Ihan sama Biden vai Trump

Anonyymi-ap

Vaikka Biden voittaisi vaalin, ei hänellä ole enää mahdollisuuksia laajaan tukeen Ukrainalle, siitä pitävät huoken republikaanit
Ukrainan tuen vastuu siirtyy EU:lle

27

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eurooppalainen sota, hoitakoon Eurooppa myös sodan tavalla tai toisella loppuun

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­y­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ukrainan sota hoitakoon itse asiansa.

    • Anonyymi

      EU meni sen punaisen viivan yli Ukraina-asiassa, jonka Putin oli,asettanut, EU:ssa vähäteltiin Venäjää ja toimittiin niin että siitä ei tarvitsisi välittää ja nyt Ukrainan kansa körsii

      • Putin Kalsarimyrkyttäjällä ei ole mitään oikeutta asetella Ukrainalle punaisia viivoja siitä, miten se haluaa järjestää taloutensa ja puolustuksensa.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Putin Kalsarimyrkyttäjällä ei ole mitään oikeutta asetella Ukrainalle punaisia viivoja siitä, miten se haluaa järjestää taloutensa ja puolustuksensa.

        Kohta siellä nähdään lopullinen punainen viiva.
        Länsi lähtee kaikista uhkauksistaan huolimatta, Häkkäsen ja Valtosen säälittävät roolileikit saavat ikävän lopun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta siellä nähdään lopullinen punainen viiva.
        Länsi lähtee kaikista uhkauksistaan huolimatta, Häkkäsen ja Valtosen säälittävät roolileikit saavat ikävän lopun.

        No jos länsi sinne lähtee, niin saadaan tuo Venäjän sota ja kansanmurha loppumaan Ukrainassa.


    • Anonyymi

      Bidenin presidenttiys on mahdoton, ottaen huomioon hänen terveydentilansa.
      Hallinnossa nähdään tämän päivän globalistien hulluus pelkistettynä.

      • Hulluutta olisi päästää Trunpushka takaisin vallankahvaan. Se johtaisi kolmanteen maailmansotaan.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hulluutta olisi päästää Trunpushka takaisin vallankahvaan. Se johtaisi kolmanteen maailmansotaan.

        Trumppi on diilimies ei hän sotaa halua, joilkekin tämän ymmärtäminen käy yli hilseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trumppi on diilimies ei hän sotaa halua, joilkekin tämän ymmärtäminen käy yli hilseen

        Juuri siksi, että hän antaisi Venäjälle periksi, maailma joutuisi kolmanteen maaillmansotaan.


    • Anonyymi

      Trumpilla on kansansuosio takanaan ja se, kuten kaikki rehellisyys on globalisteille kirosana.
      Trumpin kautena nähtiin, miten painajaisena se otettiin....kun suunnitelmat meni myttyyn.
      Clintonin sijasta Trump.
      Voisi sanoa pedofiili vs, antibedofiili.

      • Kai tiesit, että Trumpushka on oikeudessa tuomittu seksuaalirikollinen ja häntä syytetään myös parinkymmenen muun naisen, jopa alaikäisten, seksuaalisesta ahdistelusta kaikkien muiden rikostensa lisäksi?


    • Anonyymi

      Trumppi hajoitti jo rebupligaani puolueenkin antoi kenkää 60 virkamiehelle joten koko puolue on rikki .

      keskinäisissä bupligaanien puolueen vaaleissa alhaisin äänetysprosentti historiassa kertoo että kannattajat eivät äänestä pressan vaaleissa ollenkaan tai siirtävät äänensä Bidenille


      Puolue on hajalla kuin jokisen eväät

      • Anonyymi

        Trump on kahdet vaalit äänestysluvuissa hävinnyt seinähullu.
        Häviää kolmannetkin ja toisen kerran myös valitsijamiehissä.


