Se antaa uskonnollisten ihmisten ja jumalattomien olla rauhassa, sillä niillä kaikilla on yhteinen vihollinen, nimittäin Jeesus Kristus ja Hänen seuraajansa.
Saatana ei voi sietää ja se vihaa kyltymättömästi Jeesuksen Kristuksen sovitustyötä Golgatan ristillä, kun Hän uhrasi itsensä, jotta me voisimme pelastua.
Saatana ei halua kenenkään pelastua, vaan se pyrkii viemään mahdollisimman kanssaan helvettiin.
Jumalan tahto on pelastaa ihmiset ikuiseen elämään taivaan kotiin.
Jokainen tekee oman valintansa.
Kumman sinä valitset?
1 Kor 1:18
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
Joh 3:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Saatana sietää uskonnollisuutta
201
1159
Vastaukset
- Anonyymi
Saatana on perustanut hurmoslahkot, Jenkkilahkot,
joissa kaatuillaan selälleen ja puhutaan sekavia hurmoskieliä.
2. Kor. 11:14 "Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. "
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Ilm. 16:14 "Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä"
Ap. t. 19:15 "mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"- Anonyymi
Biblia 1776
13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.
-92 "Valon Enkeli"
13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.
15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.
Ei nämä mitään rippikoulupoikia ole !
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Vähänkin epäilyttävät asiat pitää koetella. Jeesus ja Pyhä Henki vaikuttavat täällä maailmassa ja he vahvistavat mielellään, onko epäilyksemme aiheellista, vai ei. Minulle vastaus tulee otollisessa tilanteessa heti, tai myöhemmin. Se tulee selkokielellä ja käytännöllisesti, eikä siitä voi erehtyä. Tälläiset kristityt ovat saatanalle kauhistus, koska he karkottavat pimeyden voimat ympäriltään, Jeesuksen veren valtavalla voimalla. Tosin saatana käy päälle maallistuneiden ihmisten kautta, jotka ovat helppoja saaliita. On totta, että saatana saattaa innostaa luopumukseen vajoamassa olevia, mutta päämääränsä on saattaa heidät kadotukseen. Keneltäkö saatana luulee saavansa kunniaa, kun hän marssittaa rehvastellen kadotuksen lapset Jumalan eteen tuomiolle ?
- Anonyymi
Saatana lähettää heti innokkaimmat herjaajansa paikalle, kun Jeesuksen sovitusverestä 🩸 puhutaan tai kirjoitetaan. Mutta niin pitää ollakin! Profetioiden pitää toteutua!
- Anonyymi
Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä.
Jatkuva verestä puhuminen ja mantraaminen voi johtaa ihmisen ns. "verihurmokseen."
Ei Jeesuskaan sitä halua, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastoma verille hakattuna alennustilassa. Se vaihe on ollut ja mennyt 2000 v. sitten.
Jeesus on taivaassa, ei enää ihmisten pilkattavana. Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei siellä Jerusalemissa enää mitään Jeesusta ole.
Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuva verestä puhuminen ja mantraaminen voi johtaa ihmisen ns. "verihurmokseen."
Ei Jeesuskaan sitä halua, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastoma verille hakattuna alennustilassa. Se vaihe on ollut ja mennyt 2000 v. sitten.
Jeesus on taivaassa, ei enää ihmisten pilkattavana. Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei siellä Jerusalemissa enää mitään Jeesusta ole.
Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.Pääsiäisen kulkueet, joissa ihmiset ruoskivat itseään ja toisiaan ja veri roiskuu ja saa heidät hurmoksiin.
1. Kun. 18:28-29
Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.Tuo on totta, ei siis mitään joutavanpäiväistä hurmostelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät."Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä."
Olen lukenut Raamatun kannesta kanteen pariinkin kertaan, mutta enpä ole tuollaista toimintaa Saatanalta havainnut. Saatana ei syössyt kaupunkien päälle tulta ja tulikiveä. Ei Saatana käskenyt tappaa kaupunkien asukkaita miekan terällä, ei käskenyt kivittää ihmisiä kuoliaaksi, eikä käskenyt juutalaisia valtaamaan kanaanilaisten maata. Saatana ei myöskään julistanut itseään Herra Sebaotiksi, sotajoukkojen Jumalaksi.
Edes eläimiä ei Saatana vaatinut uhrattavaksi itselleen.
Olemmeko lukeneet eri Raamattua, vai mihin sinä väitteesi perustat? - Anonyymi
Kyllä jämpti on niin! Jeesuksen piti mennä ristille meidän syntiemme tähden.
Ap t 3:18
Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä."
Olen lukenut Raamatun kannesta kanteen pariinkin kertaan, mutta enpä ole tuollaista toimintaa Saatanalta havainnut. Saatana ei syössyt kaupunkien päälle tulta ja tulikiveä. Ei Saatana käskenyt tappaa kaupunkien asukkaita miekan terällä, ei käskenyt kivittää ihmisiä kuoliaaksi, eikä käskenyt juutalaisia valtaamaan kanaanilaisten maata. Saatana ei myöskään julistanut itseään Herra Sebaotiksi, sotajoukkojen Jumalaksi.
Olemmeko lukeneet eri Raamattua, vai mihin sinä väitteesi perustat?Jumalan kadotus määräykset ovat ehdottoman oikeudenmukaisia ja viisaita, ihmiskunnan kokonaishyvinvoinnin kannalta. Jumala antoi käskyt ihmisille, ei itselleen. Hänellä on viisaus nähdä ikuisuuksiin asti. Jumalan rankaisemillekin julistetaan Jeesuksen ilosanoma tuonelassa, joten heille annetaan myös mahdollisuus valita hyvän ja pahan välillä. Lapset, pienintä sikiötä myöten, pelastetaan. Saatanan kaikki toimet ovat pelkästään pahoja. Jumalan teot ja tahdot pelkästään hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.Ei siellä Jerusalemissa enää mitään Jeesusta ole.
On,käyneenä siellä tiedän.Siellä on usko häneen Kristukseen ja Rakkauteen.Ihmisiä käy paljon. Ei siellä Kristusta ole mutta se rakkauden kosketus mitä on tapahtunut ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmeko lukeneet eri Raamattua, vai mihin sinä väitteesi perustat?Ihan yksinketaista,hän lusifer joka oli luotu Isän enkeliksi joja oli kaunein enkeli.Ylpistyi ja ryhtyi Luojaansa vastaan taisteluun,eli tää mulkku halusi kalifiksi kalifin paikalle.
Luotu jos rikkoo Isän luojan tahtoa,rangaistus tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta, ei siis mitään joutavanpäiväistä hurmostelua.
Eikös se , saatana , ole se, joka toi väärentäen kaste sanat Matt 28: 19 Katolisen kirkon keisarien avulla, myös Adventti-kirkkoon , niin että se kastaa verettömästi jäsenensä kts Ef 1: 7, 10 Pena `` Jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksiantamaninen, hänen armonsa rikkauden mukaan``
Adventistit sanovat: `` Me kastamme, verettömästi, koska meillä on käsin tehtyjä, verettömiä jumaliakin, noita jeesus iljetys kuvia! Jos ottaisimme kasteen, Jeesuksen nimeen, meidän pitäisi poistaa vieraat jumalat keskuudestamme, nyt ei tarvita. Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmeko lukeneet eri Raamattua, vai mihin sinä väitteesi perustat?Hyvä huomio. Kun Aaron teki kansan vaatimuksesta vasikankuvan kullasta, ei saatana, vaatinut kuvan palvojia, surmattavaksi. Herra (Jeesus) se vaati, Hän sanoi saatanalle: `` Herra Jumalaasi sinun on kumarrettava, ja Häntä ainoata palveleman!! Pena
- Anonyymi
Muistutettakoon siitä, että luodessaan arkkienkeli Luciferin kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi tästä tulevan vastustajansa, saatanan, ja luodessaan ihmisen tämän tulevan lankeamaan saatanan houkutuksiin.
Herra Seabot myös tiesi jokaisen tulevan ihmisen ajatukset ja teot jo ennen näiden syntymää, joten Hänen katsannossaan ihmisellä ei ole lainkaan vapaata tahtoa.- Anonyymi
Jes. 45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.
- Anonyymi
Jumala loi meille kullekin vapauden valita tekonsa. Hän tietää, mitä tulemme valitsemaan, mutta valitsemme silti vapaasti. Kalvinistit ovat väärässä ennaltamääräämisopissaan. Jumala tietää ennakolta kaiken, mutta antaa silti rakkaudessaan meille vapauden. Hän ei luonut robotteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala loi meille kullekin vapauden valita tekonsa. Hän tietää, mitä tulemme valitsemaan, mutta valitsemme silti vapaasti. Kalvinistit ovat väärässä ennaltamääräämisopissaan. Jumala tietää ennakolta kaiken, mutta antaa silti rakkaudessaan meille vapauden. Hän ei luonut robotteja.
Näin on. Vapauteen Jumala meidät loi maata asuttamaan. Hän kielsi meiltä pahan, mutta pahan silti valitsemme eikä Hän sitäkään estä.
Kärsivällisesti Hän odottaa, että kääntyisimme pahoista teoistamme ja kysyisimme elämäämme neuvoa Häneltä. Hän iloitsee, kun niin teemme.
Mutta koska emme koskaan täällä voi olla täydellisiä, armossaan Hän pelastaa meidät Jeesuksen Kristuksen kautta, kun uskomme Jeesuksen sovitustyöhön. Tämä henkilökohtainen usko pyhittää meidät, vaikka yhä, uskossa ollessammekin aina jollain tavalla ja moni tavoin rikomme Jumalan tahtoa vastaan.
Viimeisellä tuomiolla meidät kuitenkin katsotaan uskomme tähden, vain ja ainoastaan Kristuksen sovitustyön ansiosta, synnittömiksi ja niin viimein olemmekin synnittömät eli täysin puhtaat ja kelvolliset elämään pyhää elämää Jumalan valtakunnassa.
- Hippunen - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Vapauteen Jumala meidät loi maata asuttamaan. Hän kielsi meiltä pahan, mutta pahan silti valitsemme eikä Hän sitäkään estä.
Kärsivällisesti Hän odottaa, että kääntyisimme pahoista teoistamme ja kysyisimme elämäämme neuvoa Häneltä. Hän iloitsee, kun niin teemme.
Mutta koska emme koskaan täällä voi olla täydellisiä, armossaan Hän pelastaa meidät Jeesuksen Kristuksen kautta, kun uskomme Jeesuksen sovitustyöhön. Tämä henkilökohtainen usko pyhittää meidät, vaikka yhä, uskossa ollessammekin aina jollain tavalla ja moni tavoin rikomme Jumalan tahtoa vastaan.
Viimeisellä tuomiolla meidät kuitenkin katsotaan uskomme tähden, vain ja ainoastaan Kristuksen sovitustyön ansiosta, synnittömiksi ja niin viimein olemmekin synnittömät eli täysin puhtaat ja kelvolliset elämään pyhää elämää Jumalan valtakunnassa.
- Hippunen -Taitaa kuitenkin olla niin, että me armon ajan uskovat emme joudu viimeiselle tuomiolle, joka on Jeesuksen tuhatvuotisen hallintokauden lopussa. Meillke on ylöstempauksen jälkeen Kristuksen tuomioistuin. Pelastustamme emme voi menettää, mutta siellä joko saamme palkintoja tai emme saa riippuen siitä, miten elimme uskovana. Jokainen itsekäs teko palaa poroksi. Jumalan kunniaksi tehdyt teot ansaitsevat meille rikkauksia ikuisuutta varten.
Viimeisellä tuomiolla taidamme olla mukana ainakin seuraamassa tuomitsemista, ehkä jopa osallistumme siihen, en ole varma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kuitenkin olla niin, että me armon ajan uskovat emme joudu viimeiselle tuomiolle, joka on Jeesuksen tuhatvuotisen hallintokauden lopussa. Meillke on ylöstempauksen jälkeen Kristuksen tuomioistuin. Pelastustamme emme voi menettää, mutta siellä joko saamme palkintoja tai emme saa riippuen siitä, miten elimme uskovana. Jokainen itsekäs teko palaa poroksi. Jumalan kunniaksi tehdyt teot ansaitsevat meille rikkauksia ikuisuutta varten.
Viimeisellä tuomiolla taidamme olla mukana ainakin seuraamassa tuomitsemista, ehkä jopa osallistumme siihen, en ole varma.Se lienee näin. Itse asiassa meidän ei tarvitse kantaa huolta siitä, miten tuo kaikki käytännössä menee. Tärkeintä on, että pysymme uskossa Jeesukseen Kristukseen ja haluamme elää hyvää, Jumalan tahdon mukaista elämää luottaen siihen, että Isä, joka kaiken tietää ja hallitsee, ohjaa meidät ymmärtämättömät lapset kotiin.
Se juuri on kristityn elämässä parasta: meidän ei tarvitse huolehtia väärällä tavalla, vaan saamme olla lapsia, joilla on Rakastava Isä.
Jumalan runsasta siunausta sinulle, kommentoija!
- Hippunen - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lienee näin. Itse asiassa meidän ei tarvitse kantaa huolta siitä, miten tuo kaikki käytännössä menee. Tärkeintä on, että pysymme uskossa Jeesukseen Kristukseen ja haluamme elää hyvää, Jumalan tahdon mukaista elämää luottaen siihen, että Isä, joka kaiken tietää ja hallitsee, ohjaa meidät ymmärtämättömät lapset kotiin.
Se juuri on kristityn elämässä parasta: meidän ei tarvitse huolehtia väärällä tavalla, vaan saamme olla lapsia, joilla on Rakastava Isä.
Jumalan runsasta siunausta sinulle, kommentoija!
- Hippunen -Hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä!
”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
( Teuvo Suni ) - Anonyymi
Aivan, Jumala tiesi lopullisen kohtalomme, mutta tarjosi kuitenkin poikansa kaikille käyv'ksi uhriksi, ketkä haluavat ottaa sen vastaan ja pelstua. Luziferin ei olisi ollut pakko ylpstyä ja kapinoida, mutta hän katsoi olevansa viisaampi, kuin ylivertainen Jumala. Täälläkin moni kirjoittaja katsoo olevansa viisaampi, kuin ikuinen Jumalamme. Teidän viisautenne ja tekopyhä moraalinne on kuin hiekanjyvä universumissa. Me voimme puhtain sydämin kiittää, ylistää ja palvoa Jumalamme ylivertaista hyvyyttä, viisautta, voimaa ja kunniaa. Amen
- Anonyymi
Muistutettakoon siitä, että luodessaan arkkienkeli Luciferin kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi tästä tulevan vastustajansa, saatanan.
sebaot on juutalaisuden mutta so what.
Tiedätkö,että arkkienkelit ei ole edes niin suuria enkeleitä?
Heitä suurempia enkeleitä on luojalla.
Kaksi ryhmää yli arkkienkeleiden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
( Teuvo Suni )Aivan mieletöntä!
- Anonyymi
Niin kauan, kun rakkaassa kirkossamme saa kuulua ja kaikua sanoma ristiinnaulitusta 🩸 Jeesuksesta Kristuksesta, se saa olla Jumalan käytössä.
1 Kor 2:2
”Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.” 🩸- Anonyymi
Paavalin pitäminen korkeimpana idolina voi johtaa samaan kohtaloon miehen kanssa.
Jumala heitti hänet Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.
2. Kor. 12:7
Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
Eikä ottanut pois pahaan henkeä,, vaikka kuinka sitä rukoili,, vaan johti miehen Roomaan teloitettavaksi.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Tämän ristin sanoman meille myös Martti Luther kirkasti! 🎚️🩸😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin pitäminen korkeimpana idolina voi johtaa samaan kohtaloon miehen kanssa.
Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
Eikä ottanut pois pahaan henkeä,, vaikka kuinka sitä rukoili,, vaan johti miehen Roomaan teloitettavaksi.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.King James käännöksen mukaan Paavalin saama Saatanan enkeli oli nimeltään
"The messenger of Satan" -niminen demoni.
messenger=viestinnän erikoisasiantuntija
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Eikä demoneilla ole mitään fyysistä ruumista, eikä mitään puisia piikkejä eikä pistimiä, joilla ne ihmistiä tökkii.
1. Kor. 15:56
Kuoleman PISTIN on SYNTI, ja synnin voimana on laki.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan SYNTI,
joka minussa ASUU. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän ristin sanoman meille myös Martti Luther kirkasti! 🎚️🩸😁
Niinpä! Luther jatkoi Paavalin äärimmäisen arvokasta työtä, jotta keskiajan pimeyden aikana katolisen kirkon peittämä evankeliumi sai taas nousta kirkkaasti esiin.
Ristiinnaulittua 🩸🎚️ sai julistaa jälleen pelastukseksi sille, joka uskoo.
Mutta! Onko kirkossamme alkamassa luopumisen jakso? Merkit viittaavat siihen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Koska olet luopunut Jeesuksen armosta, olet luopunut myös pelastuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Paavali oli ainoastaan Jeesuksen lähettiläs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Luther jatkoi Paavalin äärimmäisen arvokasta työtä, jotta keskiajan pimeyden aikana katolisen kirkon peittämä evankeliumi sai taas nousta kirkkaasti esiin.
Mutta! Onko kirkossamme alkamassa luopumisen jakso? Merkit viittaavat siihen!Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta! Onko kirkossamme alkamassa luopumisen jakso? Merkit viittaavat siihen!Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.
- Anonyymi
Ps. 139:16
Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
"Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan"- Anonyymi
Tietenkin Jumala näki ennalta päiviemme lukumäärän, mutta niiden laatu vaihteli oman tahtomme mukaan, samoin ikuisuutemme viettopaikka.
- Anonyymi
Saatana jopa suosii kaikenlaista hömppäuskonnollisuutta. Sehän vie huomion pois asian ytimestä, rististä!
- Anonyymi
Sehän tykkää kun hölmöt ihmiset sekoilevat ja loittonevat Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tykkää kun hölmöt ihmiset sekoilevat ja loittonevat Jumalasta.
Jep näin on
- Anonyymi
Pitää paikkansa! Jeesuksen risti on pelastuksen ytimessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa! Jeesuksen risti on pelastuksen ytimessä.
Ilman Jeesuksen ristin työtä ei ole pelastusta.
- Anonyymi
Pitää julistaa ylösnoussutta Jeesusta!
Ei mitään tappamisia ja verenvuodatuksia.
Joh. 10:10
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.- Anonyymi
Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei Jeesusta sieltä löydy.
Mark. 16:6
Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat. - Anonyymi
Ristin työ ja ylösnousemus kuuluvatkin yhteen ja samaan pelastukseen.
- Anonyymi
Jeesuksen sovitustyö on luovuttamaton perusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristin työ ja ylösnousemus kuuluvatkin yhteen ja samaan pelastukseen.
Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Kyllä Raamatusta löytyy myös ns. ennaltamääräämisoppi. Raamatusta löytyy monenlaisia eri oppeja ja suuntauksia.
Ps. 139:16
Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
2. Tess. 2:13
Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
Joh. 15:16
"Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät" - Anonyymi
Saatana esiintyy Jeesuksena. Teki identiteettivarkauden kun Jeesus nousi taivaaseen.
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi
Ei siinä ole kysymys mistään pelkästä "uskonnollisuudesta" kysymys, vaan hurmoslahkojen toiminnasta.
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi
Valkia Saatana lähestyy perinteistä kristittyä yrittäen vähätellä ja mitätöidä ihmisen uskoa ja kastetta lupaamalla väkevämpää menoa ja meininkiä, jos liityt sen lahkoon ja otat vastaan vieraan villitsevän hengen lahkon uudestikasteissa ja kätten päällelaitoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkia Saatana lähestyy perinteistä kristittyä yrittäen vähätellä ja mitätöidä ihmisen uskoa ja kastetta lupaamalla väkevämpää menoa ja meininkiä, jos liityt sen lahkoon ja otat vastaan vieraan villitsevän hengen lahkon uudestikasteissa ja kätten päällelaitoissa.
Ei ole ennaltamääräämisoppia., siis Raamatussa. Jumala vain tietää asiat etukäteen. Hän tietää, kuka pelastuu, tekee parannuksen. Se ei poista ihmisen omaa vastuuta. Jokainen ihminen on vastuussa omista ratkaisuistaan. Jumala haluaa pelastaa kaikki ihmiset.
- Anonyymi
Edustat uskonnollisuutta niin kauan kuin sanoma rististä on sinulle hullutusta. Kirkkomme julistaa edelleen Jeesuksen sovitustyötä, sinä et. Edustat siis eksytystä ja harhaoppia, jossa ei ole pelastusta.
- Anonyymi
Niin Teuvo. Sinäkin kovasti yritit eksyttää uskossaan vakaantumattomia, mutta äärilahkosi hajosi alkutekijöihinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuitenkin, ettei lahkosi edennyt eksytyksessään alkua pidemmälle, vai mitä Teuvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Teuvo. Sinäkin kovasti yritit eksyttää uskossaan vakaantumattomia, mutta äärilahkosi hajosi alkutekijöihinsä.
Kuuleekohan se vainaja tarinointiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuitenkin, ettei lahkosi edennyt eksytyksessään alkua pidemmälle, vai mitä Teuvo?
Mihinkäs se lahkonne oikein hajosi? Oliko se Teuvon portti sinulle liian matala?
Mitä sille Teuvolle sinne taivaaseen kuuluu, kun tunnut saaneen siihen yhteyden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs se lahkonne oikein hajosi? Oliko se Teuvon portti sinulle liian matala?
Mitä sille Teuvolle sinne taivaaseen kuuluu, kun tunnut saaneen siihen yhteyden?Tarkennus. Siis Teuvo vainaalle.
- Anonyymi
Pyhää Henkeä saatana vihaa ja herjaa.
Saatana ei kerro uskosta hyviä asioita vaan herjaa.
Siitä tunnista saatanan uskonnollisuuden.- Anonyymi
Teuvokaan ei koskaan julista evankeliumia Jeesuksen ristin voitosta. Siksi teuvolaisuus on synkkää eksytystä.
- Anonyymi
Saatanan uskonnollisuus on helppo tunnistaa siitä ettei tarjoa uskoa, vaan herjaa.
- Anonyymi
Saatana on uskossa tietenkin, koska on Jumalan korkein luotu olento ja asunut taivaassa miljoonia vuosia. Toimi taivaan ylistyskuoron johtajana, kielitaitoinen ja musikaalinen.
Viritteleee nytkin niitä ylistyskuoroja uskonlahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana on uskossa tietenkin, koska on Jumalan korkein luotu olento ja asunut taivaassa miljoonia vuosia. Toimi taivaan ylistyskuoron johtajana, kielitaitoinen ja musikaalinen.
Viritteleee nytkin niitä ylistyskuoroja uskonlahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Riivaajatkin uskoo ja vapisee.
Ei se uskominen ole mikään taikasana.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riivaajatkin uskoo ja vapisee.
Ei se uskominen ole mikään taikasana.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?Ihminen saadaan agressiivisellä käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen saadaan agressiivisellä käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
Saatanan ei tarvitse edes paljon houkutella uskonnolliseen herjaamiseen ketään. Se on niin luonnollista ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Hei, ”uskossa oleminen” ja uskominen ovat kyllä kaksi eri asia. Tottakai Jumalan vihollisenkin voi sillä tavalla sanoa ”uskovan”, että hän TIETÄÄ vuorenvarmasti Jumalan olevan olemassa ja olevan Korkein ja vievän suunnitelmansa päätökseen.
Mutta ei todellakaan voi sanoa, että itse pahuus ”olisi uskossa”. Hänhän nimenomaan haluaa estää ihmisiä pääsemästä osallisiksi Pyhästä Hengestä ja elämään yhteydessä Luojaan.
Uskossa oleva taas on luopunut syntielämästään ja haluaa kaikkien muidenkin kääntyvän Jumalan puoleen ja pelastuvan ikuiseen elämään. Uskova haluaa levittää totuudellista sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ainoana tienä elämään.
- Hippunen - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Väärin taas.
Saatana EI ylistä Jeesuksen sovitusverta, eikä ylipäätänsä Jeesuksen voittoa ristillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen saadaan agressiivisellä käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
Kuten äärimmäiseen teuvouskoon.
- Anonyymi
Lahkolaiset valmistelee eksyttämistä keräämällä ihmisistä tietoja, heikkoja kohtia ja taipumuksia selvitetään etukäteen esim. työpaikolla.
Ensin laumaa tarkkaillaan ja sitten heikoimman uhrin kimppuun käydään voimalla. Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedään luolastoon. Eikä pois päästetä, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron.
Luuk. 19:46
Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."- Anonyymi
Miksi sinä Teuvo jatkat valheitasi, vaikka niin selvästi on Raamatussa sanottu, etteivät valehtelijat peri taivasten valtakuntaa?
- Anonyymi
Saatanalle Raamattu on herjauskirja. Ei se kerro ilosanomaa, vaan sillä herjaa. Saatan uskonnollisuus on erittäin helppo huomata.
- Anonyymi
Jenkkilän lahkojen irrallisen uskon huutokauppakeisarit julistaa: ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta, siellä on käsi pystyttä ja siellä.
Vain käteinen raha käy, uskolle ei anneta takuuta eikä ole vaihto-oikeutta.
Kiitän seurakuntaa omasta ja edustamani yhtiön puolesta.
Tervetuloa uudestaan viikon kuluttua!- Anonyymi
Vilkuttelemallahan ne syntinsä sai anteeksi ennen vanhaan Lestojenkin seuroissa, "Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä syntisi ovat anteeksi annetut." Tosin siellä saattoi joutua myös saatanalle heitetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkuttelemallahan ne syntinsä sai anteeksi ennen vanhaan Lestojenkin seuroissa, "Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä syntisi ovat anteeksi annetut." Tosin siellä saattoi joutua myös saatanalle heitetyksi.
Maa on syntinen laulu-elokuvasta. Lahkosaarnaaja kiihotti seruroissa väen syvään hurmoksen tilaan ja kysyi sitten eräältä nuoremmalta naiselta: "Tuliko sinulle hikhi ja kiimainen olo"...nainen vastasi, jotta tuli....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maa on syntinen laulu-elokuvasta. Lahkosaarnaaja kiihotti seruroissa väen syvään hurmoksen tilaan ja kysyi sitten eräältä nuoremmalta naiselta: "Tuliko sinulle hikhi ja kiimainen olo"...nainen vastasi, jotta tuli....
Kokouksissa kovassa hurmostilassa kehossa voi kulkea lämmön ja sähkövirra läpimenon tuntemuksia ja toiset alkavat riisua vaatteitaan pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana on AINA vihannut uskovia ja siksi se valehtelee ja vääristelee.
>>Tämän ristin sanoman meille myös Martti Luther kirkasti! 🎚️🩸😁>>
Pysyn silti katolilaisena.
🎚️🩸😁🎚️🩸😁🎚️🩸😁🎚️🩸😁🎚️🩸😁- Anonyymi
Mutta Neitsyt Maria kuitenkin on sinulle tavallinen ihminen ja Jeesus Kristus on Jumalan Poika, tosi Jumala tosi Jumalasta? - Mietihän!
- Hippunen -
- Anonyymi
Eihän saatana halua muuta kuin herjata. Ei se tunne uskossa mitään muuta. Siitä se on helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Saatana puhui Jeesukselle "kirjoituksien mukaan"..
Pahat henget uskoo ja tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti PAAVALIN ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"
Paavalia ne seuraa tarkasti.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota PAAVALI saarnaa.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Saatana sijaitsee läntisissä uskonnoissa. Muutenkin parempi olla uskonnon jäsen, jossa ei ole ikuista helvettiä (Saatanallinen uskonto) ja joka pärjää jumalien määrässä Helvetin enkeleille, jos en yrittää tulla hakemaan.
- Anonyymi
Saatana on ollut herjaaja alusta alkaen ja siitä sen tunnistaa.
- Anonyymi
Vai Saatanaa vastaan sinä nyt taistelet, kumpi on voitolla? Käytä veren voimaa hyväksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai Saatanaa vastaan sinä nyt taistelet, kumpi on voitolla? Käytä veren voimaa hyväksesi.
KYLLÄ MEIDÄN TOTISESTI ON KIINNITETTÄVÄ KATSEEMME YKSIN JEESUKSEEN KRISTUKSEEN. Vain Hänen puhtaaksi pesevän verensä voima on meidän pelastuksemme.
- Hippunen -
- Anonyymi
Kiihkouskovaisia kannattaa varoa.
Kenian pastori kehotti seurakuntalaisia paastoaaan, koska heidät kohta temmmataan taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.- Anonyymi
Sananl. 22:3
Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
- Anonyymi
Kristityn kannttaa mennä tavalliseen Kristilliseen kirkkoon kuulemaan sanaa ja sinnekin vain takapenkkiin.
Saarn. 4:17
Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa. - Anonyymi
1Piet2:4,5 kuulon ja näön varjelusta voi pitää ihaa ite pisteeseen saakka. Voi kyllä voi.
- Anonyymi
Jeesus oli uskoltaan tapauskovainen Juutalainen, kävi kerran viikossa kotikirkossa.
Luuk. 4:16
"Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan."
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvästä hurmoshenkisestä menosta ja meiningistä, ei mistään tapakristilisyydestä.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan." - Anonyymi
Moni luulee, että kun on vauvana kastettu, niin kaikki on sitten hyvin. Ei ole!
- Anonyymi
Kristityksi Kastamaton henkil, lapsi, nuori, aikuinen , Ambomaan pakanalapsi, eihän sellaine pakana mikään kristitty ole, vaikka olisi täytetty villitsevillä hurmoshengillä ja puhuisi glossaliaa.
- Anonyymi
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.
Raamatun mukaan Kristukseen kastettu lapsi on Jumalanlapsi. Jeesuksen kanssaperillinen. - Anonyymi
Eihän sieltä Sodomasta ja Gomorrasta löytynyt yhtään synnitöntä lasta, vaikka pieniä lapsia sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.
Kristityt on kastannu lapsensa jo 2000 vuotta ja tekevät niin edelleen Kristuksen päivään asti. Ei silloin enää ketään ehditä kastaa kristityksi, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.- Anonyymi
Tyhmiä neitsyitä ei ole kastettu lapsena kristityiksi, eivätkä he ole saaneet kasteen lahjaa Pyhää Henkeä sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
Eikä heitä enää ehditä kastaa kristityiksi Ihmisen Pojan päivänä.
1.Piet.3
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.
21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus."
- Anonyymi
Oletteko huomanneet, että Saatana hyökkää Kristilistä yhtä kastetta ja Herran Pyhää Ehtoollista vastaan monin eri tavoin ja valheen keinoin, koska Raamatun mukaan Ylösnoussut Jeesus Kristus on läsnä sekä Kristillisessä yhdessä kasteessa että Herran Pyhässä Ehtoollisessa ihmisen syntisyyden takia.
- Anonyymi
Saatanahan esiintyy Jumalana ja Jeesuksena ja matkii Pyhää Henkeä.
Pistää vielä peremmaksi ja näyttävämmän näköiseksi menoksi.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
2. Tess. 2:4 "tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi
Sastanan erottaa herjaamisesta. Ei saatana voi julistaa ihmiselle mitään hyvää.
>>Tyhmiä neitsyitä ei ole kastettu lapsena kristityiksi, eivätkä he ole saaneet kasteen lahjaa Pyhää Henkeä sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
Eikä heitä enää ehditä kastaa kristityiksi Ihmisen Pojan päivänä.>>
Putin on.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Sulla ei taida enää olla kaikki Putinit kotona. Mutta paljon niitä on sulla ollut, oletko laskenut?
Jumala voi vetää oman Henkensä pois ihmisestä.
Kuningas Saulille ja Saulukselle taisi käydä ihan samalla tavalla.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida enää olla kaikki Putinit kotona. Mutta paljon niitä on sulla ollut, oletko laskenut?
Jumala voi vetää oman Henkensä pois ihmisestä.
Kuningas Saulille ja Saulukselle taisi käydä ihan samalla tavalla.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.Saarn. 9:2
Kaikkea voi tapahtua kaikille. Sama kohtalo on vanhurskaalla ja jumalattomalla, hyvällä, puhtaalla ja saastaisella, uhraajalla ja uhraamattomalla; hyvän käy niinkuin syntisenkin, vannojan niinkuin valaa pelkäävänkin.
- Anonyymi
Lahkolaiset yrittävät estää, että lapsi ei saisi kristillistä kastetta ja siinä luvattua Pyhän Hengen lahjaa.
Lahkolaisten yhteinen kastelaki on kirjoitettu Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8
Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.
Saatana tietää, että kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin se lahkoapureineen heitetään tuliseen järveen. Se käy enää epätoivoista viivytystaistelua.
Ilm. 12:17
Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita LAPSIA VASTAAN, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.- Anonyymi
Huom! Kristillinen, raamatullinen kaste on se, jonka uskova saa.
- Anonyymi
Uskonnollisuus on sielunvihollisen tarjoama eksytys niille, joille ei Jeesus kelpaa pelastajana.
- Anonyymi
Yksi paras Chick Tract on mielestäni vihkonen nimeltä 'Flight 144'. Se kertoo lyhyen sarjakuvan muodossa, mikä on uskovan kristityn ja uskonnollisen ero. Sen voi lukea Chick Tractsien sivuilta ilmaiseksi ja sitä voi myös tilata.
- Anonyymi
Jeesuksen olemassa olosta ei ole minkäänlaisia todisteita.
- Anonyymi
Eihän joulupukistakaan ole todisteita, ja silti lapset uskoo sen olemassaoloon.
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Olen minä nähnyt joulupukin ajavan mopolla viime jouluna.
Se on siis olemassa. - Anonyymi
Kaatolahkot on Saatanasta.
Nykyihmisille ei enää perinteinen Kristillisyys sakramentteineen riitä.
Pitää olla vauhdikkaampa menoa ja meininkiä.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
2. Kor. 11:14
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Onko henki se joka tulee lehmän takapäästä silloin tällöin.
- Anonyymi
Saatanan paras kaapu on uskonnollisuus.
Siihen pukeutumisen tunnistaa siitä ettei se uskonnollisuus tarjoa mitään hyvää, ei iloa, ei rauhaa eikä rakkautta, vaan herjaa ja syytöksiä muita kohtaan. Se on saatanan kaapu. - Anonyymi
Eihän mikään ole helpompaa tunnistaa kuin saatanan uskonnollinen kaapu ja sen selitykset.
- Anonyymi
Saatana ei tyydy pelkkään uskonnollisuuteen, vaan pistää täden höyryn päälle.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]
- Anonyymi
Tässä videossa käsitellään menestysteolodista harhaoppia. https://www.youtube.com/watch?v=R4iztVPEZvU
- Anonyymi
Konkreettiset asiat vähän tyhmempikin huomaa onko ne totta, mutta uskonnollisiin selityksiin moni lankeaa
- Anonyymi
Kyllä Jeesuksen seuraajat ovat itse itsensä ja koko sivistyneen maailman vihollisia.
Elämä näyttää teille jumalan muodossa keskisormea.- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Maailma vihaa Jeesusta ja Jeesuksen omia, kuten Jeesus sanoikin.
- Anonyymi
Muistetaanpa kuitenkin se tosiasia, että luodessaan arkkienkeli Luciferin kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi tästä tulevan vastustajansa ja ihmisen syntiin houkuttajan ja teki Luciferista kuitenkin juuri sellaisen kuin teki.
Vastuu on näin ollen yksin Herra Sebaotin.- Anonyymi
Luziferillakin oli oma vapaa tahto. Hänen ei ollut pakko ylpistyä ja kapinoida.
- Anonyymi
Ei nämä saatanan lahkolaiset ole mitään pelkkiä uskonnollisia, eikä rippikoulupoikia.
Helluntailaisilta nämä vaikuttaa.
Matt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
Kaikki eksyttäväinen hilluminen ja meuhkaaminen tapahtuu "Jeesuksen nimessä ja veressä."
Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. " - Anonyymi
Näin on kirjoitettu:
”Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan - Ihmisen Pojan tähden.”
Lukk 6:22
- Anonyymi
Kyllä jokainen tajuaa sen jos on persaukinen ja pitäisi olöa miljonääri, että vikaan menee.
Uskonnolliset häpötykst taasen ovat saatanan juoni hämätä ihmiset uskomaan kieroon herjaavaan oppiin. - Anonyymi
Nämä Jumalan puheet ovat omahyväisiä.
Kova on kehumaan itseään. Vaikea olisi pistää paremmaksi.
Edes diktaattorit eivät pysty. - Anonyymi
Tyyppi vain istuu valtaistuimella ja kuuntelee loputtomia ylistyksiä.
- Anonyymi
Saatana jutuillaan syyttää ja hajottaa. Ei rakenna, ei tarjoa pelastusta eikä apua ihmisen hengelliseen hätään. Siitä erottaa saatanan palvelijan ja Jumalan palvelijan.
- Anonyymi
Saatana esiintyy Jumalana, Jeesuksena ja Pyhänä Henkenä.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi
Saatana näkee Raamatussa vain syytöksiä ja vihaa eikä ilosanomaa.
Tietenkin, eihän saatana voi mitään hyvää esittää, vaan esittää kuten Jeesukselle, että kirjoitettu on ja lisää siihen omiaan mikä ei missään tilanteessa ole mikään hyvä eikä pelastava asia, vaan päinvastoin.- Anonyymi
Ei se Piru tule ihmistä vastaan sarvet päällä ja hiilihankko kainalossa.
Kyllä se Piru tulee sinua vastaan lahkosaarnaajan hahmossa mittapuku päällä leveästi hymyillen, Raamattu kainalossa ja kysyy sinulta, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen. Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä.
Valkia Saatana esiintyy vanhurskauden pavelijana ja evankeliumia asialla uskoon käännyttäjänä "evankeliumi ensin" kun yrittää käännyttää ihmisiä liittymään villitsevien henkien valtaan hurmoshahkoihin sidottavaksi antibaptismin keinoin.
2.Kor.11
13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Piru tule ihmistä vastaan sarvet päällä ja hiilihankko kainalossa.
Kyllä se Piru tulee sinua vastaan lahkosaarnaajan hahmossa mittapuku päällä leveästi hymyillen, Raamattu kainalossa ja kysyy sinulta, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen. Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä.
Valkia Saatana esiintyy vanhurskauden pavelijana ja evankeliumia asialla uskoon käännyttäjänä "evankeliumi ensin" kun yrittää käännyttää ihmisiä liittymään villitsevien henkien valtaan hurmoshahkoihin sidottavaksi antibaptismin keinoin.
2.Kor.11
13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Ilm. 16:14 "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä."
- Anonyymi
Jeesus oli tapauskovainen.
Kävi kerran viikossa kotikirkossa ja luki Tooraa, Jumalan sanaa. Ei Jeesus mikään hihhuli eikä hurmahenki ollut.
Luuk. 4:16
"Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan."- Anonyymi
Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa.
Jeesus sanoikin: Seuraa sinä minua!
- Anonyymi
Lahkoissa kaatuilevia itseään tosiuskovaisina pitäviä tempauspäivien laskijoita, ei pidä seurata eikä jäljitellä.
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina." - Anonyymi
Kerran minäkin kaaduin polkupyörällä.
- Anonyymi
Ylivainio kopioi Hindujen vanhan rituaalin kaataa ihminen selälleen suorilta jaloilta tönäisemällä kädellä keskelle otsaan. Siihen kohtaan otsaan, mihin tehdän kastinmerkki.
googlaa: shaktipat -tekniikka
Kuuluisat lahkosaarnaajat käyttävät usean ihmisen yhtäaikaa kaatamiseen nurin Saksalaisen lääkärin Messmerin kehittämää hypnoosiin sovellusta, jota kutsutaan "Mesmerismiksi".
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon ja tekemän se uskonratkaisu.
- Anonyymi
Kuka jumalista iski Moskovaan?
- Anonyymi
Terrorijärjestö Isisin kostoisku kyseessä.
Kosto Venäjän sotimisesta muslimeita vastaan Afganistanissa ja Syyriassa.
- Anonyymi
Saatanan luoma uskonnollisuus on tosiaan vain pelkästään syyttävää ja syyllistävää. Tietenkin, joska ei saatana halua että ihminen oikeasti uskoo Jumalan rakkauteen, iloon ja rauhaan eikä saavuta pelastusta, vaan saatana tuo esille vain huonoja asioita muista, syyttää ja tuomitsee eikä sanallakaan mainitse sitä että ihminen voisi vaikka pelastua tai että Jumala tarjoaisi ihmiselle jotain hyvää ja hyviä asioita.
Saatanan uskonnollinen kuva on tosiaan varsin selkeä.- Anonyymi
Saatana tuo esille hyviä asioita, puhuu rakkaudesta ja taivaan iloista,
jotka puheet paljastuu vasta myöhemmin petokseksi.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Matt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
- Anonyymi
Saatana saapui Moskovaan.
- Anonyymi
Suorilta jaloilta selälleen lahkoekerrarissa johtaa aivotärähdykseen ja mahdollisesti kuolemaan.
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."- Anonyymi
Hurmoksessa selälleen lattialle, taju kankaalle ja järki narikkaan. Silloin pedon on hyvä tilaisuus käydä se pedonmerkki painamassa ihmisen otsaan ja käsivarteen.
1. Piet. 5:8
Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurmoksessa selälleen lattialle, taju kankaalle ja järki narikkaan. Silloin pedon on hyvä tilaisuus käydä se pedonmerkki painamassa ihmisen otsaan ja käsivarteen.
1. Piet. 5:8
Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.Saatanan armolahjaosastolle ei pidä mennä kymmenyksien kanssa.
Ap. t. 8:20
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa."
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan armolahjaosastolle ei pidä mennä kymmenyksien kanssa.
Ap. t. 8:20
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa."
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.Saarn. 4:17
Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.
- Anonyymi
Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista, jotka julistaa, että lait on kumottu ja nyt vaan mennään vaan henkien perässä ja voimassa ja saadaan niitä ihania hurmoskokemuksia, taivasmatkoja ja koetaan sitä pelastusvarmuutta.
2. Piet. 2:19 ja lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.- Anonyymi
Perinteinen kristinusko sakramentteineen ei enää riitä, pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin.
1. Tim. 4:1
"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja."
- Anonyymi
Saatana vain tuomitsee ja arvostelee. Sumentaa uskoaa ja karkottaa siitä ihmisiä. Raamatullisuus on vain muiden syyttämistä.
- Anonyymi
Saatanan luoma uskonnollisuus on selkeästi sitä että se korostaa itseään, miten uskoo juuri oikein ja herjaa muita käyttäen siinä Raamattua apuna, että näin teistä on kirjoitettu. Saatana ei koskaan kerro, että hei tässä teille hyvä uskoa, näin uskomme Jeesukseen, näin saamme Pyhän Hengen ja pelastumme taivaalliseen valtakuntaan, vaan saatana tarjoaa vain tuomiota. Tietenkin, koska ei saatana halua että ihmiset pelastuvat, vaan haluaa eksyttää pelastuneetkin ja estää muita pääsemästä siitä osalliseksi. Se on saatanan uskonnollinen juoni.
- Anonyymi
Saatana korostaa Jeesusta ja esiintyy Jeesuksena. Pahat henget tunnusta Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?
- Anonyymi
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.- Anonyymi
Jeesus-nimi on kuin mantra, jota käyttämällä se vihollinen saa ihmisen avaamaan sielun portit selälleen.
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Raamatun mukaan Jeesus-nimi oli vain maan päällisen ajan nimi.
Nyt Jeesus on jo eri niminen.
Kukaan Jumalan kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut oikeata taivaallista nimeä, ettei sitä olisi pilkattu.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI."
- Anonyymi
Kaikkein pahimpia ovat muka uskovaiset harhaanjohtajat jotka johtavat hyväuskoisia harhaan...
- Anonyymi
Onko niitä sitten muitakin uskovaisia, kuin muka uskovaisia? Minä en ainakaan ole sattunut tapaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niitä sitten muitakin uskovaisia, kuin muka uskovaisia? Minä en ainakaan ole sattunut tapaamaan.
Yhtä epäillään, nimittäin Jeesusta❣️🎚️🩸
- Anonyymi
Harhaanjohtajat juuri yleensä herjaava muita ja sillä kuvittelevat olevansa oikealla tiellä. Ja vaikka herjaisivat miten oikeinkin, niin ei se takaa mitään siitä, että heidän uskonsa olisi oikeaa ja pelastaisi.
- Anonyymi
Job20, love your job.
- Anonyymi
Jos kaikki aika menee muiden arvostelemiseen niin onhan se selvä että ollaan täysin väärällä tiellä
- Anonyymi
Saatanalla on erilaisia rooleja eli vaatteita, puhutaan Mustasta Saatanasta, joka tuhoaa ja tappaa jne.
Mutta sitten on se Valkoinen Saatana, joka esiintyy Jeesuksena ja vanhurskauden palvelijana. Tulevat luokenne lampaiden vaatteissa.
2. Kor. 11:14
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Kyllä se on täysin oikea tie toistella samat asiat tuhat miljoona kertaa.
Siinä ollaan uskon ytimessä ja pyhityksen huipulla. - Anonyymi
Se ero on tavallisella jumalattomalla ja saatanan vallassa olevalla uskonnollisella herjaajalla että jumalaton voi kääntyä tieltään, on avoin sille mitä näkee ja kuulee, mutta saatanan vallassa oleva on sokaistunut omiin herjoihinsa ja niiden toittamiseen siten ettei oikein mitään toivoa ole.
- Anonyymi
Totuuden sanominen julki ei ole mitään herjaamista, vaikka totuuden kuuleminen karvastelee ihmisen mielessä.
- Anonyymi
Niinhän se juurikin on, tulee tälläkin palstalla hyvin näkyviin.
- Anonyymi
Valkia Saatana on aktiivinen osapuoli kristittyjen eksyttämisessä, se esiintyy Jeesuksena ja tuon lahkosaatanan apurit eli lahkolaiset esiintyy evankeliumin asialla. Ei se mikään passiivinen sivusta katselija ole.
KR/33/38
2.Kor.11
-92
Biblia 1776
14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.
15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään. - Anonyymi
Raamatun sana on tietenkin totuus sinällään. Saatanan työkalu siitä vain tulee silloin kun sitä käytetään kuten saatana käytti sitä Jeesuksen kiusaamiseen lisäten siihen omia merkityksiä että ole ja tee näin kun kerran kirjoitettu täten on.
Pitäisi vain olla Raamatun sana sellaisena kuin se aitona on eikä saatanan mennä sotkemaan siihen omia selityksiä.
Saatana tietenkin kaivelee Raamatusta vain asiat omiin tarkoituksiinsa eikä niitä, asioita, jotka pelastavat ihmisen. Tietenkin, koska ei saatana halua pelastaa ihmistä, ei tarjota pelastusta, vaan eksyttää ihmisen ja johdattaa pois Jumalan Hengen yhteydestä. Se on saatanan päämäärä.- Anonyymi
Ei Saatana mitään omia merkityksiä kirjoituksiin lisännyt. Puhui täysin kirjoituksien mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Saatana mitään omia merkityksiä kirjoituksiin lisännyt. Puhui täysin kirjoituksien mukaan.
Saatana on taivaan ex-ylienkeli ja tuntee Jeesuksen hyvin entuudestaan. Tuntee Jeesuksen paremmin kuin kukaan ihminen.
Oli taivaassa ylistyskuoron johtaja,musikaalinen, kielitaitoinen ja osaa niitä enkelien kieliä.
Virittelee nytkin niitä ylistysryhmiä hurmoslahkoihin,, tosin itsensä ylistämiseksi.
Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen,
ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
- Anonyymi
Saatana ja Perkele olivat tapelleet viime yönä.
Paholainen erotti ne erilleen. - Anonyymi
Saatana ei ylistä vaan herjaa.
Saatana lisäsi omia tulkintoja sanaan. Käski hypätä Jeesuksen vuorelta alas. Ei sana käske niin tekemään.- Anonyymi
2. Tess. 2:4
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Saatana on temppelien ja lahkojen herra ja toki niissä on ylistyskuoroja sitä varten. - Anonyymi
Saatana puhui Jeesukselle aivan "kirjoitusten mukaan".
Ei lisäillyt kirjoituksiin mitään.
Jeesus tunsi Saatanan, eikä totellut hänen kehotuksiaan, kuten monet tekee, koska eivät tunne Saatanaa, joka tekeytyy Jumalaksi ja Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi.
Eksytetyt ottaa sen saatanallisen anabaptistisen uudestikasteen lahkonsa jäseneksi, kun Saatana kehuu ihmistä tosiuskovaisiksi ja vanhurskaiksi, niin toki sitä pitää juhlia.
Fariseukset menivät siihen harhaan ja pitivät itseään tosiuskovaisina ja menivät Johanneksen luokse saamaan sitä uskovaisten upotuskastetta.
Mutta tarjolla oli vain syntisten katumuskaste, niin Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkkaan, vaan kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.
- Anonyymi
Jeesus tosiaan käski varomaan lakihenkisten fariseusten hapatusta.
Sitä miten tuomitsevat ja syyttävät kuten Jeesuksen sapattirikkomuksista.- Anonyymi
Jeeus oli Juutalainen Rabbi, jota sapatin säännöt eivät koskeneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeeus oli Juutalainen Rabbi, jota sapatin säännöt eivät koskeneet.
Aika outoa että juutalaiset fariseukset eivät tätä tienneet vaikka kyllä aivan tarkoin tiesivät sen miten Jeesus rikkoi sapatin eikä mennyt synagoogaan sapattina vaan kulki siellä täällä, mikä tosiaan oli kuolemansynti eikä oikein rabbin touhua. Jeesus jätti esimerkin jossa sapatti ei merkitse mitään, vaan tehdä töitä alati, koska Jumala ei vietä sapattia kuten Jeesus opetti. Hän oli Rabbi, joka opetti ettei sapattisäädöksistä tarvitse välittää mitään.
- Anonyymi
Saatanan masinoima uskonnollisuus on juuri sitä, että usko ei ole hengessä vaeltamista, vaan kinastelua siitä sekä tästä. Sillä ja tällä ihmisten syyllistämistä ja siitä puuttuu kokonaan ilosanoma, kokonaan se miten Jeesuksen kautta pelastutaan Pyhän Hengen valtakuntaan. Se puuttuu saatanan masinoimasta uskonnollisuudesta ja Jeesus on siinäkin vain kiistakapula, ei pelastaja.
- Anonyymi
Saatana on entinen taivaan ylienkeli ja henkiolento, joten kyllä se on hengessä vaeltamista kun sen demonin saat sisällesi, kuten kävi Paavalillekin.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana on entinen taivaan ylienkeli ja henkiolento, joten kyllä se on hengessä vaeltamista kun sen demonin saat sisällesi, kuten kävi Paavalillekin.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Hurmoshenki on sama asia kuin hurmahenkisyys.
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.
Juud. 8
Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja
- Anonyymi
Saatana osaa ladella raamatunpaikkoja syyttämismielessä, mutta ei ymmärrä eikä osaa kertoa mitään uskonelämästä eikä kertoa mikä on pelastuksen evankeliumi. Eikä edes halua kertoa, kun saatanan tarkoitus on eksyttää, sekoittaa ja aiheuttaa vain riitaa.
- Anonyymi
Jeesus ei ollut mikään rabbi.
- Anonyymi
Mark. 11:21
Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: "Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut".
Joh. 1:49
Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".
Joh. 3:2
Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark. 11:21
Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: "Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut".
Joh. 1:49
Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".
Joh. 3:2
Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."Jeesus oli Juutalainen uskoltaan alusta loppuun asti.
Paavali oli valheveikko.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
- Anonyymi
Jeesus oli ristille asti juutalainen joka tuomittiin sapattirikkomuksista ja jotka kiihkojuutalaiset halusivat ristille millä hinnalla tahansa kun roomalainen pilatus pesi tuomitsemisesta kätensä. Juutalaiset siis halusivat ristille pesunkestävän juutalaisen. Aika outo juttu.
Ei uskonnollisuus ole vaarakasi paholaiselle, Jeeuksene veri sen sijaan on kun ihminen saa syntinsä anteeksi veren kautta, pelastuu sen ansiosta.
Usko Jeesusen on vaaralinen ei voi hallita ihmistä sen jälkeen.- Anonyymi
Peto käyttää mielenvikaisia narsisteja hyväkseen harhauttaakseen mahdollisimman monta ihmistä pois jeesuksen armosta olkaa raittiit...
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18321337
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
2 Tim 3:5
”heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.” - Anonyymi
Video demonien riivamasta ihmisestä exorcismin (kirkollinen toimenpide) aikana:
https://www.bitchute.com/video/k9iPKXhc1cep/
Kun katselee näitä riivattuja ihmisiä tänä päivänä, niin piruntorjuntajoukot ovat yhä kasvavan työtaakan edessä. Tämä huulluuden lisääntyminen liittyy tulevaan suuren muutokseen, jossa piru on se häviävä osapuoli. Siksi lopun rynnistys on jo menossa. - Anonyymi
Saatana ei ole moksiskaan kevyestä uskonnollisuudesta.
Mutta se vihaa uskovaisia, jotka ottavat uskon tosissaan ja vieläpä kertovat Jeesuksesta muille! Ihan asiaa aloitus...uskonnollisuus karmeimpia valheita.
Saatana on valheen takana.
Jeesus varoittaa hyvin selvästi tästä .
Myös muitakin kirjoituksia ut puolella- Anonyymi
Se antaa uskonnollisten ihmisten ja jumalattomien olla rauhassa,
Olet kirjoittanut väärin !
Ketä sitten lusifer haluaa? - Anonyymi
Hän paskakasa oli ae,mutta häntä ylempänä on Enkeleitä suuria,kaksi ryhmää. - Anonyymi
Otsikkosi on väärä. - Anonyymi
Saatana ehdottaa ovelasti, että tule uskoon huomenna. Sellaista huomenta ei sitten koskaan tule!
Raamattu sanoo:”TÄNÄÄN on pelastuksen päivä”.- Anonyymi
Pitää paikkansa!
Sehän on tuhansien juonteen mestari.
- Anonyymi
Mistä nykyisin Saatanan tunnistaa? On niin paljon eksyttäviä tekijöitä.
Onko rikin haju paljastava, entä puki sorkka?- Anonyymi
Siitä, että se pitää kovaa meteliä "uskovaisuudestaan."
- Anonyymi
joko nyt välähti, miksi mm. ADVENTTIKIRKKO TAPPAA JÄSENIÄÄN ISÄN, POJAN JA PYHÄN hENGEN KASTEELLA VRT aPOST 2: 38 PENA
- Anonyymi
Saatana löytyy lahkojen kokouksista.
- Anonyymi
Saatana on hyvin uskonnollinen.
- Anonyymi
Noin se menee napaa ja perää vaihtaessa omaksi brändiksi valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2883523BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62415Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2552219- 682089
- 761754
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3511393MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/271195- 651089
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko241084Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1821080