punahihanauhaväki maksaa korkeita ay-maksuja kuukausi kuukauden perään. punahihanauhaväki arveli, että nyt on hyvä olla lakossa ja saada hallitus polvilleen.
punahihanauhaväki saa liitoltaan hyvän korvauksen kotona istumisesta ja kaljan kittaamisesta.
Mutta kas kummaa, hedelmät löytävät tiensä kuluttajan pöytiin.
Miten tässä nyt näin kävi, punahihanauhaväki ?
"Jos kuorman mukana on vetoauto, tällöin satamaoperaattoreita ei tarvita"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aee3937d-ebdb-4a89-8989-596e950ee238
Mutta punahihanauhaväki maksaa jatkossakin korkeita ay-maksuja kuukausi kuukauden perään.
hedelmiä pöytään
8
127
Vastaukset
- Anonyymi
"– Toistaiseksi olemme saaneet lakkotilanteen aikanakin kuljetettua tärkeimmät tuotteet Suomeen ja varastollemme. Tällä hetkellä emme odota, että merkittäviä saatavuushaasteita ilmenisi tuontihedelmissä ja -vihanneksissa tai muissakaan tuoteryhmissä kuluvalla viikolla tai myöhemminkään"
- Anonyymi
Silläkö Suomi saadaan nousuun kun kaikki mussuttaa banaaneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silläkö Suomi saadaan nousuun kun kaikki mussuttaa banaaneita.
No muunmuassa sillä. Ensin tehdään päivä töissä ja sitten kotiin, kotimatkalla banaaneja reppuun, jotka voi syödä päivän päätteeksi hyvällä omallatunnolla tehtyään töitä ja maksettuaan veroja ja edistettyään tätä yhteiskuntaa.
punahihanauhaväki sen sijaan on maannut koko päivän sohvalla ja juonut kaljaa
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20079940
Ihmiset haluavat tehdä töitä, mutta punahihanauhaväki ei anna.- Anonyymi
aikamoista mafiameininkiä punahihanauhaväellä
- Anonyymi
"Mutta punahihanauhaväki maksaa jatkossakin korkeita ay-maksuja kuukausi kuukauden perään."
jollakin ne ay-johtajien kovat palkat on maksettava. Tai siis joidenkin. punahihanauhaväen ne maksettava.- Anonyymi
Jokainen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Jos haluaa kustantaa ay-liikkeen johtajan käsittämättömän korkean elintason, niin ihan vapaasti vaan.
- Anonyymi
Mulkun näköistä porukkaa ne Ay pellet. Varsinkin se AKT:n juopon näköinen naavaparta. Ylentynyt jostain konttilukin kuskista kun on tarpeeksi osannut uhota , että persettä penkkiin persettä penkkiin jos ei uudet työntekijät heti liity liittoon . Voi olla ettei uskalla pimeässä yksin kulkea jos kaksinkaan parhaiden kavereittensa kanssa. Itse olen 40 vuotta ollut työelämässä, enkä liitossa ja hyvin on tullut toimeen ilman liitolle maksamaa suojelurahaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579