Ole kerrankin rehellinen ja

Anonyymi-ap

kerro mikä kaivatussasi on niin erityistä?

76

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerrankin rehellinen?

      • Anonyymi

        Mies ei olekkaan tehnyt muuta kuin valehdellut asioistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei olekkaan tehnyt muuta kuin valehdellut asioistaan

        Itte tääl ns. Haukkuu muita ja sit kertoo kylillä toisen syyks, ottakaa selvää kuka kirjoittaja o, ett ei tarvii syyttömien kärsiä!


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­y­m­­f­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei parane miettiä, koska eihän hän ole mitenkään ihmeellinen.

      • Anonyymi

        Miksi mietit? Millaisia asioita mietit??


    • Anonyymi

      Edesmennyt mummoni sanoi aikoinaan et. Miksi et enää ole sen mukavan pojan kanssa se ois ollu sulle sopiva.

    • Anonyymi

      Ok rehellisesti.
      Hän oli (silloin kun näin) todella kiinnostava, haluttava ja äärimmäisen puoleensa vetävä.

    • Anonyymi

      En minä nyt jaksa. Ehkä joku toinen kerta sitten.

    • Anonyymi

      Juu ei mikään

    • Anonyymi

      Hän osaa olla niin rakastettava, jos vain haluaa olla.

    • Anonyymi

      No, kylläse se on ihan tavallinen.

      • Anonyymi

        Sanoppa


    • Anonyymi

      Kasvot ja söpö ujous.

    • Anonyymi

      No en minä sitä osaa eritellä.
      Hänen seurassa oli helppoa olla (jäidenlähdön jälkeen) ja hän puhuu mm. samaa musiikillista kieltä.

    • Anonyymi

      Huomaamaton hiirulainen

    • Rehellisimmäksi voi tulla. Hän fiksu kaltaisesti välittää muista ja se minussa kipinän nousee myös kohtelee minua kunnioittavasti. Ajatukset kohtaavat.

    • Anonyymi

      Lihaisa ouhhh

    • Anonyymi

      Hänen naurunsa.

    • Anonyymi

      Se et rakastuin häneen.

    • Anonyymi

      En tiedä varmaan kaikki kun sydän vetää sen naisen suuntaan vaikka tiiän satuttavani vaan itteeni kaipaamalla ykspuolisesti ❤️💔

      • Anonyymi

        Osta kasa herkkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta kasa herkkuja

        En syö karkkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö karkkia

        Sivusta, ei pelkät karkit ole herkkuja. Herkkua voi olla vaikka maksalaatikko voissa paistettuna puolukoiden kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, ei pelkät karkit ole herkkuja. Herkkua voi olla vaikka maksalaatikko voissa paistettuna puolukoiden kera.

        Yksin juttelija esiintyy sekä miehenä, ett naisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin juttelija esiintyy sekä miehenä, ett naisena!

        Kyllä se esiintymisesi täällä tiedetään ilman tuota tunnustustasikin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin juttelija esiintyy sekä miehenä, ett naisena!

        Näin on, vähän ontuvasti esittää tätä naispuolista osapuolta tämä mies, elämä on


    • Anonyymi

      silmät

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kapea uuma ja hyvä peppu. Muutakin toki. Eräällä itseäni vanhemmalla tutulla naisella.

      • Anonyymi

        Harmi kun ei tiedä kuka tuo nainen on, tai sinä.
        terkuin eräs nainen vaan.


      • Anonyymi

        🌝🌝🌝🌝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun ei tiedä kuka tuo nainen on, tai sinä.
        terkuin eräs nainen vaan.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun ei tiedä kuka tuo nainen on, tai sinä.
        terkuin eräs nainen vaan.

        Ei hei kukaan nainen halua että susta kirjoitetaan näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hei kukaan nainen halua että susta kirjoitetaan näin

        miksi vitussa meille muille naisille kostat? kyllä minäkin haukun suoraan miestä enkä kosta muille naisille kuin heidän omia tekojaan. kosta ja hauku sitä äijääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi vitussa meille muille naisille kostat? kyllä minäkin haukun suoraan miestä enkä kosta muille naisille kuin heidän omia tekojaan. kosta ja hauku sitä äijääs.

        minua ainakin lohduttaa tieto että noista sairaista pakottavista seksijutyista on tulossa heille rangaistuksia, onnettomuuksia. kivat tatuoinnit käsissä ja väärin kostaville naisille myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua ainakin lohduttaa tieto että noista sairaista pakottavista seksijutyista on tulossa heille rangaistuksia, onnettomuuksia. kivat tatuoinnit käsissä ja väärin kostaville naisille myös.

        itsellä on tieto että ne jotka on rahalla leikkinyt ja tehnyt väärin, kostaen, heille on tulossa rangaistukset. itse en noihin kuulu, meni uudelleen käsittelyyn, ja oikeat henkilöt joutuu vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsellä on tieto että ne jotka on rahalla leikkinyt ja tehnyt väärin, kostaen, heille on tulossa rangaistukset. itse en noihin kuulu, meni uudelleen käsittelyyn, ja oikeat henkilöt joutuu vastuuseen.

        Kyl on tylsää. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl on tylsää. . .

        Sivusta. Laitan nukkuun väsy. Oli kivulias viikonloppu, ei henkinen vaan fyysistä kuolemaa tein, eikä kyse juomisesta.
        Voisin kyllä juoda ensiviikonloppuna..
        T. n 🦘😎👍🏻🌻😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua ainakin lohduttaa tieto että noista sairaista pakottavista seksijutyista on tulossa heille rangaistuksia, onnettomuuksia. kivat tatuoinnit käsissä ja väärin kostaville naisille myös.

        Tätä sivustoa käytetään toisten vainoon ja seuraamiseen, siis kiusaamiseen! Useesti sama tekijä molemmissa, ensin kirjoittaa täällä ja sit tulee muut marionetit peräs! Sairasta, ei voi muuta sanoo! Yks olnkyllä hyvinkin tiedossa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl on tylsää. . .

        Kyllä, täältä yhden miehen juontamalta trollipalstalta ei mitään ns rikasta matskua löydä


    • Anonyymi

      Kieroilematon tyhmä. Ihana yhdistelmä.

      • Anonyymi

        En oo tyhmä


      • Anonyymi

        Turvaton tulee ennemmin mieleen. Tyhmyydestä. Olla yksin


      • Anonyymi

        Kieroileminen merkki tyhmyydestä myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieroileminen merkki tyhmyydestä myös

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä täynnä. Toistoa äärettömiin...vain ylimielinen luulottelee olevansa sen kaiken yläpuolella. Eli Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


      • Anonyymi

        Tyhmyys parempi kuin pahansuopuus ja ilkeys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä täynnä. Toistoa äärettömiin...vain ylimielinen luulottelee olevansa sen kaiken yläpuolella. Eli Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.

        SÄ elät normaalissa elämässä. Miten mun täytyisi äänettömänä luottaa sun ymmärryskykyyn


      • Anonyymi

        Et puhu kauniisti kaivatusta jos tuossa on kaikki erityinen mitä näet hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SÄ elät normaalissa elämässä. Miten mun täytyisi äänettömänä luottaa sun ymmärryskykyyn

        Miksi kysyt? Oletko tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et puhu kauniisti kaivatusta jos tuossa on kaikki erityinen mitä näet hänessä.

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyys parempi kuin pahansuopuus ja ilkeys.

        Onko sun mielestä pahansuopuus ja ilkeys merkki älykkyydestä?! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun mielestä pahansuopuus ja ilkeys merkki älykkyydestä?! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Oletko tyhmä? Yritys käyttää älykkyyttä, ei kerro kyvystä mitään. Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyydestä nauttiminen on tyhmyyden tyhmyyttä. Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Kaikki on tyhmyyttä.

    • Anonyymi

      Hörhö

    • Anonyymi

      Mieheksiluulijassa ainakin se miten hän luulee palstoilla ja elää 24 vuotta luulosuhteessa. Rähisten ja rakastellen täällä. Flirttaillen ja luullen että on nyt suhteessa

      • Anonyymi

        Sähän olet mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän olet mies!

        Niinhän se onkin ja kiukkuinen sellainen


    • Anonyymi

      Ei oo niin pimee kun nää mut täällä.

      • Anonyymi

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Äly ja inhimillisyys. Vahvuus.

      • Anonyymi

        Onpa inhottavaa ja valheellista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa inhottavaa ja valheellista

        Oletko tyhmä?


    • Anonyymi

      Erityistä? Kai se on aika erityistä että olen tuntenut näin elämässäni vain yhden kerran aikaisemmin, ja tässä on vielä enemmän jotain.

      • Anonyymi

        Sama 😔😔😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama 😔😔😔

        Tiedän. Ei ole mukavaa jos toinen ei tunne samoin, vaikka en sitä ihmettele.


    • Anonyymi

      Kaikki on tyhmyyttä.

    • Anonyymi

      Mä olen aina ollu rehellinen niille joihin voin itse luottaa minun asiani vain eivät kaikilta osilta kuulu kaikille niin olen ne aina pitänyt ja niin tulen ne aina pitämään et kehottasin teitä hankkimaan oman elämän jot ois teilläkin jotain sisältöä siinä mun elämän sisältö on lapseni en keksiny itselleni parempaa syytä miksi näkisin edes pientäkään vaivaa tämän maailman takia fiksuinta olis ollu kuin ois voinnu aikoinaan jättää edes syntymättä vaikka luulette että olette sivistyneitä ni monen kohdalla olen joutunu miettimään et vittu näinköhän sä olet kehittyny edes luolamiesajoilta yhtään kuinka sisäsiittoinen on esimerkiksi afrikassa heimo joka ei suvaitse joukkoonsa ulkopuolisia

    • Anonyymi

      itselle ei kenessäkään ole mitään erityistä mitä kaipaan. ei miehelseni kelpaavia, toiset ottaa avosylin vastaan. mutta viime vuodet merkitsi liikaa. ei kehenkään hyvää rakkaudellista fiilistä.

    • Anonyymi

      Olen niin monta kertaa sen näille palstoille kertonut että en. Hän on erityinen edelleen mutta alkanut häiritä että ihme kiusaajat ja ilkeilijät omii näitä ja kuvittelee olevansa hän.

    • Anonyymi

      Ette te ymmärtäisi. Teille erityistä on nätti takapuoli ja kivat vaatteet,
      Hukkaan menee tällaisella palstalla.

    • Anonyymi

      Sen lisäksi, että hän on kaunis, hyvävartaloinen ja ihana blondi niin hän on hyvin taitava kammarin puolella. Siis todella taitava - en voi edes kuvitella elämää ilman häntä, koska jos jostain syystä tulisi ero ja mahdollisen uuden naisen kanssa joutuisi vertaamaan tähän nykyiseen (olettaen että tämä uusi olisi huonompi makuuhuoneessa eikä oppisi myös uusia taitoja) niin olisihan se masentavaa....)
      Onneksi tämä nykyinen on NIIN ihana ja osaa hemmotella miestä NIIN taitavasti - AAH!

      • Anonyymi

        Eikö tuon luulisi olevan jo muu kuin vain kaivattu?


      • Anonyymi

        Kerro, mitä hän tekee sulle.
        Kiinnostavaa. Kiihottavaa.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🔞 K­­u­­u­­­m­­a­­­t­­ ­t­y­­­t­­­ö­­t­­­ ­­­o­­d­­o­­­t­t­­a­v­­­­­­a­t­­­ ­­s­­i­n­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18317987

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe