Nuijat a-studiossa eivät osaa tai uskalla kertoa juurisyytä.
Talous sakkaa jatkossakin jollei tehosteta työelämää.
Maailman simppelein yhtälö, mutta sitä ei kerrota.
Kun ei voida debalvoida valuuttaa, niin talous sakkaa
18
237
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän Max PiIkunNussila tähän tietäisi tokaista...?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Juuri noin se on. Pitäisi ymmärtää, että kierre alas taloudessa ei oikene ellei joko devalvoida tai tehosteta työntekoa/leikata turhia etuja.
Nuijat eivät ymmärrä ja media ei kerro. EURO ON LIIAN VAHVA VALUUTTA SUOMELLE!!!- Anonyymi
Mutta EYPOhan on kaikissa pohjoismaissa...paitsi..ööh.. Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa...ja Islannissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta EYPOhan on kaikissa pohjoismaissa...paitsi..ööh.. Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa...ja Islannissa!
Outoo myös- että YKSIKÄÄN poliitikko ei ole vaatinut EUROSTA luopumista...
kaikkein vähiten persut, - kun eivät ymmärrä kai muuta asiasta kuin että euroilla saa kaljaa ostettua...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoo myös- että YKSIKÄÄN poliitikko ei ole vaatinut EUROSTA luopumista...
kaikkein vähiten persut, - kun eivät ymmärrä kai muuta asiasta kuin että euroilla saa kaljaa ostettua...?euro tuotiin kun hölmölä on EU-vapaamuurarit päättäneet tuhota osaksi ruotsia ja venäjää...
- Anonyymi
Kelluvia valuuttoja
Ei tarvi devalvoida.- Anonyymi
Se vain, että Suomen tila ei siihen kelluvaan euroon vaikuta mitään------------------
- Anonyymi
Talous sakkaa jatkossakin jollei tehosteta työelämää.
Jatkuvat irtisanomisetko ovat tuota "tehostamista"?- Anonyymi
Joka viikkoa ja melkein joka päivä noita irtisanomisia on tässä maassa.
Hyvin menee! Tämä on sitä Kokoomuslaista talousosaamista!
- Anonyymi
Euro on Suomelle liian vahva!
Suomen Markka takaisin!
Suomi voi aina itse päättää koska delvalvoi oman Markkansa!- Anonyymi
Suomen päättäjiä ja hallitusta typerämpää sakkia saa kaukaa hakea! Täysin vastuuttomia ja osasmattomia päättäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen päättäjiä ja hallitusta typerämpää sakkia saa kaukaa hakea! Täysin vastuuttomia ja osasmattomia päättäjiä.
Osaamattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaamattomia.
EU-desantteja vapaamuurari-maanpettureita ollut koko kokoomus-sakki koko EU-ajan- suomen tuhoajia...?
- Anonyymi
Sille on hyvä syy miksei yksikään muu pohjoismaa ole eurossa
- Anonyymi
MoktarMaailmanMattiGubta tahtoo partaukkojen valloittavan Suomen
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina - Anonyymi
Heillä ei ole Kokoomusta ja Sauli Niinistöä ja Helsingin Sanomien Erkkoa...
- Anonyymi
työelämän tehostus on jo mennyt överiksi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257