa kärvistellä.
        Jos oot jotenkin vaan kykenevä, niin pääset rintamalle sotimaan natsi-homo-narkkari-satanisti-juutalaisia vastaan. Pyhää sotaa, kristillisiä arvoja ylistäen. Aloita vaikka huutamalla: Älä Tapa!

        Kysymys oli: Onko Putin hullu.
        Rauhoitu!


      • Anonyymi

        Höpöhöpö...päässäs on pöpö.


      • Anonyymi

        On. Ja sä tyhmä.


      • Anonyymi

        Vai voittoa!
        Venäjä hävisi sodan jota oli aloittamasa tappioin 7:1. Lisäksi fasismia esiintyy nykyisin puhtaimmillaan vain juuri venäjällä.


    • Anonyymi

      Putin on hullu.

    • Anonyymi

      Putin on hullu, kuin pullosta tullu.

    • Anonyymi

      Mitä merkitystä sillä?
      Olen miettinyt että oliko kukaan tsaareista noin typerä? Ainakin yksi tsaari on ollut tiettävästi aidosti mielenvikainen (ennen Putinia).

    • Anonyymi

      Putlerissa ja Hitlerissä paljon yhteistä.

    • Anonyymi

      Eurooppalaisille Täysinvalvottu yhteiskunta, by EU


      Toimenpiteen odotetaan vaikuttavan erityisesti Google Homen, Alexan tai Apple Assistantin kaltaisiin digitaalisiin kotiavustajiin sekä kaikkiin laitteisiin, aina älykkäisiin jääkaappeihin asti, jolloin viranomaiset voivat saada tällaisten laitteiden keräämiä tietoja halutessa tietoonsa.

      EU-komissiolle laadittu raportti vaatii T-Onlinen mukaan myös tietojen säilyttämisen käyttöönottoa ja pakkoa. Tietojen säilyttämistä koskeva asetus edellyttää, että televiestintä- ja internetpalvelujen tarjoajat säilyttävät kaikkien käyttäjiensä liikennetiedot määrätyn ajan ja voivat tarvittaessa välittää ne lainvalvonnan viranomaisille. Tällaisia tietoja voivat olla esimerkiksi IP-osoitteet, puhelinyhteystiedot tai sijaintitiedot.

      Saksan liittovaltion korkein oikeusistuin oli aiemmin luokitellut perusteettoman ja summittaisen tietojen säilyttämisen EU:n lainsäädännön vastaiseksi ja kieltänyt sen Saksassa. Nyt tilanne voi muuttua, jos EU-komissio noudattaa näitä suosituksia, T-Online varoitti.

    • Anonyymi

      Hullu on.
      Pieni onneton pelokas mies. Ja kieroon kasvanut.
      Vähän niin kuin se keisari tähtien sodassa.
      Onneksi hänen kuolemansa on lähempänä joka päivä.

      • Anonyymi

        Ei sitä kuule yksi mies maailmaa sentään johda , kyllä se on koko kansa läpimätä , ei ihmiset mitään robotteja ole vaikka millaista olisi propaganda , eivätkä elä missään suljetussa yhyesikunnassa , kyllä nuo tietää mitä tapahtuu , vastuun välttely ja pelkästään omanedun tavoittelu on niin tavanomainen piirre noille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kuule yksi mies maailmaa sentään johda , kyllä se on koko kansa läpimätä , ei ihmiset mitään robotteja ole vaikka millaista olisi propaganda , eivätkä elä missään suljetussa yhyesikunnassa , kyllä nuo tietää mitä tapahtuu , vastuun välttely ja pelkästään omanedun tavoittelu on niin tavanomainen piirre noille .

        Näin se on!! Kun lapsetkin opetetaan tuohon samanlaiseen hulluuteen koulussa, heidät aivopestään täydellisesti! Siellä on vain yksi totuus ja se on PUTININ totuus!! Voi niitä opettaja parkoja, jotka joutuvat vasten tahtoaankin noudattamaan noita opetussuunnitelmia, mitä Venäjällä laaditaan.

        Jos tuo saa jatkua, ei tiedä, kuinka aggressiivinen sukupolvi sieltä kasvaa! Sääliksi käy noita lapsia!


    • Anonyymi

      Kiinassa se Pääpiru. Keisari.
      Prutin enemmän Darth Vader. Orja vaan.
      Kiina on kommunistinen valtio, ja tavoitteena kommunistinen maailmanvallankumous. Tämä tapahtuu Marxin oppien mukaan. Pääomat haltuun ja diktatuurin kautta.
      Lopputulos kommunistinen maailma.

    • Anonyymi

      On! Putin on seinähullu!

    • Anonyymi

      Putin ei ole muita vallanpitäjiä hullumpi. Vallassa roikutaan keinoja kaihtamatta, kunnes alamaiset saaavat tarpeekseen. Länsi on tuhlannut luonnonvaransa, joten nyt katsotaan, kenelle Venäjän maaperä kuuluu. Ottajia riittää.

      • Anonyymi

        Kukaan ei halua Venäjän maaperää!! Kun vain tuo Putin pysyisi rajojensa sisäpuolella ja jättäisi naapurinsa rauhaan, niin kaikki olisivat tyytyväisiä!

        Venäjä se on, joka haluaa hamuta kaikki alueet ja hyötyä niistä!


    • Anonyymi

      tappamisen taitaja vallanhimoisena

      • Anonyymi

        venäjä tullaan lukitsemaan ulos vapaasta maailmasta


    • Anonyymi

      Putin on 2000-luvun Stalin.
      Demokraattisissa maissa Putinia hoidettaisiin laitoksessa, yhteiskunnalle vaarallisena.

    • Anonyymi

      Putin siirsi juuri omia sukulaisiaan armeijan johtoon eli ydinohjuksia on kohta tulossa länteen...

    • Anonyymi

      Ei ole mitään vapaampaa maailmaa.
      Shanghain yhteistyöjärjestö on suunnitellut huolella uuden maailmanennätyksen.
      Jos katsotaan vaan tätä hetkeä, ollaan kusessa Venäjän ja sen liittolaisten kanssa.
      Kiina ja Intia liittolaisia. Näillä yhteinen tavoite, ottaa Euroopan ja Yhdysvaltojen pääomat haltuun.
      Ja hyvää vauhtia onnistumassa.

    • Anonyymi

      Maailmanjärjestys:)

    • Anonyymi

      Tuo on turhaa panettelua. Miksi et puhu omasta erinomaisuudestasi? Kyllä silloin on nyrjähtänyt jotakin korvien välissä, jos pitää aloittaa keskustelu jostakin epämääräisestä asiasta, jota kukaan ei voi todistaa.

      • Anonyymi

        Yksikään SCO maa ei ole tuominnut Venäjän toimia Ukrainassa.
        Jos SCO luo puitteita uudeksi maailmanjärjestykseksi, niin kuin Putin asian ilmaisee, niin Putin ei ole hullu.
        Ikävä ihminen meille kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään SCO maa ei ole tuominnut Venäjän toimia Ukrainassa.
        Jos SCO luo puitteita uudeksi maailmanjärjestykseksi, niin kuin Putin asian ilmaisee, niin Putin ei ole hullu.
        Ikävä ihminen meille kylläkin.

        Päinvastoin. Osa tukee voimakkaasti ja osa pitää Venäjää jollain tavalla pystyssä.


    • Anonyymi

      Aivan sama onko hullu tai jotain muuta.
      Siitä huolimatta Ukrainan sota jatkuu. Näiden asioiden yhteyttä ei voida todistaa kovin vähillä tiedoilla.

    • Anonyymi

      Toivotaan pikaista kulemaa hullulle putelle.

      • Anonyymi

        "kulema" ????


    • Anonyymi

      Suuruudenhullu pikku narsku se on.

    • Anonyymi

      Putin ei ole hullu. Toteuttaa suunnitelmaa, johon on kytketty kaksi kolmasosaa maapallon väestöstä.
      Uutta maailmanjärjestystä.
      Eikä siihen auta nimittelyt. Se ei lopeta prosessia.
      Meistä voi tilanne näyttää ikävältä. Kiina, Intia ja Venäjä nousevat yhdessä maailman markkinoista määrääväksi tekijäksi.
      Heillä on sopimukset yhteisestä talouspolitiikasta ja puolustuksesta SCO.
      Haluaa sitä uskoa, tai ei. Ukrainan sota alkoi lähes välittömästi, kun Venäjä sai Iranin osaksi organisaatiota.

      • Anonyymi

        Jos tuo pitää paikkansa, on Putin vielä hullumpi mitä luullaan. Sairaan hullu.


    • Anonyymi

      ...ja 2000-luvun vaihteessa, kun eurooppalaiset juhlivat "voittoa" kylmästä sodasta, Putin totesi, ettei Venäjä hävinnyt kylmää sotaa, ja ettei sota ole koskaan päättynytkään.
      Hurmiossa lännessä nämä toteamukset eivät saaneet huomiota, eikä kukaan välittänyt tuoreen valtiaan asenteesta. Tärkeempää oli ottaa osaa kasvaviin markkinoihin.

    • Anonyymi

      Jos venäläisistä olisi vähääkään omasta mastaan vastuunkantajiksi, niin ne tekisivät Ceausescut.

    • Anonyymi

      AInut järkevä nykyisistä johtajista. EU:n päättäjät haaveilevat maailmanlaajuisesta ydinsodasta, eivätkä ymmärrä mitä se oikeasti tarkoittaisi, tai sitten eivät välitä.

      • Anonyymi

        Älä nyt puhu palturia!! Se, joka haaveilee ydinsodasta, on juuri Putin ja nuo muutamat itäiset hullut hallitsijat!

        Se vain on niin, että se oin koko maapallon tuho, jos aletaan leikkimään ydinaseilla!! Se on turha luulo, että Venäjä ja kumppanit saisivat yksin käyttää atomiaseita.

        Jos he haluavat täydellisen tuhon, niin antaa mennä, siinä sodassa ei kukaan voita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt puhu palturia!! Se, joka haaveilee ydinsodasta, on juuri Putin ja nuo muutamat itäiset hullut hallitsijat!

        Se vain on niin, että se oin koko maapallon tuho, jos aletaan leikkimään ydinaseilla!! Se on turha luulo, että Venäjä ja kumppanit saisivat yksin käyttää atomiaseita.

        Jos he haluavat täydellisen tuhon, niin antaa mennä, siinä sodassa ei kukaan voita!

        USA on jo 50-luvulta asti puhunut rajoitetusta ydinsodasta euroopassa. Eli kuka se ydinsotaa tänne haluaakaan? Ehkä jotkut ovat kulkeneet laput silmillä tai sitten liian nuoria muistaakseen tuon ajan.


    • Anonyymi

      Ydinsodan uhka on lähes olematon.
      Ei Putin sotaa kaipaa. Haluaa voittaa kylmän sodan.
      Rautaesirippu laskettu ja nyt alkaa uuden järjestyksen rakentaminen.
      Entiset siirtomaat ja muut kehitysmaat laittaa Euroopan riistäjät kyykkyyn.
      Ollaanko riippuvaisia Kiinasta, Intiasta, Venäjästä, öljystä tai Afrikan mineraaleista. Etelä-Amerikasta puhumattakaan.

      • Anonyymi

        "Ei Putin sotaa kaipaa" Aha, sillä lailla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei Putin sotaa kaipaa" Aha, sillä lailla!

        Niinpä.
        Sota on järjetön.
        Seuraamus: Eurooppa heikkenee, Yhdysvallat jää painimaan yksin omien sisäpoliittisten murjeittensa kanssa.
        Venäjä, Kiina, Intia ym. liittolaiset kasvattavat mahtiaan.
        Vaikutuspiiri kasvaa ja välit länteen kärjistyy.
        Toiminta toteutetaan diktatuurin keinoin, koska demokratiat on tällaisissa toimissa tehotonta.


    • Anonyymi

      Hullu se on,ei se kauaa elä,,,,vanha sanonta 😶

    • Anonyymi

      Tämän ajan suurmies, jolle kukaan ei mahda mitään. Näin se vaan on.

      • Anonyymi

        Viime päivinä hänen naama on muutama kerta päivässä telkarissa( useampi kuin Stubin tai Orpon), ja tuskin näyttä hullulta.....


      • Anonyymi

        JUU EI ..., KYLLÄ SE JÄÄ LUOJAN KORJATTAVAKSI.


    • Anonyymi

      Putin nostaa suunnitellusti Kiinan Intian, Kazakstanin, Vietnamin, Iranin jne. maailmanjärjestyksestä vastaamaan. Samalla Venäjä liittolaisena tulee olemaan huomattavasti merkittävämmässä asemassa, kuin eurooppalaisten kanssa yhteistyössä.

      • Anonyymi

        Putin on lopussa, se on selvää.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei ottanut vakavasti Anna Politskovaa. Anna kirjoitti 20-vuotta sitten kirjoja jossa kertoi Venäjän sisäisestä kehityksestä. Matkusti ympäri Venäjää, tapasi ihmisiä ja kansalaisjärjestöjä.
      Kirjojen kertoma oli rajua tekstiä väärinkäytöksistä ja mielivallasta. Mielenkiintoista on, että samoja henkilöitä vilahteli Putinin ympärillä silloin, kuin on vielä tänäkin päivänä. Mikään ei niiltäkään osin ole muuttunut. Vanhat kommunistit ja judo kaverit toimivat edelleen Putinin puolesta, ja suojeluksessa.

    • Anonyymi

      TARVIIKO TUOLLAIST EDES KYSYÄ

    • Anonyymi

      "HULLU SAA OLLA, MUTTA EI TYHMÄ."

      • Anonyymi

        Eikä vieläkään ole saatu kaltereiden taakse, häiritsemästä maailman rauhaa.


    • Anonyymi

      ...tuota ketjua enää kahlaa itte pirukaan läpi ... vielä kun selvästä asiasta on kyse ..

    • Anonyymi

      Epäilen käännösvirhettä tuossa kyseisessä lauseessa. Ei Putin hullu ole, hänhän sai Venäjän raiteilleen, NL:n hajoamisen jälkeen. "Ei oikeutta maassa saa, ken ei sit itse hanki". Kuinka itse toimisit, jos jokainen naapurisi liittoutuisi ja yrittäisi hajoittaa perheesi ja ryöstää talosi?

      • Anonyymi

        Putin on julma mielipuoli, murhaa jopa omia kansalaisiaan jos nämä arvostelevat; Anna Politkovskaja, Navalnyi ja monia muita. Sotarikoksiin myös syyllistynyt Ukrainassa.


      • Anonyymi

        Ei puutin varsinaisesti ole hullu. Hän on vain venäläinen.
        Lapsikin tajuaa että saattaa itsessä olla vikaa jos kukaan ei halua leikkiä sun kanssa. Venäläiset ei ole vielä kehittyneet tälle tasolle.

        Hyvin tuossa lopussa perustelet Ukrainan puolustautumista.


    • Anonyymi

      Ei Putin ole murhaaja. Ympärillä mielistelijät pelonsekaisessa mielentilassa ja todennäköisesti kännissä toteuttavat murhakäskyjä. He olettavat Putinin sitä haluavan ja sen he toutettavat.
      Tuttua Stalinin ajoilta.
      Tsaari esittää jaloa, mutta jokainen lähellä ymmärtää, kuinka mihinkin toteamukseen kuuluu reagoida, säilyttääkseen henkensä. Aina löytyy tilalle uusi ministeri tai kenraali.
      Ja varmuuden vuoksi tappavat enemmän kuin tarpeen.
      Samoin sotatantereella. Pohjasakkaa ja kyseenalaisia tapatetaan ja valiojoukkoja säästellään. Perinteitä noudatetaan

    • Anonyymi

      Riippuu siitä voidaanko kokonainen kansakunta määritellä hulluiksi. Minusta kyseessä on vain oma degeneroitunut kädellisten heimo.

    • Anonyymi

      Kunnia Venäjälle, sen kansalle, ja Putinille.

      • Anonyymi

        Putin on pidätettävä tavattaessa, kiinniotettava nähtäessä.


      • Anonyymi

        Ja uudelle maailmanjärjestykselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uudelle maailmanjärjestykselle!

        Kim ja Putin rikollisia diktaattoreita, vielä saavat oman kansan kimppuunsa, kuten Saddam ja Gaddafi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kim ja Putin rikollisia diktaattoreita, vielä saavat oman kansan kimppuunsa, kuten Saddam ja Gaddafi.

        Stalin oli diktaattori ja edelleen vaikutusvaltaa Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalin oli diktaattori ja edelleen vaikutusvaltaa Venäjällä.

        Ja Lenin makaa yhä näytillä Moskovan torilla...


    • Anonyymi

      Liian lievästi ilmaistu. Ei tommonen saisi vapaana kuljeksia.

    • Anonyymi

      Neuvostoliitossa käynyt laivahenkilöstön jäsen on varma, että tapasi 70-luvulla sataman liepeillä katupojan, joka trokasi, ja myi viinaa. On varma, että tämä oli Putin.
      Se tiedetään, että Putin oli tappelija, ja tosiaan asui sataman läheisyydessä.
      Sen aikaisten tuttujen mukaan Putin hävisi näkyvistä yllättäen. Olisiko KGB huomannut Putinin kyvyt, ja suvun taustassa ei ollut moitittavaa.
      Täytyy muistaa, että sen aikaisista "kapitalisteista" jalostautui Neuvostoliiton kaaduttua uusi eliitti, joka otti hallintaansa talouselämää. Siinä vain käytiin aluksi valtataisteluja, joissa henki oli halpaa, ja oikealle puolelle asettuminen takasi turvallisuuden.
      Putin luovi tässä joukossa, ja loi nahkansa kameleontin tapaan. Otto Ville Kuusinen tulee Putinista mieleen.

      • Anonyymi

        Ja Stalin, joka oli pikku roisto, joka luovi itsensä johtoon tappamalla vastustajansa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Shanghain yhteistyöjärjestö kokoontuu.
      Eikö jo ole kaikille selvää, ettei Venäjä ole yksin.
      Tuo liitto on puolustusliitto ja talousliitto.
      Jos joku vielä luulee, ettei Kiina, Iran, Kazakstan, Intia ym. ole tässä sotasoosissa täysillä mukana, niin täytyy olla sokea, kuuro ja kova tahto luulla harhoja.
      EU, NATO...herätys!

      • Anonyymi
        UUSI

        Oon samaa mieltä.
        Sota Ukrainassa kuuluu järjestön suunnitelmasn.
        Ja tarvittaessa sotatoimia laajennetaan esim. Kiinan intressien mukaan.
        Ollaan ison äärellä.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3127
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      2548
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1867
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1435
    5. 79
      1401
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1239
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1190
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1106
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      965
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      908
    Aihe