Ei minua kyllä haittaa pieni pulleus

Anonyymi-ap

Tuli mieleen tuosta yhdestä aloituksesta.

42

2444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää olla vähän pullea, että pärjää.
      Pöljäilyssä ja pulleudessa on kantavaa voimaa.

    • Anonyymi

      Mua haittaa omani päivittäin.

      • Anonyymi

        Tiedän, mutta siksi sanoinkin.


      • Anonyymi

        Sivusta. Minua haittaa enemmän naamani ryppyyntyminen kuin pulleus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta siksi sanoinkin.

        Ahaa no kiva että poti siitäkin mainita erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Minua haittaa enemmän naamani ryppyyntyminen kuin pulleus.

        No ei kai se nyt niin vaarallista ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Minua haittaa enemmän naamani ryppyyntyminen kuin pulleus.

        Mulla ei onneksi oo ryppyjä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa no kiva että poti siitäkin mainita erikseen.

        No mutta kun ei se haittaa. Hänhän oli vähän väliä pikkuisen pullea, vaikka laihtuikin välillä erittäin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun ei se haittaa. Hänhän oli vähän väliä pikkuisen pullea, vaikka laihtuikin välillä erittäin paljon.

        Entä sitten. Mitä se sulle kuuluu? En minäkään yöllä sun painoa täällä mieti. Kato vaan sitä omaa masuasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten. Mitä se sulle kuuluu? En minäkään yöllä sun painoa täällä mieti. Kato vaan sitä omaa masuasi

        En mieti hänen painoaan koskaan. Se vaan on ollut täällä usein teemana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa no kiva että poti siitäkin mainita erikseen.

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se nyt niin vaarallista ole?

        Miksi kysyt? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei onneksi oo ryppyjä vielä.

        Oletko? Tyhmä? Oletko? Kaikki on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten. Mitä se sulle kuuluu? En minäkään yöllä sun painoa täällä mieti. Kato vaan sitä omaa masuasi

        Oletko? Oletko? Oletko? Oletko tyhmä. Toistoa äärettömiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko? Tyhmä? Oletko? Kaikki on tyhmyyttä.

        Hmm...Elämä on sokeaa ja tyhmyyskin on jaettavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Minua haittaa enemmän naamani ryppyyntyminen kuin pulleus.

        Se on kurtturuusu. Se pitää hävittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei onneksi oo ryppyjä vielä.

        mul on istumalihaksissa,ryppyjä siis ja pullea lompakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun ei se haittaa. Hänhän oli vähän väliä pikkuisen pullea, vaikka laihtuikin välillä erittäin paljon.

        Sopii minuun tuo kuvaus.


    • Anonyymi

      Vaikka mies pitäisikin pulleudestani niin itse asetan etusijalle hyvinvoinnin ja sen millaisessa kehossa tunnen oloni hyväksi ja energiseksi. Tietenkin oletusarvona on, että puoliso pitää viehättävänä. Kuitenkaan hänen ei pitäisi sabotoida elämäntapamuutos pyrkimyksiä.

      Nämä ovat henkilökohtaisia kokemuksia enkä aseta kenellekään asenteita millaisessa kehossa kenenkin pitäisi viihtyä. Oma keho- oma päätäntävalta.

      • Anonyymi

        Näinhän se on mutta itsellään voi olla halu muuttaa itsensä vuoksi kehoaan. Se kestää ikää tullessa pitempään.Olen kyllä nauttinut muutoksista, askel on keventynyt huomattavasti, hapenottokyky parantunut 50%.
        Aatteen koko ei ole pienentynyt kovin eikä paino puntarilla mutta kehon koostumus on muuttunut omasta mielestä hyvään suuntaan. Pidän tätä vuosien projektina, en nopeana tempauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on mutta itsellään voi olla halu muuttaa itsensä vuoksi kehoaan. Se kestää ikää tullessa pitempään.Olen kyllä nauttinut muutoksista, askel on keventynyt huomattavasti, hapenottokyky parantunut 50%.
        Aatteen koko ei ole pienentynyt kovin eikä paino puntarilla mutta kehon koostumus on muuttunut omasta mielestä hyvään suuntaan. Pidän tätä vuosien projektina, en nopeana tempauksena.

        Hui miten tietämätön olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on mutta itsellään voi olla halu muuttaa itsensä vuoksi kehoaan. Se kestää ikää tullessa pitempään.Olen kyllä nauttinut muutoksista, askel on keventynyt huomattavasti, hapenottokyky parantunut 50%.
        Aatteen koko ei ole pienentynyt kovin eikä paino puntarilla mutta kehon koostumus on muuttunut omasta mielestä hyvään suuntaan. Pidän tätä vuosien projektina, en nopeana tempauksena.

        Niin no, yllä totesin että vaikka mies viehättyis pulleudesta, niin asetan oman hyvän oloni etusijalle ja laihdutan, jos tahdon laihduttaa. Riippumatta siitä pitääkö mies ajatuksesta vai ei.


      • Anonyymi

        Ja jos sitä miestä ei laihdutus miellytä niin sillä miehellä on oma henkilökohtainen päätäntävalta vaihtaa nainen toiseen siinä tapauksessa


    • Anonyymi

      Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle. Ihan. Kaikki. On. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle. Toistoa äärettömiin...

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan ylifiksulta.


    • Anonyymi

      😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆jonkun ryhmän edustajat eivät ymmärrä ettei lihavuus liity saamiseen ja antamiseen 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆haukkuvat sairaita ja saavat vaan lisää ja hakkaavat lisää 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆toisaalta halua loukata ja osa olisi halunnut pienen naisen ja osa luulee että lihavat syövät heitä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆todisteita kerätty ja suurin. osa, hakattuja joten psyyke on sekava 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆eri tapoja ja eri ryhmiä ja sairautta ja rahaa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😍😆😆😆😆😆😆eroja ja seksiä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

      • Anonyymi

        Rauhoitupas nyt jo pikku hiljaa. Kiitos.


      • Anonyymi

        Ota äkkiä aamulääkkeet!


      • Anonyymi

        Huom korostukset auttaa ehkä Hahmottamisessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitupas nyt jo pikku hiljaa. Kiitos.

        tämä kin voisi olla hoidettavissa sopivalla lääkityksellä. ja terapiajutut on myös kelan korvauslistalla. jaksaapi vaan anoa, lopulta saapi olon suotuisaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä kin voisi olla hoidettavissa sopivalla lääkityksellä. ja terapiajutut on myös kelan korvauslistalla. jaksaapi vaan anoa, lopulta saapi olon suotuisaksi

        Höpö höpö. Rahat ja Kelankin rahat saa terapiajuttelijoiden tileille suotuisasti.


    • Anonyymi

      Huomenta Suomi 🫶

    • Anonyymi

      Huss linttaleipurit. Hmm.Eihän kotipullakaan ole hyvää elle se ole kunnolla nousutta.

    • Anonyymi

      Uhkeus on upeaa.

    • Anonyymi

      Minua haittaa, siis omani. Ja siksi teenkin sille jotain. Ikävä tuottaa pettymys, jos et pidä viritetystä ruodostani.

    • Anonyymi

      Totta! Paljo mukavein esim, katella hieman pyöreä naisimmeinen,kuin sellanen "kuivankesän orava" liikaa rimmattu ,ei mitään naisellista jäljellä ,ei jatkoon. Eikä se tarkoita ,etteikö hieman pyöreä voi olla tosihyvän kuntoinen ja liikkuva ihminen, nuo fitnestyypit ovat esim ,kuin nälkiintyneitä hiiriä . Naisen pitää olla naisen näkönen ja tuntuinen .

      • Anonyymi

        Sä elät jossain mielikuvitusmaailmoissa. Pitää olla… mitä itse olet tai annat. Katso et sä ansaitse. Elät mielikuvitusmaailmoissa


    • Anonyymi

      Mulle on semmonen pyöreä ja pehmeän pullea massu.

    • Anonyymi

      Niin no, tarpeeksi epätoivoinen puutteessa oleva nussii vaikka kuollutta hyljettä.

      • Anonyymi

        Kokemusasiantuntijan syvällä rintaäänellä selkeesti kerrottu..


    • Anonyymi

      Pidätkö minua pulleana? Sika!

    • Anonyymi

      Kiva kuulla rakas. Tiedätkö miksi laihduin välillä niin nopeasti? Rakastuin sinuun.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2255
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1705
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1563
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe