irtisanomisia!

Anonyymi-ap

Lakkojen vuoksi on jo irtisanottu! YLE uutiset juuri äsken.

18

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meitä pienyrittäjiä ei luokitella työllisiksi, eikä työttömiksi, kun ei olla yhteiskunnan tukien piirissä. Nyt vain on se tilanne että työttömänä tässä ollaan, eikä tule kelasta eikä liitosta latin latia työttömyysavustusta, kun on yrittäjä. Sen tiedän että meitä on Suomi täynnä jotka on lainsuojattomia edellämainitsemissani asioissa. Lakkoilijat voisi kokeilla yrittäjänä toimimista niin saisi selvän kuvan siitä ketkä tätä verohelvettiä pitää pystyssä. Mutta persettä penkkiin vaikka palkanmaksaja kärsii ja lopulta ei ole enään lakon loputtua työpaikkaa näillä paskoilla.

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Duunarit luulee että ne pitää työnantajansa firmat pystyssä, vaikka todellisuudessa kaatavat ne lakkoilemalla idoioottimaista ay pelleilyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu. Duunarit luulee että ne pitää työnantajansa firmat pystyssä, vaikka todellisuudessa kaatavat ne lakkoilemalla idoioottimaista ay pelleilyä.

Eletään laman alkua. Ihan itseaiheutetun laman. Tai siis ay-liikkeen aiheuttaman.

• Anonyymi

Kohdistuuko irtisanomiset liiton jäseniin?

• Anonyymi

Toivottavasti kohdistuu. Suomi on tuhon tiellä ja asialle on tehtävä jotain. Harvainvalta pitää saada Suomesta pois.

• Anonyymi

Ylen uutisissa taidettiin viitata Maaseudun Tulevaisuus median tekemään tutkimukseen. Yle viestitti asian jotenkin niin, että "kaksi kolmasosaa kansasta tukee lakkoja" tjsp.

No, viimeisin MT:n kysely on ollut "Tulisiko Petteri Orpon (kok.) hallituksen perääntyä joistakin työmarkkinauudistuksistaan, jotta poliittiset lakot saataisiin loppumaan?" (https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/ef5d1e6f-e0be-4abf-827b-f8e2d5bc8c0c) ja toden totta, 2/3 on vastannut, että kyllä.

Kyselyn tietysti voi vääntää ja kääntää siihen, että kansalla olisi tuki lakoille. YLE:ltä se hienosti onnistuu.

• Anonyymi

SDP:n syy lomautukset ja irtisanomiset. Syyttäkää demareita jotka saatte lopputilin.

• Anonyymi

Uutta työpaikkaa hakeva vasuri saakin haeskella sitä loputtomiin. Työnantajat varmasti haluaa tästä lähin tietää oletko valkoinen vai kommari. Kuka haluaa lakon lietsojaa palkata? Aiheuttaa toimillaan helvetin moiset tappiot jopa konkurssin.

• Anonyymi

Ahtaajat pakottaa kaikki uudet liittymään liittoon. Jos alihankkija yrittää tuoda työmaalle liittoon kuulumattoman, ahtaajat laittavat kyseisen alihankkijan samantien saartoon.

Ay-pomot suojelevat palkkaansa ja palkkioitaan, eli hävyttömän korkeaa elintasoaan. "Ay-mafia" termi ei ole liiottelua ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahtaajat pakottaa kaikki uudet liittymään liittoon. Jos alihankkija yrittää tuoda työmaalle liittoon kuulumattoman, ahtaajat laittavat kyseisen alihankkijan samantien saartoon.

Ay-pomot suojelevat palkkaansa ja palkkioitaan, eli hävyttömän korkeaa elintasoaan. "Ay-mafia" termi ei ole liiottelua ollenkaan.

Juurikin näin. AY mafia !!!!

• Anonyymi

Jeesus ei jäänyt kuolemaan.

"Ja minä elän. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." Ilm. 1:18.

"Sillä minkä Hän kuoli, sen Hän kertakaikkisesti kuoli synnille, mutta minkä Hän elää, sen Hän elää Jumalalle." Room. 6:10.

"Minä olen ovi" Hän sanoo.

"Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu." Joh. 10:9.

"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani." Joh. 14:6.

• Anonyymi

Minä olen tyhjä tie, totuus ja elämä. Tyhjä tie, koska bensaa ei saa.

• Anonyymi

Nyt voisi Teslailijat tarjota kimppakyytejä niille jotka ei saa bensaa.maksaisivat sitten kyydistään sähkörahoja kiitokseksi kyydistä kun pääsivät työpaikalleen ja sieltä kotiinsa .

• Anonyymi

Lomautuksia, tehtaiden sulkemisia, jne. tulee sellaisella vauhdilla, ettei enää pysy perässä.

• Anonyymi

juuri nyt jää sellainen määrä päivittäin ihmisiä ilman töitä, että ei varmaan koskaan ennen Suomen historiassa.

Ay-liike jää historiaan Suomen tuhoajana.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 K­­­u­­­u­m­­­a­­­t­ ­­­t­­y­t­­ö­­­t­­­ ­o­d­­o­­­t­­­t­­­a­­v­­­­a­­t­ ­­s­­­i­­­n­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18323791

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe