KUINKA SORMENJÄLJET MUODOSTUVAT?

Tutkijat ovat löytäneet mekanismin, jolla sormenjäljet muodostuvat. Harjanteet etenevät aaltomaisesti ulospäin kolmesta kohdasta sormenpäässä - sormen kärjestä, sormen ensimmäisen osan keskeltä ja ensimmäisen osan alapuolella olevasta niveltaipeesta. Aallot syntyvät kahden proteiinin vuorovaikutuksesta: toinen stimuloi harjanteiden muodostumista, kun taas toinen estää sitä. Näiden kahden proteiinin vuorovaikutus (joka tunnetaan Turingin reaktio-diffuusiojärjestelmänä) saa aikaan itseorganisoituneen, jaksollisen harjanteiden ja poukamien kuvion. Kun näiden kahden proteiinin näissä kolmessa paikassa aikaansaamat aallot törmäävät, seurauksena on se, mitä voit sormissasi nähdä. Ihmisten väliset pienet erot näiden aaltojen törmäystavoissa johtavat sormenjälkien valtavaan monimuotoisuuteen. Vaikka löydettävää on vielä paljon, se mitä jo tiedämme, viittaa käsinkosketeltavaan suunnitteluun.

14

341

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikään ihmisessä tai luonnossa ei kylläkään viittaa suunnitteluun, olet älyllisesti lapsen tasolla.

• Anonyymi

Kirologia, eli kädestä lukeminen, kertoo keitä me ollaan.

• Anonyymi

Ei kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kerro.

Lukemine, ei ennustaminen. Käsiin tallentuu meidän elämä. Psykoterapeutti Jung näki ihmisten käsistä mitä heille on tapahtunut elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukemine, ei ennustaminen. Käsiin tallentuu meidän elämä. Psykoterapeutti Jung näki ihmisten käsistä mitä heille on tapahtunut elämässä.

Ei tallennu millään muotoa, älä usko kaikkea roskaa.

• Anonyymi

Sormenjäljet ovat taas yksi osoitus meidän ja simpanssien sukulaisuudesta.

Simpansseilla on aivan samanlaiset sormenjäljet kuin ihmisillä, koska olemme perineet käsiemme rakenteen sormenjälkineen yhteiseltä kantamuodoltamme.

https://www.youtube.com/watch?v=2_Ypi4WK4Ao

M.O.T.

• GDI, mikä ihana yleispätevä selitys aivan kaikkeen. Koska en tiedä tai hyväksy selitystä, siksi minun jumalani.

Maailmassa on satoja uskontoja ja valtaisia määrä jumaluuksia. Mutta älä vaivu synkkyyteen sillä vain sinun jumalasi on oikeassa.

• Anonyymi

Tässäkin näkyy Jumalan suuri rakkaus luotuihinsa,kun on antanut uskoville kyvyn selittää kaiken,aivan kaiken,äärimmäisen yksinkertaisella metodilla:GDI!

• Anonyymi

Tiede ei edistyisi mihinkään ilman uteliaisuutta. GDI on kuin myrkkyä ihmisen luonnolliselle uteliaisuudelle. Tämä tosin myös sitten näkyykin näiden fundamentalistien jutuissa.

• Anonyymi

Ja minkä niistä monista luojista tämä todistaa oikeaksi?

• Anonyymi

Tuo selostus sormenjälkien synnystä sopii täsmälleen samalla tavalla simpanssin ja gorillan sormenkälkien syntyyn.

Taas yksi evoluution todiste.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe