Mitä odotat

Anonyymi-ap

Häneltä tällä hetkellä?

357

4954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että hänen toiveensa kuolemasti täyttyy pian

• Anonyymi

Oikeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti?

Hän ja muutama muu toivoo kuolemaani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien kohdalla se toteutuu joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien kohdalla se toteutuu joskus.

Uhkailullako se toteutuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkailullako se toteutuu

Ihan luonnostaan

• Anonyymi

Sinun toive. Miksi ajattelet tällaisia asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin ,kuole täältä nyt trolli

• Anonyymi

Kosintaa ja vauvaa.

• Anonyymi

Kun vain tulee tilaisuus siihen, niin sitten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vain tulee tilaisuus siihen, niin sitten!

Ei tule enää jos ei auta nyt. Eihän sitä apua enää myöhemmin tarvitse

• Anonyymi

Ei suositella sinulle mtään vauvaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suosittele. Olen hyvä vauvojen kanssa. Pari niitä saanutkin. Ja muiden hoitanut. Ihan kuule Mll lastenhoitajakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suosittele. Olen hyvä vauvojen kanssa. Pari niitä saanutkin. Ja muiden hoitanut. Ihan kuule Mll lastenhoitajakin.

Kyllä kaksi lasta on jo riittävästi. Maapallolla on jo muutenkin liikaa ihmisiä luontoa kuormittamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaksi lasta on jo riittävästi. Maapallolla on jo muutenkin liikaa ihmisiä luontoa kuormittamassa.

Voithan sinä aina kuolla pois. Antaa tilaa kivoimille ihmisille. 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä aina kuolla pois. Antaa tilaa kivoimille ihmisille. 🤩

Ilman muuta kuolen. Päivä vaan ei ole tiedossa. Etkä sinäkään elä ikuisesti, joten kivoille jää vielä enemmän tilaa. Se vaan, että kuolemistahti pitäisi olla huomattavasti nopeampaa kuin nyt.

Tyhmäthän lisääntyy eniten = eivät ole kuulleet ehkäisystä.

Ei jokaisen vauvakuumeen iskiessä tarvii tehdä uutta lasta. Mies jää aina kakkoseksi niille kersoille ja etsii sitten muualta viihdykettä. Että se olisi sitten teidänkin rakkautenne loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta kuolen. Päivä vaan ei ole tiedossa. Etkä sinäkään elä ikuisesti, joten kivoille jää vielä enemmän tilaa. Se vaan, että kuolemistahti pitäisi olla huomattavasti nopeampaa kuin nyt.

Ei jokaisen vauvakuumeen iskiessä tarvii tehdä uutta lasta. Mies jää aina kakkoseksi niille kersoille ja etsii sitten muualta viihdykettä. Että se olisi sitten teidänkin rakkautenne loppu.

Jos se helpottaa mulla saattaa olla leukemia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä mikä sinä aivoton idiootti joka ei tunnista vitsailua vaikka lukisi vitsikirjaa olet puhumaan kenenkään älykkyydestä. Olet ilkeä k* sipää jonka äidin olisi pitänyt tehdä abortti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se helpottaa mulla saattaa olla leukemia.

Eppäillä soppii, eppäillä soppii. Ihan itsekö diagnoosin rakensit? Jos olet väsynyt, se johtunee liikunnan- tai raudanpuutteesta. Ehkä molemmista. Joo, ei nyt hetättänyt mitään säälireaktiota tässä.

Vai että oikeen leukemia. Luulenpa, että tällaisessa tilanteessa mielessäsi pyörisi silloin muut asiat kuin vauva ja kosinta. Äidillesi voit uhriutua. Täällä se ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eppäillä soppii, eppäillä soppii. Ihan itsekö diagnoosin rakensit? Jos olet väsynyt, se johtunee liikunnan- tai raudanpuutteesta. Ehkä molemmista. Joo, ei nyt hetättänyt mitään säälireaktiota tässä.

Vai että oikeen leukemia. Luulenpa, että tällaisessa tilanteessa mielessäsi pyörisi silloin muut asiat kuin vauva ja kosinta. Äidillesi voit uhriutua. Täällä se ei onnistu.

Valkosolujen määrä ollut pitkään koholla ja pitkään ollut epämääräisiä kipuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä mikä sinä aivoton idiootti joka ei tunnista vitsailua vaikka lukisi vitsikirjaa olet puhumaan kenenkään älykkyydestä. Olet ilkeä k* sipää jonka äidin olisi pitänyt tehdä abortti.

Vähän myöhässä olet antamaan aborttineuvoja. Tosin koulutuksesi ei taida olla lähelläkään sitä luokkaa, että voisit antaa terveydentilaan liittyviä neuvoja. Jospa opettelisit ihan ensimmäiseksi välimerkkien paikat ja kuinka virke muodostetaan. Googleta vaikka netistä tietoa. Oppia ikä kaikki.

Todistit muuten itse kirjoituksellasi, että tyhmimmät tekevät eniten lapsia. Tosin toivossa on hyvä elää, ehkä sinulla jää kahteen. Toivottavasti nekin ovat vain mielikuvitustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko pitkään ollut narsisti vai ihan psykopaatti? Et tiedä mitään minun liikunnan määrästä tai väsymyksestä tai kivuista tai edes äidistäni onko hengissä. Ja jos tiedät. Olet sairas stalkkeri jota en halua elämääni. En hae sympatiaa sisältä kuoleelta ihmiseltä jolla ei ole empatia kykyä. Edelleen vauva ja kosinta oli vitsi. Koska ne nyt ovat viimeinen asia joka todellakin ovat mielestäni. En tiedä mistä rautalangasta se sulle pitää vääntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän myöhässä olet antamaan aborttineuvoja. Tosin koulutuksesi ei taida olla lähelläkään sitä luokkaa, että voisit antaa terveydentilaan liittyviä neuvoja. Jospa opettelisit ihan ensimmäiseksi välimerkkien paikat ja kuinka virke muodostetaan. Googleta vaikka netistä tietoa. Oppia ikä kaikki.

Todistit muuten itse kirjoituksellasi, että tyhmimmät tekevät eniten lapsia. Tosin toivossa on hyvä elää, ehkä sinulla jää kahteen. Toivottavasti nekin ovat vain mielikuvitustasi.

Olet joku autisti ilmeisesti. En ala sun kanssa väittelemään. Olet syytön siihen ettet ymmärrä normi elämää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kyllä ihan mustaa valkoisella että olen keskivertoa älykkäämpi. Siihen ei liity mikään kuinka ihminen kirjoittaa tai koulutus minulle on lukihäiriö siitä huolimatta. Sekä minulle on se ja sama kurjoitanko oikein täällä. Tämä ei ole milään äidinkielen tunti. On myös olemassa ns. sosiaallista älykkyyttä ja loogista päättelykykyä. Mut sulle taitaa perus käytöstavat olla jo hepreaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä edelleen jos haluat maapallon oleva parempi paikka aloita itsestäsi. Kiusaajia täällä jo ihan liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä abortti ei ole mikään terveydentilaa koskeva neuvo. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit sitten vissiin ainut lapsi itse? Ilmeisesti vahinko sellainen. Jos vanhempasi eivät olleet tyhmiä. Sen kyllä huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja haluat tähän väliin vauvan ja kosinnan? Joo… Tikahdun tosiaan nauruun. Kiitos vitsistä. 👌🏽

Ei nuo oireet ensimmäisenä leukemiaa tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko pitkään ollut narsisti vai ihan psykopaatti? Et tiedä mitään minun liikunnan määrästä tai väsymyksestä tai kivuista tai edes äidistäni onko hengissä. Ja jos tiedät. Olet sairas stalkkeri jota en halua elämääni. En hae sympatiaa sisältä kuoleelta ihmiseltä jolla ei ole empatia kykyä. Edelleen vauva ja kosinta oli vitsi. Koska ne nyt ovat viimeinen asia joka todellakin ovat mielestäni. En tiedä mistä rautalangasta se sulle pitää vääntää.

Onko hermo vähän kireellä? Pitäisikö sitä energiaa purkaa esimerkiksi liikkumalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kyllä ihan mustaa valkoisella että olen keskivertoa älykkäämpi. Siihen ei liity mikään kuinka ihminen kirjoittaa tai koulutus minulle on lukihäiriö siitä huolimatta. Sekä minulle on se ja sama kurjoitanko oikein täällä. Tämä ei ole milään äidinkielen tunti. On myös olemassa ns. sosiaallista älykkyyttä ja loogista päättelykykyä. Mut sulle taitaa perus käytöstavat olla jo hepreaa.

Joo, ei kannata ottaa liian vaikeita tehtäviä itselleen, kuten oikein kirjoittaminen. Viehän se energiaa ihan liikaa. Ehkä parempi, että keräät voimia ja menet vain pitkällesi pötköttelemään. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hermo vähän kireellä? Pitäisikö sitä energiaa purkaa esimerkiksi liikkumalla?

Miksi sen pitäisi sinulle avautua. Et kuulu koko juttuun mitenkään. Olen kuumeessa. Ei minun tarvitse jollekin uteliaalle sekopäälle oireitani kertoa.Oot joko autisti tai narsisti kun kyselet kysymyksiä jotka ovat liian henkilökohtaisia et ymmärrä ihmisen rajoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä edelleen jos haluat maapallon oleva parempi paikka aloita itsestäsi. Kiusaajia täällä jo ihan liikaa.

Kiusaaja-sanaa käyttävät teinit, jotka eivät itse tee mitään asioiden saamiseksi paremmaksi.

Sinä halusit, että täällä on enemmän mukavia ihmisiä, minä taas haluan, että sinä et enää lisäänny - noh, koska geenit siirtyy jälkikasvulle. 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä abortti ei ole mikään terveydentilaa koskeva neuvo. 😂

Aborttia suositellaan, jos vaarana on joko äidin tai lapsen terveydentilan vaarantuminen. Sinun mielestäsi minun äitini olisi pitänyt tehdä abortti. Näin ei lääkäri kuitenkaan suositellut, joten tuo hieno ”aivoton idiootti” diagnoosisi meni hieman pieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sinun pitää huolta vaikka omasta elämästäsi. Pane vaikka joskus niin rentoudut vähän. Oot pikkusen takakireä. Vai etkö kelpaa kellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit sitten vissiin ainut lapsi itse? Ilmeisesti vahinko sellainen. Jos vanhempasi eivät olleet tyhmiä. Sen kyllä huomaa.

Kyllä, suurin osa lapsista on vahingon tulosta. Todella harva alkaa tekemällä tekemään lapsia. Kun vahinko on jo tapahtunut, niin suurin osa siinä kohtaa päättää pitää lapsen, koska nyt on tulossa.

Voi sinua lapsirukka. Enhän minä ole ollut osallisena vanhempieni sänkyleikeissä. Ymmärrät sen, jos vähän aikaa mietiskelet asiaa rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja haluat tähän väliin vauvan ja kosinnan? Joo… Tikahdun tosiaan nauruun. Kiitos vitsistä. 👌🏽

Enkä tosiaankaan halua tältä keltää mitään halua. Ootte säälittäviä reppanoita. Ihme hyypiöitä. Joilla ei ole omaa elämää niin pitää päteä ja kiusata muita. Jotenkin karmivia suurinosa. Jotain sairasta stakkereita jotka kuvittelee joku sanoo moi. Niin on rakastanut. Vailla mitään älyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aborttia suositellaan, jos vaarana on joko äidin tai lapsen terveydentilan vaarantuminen. Sinun mielestäsi minun äitini olisi pitänyt tehdä abortti. Näin ei lääkäri kuitenkaan suositellut, joten tuo hieno ”aivoton idiootti” diagnoosisi meni hieman pieleen.

Äitisi oli vaan tyhmä. Ei tyhmien ihmisten pidä tehdä lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, suurin osa lapsista on vahingon tulosta. Todella harva alkaa tekemällä tekemään lapsia. Kun vahinko on jo tapahtunut, niin suurin osa siinä kohtaa päättää pitää lapsen, koska nyt on tulossa.

Voi sinua lapsirukka. Enhän minä ole ollut osallisena vanhempieni sänkyleikeissä. Ymmärrät sen, jos vähän aikaa mietiskelet asiaa rauhassa.

Hyvä että tiedät että vanhempasi olivat idiootteja kyllä meillä ainakin lapset olivat suunniteltuja ja haluttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Abortin saa vaan pyytämällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja-sanaa käyttävät teinit, jotka eivät itse tee mitään asioiden saamiseksi paremmaksi.

Sinä halusit, että täällä on enemmän mukavia ihmisiä, minä taas haluan, että sinä et enää lisäänny - noh, koska geenit siirtyy jälkikasvulle. 🤪

En kyllä enää lisäänny älä huoli. En voi edes. Se on liian vaarallista minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo sun tuttavista. Mä en tunne ketään jonka lapset ei olisi ollut suunniteltuja. Kato kun ihmiset osaavat ehkäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Eiiii! Eikö ne hoida terkkarissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkä kyllä käytä. Et taida olla teinien kanssa missään tekemisissä edes. Saatikka muidenkaan ihmisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Eiiii! Eikö ne hoida terkkarissa?

Mitä se sulle kuuluu? Oo vaan tyytyväinen jis kuolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä voin kirjoittaa tänne haluavani häneltä miniponin. Se ei tarkoita että oikeasti haluisin häneltä miniponin. Se on vitsailua se on haaveilua. Olisin ehkä joskus halunnut häneltä kosinnan ja vauvan. Mut elämä meni miten meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä minkälainen ihminen neuvoo anonyymipalstalla ketään liikkumaan? Voisin olla 60 vuotta ja pyörätuolissa tai halvaantunut .
        Nämä ihmiset eivät ole tuttujanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUO OLI HYVA SIIHEN SAAT ETSIA ITSELLESI UUBEN NAISEN

• Anonyymi

Ystävyyttä

• Anonyymi

Sinua Naiseni vierelleni

• Anonyymi

:) …. Ehkä häneltä (unelmissani)

• Anonyymi

Tulis syömään munkaa, kun just tulis ruokakin uunista… Ainii mut hän on ihan liian kiireinen ja ei ees tiedä et tykkään siit

• Anonyymi

En niin tiiä! Tulisin muuten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin tiiä! Tulisin muuten

Kyllä juu.

• Anonyymi

Itsestä huolta pitämistä

• Anonyymi

Siis, mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis, mitä?

Oletko itse pitänyt hänestä tähän asti huolta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse pitänyt hänestä tähän asti huolta?

Ei, kun ei mulla ole mahdollisuuttakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että saa sitten edunvalvojan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIELLA PITAA KORJATA MOKIT JOTKA OVAT RIKKI JNE KAI SIELLA KANNATTAA AINA KAYBA MINA VARASIN ITSELLENI 1MAISEN VAUNUPAIKAN JOSSA SAA OLLA VAIKKA KUUKAUBEN SITTEN SINNE PITAA RAKENTAA MINULLE OMA VESSA KUN MINULLA ON PYÖRATUOLI JA MUITAKIN VESSOJA JOTEN KYLLA SIELLA TYÖMAATA RIITTAA ETTA SEN TOIMIVAKSI SAA SITTEN SIELLA VUOTAA RANNIT JOTKA PITAA KANSSA KORJATA JNE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että saa sitten edunvalvojan.

MINA EN SELLAISTA ENAAN ITSELLENI HUOLI KUN OLEN VAPAA

• Anonyymi

Totuutta asioista odotan. Ja tietysti myös että soittaisi että
      " hei kyllä välitän ja merkitset. Ai niin oon muuten autossa matkalla sinne "

• Anonyymi

EN VIELA TIEBA

• Anonyymi

En usko hänen tekevän enää mitään minun suuntaani.

• Anonyymi

Ihmettä kai odotan.

• Anonyymi

Edes ja takas

• Anonyymi

Maksais velkansa

• Anonyymi

En maksa.

• Anonyymi

Liittyykö tähän joulu mitenkään? Jos niin laita viestiä.

• Anonyymi

Kiittämättömyys on maailman palkka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö tähän joulu mitenkään? Jos niin laita viestiä.

Saattaa liittyäkin.

• Anonyymi

RAHAA TULEE PIKKUHILJAA KUN SE SAABAAN TOIMIMAAN SITTEN SINNE PITAA SAADA PALKANLASKIJA JOSTAKIN ETTA TYÖNTEKIJAT SAAVAT PALKKANSA JOTEN RAHAREIKIJA RIITTAA

• Anonyymi

Aurinko on jo näköjään alhaalla, kun Ikävä-palstan mt-avohoidokit vähitellen aktivoituvat temmeltämään 🙈

• Anonyymi

Lähekkö kanssa kattomaan maailman ihmeitä

• Anonyymi

Anna nainen joku pieni merkki, jos tykkäät, niin mä jatkan siitä, pliis....

• Anonyymi

Olen antanut jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen antanut jo.

Just....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen antanut jo.

Millaisen merkin? Kerro kiitos..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisen merkin? Kerro kiitos..

Monenmoisia. Et ole vieläkään hän…

• Anonyymi

Et sä mitään jatka kuitenkaan johan se on huomattu tiiät että tykkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jatka mitä?😁 palstalta haluan pois.. Isoin toive tänäänkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toka isoin toive et pääsis hänen viekkuun viel joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toka isoin toive et pääsis hänen viekkuun viel joskus.

No sitten laittamaan viestiä. Viekussa on tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jatka, No sitä mitä sanoit just. Kyllä sä tiiät ilman merkkii. En ala täällä merkkailee mitään ellet ite anna jotain mistä tiiän et oot oikee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten laittamaan viestiä. Viekussa on tilaa.

Olen laittanut jo irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jatka, No sitä mitä sanoit just. Kyllä sä tiiät ilman merkkii. En ala täällä merkkailee mitään ellet ite anna jotain mistä tiiän et oot oikee.

Kyllä tässä on kuiskittu palstalla jo pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen laittanut jo irl.

Millon Minne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon Minne?

Some.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tääl mitään oikeita oo

• Anonyymi

1 kysymys: Mitä tekee henkilö tai millä tavalla hän sen näyttää, että on todella kiinnostunut toisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1 kysymys: Mitä tekee henkilö tai millä tavalla hän sen näyttää, että on todella kiinnostunut toisesta?

Ts, miten sinä aloittaja sen näyttäisit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sut täältä palstalta veis pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kisu kisu!

• Haluan olla ystävällinen ja kohdella ihmisiä tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti, mutta odotan myös itseäni kohtaan inhimillistä käytöstä. En ole mikään katuroska, jota voi kohdella miten sattuu huvittamaan.

• Anonyymi

Aikamoista jos joku noin huonosti kohdellut. Mutta niin se menee jostain syystä, et niitä satuttaa vaikka ei tarkoittais kenestä eniten välittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista jos joku noin huonosti kohdellut. Mutta niin se menee jostain syystä, et niitä satuttaa vaikka ei tarkoittais kenestä eniten välittää.

Niin. Mikäli kaivattu on oikeasti elämässä mukana, niin tilanne on ihan erilainen ja sitä hyväksyy ihmisen, koska siinä ihmisessä on hyviäkin puolia. Pakeneminen ei ole reilua, vaikka kiinnostusta ei olisikaan. Aivan tarpeeksi saa ryöpytystä toisilta ihmisiltä, jotka eivät ole enää edes läsnä arjessa, vaan menneisyydessä.

• Anonyymi

JA ROSKA AUTOT MAKSAVAT MYÖS

• Anonyymi

En jää hätävarana odottelemaan.

• Anonyymi

Et ole hän ,mutta ei ole hän hätävara minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hän ,mutta ei ole hän hätävara minulle.

EN ANNA SULLA ON OMAT RAHAT JA MULLA OMAT SITTEN SINNE PITAA PITAA HOMMATA POLIISI TELTTA JA VAUNUPAIKKOJA VOI PIKKUISEN NOSTAA MUTTA EI PALJOA

• Anonyymi

Sitä että lopettaa naamaa vasten hieromisen etten kiinnosta. Ihan riittää normaali välttely.

• Anonyymi

En tiedä. Haluaisin vaan olla tekemisissä enemmän ja jutella enemmän. Välillä itsekin jotenkin pakenin, tai tuntui että ei se minusta tykkää.

• Anonyymi

Sama juttu

• Anonyymi

Rakkolaastaria. Lenkkeily pilaa myös nastat.

• Anonyymi

😂 Tää oli hyvä!

• Anonyymi

Puhelua

• Anonyymi

Pitäiskö soittaa

• Anonyymi

• Anonyymi

Sellainen rento henki, että voisi hieman naurahtaa ja kohauttaa olkapäitään toisillemme. No hard feelings ☀️!

• Anonyymi

Hyväksikäytön makua lun ihminen unohdeta. Yhtälöstä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksikäytön makua lun ihminen unohdeta. Yhtälöstä

Hyvä huomio, itse en koe sellaista, voin ottaa itseäni huumorilla, ja toinen on tuskin kovin vakavissaan, mutta uskon toki, että saattaa keksiä vaikka minkälaista tulokulmaa dialogin jatkeena. En tiedä voiko hänen kanssaan sopia tarinan käänteitä etukäteen, vai haluaako aina päättää kunkin hetken perusteella, odotan siis ehkä perusteettomasti, mutta odotan silti- koska se olisi upeata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio, itse en koe sellaista, voin ottaa itseäni huumorilla, ja toinen on tuskin kovin vakavissaan, mutta uskon toki, että saattaa keksiä vaikka minkälaista tulokulmaa dialogin jatkeena. En tiedä voiko hänen kanssaan sopia tarinan käänteitä etukäteen, vai haluaako aina päättää kunkin hetken perusteella, odotan siis ehkä perusteettomasti, mutta odotan silti- koska se olisi upeata!

Odotatko siis naisen vielä käyvän kanssasi jotain dialogia? Eikö asiaa selvitetty? Omassa tapauksessani case is closed. En minä enää mitään dialogeja käy tai täällä tämän enempää avaudu. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotatko siis naisen vielä käyvän kanssasi jotain dialogia? Eikö asiaa selvitetty? Omassa tapauksessani case is closed. En minä enää mitään dialogeja käy tai täällä tämän enempää avaudu. 🤷‍♀️

Oli miehelle, enkä odottanut dialogia vaan sitä ettei jäisi pahaa mieltä. Olet oikeassa siinä, että tuskin hänellä nyt mitään keskusteluntarvetta ole.

• Anonyymi

Että ei anna enää jatkossa itsestään vääränlaista kuvaa kenellekään.

• Anonyymi

Miten on antanut

• Anonyymi

Enää? Tyhnäbökö pidät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on antanut

Perinteinen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enää? Tyhnäbökö pidät

Joo tyhnäbökö tyhnäbökö

• Anonyymi

Just näin,näitä riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluavat ainoastaan huomiota

• Anonyymi

Oiskohan se kuva ollut omassa päässäsi? En tiedä mistä kyse, mutta tällainen passiivisaggressiivinen marmatus netissä viittaa aina siihen, että omia suhteettomia ajatuksia yritetään sysätä toksisesti toisen niskoille mitä ääliömpää oma käytös on ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan se kuva ollut omassa päässäsi? En tiedä mistä kyse, mutta tällainen passiivisaggressiivinen marmatus netissä viittaa aina siihen, että omia suhteettomia ajatuksia yritetään sysätä toksisesti toisen niskoille mitä ääliömpää oma käytös on ollut.

Naulan kantaan, ei lisättävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avauduit hyvin. Totta: et tiedä mistä ollut kyse, joten huono sinunkin on marmattaa olettamuksiasi tähän. Arvailuksihan tuo kirjoittelusi meni ja ohi myös että hurahti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avauduit hyvin. Totta: et tiedä mistä ollut kyse, joten huono sinunkin on marmattaa olettamuksiasi tähän. Arvailuksihan tuo kirjoittelusi meni ja ohi myös että hurahti.

Se koira älähtää jne.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää jne.......

Hyvä sitten, että ilmoittauduit. Rehellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ON SIELLA LAMPI JA TOISELLA PUOLELLA MYÖS SINNE IHMISET JUOKSEVAT KUN TEKEVAT ITSARIN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naulan kantaan, ei lisättävää.

SIINA TAISI TULLA KAIKKEIN TARKEIMMAT

• Anonyymi

On niin monta ottajaa etten nyt tiedä oikeen ketä tässä tarkoitetaan. Olen yrittänyt miettiä kenet haluan loppuelämäksi. Piiaksi en ala. Olisi muutama nuorempikin ja oikein hyväkroppasia miehiä. Mutta en tiedä vielä. Hyvin toimeentulevia ja toinen on todella rikas ja musta tukka, kun vaan tietäis haluan vain olla onnellinen nainen. En välitä oikeasti rikkauksista. Haluan rakastaa.

• Anonyymi

Nämä.kumpikin mies on siis yli 40 ja minä olen jo kohta 50

• Anonyymi

Ku et ole nainen ja piste.

• Anonyymi

KAI SITA SAA OLLA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä.kumpikin mies on siis yli 40 ja minä olen jo kohta 50

NIIN SE AIKA AINA VAAN RIENTÄÄ

• Anonyymi

En odota keneltäkään yhtään mitään. Hän ei enää ole elämässäni ja muilla ei ole väliä

• Anonyymi

Että tajuaa, että elämä jatkuu mukavana ja kiinnostavana kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

Tuollainen ei ole tajuamisesta kiinni 🤯- mutta aina voit toivoa että toisella jatkossakin mukavaa ja kiinnostavaa elämää on 🎈

• Anonyymi

Että jos ei tykkää enää tai ole koskaan tykännyt, olisi vain välinpitämätön, eikä tuomitsisi tai arvostelisi tai vihaisi tai inhoaisi. Tiedän ilmankin, että olen maailman huonoin kommunikoimaan ja muutenkin virheellinen.

• Anonyymi

En odota enää mitään. Ymmärrän hiljaisuuden hänen taholtaan. Hän löytää ihan varmasti oman ikäisensä sitten kun oivaltaa rehellisyyden merkityksen.

Kyllä minäkin välitin hänestä. Ja välitän tavallani vieläkin.
      Uskoni rakkauteen on vain hiipunut.

Hyvää yötä ☆

• Anonyymi

Älä nyt. Kirjoitat älyttömän selväjärkisesti. Voisin ihastua siihen. Sinun kaltaiseen.
        Nainen on onnekas kuka lie. Toisaaltaan taas hän voi ajatella olla riittämätön noin fiksun rinnalla. Ainakin minä niin tuntisin.
        Sano onko Isäsi suku paikkakunnalta kotoisin missä nyt asut?
        Kerro siihen liittyvää tunnistetta.
        Olenko meedio kun tunnen näin?
        T.n ehkä naapurista.

• Anonyymi

Odotan soittoa.
      Odotan viestiä. Odotan kukkia. Ofotan autoa. Odotan meitä

.....
      Odotan 20v
      Odotan...

• Anonyymi

Rakkauden täytteisiä ajatuksia meistä.

• Anonyymi

Ei me kumpikaan olla toimittu niin, että olisi aihetta odottaa yhtään mitään.

• Anonyymi

Eipä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kyllä.

Unohda sit ja jatka elämääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se menee. Eipä siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se menee. Eipä siinä.

hyvä et tajuut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkitsen
        Sivusta, nainen

• Anonyymi

Kevättä ja keväthymyä, kun kohtaamme ja vielä pystyisin tunnistamaan sen tunteen, joka sai ajattelemaan häntä tylsien talvien keskellä. Ehkä hetkeä, jossa voisi katsella häntä puolisalaa, ja tutkia elämänjälkiä ja miettiä kuinka hyvin häntä on kohdeltu. Hetkeä jossa tunteet kohtaisi jollakin tasolla, jokin uteliaisuus katseessa tai kohtaamishalaus, joka kertoisi enemmän kuin sanotut sanat. Hänen omaehtoista lähestymistä tilanteessa, joka kertoisi hänen pitävän edes hieman seurastani. Aurinkoista päivää, jonka hän muuttaisi utuiseksi ja voimattomaksi.

https://youtu.be/mkRqpUlEYq4

• Anonyymi

🌝🌝🌝

• Anonyymi

Toteutan kaikki toiveesi kun sinut seuraavan kerran tapaan. Tuon auringon ja hymyn tullessani. Halaan jos annat siihen luvan, mitä vain mikä saa sinutkin hymyilemään ilosta ja onnesta. Pidän sinusta mies enemmän kuin arvaatkaan ja olen valmis tutustumaan jos niin haluat.

Enempää en tänne kirjoittele,ainoa viesti jonka tänne ikinä laitan. Jos tämä katoaa eikä tavoita oikeaa henkilöä niin ei voi mitään. Teen kuitenkin niinkuin aioinkin.

t. Nainen Väärän joen rannalta

• Anonyymi

Mitäpä sitä mies naiselta odottaa. Että koti on aina siisti, ruoka valmiina, oma kulta kauniina kuten aina, eikä valita miesporukoista kotona tai kaljan juomisesta.

• Anonyymi

Hui helvetti mikä kodinkoneen elämä. Ei ikinä🤮
        Onneksi

• Anonyymi

En odota enää mitään. Monta kuukautta odotin ja toivoin, että hän tekisi aloitteen. Hän on varattu ja valintansa tehnyt. Menen eteenpäin. Maailma on täynnä ihania miehiä!

• Anonyymi

Relax and do it anyway?

• Anonyymi

Yesss i made it

• Anonyymi

Että tämä pitkä työpäivä päättyisi

• Anonyymi

Että on paikalla.

• Anonyymi

Oletko? Oletko? Oletko? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Ei se haittaa. Kunhan et kiero.

• Anonyymi

Erään tutun naisen saamista syliin ja... Jäi odotuttamaan silloisesta yrityksestä huolimatta. Hyvää kannattaa kai aina odottaa...

• Anonyymi

Kiirehtimisellä saa kusipäisiä kararoita.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kuolema saatana tulee sunlaisten ihmisten takia!!!!

• Anonyymi

En ole itsekäs itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiirehtimisellä saa kusipäisiä kararoita.

Vttu sä olet ruma ihminen.

• Anonyymi

Hyvää kannattaa todellakin odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yäk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelija. Mitään hyvä ei ole enäö

• Anonyymi

En mitään häneltä.

• Anonyymi

Näköjään sinäkin olet ollut täällä noin kauan kun tiedät asioista noin hyvin.

• Anonyymi

Haluaisin niin hänet jo pian syliini.

• Anonyymi

Jos olisit hän niin se olisi kaikki mitä haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän niin se olisi kaikki mitä haluan.

Täytyypä kysästä tuolta rakkaalta aviomieheltä, siis omaltani!

• Anonyymi

Syliin olisi kyllä mukava päästä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syliin olisi kyllä mukava päästä…

Huomenna?

• Anonyymi

Jokin hänen sana tai jokin muu pieni juttu antaisi mahdollisuuden itselle tunnustaa jotain.

• Anonyymi

Samat kirjaimet nimissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat kirjaimet nimissä.

Tarkoitin irl. Mutta ei ole samat kirjaimet etunimissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin irl. Mutta ei ole samat kirjaimet etunimissä.

2 ihmistä 2 nimeä molemmilla. Samat kirjaimet. Toisella muutama extra päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaaaaa, okei 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko?

• Anonyymi

Palstavi tuilu on loppu ny

• Anonyymi

Koska ajattelit lopettaa sen, entä turhan kuvittelun? Viikonloppu selvinpäin vois selkiyttää päätä

• Anonyymi

Vastausta viestiin.

• Anonyymi

Et ottais face kamuks

• Anonyymi

Odotan että 50++ mies uskaltaisi ruveta juttelemaan kanssani, jos sattumalta törmäämme kun olen lenkillä.

• Anonyymi

Johan se sanoi, että tekstaria.

• Anonyymi

En toivo enkä halua enää mitään häneltä vaan toivotan mitä lämpimin terveisin hänelle mukavaa jatkoa ja ennenkaikkea kaunista ja ilontäytteistä kesää.

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama.

Äläkä perkele puskeennu enää toisten yhteisiin tiloihin!

• Anonyymi

KIITOS SAMOIN

• Ilmoitusta että hänellä on kaikki kunnossa.

• Anonyymi

Ilmoitusta milloin maksaa huumevelat...

• Anonyymi

Ei sulla ketään voutia olis tuttuna että saisit asiasi eteenpäin? Sekavaa menoa konilassa

• Anonyymi

Kaikki on tyhmyyttä. Kaikki on tyhmyyttä Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyden päälle.

• Anonyymi

Soittoa

• Anonyymi

Viestiä messengerissä, että on ikävä.

• Anonyymi

Jos niin tunnet, voisit tehdä sen, en halua sinua häiritä, muistan sanatarkkaan viimeisen keskustelumme💔

• Anonyymi

Idgf

• Anonyymi

Lähestymiskieloja enään tässä vaiheessa.

• Anonyymi

Ettei tekisi mitään rikollista

Rakkautta meille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei tekisi mitään rikollista

Rakkautta meille

Ei hän tee mitään rikollista, jos hyvin kaukaista kaipausta ei oteta huomioon.

• Anonyymi

🌾🌾🚫⛔️😁

• Anonyymi

En odota mitään. Tiedän että hän ei ole varannut minulle paikkaa elämässään.

• Anonyymi

Ottaisi tämän viiltävän ikävän pois, jotta voisin jatkaa elämääni ja tavata taas muita ihmisiä...

• Anonyymi

Että loppuisi tuo hot'n'cold käytös ja turha tylyys. Hän on ihana, mutta välillä todella pidättyväinen aiempaan verrattuna. Olosuhteet?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jatkuu, tätä gynegolokia tarkoitin ja naiselta miehelle menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu, tätä gynegolokia tarkoitin ja naiselta miehelle menee.

Hyvähän se on kysyä jos sitä mielii pidellä.😁

• Anonyymi

Sivusta
        Oisko pojilla tulta heittää?
        Lindemmani: Mitä siihe maksaa?
        Hopea: Lähtiskö vitosella? Se on sitten tasaraha!

• Anonyymi

Mitä eroa on käellä ja satiaisella ?
        Käki munii toisten pesiin,
        satiainen pesii toisten muniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvähän se on kysyä jos sitä mielii pidellä.😁

YRITETAAN NYT TAAS OLLA SOVUSSA

• Anonyymi

Hieman enemmän osoitusta siitä että kiinnostan häntä. Vaikea mennä varmuudella sanomaan tosiaan, onko nainen kiinnostunut kun ujosti joskus tuijottelee, tuntuu että häneltä katoaa ääni kun koittaa jutella mulle ja sitten silmiin katsominen tuottaa hänellä jotain ongelmia.

Ehkäpä nää on merkkejä kiinnostuksesta ;)

• Anonyymi

En enää mitään.

• Anonyymi

En enää mitään.. ⛈️

• Anonyymi

Myrskytuulet tuli ja 😢 vain muistot jäi... kaikella on aikansa ja paikkansa. Kiitos että olit hetken elämässäni...

• Anonyymi

Haha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myrskytuulet tuli ja 😢 vain muistot jäi... kaikella on aikansa ja paikkansa. Kiitos että olit hetken elämässäni...

Olen ajatellut nämä päivät ja viikot, niin paljon häntä. Enää kaikesta tästä on jäljellä vaan yksinäinen suru ja nimenomaan ne Myrskytuulet.

Se olit sinä, ei kukaan muu.💔

Sivusta

• Anonyymi

varoitus pennuillenbe, hakkaan vähän nyt, ja varmaan huomenna enemmän.

• Anonyymi

Kaivattuni äänen kuulemista kun hän puhuu minulle.. alkaa ihan hymyilyttää 😅 ja toisena tietysti näkemistä hänenkaa

• Anonyymi

Sitä olen tässä koettanut sanoa, ettei mulla ole yhtään mitään syytä odottaa mitään.

• Anonyymi

Hyvä muistutus kaikille kaipaajille.
      Anonyymina .. jotkut kirjotukset säväyttää ja tuntuu kuin se olisi siltä omalta. Mutta mahdottomuushan se on täällä. Itse olen kirjoittanut yhdelle miehelle mutta meni taas vääriin linkkeihin. Sori. Aika palata arkeen

https://youtu.be/Kgt1qLN9yAc?si=j5p4cvVCeMxmVdsZ

• Anonyymi

Anteeksipyyntöä ja pyyntöä tapaamiseen ja pyyntöä jatkaa meidän suhdetta joka oli taivaallinen ❤️ t: Mn

• Anonyymi

Miksi pitää pyytää mitään anteeksi, jos suhde oli "taivaallinen"? Ja miksi ihmeessä "taivaallinen" suhde edes loppuisi? Eihän siinä ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Elelisi hyvän elämän, missä elelee.

• Anonyymi

En halua hälle paineita joten en ihmeempiä.
      n. 🦘

• Anonyymi

En mitään. Hän se luoksepääsemätön vuori.

• Anonyymi

Joo paljon kaikennäkösiä jäävuoria liikkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo paljon kaikennäkösiä jäävuoria liikkeellä.

Moi rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi rakas.

Oletko aina noin ailahtelevainen että tunteet heittää nollasta sataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka kyselee.. Tuskin hän, sillä häntä ei pysty saada kii… Ja en ole vieläkään Hänelle sanonut rumasti. Hän uskoo sitten minua tai näitä nipsuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aina noin monotoninen että jaksat alustaa näistä miehen feikkidialogeista?

• Anonyymi

1616 olisi kiva.😇Tämä tuli mieleen yhtäkkiä.

• Anonyymi

Että miettisi oman käytöksen vaikutusta häneen kohdistuvaan nauruun ja tuijotukseen..ja että sekin poistuu kun alkaa seurustelemaan kanssani tosissaan kuten kuuluukin, eikävain käyttämällä hyväksi omien tarkoitusperien saavuttamiseksi...huomiota saa myös näinkin ja se on positiivista huomiota ja ne naurajat on senjälkeen hiljaa ja kateellisia...ihanalle naiselle tämä mietittäväksi❤

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä ja olet asioiden ytimessä omassa asiassasi. Mutta mitä jos se nainen ei koskaan halua olla tekemisissä niiden ihmisten kanssa. Ei voisi vähempää välittää heidän mielipiteistään ja naurustaan. Se on hänen oikeutensa eikä sinulla ole siihen mitään valtaa.

No tämä oli aiheen vierestä. Toivottavasti sinun ihana naisesi näkee asiat toisin. Varmasti näin.

• Anonyymi

Mikset sitten seurustele hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me tullaan vielä seurustelemaan.
        Sivusta tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan aika on kypsä ja hän aidosti haluaa sitä..nyt ei ole vielä, tutustutaan rauhassa ensin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan aika on kypsä ja hän aidosti haluaa sitä..nyt ei ole vielä, tutustutaan rauhassa ensin...

Muista olla selkeä että suhde on se mitä haluat hänen kanssaan. Parhaimmat asiat syntyy ajan kanssa. Ihanasti kirjoitat hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista olla selkeä että suhde on se mitä haluat hänen kanssaan. Parhaimmat asiat syntyy ajan kanssa. Ihanasti kirjoitat hänestä.

Kiitos🤗

• Anonyymi

Että lopettais jo tuon kuorsaamisen.

• Anonyymi

Sorry!

• Anonyymi

sanaton tästä pahuuden määrästä ja ihmisten halusta leikkiä muiden elämillä. Onko se minun tuleva sitten niin hyvää että jotkut sitä vihaavat. eikö ne osaa lopettaa vai mikä siinä on että haluavat koko ajan minulle kaikkea muuta kuin omaa elämääni ja oikaa tarkoitustani ja elämän polkuani. Miksi noista ei pääse eroon?

• Anonyymi

Jos haluat, että ihmiset suhtautuvat sinuun positiivisesti, niin ihan ensimmäiseksi kannattaa lopettaa tuo jatkuva valitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat, että ihmiset suhtautuvat sinuun positiivisesti, niin ihan ensimmäiseksi kannattaa lopettaa tuo jatkuva valitus.

Ihanaa, että jaksat ojentaa tätä trollimiestä ja teillähän on ollut oikein vilkas henkilöön menevä trendaaviin noussut keskustelu tänään kiusaamisen teemasta, se on hienoa se yksisarvinen

• Anonyymi

PAASEE JOS JOKU MUU OSTAA SEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PAASEE JOS JOKU MUU OSTAA SEN

SINUNHAN SE PITI OSTAA MINA OLIN KANSSA SIITA KIINNOSTUNUT MUTTA SINA SANOIT OSTAVASI SEN

• Anonyymi

Pitää poistua ikävä sivuilta johonkin toiselle sivulle niin ongelma varmaan poistuu.

• Anonyymi

En poistu.

• Anonyymi

Päivitä profiilisi, haluan nähdä oletko varattu sydämessäsi jollekin. Enkä usko et olen ainut.

• Anonyymi

Korjaan. Tarkoitin ainut suhun ihastunut.

• Anonyymi

En odota mitään, mutta ilahtuisi yhteydenotosta. Kaipaan, vaikka en sitä myönnäkkään enää.

• Anonyymi

Kivaa päivää hani❤️

• Anonyymi

Hei rakas.. Tänäänkin olen sinua ajatellut. Olet merkityksellinen ja siksi olen takiasi tänäänkin yksin itkenyt. En taida jaksaa enää tätä ikävää.. Yritän parhaani etsiskellä tietä ulos sinusta ja näistä tunteista. Toivottavasti voit hyvin siellä jossain…

• Anonyymi

Minulla on samanlaisia ajatuksia eräästä...

• Anonyymi

Neuvoja ja hyviä vihjeitä...❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Mitä neuvoja? 👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä neuvoja? 👀

Että onko Hän täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että onko Hän täällä

Mies? Nainen? Ikä? Minkälainen? Missä? Milloin?

• Anonyymi

Että nähtäisi lauantaina ja voisimme halata edes.

• Anonyymi

Et sä saa. Kato toimintakykyinen ihminen ilmoittaa ja kommunikoi ihan suoraan

• Anonyymi

Ihminen joka ansaitsee jotain

• Anonyymi

Kenen kanssa?

• Anonyymi

Mä niin haluisin nähdä miestä ihanaa jolla yhteistä menneisyyttä.

• Anonyymi

Niin minäkin haluaisin, edes halata erästä ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin, edes halata erästä ihanaa.

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️ 🫂🫂🫂🫂🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️❤️ 🫂🫂🫂🫂🫂

Minun rakas. 🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun rakas. 🫂

Ehkä, vielä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä, vielä...

Hän on minulle rakas ihminen, entiedä kuka olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään tiedä kuka sinä olet, mutta kommentoit viestiini sanomalla rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisin ymmärtää väärin. Hieno juttu sinulle. Olisitpa hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisin ymmärtää väärin. Hieno juttu sinulle. Olisitpa hän.

Ehkä olen ehkä en.

• Anonyymi

En mitään odota. Ehkä tuli asia selväksi taas. Teen saman hänelle kun on sopiva tilaisuuss. Ehkä oppii jotain? Epälen kyllä ettei opi.

• Anonyymi

Että seuraavan kerran kun nähdään, se mies ottaisi mua kädestä kiinni, veisi johonkin piiloon katseilta ja suutelisi niin että tähdet säkenöi silmissä...

Toiveajattelua. Ollaan varmasti kumpikin yhtä asiallisia ja ammattiroolien takana, kuten aina.

• Anonyymi

Kerro lisää teistä...

• Anonyymi

Erään naisen kädestä voisin ottaa koska vaan, monta piiloakin keksisin. Kunpa osaisin lukea häntä paremmin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää teistä...

Nähtiin viimeksi tiistaina

• Anonyymi

Aika monella naisella taitaa olla sama haave :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitteko jutuissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiistaina minäkin näin hänet. Ammatillisesti meni se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitteko jutuissa?

Niin joo, ja kyllä juteltiin. 🙂

• Anonyymi

Vanhan liiton miehelle, öitä♥️

• Anonyymi

Vanhan liiton miehestä tulee mieleen paljon elämää nähnyt ja vähän pelottava mutta oikeasti todella lupsakka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhan liiton miehestä tulee mieleen paljon elämää nähnyt ja vähän pelottava mutta oikeasti todella lupsakka

Vanhemmat miehet on ällöjä 😖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vanhaa, vanhanaikaista, neuvostoliiton aikaista, kunnollista, aitoa tai alkuperäistä jne. Määritelmää käytetään useimmiten positiivisessa merkityksessä. Se yleisesti romantisoi vanhoja, niin sanottuja parempia aikoja, jolloin kaikki asiat olivat joka suhteessa paremmin kuin nykyisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa on ,osa ei. En pystyis silti vanhan liiton miehen kanssa seukkaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa on ,osa ei. En pystyis silti vanhan liiton miehen kanssa seukkaamaan

…ja ikä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

…ja ikä on?

+ 30

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä mistään mitään, alle nelikymppiset on poikasia varsinkin henkisesti😘😘😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taas tulee mieleen konservatiiviset arvot ja sukupuoliroolikäsitykset, homofobia ja muu vastaava haitallinen tunkkaisuus. Ei kiitos vanhan liiton miehille.

• Anonyymi

Viestiä, ensi viikolla puhelua.

• Anonyymi

En oota mitään. Miksi pitäisi odottaa jotakin kun ei oo mitään odotettavaa vahvasti varatulta henkilölta.

Odotan ihan muita juttuja kuten kesää. Rakkautta, ystävyyttä, tunnetta, ihastusta, huumoria,onnellisuutta ja intohimoa ja myöhemmin ehkä perhettä jos kaikki käy yksiin. Elämän polulle sattuvaa ihmistä, jolta voisin saada nuo asiat ja vastaavasti voisin antaa myös näitä asioita toiselle. Molemminpuolinen syvä tunne ja kiinnostus. Jaksan vielä uskoa ja haluan uskoa että löydän vielä rakkauden kaltaisen ihmisen jonka kanssa olisi rentouttavaa ja helpottavaa kulkea elämän loppuun asti yhdessä rakkaudesta. Sori en itsekään pidä liian ällömakeasta lurituksesta vaikka nainen olenkin, mutta pakko oli ajatuksia laittaa sanoiksi.

Tunnen ja aavistan vahvasti että tänä vuonna löydän ihmisen ja vihdoinkin kunnon rakkauden joka tuntuu luissa ja ytimissä.

• Anonyymi

Vasemman kauniin hennon kätesi ja siihen ,että saisin pujottaa kultaisen sormuksen merkiksi ... For eternal love for you... Beloved

• Anonyymi

Toivo meni. Ei enää odotettavaa. 😞

• Anonyymi

En odota juuri nyt mitään mutta avaudun
      Yhteenkuuluvuuden tunteesta..
      Ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen näin voimakkaita tunteita toista ihmistä kohtaan ja pitää kuitenkin muistaa, että minulla on taustalla jo nuorena alkanut pitkä parisuhde. En sitä kadu vaikka kestin siinä ihan liian kauan… Koin surua usein ja tuntui etten saanut olla koskaan minä. Kaunein asia mitä siitä suhteesta jäi on ihanat lapseni. Nyt kuitenkin viimein tuntuu että olen löytänyt oikenlaisen yhteyden ja jopa sen rakkaan ihmisen vierelleni… Puolikkaan. Olen siitä edelleen hämilläni mutta äärimmäisen kiitollinen. Kiitollinen siitä että saan näin tuntea. Toivottavasti saan hänet pian nähdä ja voisin kertoa hänelle asioita mitkä ovat mielessäni pyörineet jo viikkoja…. Ihanaa iltaa ja yötä sille ihmiselle ❤️❤️

• Anonyymi

Voin samaistua tähän. Paitsi siitä voisin lyödä vetoa, etten tule kuulumaan sen naisen elämään sen enempää, palstaharhoja lukuunottamatta. 🥹

• Anonyymi

että hän rohkaisi mielensä, laittaisi hihat heilumaan ja aloittaisimme opettelemaan arkitaitoja, koska rakastan häntä yhä paljon, enkä haluaisi olla ilman häntä.
      https://youtu.be/edLJAhjCzUQ

• Anonyymi

Kiitos...Kaunista!

• Anonyymi

Elämä jatkuu siitä huolimatta.

• Anonyymi

Odotan, että asiat selviää niin, että voin poistua täältä etsimästä merkkejä hänestä. Se olisi todella iso asia.

• Anonyymi

Hmmm🤔 kenelle meni tää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm🤔 kenelle meni tää?

Eräälle M-miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräälle M-miehelle.

Ookei ohi.

• Anonyymi

Odotan et päästäis yhen hymyilevän miehenkaa pois palstalta ihan muualle juttelemaan

• Anonyymi

Mä odotan sitä myös hymyilevä nainen 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä odotan sitä myös hymyilevä nainen 🙂

Hmm no jos olet Hän hymyilevä ja jos molemmat sitä odottaa, nii pitäiskö se sit ihan toteuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm no jos olet Hän hymyilevä ja jos molemmat sitä odottaa, nii pitäiskö se sit ihan toteuttaa

Pitää 🙂
        Lähiaikoina aion häntä jutella hänen kanssaan.
        Ei tästä tuu näin mitään.

-Hymyilevä mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää 🙂

-Hymyilevä mies

Tai siis sun kanssa 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää 🙂

-Hymyilevä mies

Hyvä niin mies. Tykkään susta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikas vähillä tunnisteilla tiedätte toisenne 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä tykkään nainen susta 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis sun kanssa 🙂

OK

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOO ETSI ITSELLESI TAAS UUSI NAINEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä tykkään nainen susta 🙂

Hyvä sitten. Tykkään kattoo kun taiteilet vähän. Kaipaan sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas voisin arvata keitä te olette. Jos teillä on jo irl-yhteys, niin haluatteko vain tahallaan pahoittaa toisten ihmisten mielen? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas voisin arvata keitä te olette. Jos teillä on jo irl-yhteys, niin haluatteko vain tahallaan pahoittaa toisten ihmisten mielen? :)

No et kyllä pysty tietään mitenkään…. Ja se ole tarkoitus. On itseasiassa sinun oma ongelmasi jos seuraat sivusta semmoista mistä mielesi pahoitat. Miksi annat arvoa asialle minkä ei pitäisi vaikuttaa omaan kierrosaikaasi mitenkään? Kyse on minun ja hänen välisestä suhteesta. En minäkään täällä huvikseni pyörisi jos hän ei olisi täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taiteilen mitä? Nyt tais mennä kyllä ohi 😔
        -Hymyilevä mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taiteilen mitä? Nyt tais mennä kyllä ohi 😔
        -Hymyilevä mies

Ihan siis ylipäätään tykkään katsella kun teet asioita. Olisipa kiva tehdä asioita kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan siis ylipäätään tykkään katsella kun teet asioita. Olisipa kiva tehdä asioita kanssasi.

Millaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia

Kaikenlaisia. Olet hyvin monipuolinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ollut mun viesti toi millaisia viesti. Taitaa silti mennä ohi koska, et ole nähnyt mun tekevän juuri muuta kuin niitä asioita mitä työpaikallasi asiakas yleensä tekee.
        -Sivusta mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaisia. Olet hyvin monipuolinen.

Millä alalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä alalla

Kaupan alalla.
        -sivusta mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupan alalla.
        -sivusta mies

Ja joku toinen kirjottaa nyt tähän väliin tai sit se oon mä, joka täs on välissä.
        -sivusta mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joku toinen kirjottaa nyt tähän väliin tai sit se oon mä, joka täs on välissä.
        -sivusta mies

Joo no entiedä kenelle puhun edes enää joten jatkakaa te värittelyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no entiedä kenelle puhun edes enää joten jatkakaa te värittelyä

Sama juttu.
        -Sivusta M

• Anonyymi

Puhelua

• Anonyymi

Rakastan joten odotan vain et päädyttäs yhteen.

• Anonyymi

Söpöä. Toivottavasti päädytte!🥰

• Anonyymi

En suosittele vain odottamaan. Tee asialle jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suosittele vain odottamaan. Tee asialle jotain.

Miks et sä tee?

• Anonyymi

YHTA ASIAA MINA IHMETTELEN AINA MIKSI ME OLLAAN KUIN TAISTELEVAT VIRTASET

• Anonyymi

Ootan häneltä

Tulevan ns norm kirjoihin

• Anonyymi

TUONKIN TAITAA TAAS TIETAA KAIKKI

• Anonyymi

Pillua.

• Anonyymi

En enää mitään. Luovutan tämän tapauksen tähän ja jatkan muulla henkilöiden kanssa jotka osaa normaalisti lähestyä. En tuhlaa enää aikaani leikkimiseen

• Anonyymi

Hienoa että voit valita kenestä tykkäät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että voit valita kenestä tykkäät

Oiskin niin yksinkertasta. Hän on vaan yks ja ainoa minulle…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskin niin yksinkertasta. Hän on vaan yks ja ainoa minulle…

Tietääkö hän että sinä tykkäät? Nii i.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö hän että sinä tykkäät? Nii i.

Kyllä joo.

• Anonyymi

Mä en ainakaan leiki,menen sanattomaksi kun tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ainakaan leiki,menen sanattomaksi kun tykkään.

Joo en mäkään ei ollut minulta hänelle miehelle hoi aloitus.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en mäkään ei ollut minulta hänelle miehelle hoi aloitus.
        Sivusta

Hoi alotus kun toi alotus 🤓
        Sivusta

• Anonyymi

Tulisi ja halaisi.Viimeksi en saanut sanaa suustani,muutaman sanan vaan.

• Anonyymi

Oletko joskus saanut enemmänkin?

• Anonyymi

Kaikki on vapaaehtoista ja olen luopunut, että odottaisin joltakulta jotain. Kaikki on vapaata tahtoa.

• Anonyymi

En odota keneltäkään mitään.

• Anonyymi

En oikeastaan odota mitään keneltäkään. Olen vihdoin oivaltanut jotain tärkeää. Nautin tässä hetkessä yksin. Ehkä lähden johonkin, ehkä en. Kuuntelen kaupungin ääniä. Menen fiiliksen mukaan. 🫶

• Anonyymi

Lisään: Ei kuitenkaan olisi pahitteeksi, jos joku veisi jalat alta. Enkä pistäisi hanttiin siinäkään tapauksessa. Tiedän miksi minut halutaan pois täältä ja oletan, että saan toisessa paikassa kirjoittaa, jos siltä tuntuu.

🫶

• Anonyymi

Yhteistä aikaa.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3425
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      115
      2616
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2474
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe