Vilken tid ska jag titta på kontot om pengarna har kommit?

Anonyymi-ap

Har inte kommit pengar från sossen låna åt mej 20€ ni får idag tillbaka.

Då jag inte vet när jag ska titta på kontot då det är olika olika gånger vilken tid pengarna kommer.

Dom skulle kunna ha et enhetligt praxis när pengarna kommer så dom varje gång skulle komma samma tid.

Då man får inte hela tiden titta på kontot för då anar dom att man blir arg och då blir dom ivriga och betalar pengarna åt mej senare så jag hammnar och vänta länge.

Man måste vänta länge till klockan 14:30 och då titta på kontot så dom märker att man inte på flera timmar en endaste gång har tittat på kontot.

För då tror dom att man har annat att göra och tänka på och att det inte i så fall lönar sej att vänta länge förrän man betalar åt mej pengarna då jag inte blir arg då jag har så mycket annat att tänka på och göra.

Dom har inte kommit därför att jag har tittat den tiden dom brukar komma så dom anar att jag blir arg och betalar senare åt mej pengarna.

3

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se tule vasta klo 13:20 kun ei ole tullut klo 11:00 vielä 2 tuntia 20 minuttia sihen asti toi pankki virkalija pitäisi olla lepositeissä sihen asti kunnes rahat näkyvät tilillä eli laina minulle 20€ saat klo 13:20 takasin.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Varför behöver ni dator då alla andra gör det med telefon.

      Då jag vet inte om dom lurar mej då intressebevakaren lurade Jaarkko på fredagen och lovade att han får 13€ exstra men han fick inte då intressebevakaren lurade honom och satti inte 13€ åt honom.

      Och när jag bodde i pyhäsalmi så lurade intressebevakaren mej och lovade att jag får 40€ exstra som jag inte fick när hon inte satte åt mej 40€.

      Så då vet jag inte om sossen också lurar mej och inte sätter åt mej.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3346
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2247
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1639
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      77
      1141
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      956
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      10
      847
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      825
    Aihe