      • Ja Trumpushka onnistui varastamaan myös republikaanipuolueen vaalikassan itselleen, joten senaatin ehdokkaille ei jäänytkään juuri mitään. Lupaavaa demokraattipuolueen vaalimenestykselle tulevissa vaaleissa.


    • Anonyymi

      Vain pieni vähemmistö repuista vastustaa tukea.

      • Anonyymi

        Kansapa vastustaa ja puolueiden on tämä otettava huomioon


    • Anonyymi

      Trump on vahvasti seuraava presidentti, se vain on mielenkiintoista, mitä kaikkia esteitä keksitään.
      Kuten tiedämme, Trumpilta varastettiin presidenttiys ja nyt kansa kostaa omalla tavallaan.
      Ilman muuta on selvää, että se tulee vaikuttamaan Suomen asemaan.

      Länsi yrittää sotauholla muuttaa kaikki valitsevat tilanteet ja on jopa mahdollista, että se saa ison sodan aikaiseksi ennen vaaleja.
      Globalisteilla on paljon peiteltävää ja nyt näyttää siltä, että sota on ainoa mahdollisuus.

      • Tiesitkö, että noin 60 eri oikeusastetta, jopa Trumpushkan itse nimittämät tuomarit, totesivat, ettei hänelle todellisuudessa ollut mitään todisteita vaalien varastamisesta? Hän yritti itse varastaa häviämänsä vaalit ja taatusti paatuneena roistona yrittää varastaa myös seuraavat vaalit. Vain Venäjä haluaa sotaa, länsi rauhaa.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiesitkö, että noin 60 eri oikeusastetta, jopa Trumpushkan itse nimittämät tuomarit, totesivat, ettei hänelle todellisuudessa ollut mitään todisteita vaalien varastamisesta? Hän yritti itse varastaa häviämänsä vaalit ja taatusti paatuneena roistona yrittää varastaa myös seuraavat vaalit. Vain Venäjä haluaa sotaa, länsi rauhaa.

        Vaalien varastaminen on täysin todennettua faktaa.
        Olkoon se ikäänkuin näyte siitä, miten globalisti toimii....kaikkialla.(Pidetään mielessä Paavon kohtelu)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaalien varastaminen on täysin todennettua faktaa.
        Olkoon se ikäänkuin näyte siitä, miten globalisti toimii....kaikkialla.(Pidetään mielessä Paavon kohtelu)

        Juu, se on noin 60 eri oikeusistuimessa todisteiden perusteella todettu, että Trumpushka oli ainoa, joka yritti varastaa häviämänsä vaalit.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Juu, se on noin 60 eri oikeusistuimessa todisteiden perusteella todettu, että Trumpushka oli ainoa, joka yritti varastaa häviämänsä vaalit.

        Globalistien 'oikeuslaitokset' ovat vitsi.
        Siitä olen varma, että Trump joutuu ennen kaikkea taistelemaan sitä rikollista systeemiä vastaan.....saa sitten nähdä, miten käy?


      • moloch_horridus
        Anonyymi kirjoitti:

        Globalistien 'oikeuslaitokset' ovat vitsi.
        Siitä olen varma, että Trump joutuu ennen kaikkea taistelemaan sitä rikollista systeemiä vastaan.....saa sitten nähdä, miten käy?

        Miksi Trumpushka sitten nimitti tuomareiksi globalistirikollisia, kun hänen itsensäkin nimittämät tuomarit totesivat, että vaalit olivat vapaat ja rehelliset?


    • Anonyymi

      Toivottavasti Trumpin valinta lopettaa sodan, vaikka Nato rauhaa kuinka vastustaakin.

      • Trumpushkan valinta johtaisi sodan laajentumiseen, kun Putin Kalsarimyrkyttäjä kuvittelisi saaneensa vapaat kädet hyökkäillä muihinkin maihin kuin Ukrainaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1593
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1105
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      54
      886
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      130
      780
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      748
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe