Har inte kommit pengar från sossen låna åt mej 20€ ni får idag tillbaka.
Då jag inte vet när jag ska titta på kontot då det är olika olika gånger vilken tid pengarna kommer.
Dom skulle kunna ha et enhetligt praxis när pengarna kommer så dom varje gång skulle komma samma tid.
Då man får inte hela tiden titta på kontot för då anar dom att man blir arg och då blir dom ivriga och betalar pengarna åt mej senare så jag hammnar och vänta länge.
Man måste vänta länge till klockan 14:30 och då titta på kontot så dom märker att man inte på flera timmar en endaste gång har tittat på kontot.
För då tror dom att man har annat att göra och tänka på och att det inte i så fall lönar sej att vänta länge förrän man betalar åt mej pengarna då jag inte blir arg då jag har så mycket annat att tänka på och göra.
Dom har inte kommit därför att jag har tittat den tiden dom brukar komma så dom anar att jag blir arg och betalar senare åt mej pengarna.
Vilken tid ska jag titta på kontot om pengarna har kommit?
2
223
Vastaukset 2
- Anonyymi
Se tule vasta klo 13:20 kun ei ole tullut klo 11:00 vielä 2 tuntia 20 minuttia sihen asti toi pankki virkalija pitäisi olla lepositeissä sihen asti kunnes rahat näkyvät tilillä eli laina minulle 20€ saat klo 13:20 takasin.
- Anonyymi
Varför behöver ni dator då alla andra gör det med telefon.
Då jag vet inte om dom lurar mej då intressebevakaren lurade Jaarkko på fredagen och lovade att han får 13€ exstra men han fick inte då intressebevakaren lurade honom och satti inte 13€ åt honom.
Och när jag bodde i pyhäsalmi så lurade intressebevakaren mej och lovade att jag får 40€ exstra som jag inte fick när hon inte satte åt mej 40€.
Så då vet jag inte om sossen också lurar mej och inte sätter åt mej.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521246Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86956- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29815Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201752Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks43705Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24689- 25647
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122635- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43596Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12565On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 80512
- 39495
- 55487
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477