Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saatana sietää uskonnollisuutta

Anonyymi-ap

Se antaa uskonnollisten ihmisten ja jumalattomien olla rauhassa, sillä niillä kaikilla on yhteinen vihollinen, nimittäin Jeesus Kristus ja Hänen seuraajansa.
Saatana ei voi sietää ja se vihaa kyltymättömästi Jeesuksen Kristuksen sovitustyötä Golgatan ristillä, kun Hän uhrasi itsensä, jotta me voisimme pelastua.
Saatana ei halua kenenkään pelastua, vaan se pyrkii viemään mahdollisimman kanssaan helvettiin.
Jumalan tahto on pelastaa ihmiset ikuiseen elämään taivaan kotiin.
Jokainen tekee oman valintansa.
Kumman sinä valitset?

1 Kor 1:18
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”

Joh 3:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

165

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatana on perustanut hurmoslahkot, Jenkkilahkot,
      joissa kaatuillaan selälleen ja puhutaan sekavia hurmoskieliä.

      2. Kor. 11:14 "Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. "

      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      Ilm. 16:14 "Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

      Ap. t. 19:15 "mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      • Anonyymi

        Biblia 1776
        13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

        -92 "Valon Enkeli"
        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Ei nämä mitään rippikoulupoikia ole !

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Saatana lähettää heti innokkaimmat herjaajansa paikalle, kun Jeesuksen sovitusverestä 🩸 puhutaan tai kirjoitetaan. Mutta niin pitää ollakin! Profetioiden pitää toteutua!

      • Anonyymi

        Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä.

        Jatkuva verestä puhuminen ja mantraaminen voi johtaa ihmisen ns. "verihurmokseen."

        Ei Jeesuskaan sitä halua, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastoma verille hakattuna alennustilassa. Se vaihe on ollut ja mennyt 2000 v. sitten.

        Jeesus on taivaassa, ei enää ihmisten pilkattavana. Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei siellä Jerusalemissa enää mitään Jeesusta ole.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä.

        Jatkuva verestä puhuminen ja mantraaminen voi johtaa ihmisen ns. "verihurmokseen."

        Ei Jeesuskaan sitä halua, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastoma verille hakattuna alennustilassa. Se vaihe on ollut ja mennyt 2000 v. sitten.

        Jeesus on taivaassa, ei enää ihmisten pilkattavana. Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei siellä Jerusalemissa enää mitään Jeesusta ole.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

        Pääsiäisen kulkueet, joissa ihmiset ruoskivat itseään ja toisiaan ja veri roiskuu ja saa heidät hurmoksiin.

        1. Kun. 18:28-29
        Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
        Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä.

        Jatkuva verestä puhuminen ja mantraaminen voi johtaa ihmisen ns. "verihurmokseen."

        Ei Jeesuskaan sitä halua, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastoma verille hakattuna alennustilassa. Se vaihe on ollut ja mennyt 2000 v. sitten.

        Jeesus on taivaassa, ei enää ihmisten pilkattavana. Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei siellä Jerusalemissa enää mitään Jeesusta ole.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

        Tuo on totta, ei siis mitään joutavanpäiväistä hurmostelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä.

        Jatkuva verestä puhuminen ja mantraaminen voi johtaa ihmisen ns. "verihurmokseen."

        Ei Jeesuskaan sitä halua, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastoma verille hakattuna alennustilassa. Se vaihe on ollut ja mennyt 2000 v. sitten.

        Jeesus on taivaassa, ei enää ihmisten pilkattavana. Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei siellä Jerusalemissa enää mitään Jeesusta ole.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

        "Saatana rakastaa murhaamista, tappamista, verestä puhumista ja nauttii siitä."

        Olen lukenut Raamatun kannesta kanteen pariinkin kertaan, mutta enpä ole tuollaista toimintaa Saatanalta havainnut. Saatana ei syössyt kaupunkien päälle tulta ja tulikiveä. Ei Saatana käskenyt tappaa kaupunkien asukkaita miekan terällä, ei käskenyt kivittää ihmisiä kuoliaaksi, eikä käskenyt juutalaisia valtaamaan kanaanilaisten maata. Saatana ei myöskään julistanut itseään Herra Sebaotiksi, sotajoukkojen Jumalaksi.
        Edes eläimiä ei Saatana vaatinut uhrattavaksi itselleen.

        Olemmeko lukeneet eri Raamattua, vai mihin sinä väitteesi perustat?


      • Anonyymi

        Kyllä jämpti on niin! Jeesuksen piti mennä ristille meidän syntiemme tähden.

        Ap t 3:18
        Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.


    • Anonyymi

      Muistutettakoon siitä, että luodessaan arkkienkeli Luciferin kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi tästä tulevan vastustajansa, saatanan, ja luodessaan ihmisen tämän tulevan lankeamaan saatanan houkutuksiin.
      Herra Seabot myös tiesi jokaisen tulevan ihmisen ajatukset ja teot jo ennen näiden syntymää, joten Hänen katsannossaan ihmisellä ei ole lainkaan vapaata tahtoa.

      • Anonyymi

        Jes. 45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.


      • Anonyymi

        Jumala loi meille kullekin vapauden valita tekonsa. Hän tietää, mitä tulemme valitsemaan, mutta valitsemme silti vapaasti. Kalvinistit ovat väärässä ennaltamääräämisopissaan. Jumala tietää ennakolta kaiken, mutta antaa silti rakkaudessaan meille vapauden. Hän ei luonut robotteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala loi meille kullekin vapauden valita tekonsa. Hän tietää, mitä tulemme valitsemaan, mutta valitsemme silti vapaasti. Kalvinistit ovat väärässä ennaltamääräämisopissaan. Jumala tietää ennakolta kaiken, mutta antaa silti rakkaudessaan meille vapauden. Hän ei luonut robotteja.

        Näin on. Vapauteen Jumala meidät loi maata asuttamaan. Hän kielsi meiltä pahan, mutta pahan silti valitsemme eikä Hän sitäkään estä.
        Kärsivällisesti Hän odottaa, että kääntyisimme pahoista teoistamme ja kysyisimme elämäämme neuvoa Häneltä. Hän iloitsee, kun niin teemme.
        Mutta koska emme koskaan täällä voi olla täydellisiä, armossaan Hän pelastaa meidät Jeesuksen Kristuksen kautta, kun uskomme Jeesuksen sovitustyöhön. Tämä henkilökohtainen usko pyhittää meidät, vaikka yhä, uskossa ollessammekin aina jollain tavalla ja moni tavoin rikomme Jumalan tahtoa vastaan.
        Viimeisellä tuomiolla meidät kuitenkin katsotaan uskomme tähden, vain ja ainoastaan Kristuksen sovitustyön ansiosta, synnittömiksi ja niin viimein olemmekin synnittömät eli täysin puhtaat ja kelvolliset elämään pyhää elämää Jumalan valtakunnassa.

        - Hippunen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Vapauteen Jumala meidät loi maata asuttamaan. Hän kielsi meiltä pahan, mutta pahan silti valitsemme eikä Hän sitäkään estä.
        Kärsivällisesti Hän odottaa, että kääntyisimme pahoista teoistamme ja kysyisimme elämäämme neuvoa Häneltä. Hän iloitsee, kun niin teemme.
        Mutta koska emme koskaan täällä voi olla täydellisiä, armossaan Hän pelastaa meidät Jeesuksen Kristuksen kautta, kun uskomme Jeesuksen sovitustyöhön. Tämä henkilökohtainen usko pyhittää meidät, vaikka yhä, uskossa ollessammekin aina jollain tavalla ja moni tavoin rikomme Jumalan tahtoa vastaan.
        Viimeisellä tuomiolla meidät kuitenkin katsotaan uskomme tähden, vain ja ainoastaan Kristuksen sovitustyön ansiosta, synnittömiksi ja niin viimein olemmekin synnittömät eli täysin puhtaat ja kelvolliset elämään pyhää elämää Jumalan valtakunnassa.

        - Hippunen -

        Taitaa kuitenkin olla niin, että me armon ajan uskovat emme joudu viimeiselle tuomiolle, joka on Jeesuksen tuhatvuotisen hallintokauden lopussa. Meillke on ylöstempauksen jälkeen Kristuksen tuomioistuin. Pelastustamme emme voi menettää, mutta siellä joko saamme palkintoja tai emme saa riippuen siitä, miten elimme uskovana. Jokainen itsekäs teko palaa poroksi. Jumalan kunniaksi tehdyt teot ansaitsevat meille rikkauksia ikuisuutta varten.

        Viimeisellä tuomiolla taidamme olla mukana ainakin seuraamassa tuomitsemista, ehkä jopa osallistumme siihen, en ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa kuitenkin olla niin, että me armon ajan uskovat emme joudu viimeiselle tuomiolle, joka on Jeesuksen tuhatvuotisen hallintokauden lopussa. Meillke on ylöstempauksen jälkeen Kristuksen tuomioistuin. Pelastustamme emme voi menettää, mutta siellä joko saamme palkintoja tai emme saa riippuen siitä, miten elimme uskovana. Jokainen itsekäs teko palaa poroksi. Jumalan kunniaksi tehdyt teot ansaitsevat meille rikkauksia ikuisuutta varten.

        Viimeisellä tuomiolla taidamme olla mukana ainakin seuraamassa tuomitsemista, ehkä jopa osallistumme siihen, en ole varma.

        Se lienee näin. Itse asiassa meidän ei tarvitse kantaa huolta siitä, miten tuo kaikki käytännössä menee. Tärkeintä on, että pysymme uskossa Jeesukseen Kristukseen ja haluamme elää hyvää, Jumalan tahdon mukaista elämää luottaen siihen, että Isä, joka kaiken tietää ja hallitsee, ohjaa meidät ymmärtämättömät lapset kotiin.
        Se juuri on kristityn elämässä parasta: meidän ei tarvitse huolehtia väärällä tavalla, vaan saamme olla lapsia, joilla on Rakastava Isä.

        Jumalan runsasta siunausta sinulle, kommentoija!

        - Hippunen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lienee näin. Itse asiassa meidän ei tarvitse kantaa huolta siitä, miten tuo kaikki käytännössä menee. Tärkeintä on, että pysymme uskossa Jeesukseen Kristukseen ja haluamme elää hyvää, Jumalan tahdon mukaista elämää luottaen siihen, että Isä, joka kaiken tietää ja hallitsee, ohjaa meidät ymmärtämättömät lapset kotiin.
        Se juuri on kristityn elämässä parasta: meidän ei tarvitse huolehtia väärällä tavalla, vaan saamme olla lapsia, joilla on Rakastava Isä.

        Jumalan runsasta siunausta sinulle, kommentoija!

        - Hippunen -

        Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!

        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
        ( Teuvo Suni )


    • Anonyymi

      Niin kauan, kun rakkaassa kirkossamme saa kuulua ja kaikua sanoma ristiinnaulitusta 🩸 Jeesuksesta Kristuksesta, se saa olla Jumalan käytössä.

      1 Kor 2:2
      ”Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.” 🩸

      • Anonyymi

        Paavalin pitäminen korkeimpana idolina voi johtaa samaan kohtaloon miehen kanssa.

        Jumala heitti hänet Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.

        2. Kor. 12:7

        Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

        Eikä ottanut pois pahaan henkeä,, vaikka kuinka sitä rukoili,, vaan johti miehen Roomaan teloitettavaksi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi

        Tämän ristin sanoman meille myös Martti Luther kirkasti! 🎚️🩸😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin pitäminen korkeimpana idolina voi johtaa samaan kohtaloon miehen kanssa.

        Jumala heitti hänet Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.

        2. Kor. 12:7

        Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

        Eikä ottanut pois pahaan henkeä,, vaikka kuinka sitä rukoili,, vaan johti miehen Roomaan teloitettavaksi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        King James käännöksen mukaan Paavalin saama Saatanan enkeli oli nimeltään
        "The messenger of Satan" -niminen demoni.

        messenger=viestinnän erikoisasiantuntija

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        Eikä demoneilla ole mitään fyysistä ruumista, eikä mitään puisia piikkejä eikä pistimiä, joilla ne ihmistiä tökkii.

        1. Kor. 15:56

        Kuoleman PISTIN on SYNTI, ja synnin voimana on laki.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan SYNTI,
        joka minussa ASUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ristin sanoman meille myös Martti Luther kirkasti! 🎚️🩸😁

        Niinpä! Luther jatkoi Paavalin äärimmäisen arvokasta työtä, jotta keskiajan pimeyden aikana katolisen kirkon peittämä evankeliumi sai taas nousta kirkkaasti esiin.
        Ristiinnaulittua 🩸🎚️ sai julistaa jälleen pelastukseksi sille, joka uskoo.
        Mutta! Onko kirkossamme alkamassa luopumisen jakso? Merkit viittaavat siihen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin pitäminen korkeimpana idolina voi johtaa samaan kohtaloon miehen kanssa.

        Jumala heitti hänet Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.

        2. Kor. 12:7

        Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

        Eikä ottanut pois pahaan henkeä,, vaikka kuinka sitä rukoili,, vaan johti miehen Roomaan teloitettavaksi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Koska olet luopunut Jeesuksen armosta, olet luopunut myös pelastuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin pitäminen korkeimpana idolina voi johtaa samaan kohtaloon miehen kanssa.

        Jumala heitti hänet Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.

        2. Kor. 12:7

        Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

        Eikä ottanut pois pahaan henkeä,, vaikka kuinka sitä rukoili,, vaan johti miehen Roomaan teloitettavaksi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Paavali oli ainoastaan Jeesuksen lähettiläs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Luther jatkoi Paavalin äärimmäisen arvokasta työtä, jotta keskiajan pimeyden aikana katolisen kirkon peittämä evankeliumi sai taas nousta kirkkaasti esiin.
        Ristiinnaulittua 🩸🎚️ sai julistaa jälleen pelastukseksi sille, joka uskoo.
        Mutta! Onko kirkossamme alkamassa luopumisen jakso? Merkit viittaavat siihen!

        Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Luther jatkoi Paavalin äärimmäisen arvokasta työtä, jotta keskiajan pimeyden aikana katolisen kirkon peittämä evankeliumi sai taas nousta kirkkaasti esiin.
        Ristiinnaulittua 🩸🎚️ sai julistaa jälleen pelastukseksi sille, joka uskoo.
        Mutta! Onko kirkossamme alkamassa luopumisen jakso? Merkit viittaavat siihen!

        Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.


    • Anonyymi

      Ps. 139:16

      Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

      "Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan"

    • Anonyymi

      Saatana jopa suosii kaikenlaista hömppäuskonnollisuutta. Sehän vie huomion pois asian ytimestä, rististä!

      • Anonyymi

        Sehän tykkää kun hölmöt ihmiset sekoilevat ja loittonevat Jumalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tykkää kun hölmöt ihmiset sekoilevat ja loittonevat Jumalasta.

        Jep näin on


    • Anonyymi

      Pitää julistaa ylösnoussutta Jeesusta!

      Ei mitään tappamisia ja verenvuodatuksia.

      Joh. 10:10

      Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

      • Anonyymi

        Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnu, verta ei näy missään. Ei Jeesusta sieltä löydy.

        Mark. 16:6

        Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.


      • Anonyymi

        Ristin työ ja ylösnousemus kuuluvatkin yhteen ja samaan pelastukseen.


      • Anonyymi

        Jeesuksen sovitustyö on luovuttamaton perusta.


    • Anonyymi

      Kyllä Raamatusta löytyy myös ns. ennaltamääräämisoppi. Raamatusta löytyy monenlaisia eri oppeja ja suuntauksia.

      Ps. 139:16

      Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

      2. Tess. 2:13

      Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

      Joh. 15:16

      "Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät"

    • Anonyymi

      Saatana esiintyy Jeesuksena. Teki identiteettivarkauden kun Jeesus nousi taivaaseen.

      Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.


      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

    • Anonyymi

      Ei siinä ole kysymys mistään pelkästä "uskonnollisuudesta" kysymys, vaan hurmoslahkojen toiminnasta.


      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      • Anonyymi

        Valkia Saatana lähestyy perinteistä kristittyä yrittäen vähätellä ja mitätöidä ihmisen uskoa ja kastetta lupaamalla väkevämpää menoa ja meininkiä, jos liityt sen lahkoon ja otat vastaan vieraan villitsevän hengen lahkon uudestikasteissa ja kätten päällelaitoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkia Saatana lähestyy perinteistä kristittyä yrittäen vähätellä ja mitätöidä ihmisen uskoa ja kastetta lupaamalla väkevämpää menoa ja meininkiä, jos liityt sen lahkoon ja otat vastaan vieraan villitsevän hengen lahkon uudestikasteissa ja kätten päällelaitoissa.

        Ei ole ennaltamääräämisoppia., siis Raamatussa. Jumala vain tietää asiat etukäteen. Hän tietää, kuka pelastuu, tekee parannuksen. Se ei poista ihmisen omaa vastuuta. Jokainen ihminen on vastuussa omista ratkaisuistaan. Jumala haluaa pelastaa kaikki ihmiset.


      • Anonyymi

        Edustat uskonnollisuutta niin kauan kuin sanoma rististä on sinulle hullutusta. Kirkkomme julistaa edelleen Jeesuksen sovitustyötä, sinä et. Edustat siis eksytystä ja harhaoppia, jossa ei ole pelastusta.


    • Anonyymi

      Pyhää Henkeä saatana vihaa ja herjaa.

      Saatana ei kerro uskosta hyviä asioita vaan herjaa.
      Siitä tunnista saatanan uskonnollisuuden.

    • Anonyymi

      Saatanan uskonnollisuus on helppo tunnistaa siitä ettei tarjoa uskoa, vaan herjaa.

      • Anonyymi

        Saatana on uskossa tietenkin, koska on Jumalan korkein luotu olento ja asunut taivaassa miljoonia vuosia. Toimi taivaan ylistyskuoron johtajana, kielitaitoinen ja musikaalinen.

        Viritteleee nytkin niitä ylistyskuoroja uskonlahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on uskossa tietenkin, koska on Jumalan korkein luotu olento ja asunut taivaassa miljoonia vuosia. Toimi taivaan ylistyskuoron johtajana, kielitaitoinen ja musikaalinen.

        Viritteleee nytkin niitä ylistyskuoroja uskonlahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Riivaajatkin uskoo ja vapisee.

        Ei se uskominen ole mikään taikasana.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riivaajatkin uskoo ja vapisee.

        Ei se uskominen ole mikään taikasana.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Ihminen saadaan agressiivisellä käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan agressiivisellä käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Saatanan ei tarvitse edes paljon houkutella uskonnolliseen herjaamiseen ketään. Se on niin luonnollista ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on uskossa tietenkin, koska on Jumalan korkein luotu olento ja asunut taivaassa miljoonia vuosia. Toimi taivaan ylistyskuoron johtajana, kielitaitoinen ja musikaalinen.

        Viritteleee nytkin niitä ylistyskuoroja uskonlahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Hei, ”uskossa oleminen” ja uskominen ovat kyllä kaksi eri asia. Tottakai Jumalan vihollisenkin voi sillä tavalla sanoa ”uskovan”, että hän TIETÄÄ vuorenvarmasti Jumalan olevan olemassa ja olevan Korkein ja vievän suunnitelmansa päätökseen.
        Mutta ei todellakaan voi sanoa, että itse pahuus ”olisi uskossa”. Hänhän nimenomaan haluaa estää ihmisiä pääsemästä osallisiksi Pyhästä Hengestä ja elämään yhteydessä Luojaan.

        Uskossa oleva taas on luopunut syntielämästään ja haluaa kaikkien muidenkin kääntyvän Jumalan puoleen ja pelastuvan ikuiseen elämään. Uskova haluaa levittää totuudellista sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta ainoana tienä elämään.

        - Hippunen -


    • Anonyymi

      Lahkolaiset valmistelee eksyttämistä keräämällä ihmisistä tietoja, heikkoja kohtia ja taipumuksia selvitetään etukäteen esim. työpaikolla.

      Ensin laumaa tarkkaillaan ja sitten heikoimman uhrin kimppuun käydään voimalla. Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedään luolastoon. Eikä pois päästetä, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron.

      Luuk. 19:46

      Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

    • Anonyymi

      Saatanalle Raamattu on herjauskirja. Ei se kerro ilosanomaa, vaan sillä herjaa. Saatan uskonnollisuus on erittäin helppo huomata.

    • Anonyymi

      Jenkkilän lahkojen irrallisen uskon huutokauppakeisarit julistaa: ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta, siellä on käsi pystyttä ja siellä.

      Vain käteinen raha käy, uskolle ei anneta takuuta eikä ole vaihto-oikeutta.

      Kiitän seurakuntaa omasta ja edustamani yhtiön puolesta.

      Tervetuloa uudestaan viikon kuluttua!

      • Anonyymi

        Vilkuttelemallahan ne syntinsä sai anteeksi ennen vanhaan Lestojenkin seuroissa, "Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä syntisi ovat anteeksi annetut." Tosin siellä saattoi joutua myös saatanalle heitetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkuttelemallahan ne syntinsä sai anteeksi ennen vanhaan Lestojenkin seuroissa, "Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä syntisi ovat anteeksi annetut." Tosin siellä saattoi joutua myös saatanalle heitetyksi.

        Maa on syntinen laulu-elokuvasta. Lahkosaarnaaja kiihotti seruroissa väen syvään hurmoksen tilaan ja kysyi sitten eräältä nuoremmalta naiselta: "Tuliko sinulle hikhi ja kiimainen olo"...nainen vastasi, jotta tuli....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maa on syntinen laulu-elokuvasta. Lahkosaarnaaja kiihotti seruroissa väen syvään hurmoksen tilaan ja kysyi sitten eräältä nuoremmalta naiselta: "Tuliko sinulle hikhi ja kiimainen olo"...nainen vastasi, jotta tuli....

        Kokouksissa kovassa hurmostilassa kehossa voi kulkea lämmön ja sähkövirra läpimenon tuntemuksia ja toiset alkavat riisua vaatteitaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maa on syntinen laulu-elokuvasta. Lahkosaarnaaja kiihotti seruroissa väen syvään hurmoksen tilaan ja kysyi sitten eräältä nuoremmalta naiselta: "Tuliko sinulle hikhi ja kiimainen olo"...nainen vastasi, jotta tuli....

        Saatana on AINA vihannut uskovia ja siksi se valehtelee ja vääristelee.


    • >>Tämän ristin sanoman meille myös Martti Luther kirkasti! 🎚️🩸😁>>

      Pysyn silti katolilaisena.
      🎚️🩸😁🎚️🩸😁🎚️🩸😁🎚️🩸😁🎚️🩸😁

      • Anonyymi

        Mutta Neitsyt Maria kuitenkin on sinulle tavallinen ihminen ja Jeesus Kristus on Jumalan Poika, tosi Jumala tosi Jumalasta? - Mietihän!

        - Hippunen -


    • Anonyymi

      Eihän saatana halua muuta kuin herjata. Ei se tunne uskossa mitään muuta. Siitä se on helppo tunnistaa.

      • Anonyymi

        Saatana puhui Jeesukselle "kirjoituksien mukaan"..

        Pahat henget uskoo ja tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.

        Luuk. 8:28

        Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti PAAVALIN ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

        Paavalia ne seuraa tarkasti.

        Ap. t. 19:13

        Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota PAAVALI saarnaa.


    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Saatana sijaitsee läntisissä uskonnoissa. Muutenkin parempi olla uskonnon jäsen, jossa ei ole ikuista helvettiä (Saatanallinen uskonto) ja joka pärjää jumalien määrässä Helvetin enkeleille, jos en yrittää tulla hakemaan.

    • Anonyymi

      Saatana on ollut herjaaja alusta alkaen ja siitä sen tunnistaa.

      • Anonyymi

        Vai Saatanaa vastaan sinä nyt taistelet, kumpi on voitolla? Käytä veren voimaa hyväksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai Saatanaa vastaan sinä nyt taistelet, kumpi on voitolla? Käytä veren voimaa hyväksesi.

        KYLLÄ MEIDÄN TOTISESTI ON KIINNITETTÄVÄ KATSEEMME YKSIN JEESUKSEEN KRISTUKSEEN. Vain Hänen puhtaaksi pesevän verensä voima on meidän pelastuksemme.

        - Hippunen -


    • Anonyymi

      Kiihkouskovaisia kannattaa varoa.

      Kenian pastori kehotti seurakuntalaisia paastoaaan, koska heidät kohta temmmataan taivaaseen.

      Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.

      • Anonyymi

        Sananl. 22:3

        Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.


    • Anonyymi

      Kristityn kannttaa mennä tavalliseen Kristilliseen kirkkoon kuulemaan sanaa ja sinnekin vain takapenkkiin.

      Saarn. 4:17

      Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.

    • Anonyymi

      1Piet2:4,5 kuulon ja näön varjelusta voi pitää ihaa ite pisteeseen saakka. Voi kyllä voi.

    • Anonyymi

      Jeesus oli uskoltaan tapauskovainen Juutalainen, kävi kerran viikossa kotikirkossa.

      Luuk. 4:16

      "Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan."

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvästä hurmoshenkisestä menosta ja meiningistä, ei mistään tapakristilisyydestä.

      Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan."

    • Anonyymi

      Moni luulee, että kun on vauvana kastettu, niin kaikki on sitten hyvin. Ei ole!

      • Anonyymi

        Kristityksi Kastamaton henkil, lapsi, nuori, aikuinen , Ambomaan pakanalapsi, eihän sellaine pakana mikään kristitty ole, vaikka olisi täytetty villitsevillä hurmoshengillä ja puhuisi glossaliaa.


    • Anonyymi

      Room. 9:8

      Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.


      Raamatun mukaan Kristukseen kastettu lapsi on Jumalanlapsi. Jeesuksen kanssaperillinen.

    • Anonyymi

      Eihän sieltä Sodomasta ja Gomorrasta löytynyt yhtään synnitöntä lasta, vaikka pieniä lapsia sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.

      Kristityt on kastannu lapsensa jo 2000 vuotta ja tekevät niin edelleen Kristuksen päivään asti. Ei silloin enää ketään ehditä kastaa kristityksi, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

      • Anonyymi

        Tyhmiä neitsyitä ei ole kastettu lapsena kristityiksi, eivätkä he ole saaneet kasteen lahjaa Pyhää Henkeä sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
        Eikä heitä enää ehditä kastaa kristityiksi Ihmisen Pojan päivänä.

        1.Piet.3

        20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

        21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus."


    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet, että Saatana hyökkää Kristilistä yhtä kastetta ja Herran Pyhää Ehtoollista vastaan monin eri tavoin ja valheen keinoin, koska Raamatun mukaan Ylösnoussut Jeesus Kristus on läsnä sekä Kristillisessä yhdessä kasteessa että Herran Pyhässä Ehtoollisessa ihmisen syntisyyden takia.

    • Anonyymi

      Saatanahan esiintyy Jumalana ja Jeesuksena ja matkii Pyhää Henkeä.
      Pistää vielä peremmaksi ja näyttävämmän näköiseksi menoksi.

      Joh. 14:30

      En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

      Luuk. 10:18

      Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.


      2. Tess. 2:4 "tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

    • Anonyymi

      Sastanan erottaa herjaamisesta. Ei saatana voi julistaa ihmiselle mitään hyvää.

    • >>Tyhmiä neitsyitä ei ole kastettu lapsena kristityiksi, eivätkä he ole saaneet kasteen lahjaa Pyhää Henkeä sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
      Eikä heitä enää ehditä kastaa kristityiksi Ihmisen Pojan päivänä.>>

      Putin on.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Sulla ei taida enää olla kaikki Putinit kotona. Mutta paljon niitä on sulla ollut, oletko laskenut?

        Jumala voi vetää oman Henkensä pois ihmisestä.

        Kuningas Saulille ja Saulukselle taisi käydä ihan samalla tavalla.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida enää olla kaikki Putinit kotona. Mutta paljon niitä on sulla ollut, oletko laskenut?

        Jumala voi vetää oman Henkensä pois ihmisestä.

        Kuningas Saulille ja Saulukselle taisi käydä ihan samalla tavalla.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.

        Saarn. 9:2

        Kaikkea voi tapahtua kaikille. Sama kohtalo on vanhurskaalla ja jumalattomalla, hyvällä, puhtaalla ja saastaisella, uhraajalla ja uhraamattomalla; hyvän käy niinkuin syntisenkin, vannojan niinkuin valaa pelkäävänkin.


    • Anonyymi

      Lahkolaiset yrittävät estää, että lapsi ei saisi kristillistä kastetta ja siinä luvattua Pyhän Hengen lahjaa.

      Lahkolaisten yhteinen kastelaki on kirjoitettu Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8

      Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.

      Saatana tietää, että kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin se lahkoapureineen heitetään tuliseen järveen. Se käy enää epätoivoista viivytystaistelua.

      Ilm. 12:17

      Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita LAPSIA VASTAAN, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

      • Anonyymi

        Huom! Kristillinen, raamatullinen kaste on se, jonka uskova saa.


    • Anonyymi

      Uskonnollisuus on sielunvihollisen tarjoama eksytys niille, joille ei Jeesus kelpaa pelastajana.

    • Anonyymi

      Yksi paras Chick Tract on mielestäni vihkonen nimeltä 'Flight 144'. Se kertoo lyhyen sarjakuvan muodossa, mikä on uskovan kristityn ja uskonnollisen ero. Sen voi lukea Chick Tractsien sivuilta ilmaiseksi ja sitä voi myös tilata.

    • Anonyymi

      Jeesuksen olemassa olosta ei ole minkäänlaisia todisteita.

      • Anonyymi

        Eihän joulupukistakaan ole todisteita, ja silti lapset uskoo sen olemassaoloon.


      • Anonyymi

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      Olen minä nähnyt joulupukin ajavan mopolla viime jouluna.
      Se on siis olemassa.

    • Anonyymi

      Kaatolahkot on Saatanasta.

      Nykyihmisille ei enää perinteinen Kristillisyys sakramentteineen riitä.
      Pitää olla vauhdikkaampa menoa ja meininkiä.

      1. Tim. 4:1

      Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

      2. Kor. 11:14

      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      Onko henki se joka tulee lehmän takapäästä silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Saatanan paras kaapu on uskonnollisuus.

      Siihen pukeutumisen tunnistaa siitä ettei se uskonnollisuus tarjoa mitään hyvää, ei iloa, ei rauhaa eikä rakkautta, vaan herjaa ja syytöksiä muita kohtaan. Se on saatanan kaapu.

    • Anonyymi

      Eihän mikään ole helpompaa tunnistaa kuin saatanan uskonnollinen kaapu ja sen selitykset.

      • Anonyymi

        Saatana ei tyydy pelkkään uskonnollisuuteen, vaan pistää täden höyryn päälle.

        Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Konkreettiset asiat vähän tyhmempikin huomaa onko ne totta, mutta uskonnollisiin selityksiin moni lankeaa

    • Anonyymi

      Kyllä Jeesuksen seuraajat ovat itse itsensä ja koko sivistyneen maailman vihollisia.
      Elämä näyttää teille jumalan muodossa keskisormea.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Maailma vihaa Jeesusta ja Jeesuksen omia, kuten Jeesus sanoikin.


    • Anonyymi

      Muistetaanpa kuitenkin se tosiasia, että luodessaan arkkienkeli Luciferin kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi tästä tulevan vastustajansa ja ihmisen syntiin houkuttajan ja teki Luciferista kuitenkin juuri sellaisen kuin teki.
      Vastuu on näin ollen yksin Herra Sebaotin.

    • Anonyymi

      Ei nämä saatanan lahkolaiset ole mitään pelkkiä uskonnollisia, eikä rippikoulupoikia.

      Helluntailaisilta nämä vaikuttaa.

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Kaikki eksyttäväinen hilluminen ja meuhkaaminen tapahtuu "Jeesuksen nimessä ja veressä."

        Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. "


      • Anonyymi

        Näin on kirjoitettu:

        ”Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan - Ihmisen Pojan tähden.”
        Lukk 6:22


    • Anonyymi

      Kyllä jokainen tajuaa sen jos on persaukinen ja pitäisi olöa miljonääri, että vikaan menee.

      Uskonnolliset häpötykst taasen ovat saatanan juoni hämätä ihmiset uskomaan kieroon herjaavaan oppiin.

    • Anonyymi

      Nämä Jumalan puheet ovat omahyväisiä.
      Kova on kehumaan itseään. Vaikea olisi pistää paremmaksi.
      Edes diktaattorit eivät pysty.

    • Anonyymi

      Tyyppi vain istuu valtaistuimella ja kuuntelee loputtomia ylistyksiä.

    • Anonyymi

      Saatana jutuillaan syyttää ja hajottaa. Ei rakenna, ei tarjoa pelastusta eikä apua ihmisen hengelliseen hätään. Siitä erottaa saatanan palvelijan ja Jumalan palvelijan.

    • Anonyymi

      Saatana esiintyy Jumalana, Jeesuksena ja Pyhänä Henkenä.

      Joh. 14:30

      En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

      2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

    • Anonyymi

      Saatana näkee Raamatussa vain syytöksiä ja vihaa eikä ilosanomaa.

      Tietenkin, eihän saatana voi mitään hyvää esittää, vaan esittää kuten Jeesukselle, että kirjoitettu on ja lisää siihen omiaan mikä ei missään tilanteessa ole mikään hyvä eikä pelastava asia, vaan päinvastoin.

      • Anonyymi

        Ei se Piru tule ihmistä vastaan sarvet päällä ja hiilihankko kainalossa.

        Kyllä se Piru tulee sinua vastaan lahkosaarnaajan hahmossa mittapuku päällä leveästi hymyillen, Raamattu kainalossa ja kysyy sinulta, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen. Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä.

        Valkia Saatana esiintyy vanhurskauden pavelijana ja evankeliumia asialla uskoon käännyttäjänä "evankeliumi ensin" kun yrittää käännyttää ihmisiä liittymään villitsevien henkien valtaan hurmoshahkoihin sidottavaksi antibaptismin keinoin.

        2.Kor.11
        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Piru tule ihmistä vastaan sarvet päällä ja hiilihankko kainalossa.

        Kyllä se Piru tulee sinua vastaan lahkosaarnaajan hahmossa mittapuku päällä leveästi hymyillen, Raamattu kainalossa ja kysyy sinulta, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen. Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä.

        Valkia Saatana esiintyy vanhurskauden pavelijana ja evankeliumia asialla uskoon käännyttäjänä "evankeliumi ensin" kun yrittää käännyttää ihmisiä liittymään villitsevien henkien valtaan hurmoshahkoihin sidottavaksi antibaptismin keinoin.

        2.Kor.11
        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

        Ilm. 16:14 "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä."


    • Anonyymi

      Jeesus oli tapauskovainen.
      Kävi kerran viikossa kotikirkossa ja luki Tooraa, Jumalan sanaa. Ei Jeesus mikään hihhuli eikä hurmahenki ollut.

      Luuk. 4:16

      "Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan."

      • Anonyymi

        Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa.

        Jeesus sanoikin: Seuraa sinä minua!


    • Anonyymi

      Lahkoissa kaatuilevia itseään tosiuskovaisina pitäviä tempauspäivien laskijoita, ei pidä seurata eikä jäljitellä.

      Jer. 29:26

      'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina."

    • Anonyymi

      Kerran minäkin kaaduin polkupyörällä.

      • Anonyymi

        Ylivainio kopioi Hindujen vanhan rituaalin kaataa ihminen selälleen suorilta jaloilta tönäisemällä kädellä keskelle otsaan. Siihen kohtaan otsaan, mihin tehdän kastinmerkki.

        googlaa: shaktipat -tekniikka

        Kuuluisat lahkosaarnaajat käyttävät usean ihmisen yhtäaikaa kaatamiseen nurin Saksalaisen lääkärin Messmerin kehittämää hypnoosiin sovellusta, jota kutsutaan "Mesmerismiksi".

        Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon ja tekemän se uskonratkaisu.


    • Anonyymi

      Kuka jumalista iski Moskovaan?

      • Anonyymi

        Terrorijärjestö Isisin kostoisku kyseessä.

        Kosto Venäjän sotimisesta muslimeita vastaan Afganistanissa ja Syyriassa.


    • Anonyymi

      Saatanan luoma uskonnollisuus on tosiaan vain pelkästään syyttävää ja syyllistävää. Tietenkin, joska ei saatana halua että ihminen oikeasti uskoo Jumalan rakkauteen, iloon ja rauhaan eikä saavuta pelastusta, vaan saatana tuo esille vain huonoja asioita muista, syyttää ja tuomitsee eikä sanallakaan mainitse sitä että ihminen voisi vaikka pelastua tai että Jumala tarjoaisi ihmiselle jotain hyvää ja hyviä asioita.

      Saatanan uskonnollinen kuva on tosiaan varsin selkeä.

      • Anonyymi

        Saatana tuo esille hyviä asioita, puhuu rakkaudesta ja taivaan iloista,
        jotka puheet paljastuu vasta myöhemmin petokseksi.

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Saatana saapui Moskovaan.

    • Anonyymi

      Suorilta jaloilta selälleen lahkoekerrarissa johtaa aivotärähdykseen ja mahdollisesti kuolemaan.

      Mark. 9:22

      "Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

      • Anonyymi

        Hurmoksessa selälleen lattialle, taju kankaalle ja järki narikkaan. Silloin pedon on hyvä tilaisuus käydä se pedonmerkki painamassa ihmisen otsaan ja käsivarteen.

        1. Piet. 5:8

        Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurmoksessa selälleen lattialle, taju kankaalle ja järki narikkaan. Silloin pedon on hyvä tilaisuus käydä se pedonmerkki painamassa ihmisen otsaan ja käsivarteen.

        1. Piet. 5:8

        Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.

        Saatanan armolahjaosastolle ei pidä mennä kymmenyksien kanssa.


        Ap. t. 8:20

        Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa."

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan armolahjaosastolle ei pidä mennä kymmenyksien kanssa.


        Ap. t. 8:20

        Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa."

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

        Saarn. 4:17

        Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.


    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista, jotka julistaa, että lait on kumottu ja nyt vaan mennään vaan henkien perässä ja voimassa ja saadaan niitä ihania hurmoskokemuksia, taivasmatkoja ja koetaan sitä pelastusvarmuutta.

      2. Piet. 2:19 ja lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

      • Anonyymi

        Perinteinen kristinusko sakramentteineen ei enää riitä, pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin.

        1. Tim. 4:1

        "Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja."


    • Anonyymi

      Saatana vain tuomitsee ja arvostelee. Sumentaa uskoaa ja karkottaa siitä ihmisiä. Raamatullisuus on vain muiden syyttämistä.

    • Anonyymi

      Saatanan luoma uskonnollisuus on selkeästi sitä että se korostaa itseään, miten uskoo juuri oikein ja herjaa muita käyttäen siinä Raamattua apuna, että näin teistä on kirjoitettu. Saatana ei koskaan kerro, että hei tässä teille hyvä uskoa, näin uskomme Jeesukseen, näin saamme Pyhän Hengen ja pelastumme taivaalliseen valtakuntaan, vaan saatana tarjoaa vain tuomiota. Tietenkin, koska ei saatana halua että ihmiset pelastuvat, vaan haluaa eksyttää pelastuneetkin ja estää muita pääsemästä siitä osalliseksi. Se on saatanan uskonnollinen juoni.

      • Anonyymi

        Saatana korostaa Jeesusta ja esiintyy Jeesuksena. Pahat henget tunnusta Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi.

        Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!


        Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?


    • Anonyymi

      Matt. 24:5

      Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:11

      Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

      • Anonyymi

        Jeesus-nimi on kuin mantra, jota käyttämällä se vihollinen saa ihmisen avaamaan sielun portit selälleen.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        Raamatun mukaan Jeesus-nimi oli vain maan päällisen ajan nimi.

        Nyt Jeesus on jo eri niminen.

        Kukaan Jumalan kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut oikeata taivaallista nimeä, ettei sitä olisi pilkattu.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI."


    • Anonyymi

      Kaikkein pahimpia ovat muka uskovaiset harhaanjohtajat jotka johtavat hyväuskoisia harhaan...

      • Anonyymi

        Onko niitä sitten muitakin uskovaisia, kuin muka uskovaisia? Minä en ainakaan ole sattunut tapaamaan.


    • Anonyymi

      Harhaanjohtajat juuri yleensä herjaava muita ja sillä kuvittelevat olevansa oikealla tiellä. Ja vaikka herjaisivat miten oikeinkin, niin ei se takaa mitään siitä, että heidän uskonsa olisi oikeaa ja pelastaisi.

    • Anonyymi

      Onko Perkele kommentoinut Saatanan tekemisiä?

      • Anonyymi

        Jeesuksen kuoltua Saatana tuli tilalle temppeliin ja teki identiteettivarkauden ja esiintyy Jeesuksena.


    • Anonyymi

      Job20, love your job.

    • Anonyymi

      Jos kaikki aika menee muiden arvostelemiseen niin onhan se selvä että ollaan täysin väärällä tiellä

    • Anonyymi

      Saatanalla on erilaisia rooleja eli vaatteita, puhutaan Mustasta Saatanasta, joka tuhoaa ja tappaa jne.

      Mutta sitten on se Valkoinen Saatana, joka esiintyy Jeesuksena ja vanhurskauden palvelijana. Tulevat luokenne lampaiden vaatteissa.

      2. Kor. 11:14

      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

      Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

    • Anonyymi

      Kyllä se on täysin oikea tie toistella samat asiat tuhat miljoona kertaa.

      Siinä ollaan uskon ytimessä ja pyhityksen huipulla.

    • Anonyymi

      Se ero on tavallisella jumalattomalla ja saatanan vallassa olevalla uskonnollisella herjaajalla että jumalaton voi kääntyä tieltään, on avoin sille mitä näkee ja kuulee, mutta saatanan vallassa oleva on sokaistunut omiin herjoihinsa ja niiden toittamiseen siten ettei oikein mitään toivoa ole.

      • Anonyymi

        Totuuden sanominen julki ei ole mitään herjaamista, vaikka totuuden kuuleminen karvastelee ihmisen mielessä.


      • Anonyymi

        Niinhän se juurikin on, tulee tälläkin palstalla hyvin näkyviin.


    • Anonyymi

      Valkia Saatana on aktiivinen osapuoli kristittyjen eksyttämisessä, se esiintyy Jeesuksena ja tuon lahkosaatanan apurit eli lahkolaiset esiintyy evankeliumin asialla. Ei se mikään passiivinen sivusta katselija ole.

      KR/33/38
      2.Kor.11
      14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

      -92
      14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

      Biblia 1776
      14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

      13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]

      13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.

      14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

      14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

      14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

      15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

      15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

    • Anonyymi

      Raamatun sana on tietenkin totuus sinällään. Saatanan työkalu siitä vain tulee silloin kun sitä käytetään kuten saatana käytti sitä Jeesuksen kiusaamiseen lisäten siihen omia merkityksiä että ole ja tee näin kun kerran kirjoitettu täten on.

      Pitäisi vain olla Raamatun sana sellaisena kuin se aitona on eikä saatanan mennä sotkemaan siihen omia selityksiä.

      Saatana tietenkin kaivelee Raamatusta vain asiat omiin tarkoituksiinsa eikä niitä, asioita, jotka pelastavat ihmisen. Tietenkin, koska ei saatana halua pelastaa ihmistä, ei tarjota pelastusta, vaan eksyttää ihmisen ja johdattaa pois Jumalan Hengen yhteydestä. Se on saatanan päämäärä.

      • Anonyymi

        Ei Saatana mitään omia merkityksiä kirjoituksiin lisännyt. Puhui täysin kirjoituksien mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Saatana mitään omia merkityksiä kirjoituksiin lisännyt. Puhui täysin kirjoituksien mukaan.

        Saatana on taivaan ex-ylienkeli ja tuntee Jeesuksen hyvin entuudestaan. Tuntee Jeesuksen paremmin kuin kukaan ihminen.

        Oli taivaassa ylistyskuoron johtaja,musikaalinen, kielitaitoinen ja osaa niitä enkelien kieliä.

        Virittelee nytkin niitä ylistysryhmiä hurmoslahkoihin,, tosin itsensä ylistämiseksi.

        Matt. 24:5

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen,
        ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


    • Anonyymi

      Saatana ja Perkele olivat tapelleet viime yönä.
      Paholainen erotti ne erilleen.

    • Anonyymi

      Saatana ei ylistä vaan herjaa.

      Saatana lisäsi omia tulkintoja sanaan. Käski hypätä Jeesuksen vuorelta alas. Ei sana käske niin tekemään.

      • Anonyymi

        2. Tess. 2:4

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Saatana on temppelien ja lahkojen herra ja toki niissä on ylistyskuoroja sitä varten.


      • Anonyymi

        Saatana puhui Jeesukselle aivan "kirjoitusten mukaan".
        Ei lisäillyt kirjoituksiin mitään.

        Jeesus tunsi Saatanan, eikä totellut hänen kehotuksiaan, kuten monet tekee, koska eivät tunne Saatanaa, joka tekeytyy Jumalaksi ja Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi.

        Eksytetyt ottaa sen saatanallisen anabaptistisen uudestikasteen lahkonsa jäseneksi, kun Saatana kehuu ihmistä tosiuskovaisiksi ja vanhurskaiksi, niin toki sitä pitää juhlia.

        Fariseukset menivät siihen harhaan ja pitivät itseään tosiuskovaisina ja menivät Johanneksen luokse saamaan sitä uskovaisten upotuskastetta.

        Mutta tarjolla oli vain syntisten katumuskaste, niin Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkkaan, vaan kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.


    • Anonyymi

      Jeesus tosiaan käski varomaan lakihenkisten fariseusten hapatusta.

      Sitä miten tuomitsevat ja syyttävät kuten Jeesuksen sapattirikkomuksista.

      • Anonyymi

        Jeeus oli Juutalainen Rabbi, jota sapatin säännöt eivät koskeneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeeus oli Juutalainen Rabbi, jota sapatin säännöt eivät koskeneet.

        Aika outoa että juutalaiset fariseukset eivät tätä tienneet vaikka kyllä aivan tarkoin tiesivät sen miten Jeesus rikkoi sapatin eikä mennyt synagoogaan sapattina vaan kulki siellä täällä, mikä tosiaan oli kuolemansynti eikä oikein rabbin touhua. Jeesus jätti esimerkin jossa sapatti ei merkitse mitään, vaan tehdä töitä alati, koska Jumala ei vietä sapattia kuten Jeesus opetti. Hän oli Rabbi, joka opetti ettei sapattisäädöksistä tarvitse välittää mitään.


    • Anonyymi

      Saatanan masinoima uskonnollisuus on juuri sitä, että usko ei ole hengessä vaeltamista, vaan kinastelua siitä sekä tästä. Sillä ja tällä ihmisten syyllistämistä ja siitä puuttuu kokonaan ilosanoma, kokonaan se miten Jeesuksen kautta pelastutaan Pyhän Hengen valtakuntaan. Se puuttuu saatanan masinoimasta uskonnollisuudesta ja Jeesus on siinäkin vain kiistakapula, ei pelastaja.

      • Anonyymi

        Saatana on entinen taivaan ylienkeli ja henkiolento, joten kyllä se on hengessä vaeltamista kun sen demonin saat sisällesi, kuten kävi Paavalillekin.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on entinen taivaan ylienkeli ja henkiolento, joten kyllä se on hengessä vaeltamista kun sen demonin saat sisällesi, kuten kävi Paavalillekin.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Hurmoshenki on sama asia kuin hurmahenkisyys.

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

        Juud. 8

        Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja


    • Anonyymi

      Saatana osaa ladella raamatunpaikkoja syyttämismielessä, mutta ei ymmärrä eikä osaa kertoa mitään uskonelämästä eikä kertoa mikä on pelastuksen evankeliumi. Eikä edes halua kertoa, kun saatanan tarkoitus on eksyttää, sekoittaa ja aiheuttaa vain riitaa.

    • Anonyymi

      Jeesus ei ollut mikään rabbi.

      • Anonyymi

        Mark. 11:21

        Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: "Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut".

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

        Joh. 3:2

        Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mark. 11:21

        Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: "Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut".

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

        Joh. 3:2

        Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."

        Jeesus oli Juutalainen uskoltaan alusta loppuun asti.

        Paavali oli valheveikko.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


    • Anonyymi

      Jeesus oli ristille asti juutalainen joka tuomittiin sapattirikkomuksista ja jotka kiihkojuutalaiset halusivat ristille millä hinnalla tahansa kun roomalainen pilatus pesi tuomitsemisesta kätensä. Juutalaiset siis halusivat ristille pesunkestävän juutalaisen. Aika outo juttu.

    • Ei uskonnollisuus ole vaarakasi paholaiselle, Jeeuksene veri sen sijaan on kun ihminen saa syntinsä anteeksi veren kautta, pelastuu sen ansiosta.
      Usko Jeesusen on vaaralinen ei voi hallita ihmistä sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Peto käyttää mielenvikaisia narsisteja hyväkseen harhauttaakseen mahdollisimman monta ihmistä pois jeesuksen armosta olkaa raittiit...

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍑 K­u­­u­m­­­a­t­ ­­­t­y­­­t­­ö­­­t­­­ ­­­o­­d­o­­t­­t­­a­­­v­­­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18321337

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      2 Tim 3:5
      ”heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.”

    • Anonyymi

      Video demonien riivamasta ihmisestä exorcismin (kirkollinen toimenpide) aikana:
      https://www.bitchute.com/video/k9iPKXhc1cep/
      Kun katselee näitä riivattuja ihmisiä tänä päivänä, niin piruntorjuntajoukot ovat yhä kasvavan työtaakan edessä. Tämä huulluuden lisääntyminen liittyy tulevaan suuren muutokseen, jossa piru on se häviävä osapuoli. Siksi lopun rynnistys on jo menossa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe