Kamalaa tapahtunutta

Anonyymi-ap

Olin varmaan jotain viisi vuotias huoneessani oli aina sama kelu samassa kohdassa saattaa kuulostaa oudolta mutta pidin sitä aina siinä ja vanhempanikin se oli minulle tärkeä koska sain sen papaltani joka oli kuollut kun olin kolme. Kerran kun katsoin sitä kohtaa missä se oli aina ollut niin se oli kadonnut en löytänyt sitä mistään illalla olin todella surullinen mutta sain idean jos se olikin siskollani joka aina kiusasi minua menin katsomaan ja se oli siellä mutta sen silmät olivat vihaisen näköiset ja erin väriset kysyin siskoltani miksi otit tämän hän sanoi en ottanut uskoin siskoani koska hän kuulosti puhuvan totta. Sitten ktsyin mitä olet tehnyt tälle hän sanoi en mitään sekin kuulosti uskottavalta otin nuken huoneeseeni aamulla se oli vieressäni henin taas siskoni luo ha kysyin miksi sinä kiusaat minua hän sanoi miksi itse rikot yöllä tavaroitani ja olet mustassa puvussa. Me itkimme koska emme olleet tehneet mitään kumpikaan.

Seuraavana päivänä nukelle tuli uusi ilme enemmän iloinen mietin mitä teen tälle nukelle mutta sain idean jos myyn tämän mutta se oli minulle liian tärkeä kunnes kerroin äitille sanoin tämä papan antama nukke piinaa minua ha siskoani äiti sanoi et ole koskaan saanut nukkea häneltä olin paniikissa ja muutkin olivat koska pappani oli kuollut jo kun olin vielä yksi . Nukke myytiin jollekin epä onnekkaalle. Noin kolmen vuoden päästä tuli ilmoitus uutisiin tämä nuori tyttö löydettiin pihalta nukkensa kanssa mutta tyttö oli kuollut ha nukke oli kuvassa sillä oli vihreät tummat silmät ja oaha enteinen katse ja tiedän että se etsii minut vielä.

1

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
        Ensitreffit alttarilla
        26
        2778
      2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
        Tunteet
        29
        2312
      3. 148
        2264
      4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
        Kiuruvesi
        53
        2190
      5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
        Suomalaiset julkkikset
        21
        1802
      6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
        NATO
        389
        1662
      7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
        Maailman menoa
        98
        1597
      8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
        Ikävä
        298
        1485
      9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
        Maailman menoa
        13
        1419
      10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
        Lappajärvi
        133
        1418
      Aihe