Meidän lopun ajat on lähellä

Anonyymi-ap

Putin voittaa pian vaalit. Arvelen tämän vaalivoiton jälkeen tapahtuvan täydellisen liikekannallepanon ja sodanjulistuksen ukrainalle. Operaatioksihan sitä sielä vielä kutsutaan…

NATO kerää joukkojaan puola-ukrainan rajalle. Macron on väläytellyt, että natojoukot voisivat lähteä ukrainaan taisteluihin.

Alussa länsi aristeli kunnon aseavulla: antaako vai eikö? No sitä on annettu. Aristeltiin tankkien kanssa, niitä on annettu. Hävittäjiä on tulossa…

Ei mene kauaakaan kun kaikki ovat samaa mieltä natojoukkojen lähettämisesti ukrainaan. Tämän jälkeen venäjä ja länsi ajautuvat väistämättä sotaan, kolmanteen maailmansotaan. Sotaan joka lopettaa kaikki sodat.

Olen itse hyvin neutraalilla tavalla seurannut sotaa aktiivisesti päivittäin ensimmäisestä päivästä. Mulle naurettiin, kun sanoin lännen tulevasta aseavusta. Naurettiin myös, kun sanoin ennen ukrainan vastahyökkäystä sen epäonnistuvan (miten kävikään..?)

Olen valitettavasti 95% varma, että kolmas maailmansota syttyy tämän vuoden puolella. Toivon olevani väärässä tietenkin.

En pelkää, en ole iloinen, mutta olen omasta mielestäni vaan realisti. Sodan ensimmäisinä päivinä kirjoitin, että kolmannen maailmansodan siemen on nyt kylvetty. Sain nauruja, mutta väistämättä sitä kohti ollaan menossa kovaa vauhtia.

Nautitaan näistä hetkistä mitä meillä vielä on.



Toivottavasti voin joskus 10 vuoden päästä tulla itse nauraen kommentoimaan tähän, että miten vainoharhainen olen ollut. Se jää nähtäväksi!

6

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah hah, Hienoa että venäjä panee kuriin natsit

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Alkaa ekat veikkaukset osua oikeaan. Tänään 22.3.2024 kreml on myöntänyt ensimmäistä kertaa kansalleen olevansa sodassa. Ei ole enää erikoisoperaatiota. Pian alkaa liikekannallepano. Mikäli venäjä toteuttaa täydellisen liikekannallepanon tarkoittaa se ukrainan loppua.

      • Anonyymi

        Pelkään pahaa, että näin käy. Tuhon merkit leijuvat ilmassa.😭


      • Anonyymi

        Putin livautti itse kieltämänsä sanan sota jo viime vuonna, mutta sitten ne Kremlissä vain teeskentelivät ettei sitä tapahtunut.

        Mitä liikekannallepanoon tulee, se on käytännöllisesti katsoen ollut menossa jo vuoden 2022 loppupuolelta alkaen. Valtaosa Venäjän asevoimien taistelukykyisistä joukko-osastoista on tullut ja mennyt Ukrainassa. Sitä isompaa ja parempaa Venäjän armeijaa, jota monet ovat nyt kahden vuoden ajan odottaneet näkevänsä, ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin livautti itse kieltämänsä sanan sota jo viime vuonna, mutta sitten ne Kremlissä vain teeskentelivät ettei sitä tapahtunut.

        Mitä liikekannallepanoon tulee, se on käytännöllisesti katsoen ollut menossa jo vuoden 2022 loppupuolelta alkaen. Valtaosa Venäjän asevoimien taistelukykyisistä joukko-osastoista on tullut ja mennyt Ukrainassa. Sitä isompaa ja parempaa Venäjän armeijaa, jota monet ovat nyt kahden vuoden ajan odottaneet näkevänsä, ei ole olemassa.

        Ryssalle luoti otsaan


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2144
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe