Jumalan lähettämät herätykset ja helluntait ?

Anonyymi-ap

Lähettikö Jeesus uudestikastamaan helluntaikasteella ihmisiä ?
Jeesuksen kastekäsky tarkoittaa yhtä kastetta.
Helluntaipastorit olisivat uudestikastaneet Jeesuksen ?
Kastettiinko Johannes uudestaan ?

11

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä , missä, milloin kastat uudelleen ? Sinulla on käytössä pakkokaste.

      • Anonyymi

        ensimmäinen eksytys on UUDELLEEN -kaste , ja siitä eteenpäin kaikki muukin.

        Raamattu: "yksi kaste" Ef: 4: 5


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­m­f­­­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jeesus ei pakkokasta ihmisiä.
      Vain jumalattomat luterilaiset pakkokastavat!

      • Anonyymi

        Luterilaisten pitää saada rahoittajia homojen vihkimiseen!


    • Anonyymi

      Vauvojen kaste ei ole Jeesuksen opettama kaste.
      Kaste on vapaaehtoisen valinna tulos.

    • Anonyymi

      Mutta yksin mikään rituaalinen kaste ei pelasta, vaikka kuinka kastettaisiin, eikä edes uskokaan, jollei ole tehnyt parannusta. JOLLEI OLE TAPAHTUNUT MIELEN MUUTTUMISTA.
      Eikä kasteessa saa Pyhää Henkeä.
      Apt. 8:
      9. Kaupungissa oli ennestään muuan Simon-niminen mies, joka harjoitti noituutta ja hämmästytti Samarian kansaa sanoen olevansa joku suuri.
      10. Kaikki, pienimmästä suurimpaan, seurasivat häntä ja sanoivat: "Tämä mies on se Jumalan voima, jota kutsutaan Suureksi."
      11. He seurasivat häntä, koska hän oli pitkän aikaa hämmästyttänyt heitä noitatempuillaan.
      12. Mutta kun he nyt uskoivat Filipposta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset.
      13. Simon itsekin uskoi, ja kun hänet oli kastettu, hän pysytteli Filippoksen seurassa. Nähdessään ihmeitä ja suuria voimatekoja hän hämmästyi.
      14. Kun Jerusalemissa olevat apostolit kuulivat, että samarialaiset olivat ottaneet vastaan Jumalan sanan, he lähettivät heidän luokseen Pietarin ja Johanneksen.
      15. Perille tultuaan nämä rukoilivat heidän puolestaan, että he saisivat Pyhän Hengen,
      16. sillä hän ei ollut vielä tullut heidän kenenkään päälle. Heidät oli ainoastaan kastettu Herran Jeesuksen nimeen. Ap. t. 19:2
      17. Niin apostolit panivat kätensä heidän päälleen, ja he saivat Pyhän Hengen. Ap. t. 19:6
      18. Kun Simon näki, että Henki annettiin sille, jonka päälle apostolit panivat kätensä, hän toi heille rahaa
      19. ja sanoi: "Antakaa minullekin tuo valta, että kenen päälle minä panen käteni, se saa Pyhän Hengen."
      20. Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet, että Jumalan lahja on rahalla saatavissa! Matt. 10:8
      21. Sinulla ei ole osaa eikä arpaa tähän asiaan, sillä sinun sydämesi ei ole vilpitön Jumalan edessä.
      22. Käänny siis pahuudestasi ja rukoile Herraa. Ehkä sinun sydämesi ajatus annetaan sinulle anteeksi.
      23. Minä näen, että sinä olet täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä." Hepr. 12:15
      24. Simon vastasi: "Rukoilkaa puolestani Herraa, ettei minulle tapahtuisi mitään siitä, mitä sanoitte."

    • Anonyymi

      Luuk.24:
      44. Lähetyskäsky ja lupaus Pyhästä Hengestä
      (Matt. 28:19,20; Mark. 16:15-18; Joh. 20:21-23; Ap. t. 1:4-8)
      Jeesus sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, jotka puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne. Kaiken sen pitää käydä toteen, mitä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa, profeetoissa ja psalmeissa."
      45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset.
      46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista,
      47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
      48. Te olette tämän todistajat.
      49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."

    • Anonyymi

      Tämä tapahtuma toistu nykyisinkin

      Apt. 5:
      27. He toivat apostolit ja asettivat heidät neuvoston eteen, ja ylipappi kuulusteli heitä.
      28. Hän sanoi: "Emmekö ole kieltämällä kieltäneet teitä opettamasta tässä nimessä? Ja nyt te olette täyttäneet Jerusalemin opetuksellanne ja tahdotte saattaa meidän päällemme tuon miehen veren."
      Matt. 27:25; Ap. t. 4:18-19
      29. Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.
      Dan. 6:7-11
      30. Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen, jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.
      31. Jumala on korottanut hänet oikealle puolelleen Päämieheksi ja Vapahtajaksi antaakseen Israelille mielenmuutoksen ja syntien anteeksiantamuksen.
      Luuk. 24:47; Hepr. 2:10
      32. Me olemme kaiken tämän todistajia, niin myös Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
      Joh. 15:26-27; Ap. t. 10:39
      33. Tämän kuullessaan neuvoston jäsenet raivostuivat ja tahtoivat tappaa heidät.

    • Anonyymi

      Jeesus antoi KÄSKYN , - KASTAA.

      "jos te MINUA rakastatte , niin te PIDÄTTE minun KÄSKYNI" Joh: 14: 15-21
      "pitämällä KAIKKI mitä MINÄ olen KÄSKENYT" Matt: 28.20

      käsky:
      "Menkää siis ja TEHKÄÄ kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA
      heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" Mt: 28: 19

      helluntailaiset tosin sekoittaa kasteetkin toisistaan , eivät sen vertaa ole
      raamattua tutkineet , MILLOIN Jeesus antoi käskyn kastaa . . ..

    • Anonyymi

      Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe