Paavali keksi armolahjaopit

Anonyymi-ap

Paavali keksi ja kehitti opit eriarvoisista armolahjoista, joilla seurakuntaan voidaan luuoda hierarkia johtamisen helpottamiseksi.

Jeesus ei puhu mitään eriarvoisista armolahjaopeista.

52

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Paavalikaan....

      • Anonyymi

        Jos se oli Paavalissa asusteleva Saatanan enkeli, joka niitä oppeja keksi?

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.


    • Anonyymi

      Kellä on Pyhä Henki, hänellä on kaikki Pyhän Hengen voimat ja ominaisuudet, eikä vain jotain siivuja niistä.

      "Jumala ei jaa Henkeä mitalla."

    • Anonyymi

      Matt. 7:15

      Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

      "Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään."

      -profeettoja
      -apostoleita
      -saarnaajia
      -ihmeparantajia
      -pastoreita
      -kaatajia
      -jalanvenyttäjiä
      -evankelistoja
      -sielunhoitajia
      -jne.

    • Anonyymi

      Meillä on Jumalan Sana, koko totuus. Paavali ei keksinyt mitään. Kaikki, mitä Raamatussa on, on Jumalan Sanaa

      • Anonyymi

        Käärmeen puheet paratiisissa on siis sinun Jumalasi sanaa?

        Käärme julisti, että Jumala valehtelee, mitään perisyntiä ei ole tulossa,, vaikka syötte kielletyn puun hedelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käärmeen puheet paratiisissa on siis sinun Jumalasi sanaa?

        Käärme julisti, että Jumala valehtelee, mitään perisyntiä ei ole tulossa,, vaikka syötte kielletyn puun hedelmiä.

        Esim. Jobin väärmielisten ystävien puheet eivät ole Jumalan sanaa, vaan Jobin väärämielisten ystävien sanoja.

        Raamatussa totuus ja valhe on sekaisin.

        Totuus on siellä kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Ja harvat sen löytävät.

        Raamattu itse neuvoo tutkimaan kaikki ja pitämään vain se mikä on hyvä ja oikein.


      • Anonyymi

        Paavali ei kaihtanut edes tietoista valehtelemista tarvittaessa, jos sen tarkoitus oli tarpeeksi hyvä.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


    • Anonyymi

      Jeesus antoi apostoleilleen vallan parantaa sairaita ja ajaa ulos riivaajia. Ei hän antanut tuota valtaa kaikille. Ylpeys ei siedä sitä että jollekin annetaan enemmän kuin itselle. Siis vain ylpeälle ihmiselle se on ongelma, että Jumala antaa lahjoja enemmän toiselle kuin toiselle. Sillä kenellä on usko Jeesukseen ja anteeksiantamus hänen veressään, ei pitäisi olla mitään valittamista, ettei olisi saanut tarpeeksi armolahjoja. Koko pelastuminen on armosta uskon kautta, se on lahja, niille jotka Jeesukseen Herrana uskovat.

      • Anonyymi

        Jeesus antoi eläissään vain muutamalle oikealle apostolille vain määräajaksi vallan tehdä niitä parantamisia ja muita ihmeitä, koska oli itse estynyt niin tekemään. Sitä varten hän puhalsi heille suustaan Omaa Pyhää Henkeä sen toteuttamiseksi.

        Ei se mikään yleinen valtakirjan ole.

        Jeesus ilmoitti Joahnnekselle Ilmestyskirjassa, että nyt hänen kuolemansa jälkeen niitä ihmeitä ja tunnustekoja tekee pahat henget, jotka matkii oikeata Pyhää Henkeä.

        Ilm. 16:14

        "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antoi eläissään vain muutamalle oikealle apostolille vain määräajaksi vallan tehdä niitä parantamisia ja muita ihmeitä, koska oli itse estynyt niin tekemään. Sitä varten hän puhalsi heille suustaan Omaa Pyhää Henkeä sen toteuttamiseksi.

        Ei se mikään yleinen valtakirjan ole.

        Jeesus ilmoitti Joahnnekselle Ilmestyskirjassa, että nyt hänen kuolemansa jälkeen niitä ihmeitä ja tunnustekoja tekee pahat henget, jotka matkii oikeata Pyhää Henkeä.

        Ilm. 16:14

        "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'


      • Anonyymi

        Ei pelkkä "usko" ole koko totuus, kuten usein hoetaan, kun ei ymmärretä Jumalan ilmoitusta kokonaisuutena.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkkä "usko" ole koko totuus, kuten usein hoetaan, kun ei ymmärretä Jumalan ilmoitusta kokonaisuutena.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Tätä kun täällä hoetaan, niin kertaapas tähän niitä käytännön uskon tekoja?


    • Anonyymi

      Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

    • Aloitus sitä lahjakasta hölynpölyä.

    • Anonyymi

      Usein siteerattu kohta ihmeistä.
      Markuksen evankeliumin lopun puheet ihmeiden teoista on sekin paljastunut huijaukseksi.
      Täysin tuntematon kulkumies on satojen vuosien perästä sellaista kirjoitellut kirkolliskokousta varten.

      Asiasta on varoitus v- 92 käännöksen kohdassa Mark.16:9

      Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

    • Anonyymi

      Raamatun teksteihin on tuikattu kaikenlaista lisäystä aikojen saatossa, jotka on vihdoin paljastunut väärennökseksi.

      Esim. alkuperäisissä kirjakääröissä ei ole mitään hoviherran uskontunnustuksia ennen kastetta. Veden löytyminen erämaasta oli se pointti, mikä mahdollisti kasteen suorittamisen.

      -92
      Apt.8:36-38

      36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [
      37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
      38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

      KR33/38
      36 Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
      37 -
      38 Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.

    • Anonyymi

      Kenellä on oikea, kasteen lahjaksi saatu Pyhä Henki, niin hänellä on kaikki
      Pyhän Hengen lahjat ja hedelmät ja ominaisuudet.

      Gal. 5:22

      Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

      • Anonyymi

        2. Kor. 4:13

        Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun." Niin mekin puhumme, koska uskomme.

        Room. 8:26

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.


    • Anonyymi

      Eräs Paavalin harvemmin mainitsema armolahja on kuoliaaksinaurattamisen armolahja.
      Raamatussa ei ole ainuttakaan tällaisella lahjalla varustettua henkilöä.

      • Anonyymi

        Eikös sillä eräässä jenkkilahkoissa pidetty homoseksuaalisuutta ylimääräisenä armolahjana, mikä piti virittää palavaksi.


      • Anonyymi

        Veikko huovisen kirjasta "Havukka-ahon ajattelija" sellainenkin löytyy. Huovinen on siis parempi tarinan kertoja, kuin raamatun kirjoittajat.


      • Anonyymi

        Jumala nauraa hörhöille, jotka hokee että lait on kumottu, nyt eletään vapaasti kuin ellun kanat.

        Ps.2: 4 "Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä."


    • Anonyymi

      Paavalihan kertoo, että kun hänen likaisia alusvaatteita vietiin sairasten päälle, niin heti paransi sairaaat.

      • Anonyymi

        Uskoo ken tahtoo.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo ken tahtoo.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Likaisten alusvaatteitten lähettelyt sairaille ihmisille ei ole kovin viisasta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likaisten alusvaatteitten lähettelyt sairaille ihmisille ei ole kovin viisasta touhua.

        Ps. 119:66

        Anna minulle tietoa, anna oikeaa ymmärrystä, minä turvaan sinun käskyihisi.


    • Anonyymi

      Paavalin väitteiden perustelu pelkillä Paavalin omilla väitteillä johtaa helposti
      ns. kehäpäätelmiin.

      Siksi kaikki Paavalin väitteet tulee tutkia muun Raamatun ilmoituksen valossa, ja pitää vain se, mikä on yhdenmukainen "koherentti" väite muiden Raamatun kirjoittajien tekstien kanssa.

      • Anonyymi

        Jesaja: "Tutkikaa Herran kirjaa, lukekaa."

        Ap. t. 17:11

        Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.


    • Anonyymi

      Minulla on henkien erottamisen armolahja. Osaan erottaa flatuksen ja halitoosin toisistaan.

      Flatus hyvä, halitoosi paha.

      • Anonyymi

        Puhutko lampaista?


    • Anonyymi

      Aloitus on totta.

      Oikean Pyhän Hengen tunnusmerkkejä ovat seuraavat ominaisuudet ihmisessä.

      Kenellä on oikea, kasteen lahjaksi saatu Pyhä Henki, niin hänellä on kaikki
      Pyhän Hengen lahjat ja hedelmät ja ominaisuudet.

      Gal. 5:22

      Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

      Esim. HILJAISUUS on Jumalasta.
      Yleensä tyhjät tynnyrit kolisevat eniten, kun lahkolaiset hilluu ja meuhkaa uskostaan.

      • Anonyymi

        Joh. 15:26

        "Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta."

        Joh. 14:17

        Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.

        Apt.2: 28 " Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teille ja teidän lapsille tämä on tarkoitettu."

        Room.6:3 "Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa."

        Kasteessa ihminen pääsee Jeesuksen veren suojaan ja tulee sovitetuksi Jumalan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 15:26

        "Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta."

        Joh. 14:17

        Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.

        Apt.2: 28 " Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teille ja teidän lapsille tämä on tarkoitettu."

        Room.6:3 "Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa."

        Kasteessa ihminen pääsee Jeesuksen veren suojaan ja tulee sovitetuksi Jumalan kanssa.

        Kasteessa Jeesuksen kuolemallaan ja ylösnousmuksella hankkima sovitus luetaan kastettavan hyväksi. Sovitus tulee konkretiaksi henkilökohtaisella tasolla Kristillisessä kasteessa.


    • Anonyymi

      Kasteessa ja Ehtoollisessa Jeesus on läsnä ihmisen syntisyyden vuoksi.

      Siksi Saatana lahkoapureineen antaa Kasteelle ja Ehtoolliselle väärän merkityksen.

    • Anonyymi

      Kastettava saa tai paremminkin joutuu sovittamaan syntinsä Paavalin ja Jeesuksen kesken. Näin on.

      • Anonyymi

        huh, huh , > "joutuu sovittamaan"<

        "Sillä MUUTA PERUSTUSTA ei voi KUKAAN PANNA , kuin mikä pantu on , ja se ON
        Jeesus Kristus" 1 Kor: 3: 11


    • Anonyymi

      Rauhaa!

      Paavalista tosiaan paljastuu mitä oudoimpia asioita mitä enemmän raamattua ja muita pyhiä kirjoja lukee.

      Tässä pätkä Luukkaan evankeliumin Sakariaan kiitosvirttä koskien Johannes Kastajaa:

      "Ja sinä, lapsukainen, olet kutsuttava Korkeimman profeetaksi, sillä sinä olet käyvä Herran edellä valmistaaksesi hänen teitään,
      antaaksesi hänen kansalleen pelastuksen tuntemisen heidän syntiensä anteeksisaamisessa,
      meidän Jumalamme sydämellisen laupeuden tähden, jonka kautta meidän puoleemme katsoo aamun koitto korkeudesta,
      loistaen meille, jotka istumme pimeydessä ja kuoleman varjossa, ja ohjaten meidän jalkamme rauhan tielle.»"

      Tuossa virressä neljä viimeistä riviä kertovat APOSTOLI PAAVALISTA. Pyhä Kolminaisuus laupeudessaan sai aamun koiton (Benjaminin siunaus: Aamulla raatelee riistaa, illalla jakaa saalista), korkeudesta loistamaan meille. JA TUO AAMUN KOITTO OHJASI JALKAMME RAUHAN TIELLE.

      Tämä on tietenkin vain yksi mahdollinen tulkinta mutta onko se mahdollista? Sitä sopii kysyä onko Paavali ennustettu ennalta jossakin kohden raamattua vai ei?

      • Anonyymi

        Paavali oli Tarsolaiinen murhamies, joka vainosi sekä juutalaisia että kristittyjä.

        Ei kaihtanut valehtelemista, jos tilanne ja asia niin vaati tekemään.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanut pahaa demonia hänestä pois.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi

        Jeesus ei puhu eläissään sanallakaan oikeille apostoleille, että heidän jälkeensä tulisi Paavalin kaltainen uusi suuruun heidän joukkoonsa.

        Herra kun ei tee mitään ilmoitamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja ystävilleen.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Eikä Jeesus pitä Paavalia omana Karitsan apostolina.

        Paavali ei kuulu joukkoon, näin se vaan on.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei puhu eläissään sanallakaan oikeille apostoleille, että heidän jälkeensä tulisi Paavalin kaltainen uusi suuruun heidän joukkoonsa.

        Herra kun ei tee mitään ilmoitamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja ystävilleen.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Eikä Jeesus pitä Paavalia omana Karitsan apostolina.

        Paavali ei kuulu joukkoon, näin se vaan on.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Kyllä jämpti on niin! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jämpti on niin! 😁

        Factat on factoja myös Raamatussa. Eikä ne siitä selittelemällä ja kaunistelemalla muuksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Factat on factoja myös Raamatussa. Eikä ne siitä selittelemällä ja kaunistelemalla muuksi muutu.

        Raamatun factat tulee hyväksyä, vaikka ne olisivat kuinka inhottavia asioita tahansa,
        niitä ei tule lakaista selittelemällä maton alle.

        2.Tim.1
        3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.


    • Anonyymi

      Paavalin isä rikastui kun teki palveluksia Rooman hirmuvallalle, samoin sen kansalaisuuden sai Paavali. Kaksoinkansalaisuus on paha juttu. Tekee ihmisestä tuuliviirin.

      Paavali kävi rikkaiden nuorukaisten tapaan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaista uskontoa.

      Paavali oli kotoisin talibaanien alueelta nykyisen Turkin puolelta ja toi sieltä naisten alistamisen kulttuurin seurakuntaan.

      Paavali määräsi naiset olemaan hiljaa ja pitämään päässään burkaa ja huntua.

      Muuten leikkasi naisten hiukset pois lampaiden kerintään käytetyillä saksilla.
      Paha ja juluma mies oli.


      1. Kor. 11:6

      Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

      • Anonyymi

        Paavalin armolahjaoppien mukaan nainen on miehelle alisteinen. Miehen omaisuutta ja käskettävissä.

        1. Kor. 14:35

        Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

        Setämiehet ja lahkopeijoonit tykkää näistä armolahjoistaan kovasti.


    • Anonyymi

      Paavalilla oli ylimääräinen armolahja: valehtelun armolahja.

      Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      • Anonyymi

        Paavali aneli, että demoni olisi otettu hänestä pois ja Jumalan voima eli Pyhä Henki tulisi takaisin häneen. Mutta siihen ei suostuttu.

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

        Sellaisen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali aneli, että demoni olisi otettu hänestä pois ja Jumalan voima eli Pyhä Henki tulisi takaisin häneen. Mutta siihen ei suostuttu.

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

        Sellaisen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset.

        Paavali: paha äkkikuolema Roomassa.

        Johannes: pitkä ikä ja luonnollinen kuolema.

        1. Kun. 3:14

        Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."


    • Anonyymi

      Jeesus ei puhu mitään eriarvoisista armolahjoista.

      Jeesus antoi kaikille omille apostoleille omaa Pyhää Henkeä ja kaikille saman vallan maan päällä ja voiman toimia hänen nimissään.

      19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
      20 Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
      21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
      22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
      23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

      • Anonyymi

        Jeesus delegoi omaa valtaansa ja antoi saman vallan ja saman tehtävän kaikille omille Karitsan apostoleilleen viimeisenä päiväkäskynä maan päällä helatorstaina ennen taivaaseen nousemistaan. Jeesuksen omat apostolit olivat pakanoiden apostoleita. Heidät Jeesus käski kastamaan kaikki kansat, myös pakanakansat omiksi opetuslapsikseen. Kasteen jälkeen tuli opettaa käskyt.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus delegoi omaa valtaansa ja antoi saman vallan ja saman tehtävän kaikille omille Karitsan apostoleilleen viimeisenä päiväkäskynä maan päällä helatorstaina ennen taivaaseen nousemistaan. Jeesuksen omat apostolit olivat pakanoiden apostoleita. Heidät Jeesus käski kastamaan kaikki kansat, myös pakanakansat omiksi opetuslapsikseen. Kasteen jälkeen tuli opettaa käskyt.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Ap. t. 1:26

        Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

        Paavali ei kuulu joukkoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe