Lakkokenraali Satonen

Anonyymi-ap

Se on ainostaan diktaattori ja lakkokenraali Satosen syytä miksi Suomi voi pahoin . Herran pitäisi nyt tehdä omat johtopäätökset ja erotatehtävistään. Ei ole neuvottelutaitoa eikä halua.

17

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Satosta turpiin niin jotta tuntuu. Älä vaan astele kadulla vastaan tai eduskunnas..

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Edellinen vihervasurihallitus tuhlasi omat varat ja vieläpä tuhlasi lainarahat. Silloin ei olisi tavinnut ottaa lainaa. Nyt on Suomi korviaan myöten velassa.
      Vihreitä ja vasureita ei pidä koskaan ottaa hallitukseen,koska heillä ei ole lainkaan elämän kokemusta maan taloudesta eikä tule koskaan olemaankaan.
      Mutta nyt keskustelutaidoton työministeri Satonen aiheutti jättilakot Suomelle. Luulen että lakko kestää ainakin vappuun eli 1.5 saakka. Toistuu vuoden 1956 lakko. Historia toistaa itseään.

      • Anonyymi

        Syksyllä tulee uudet lakot kun työmarkkinaosapuolet alkavat palkkaneuvotteluihin.


    • Anonyymi

      Miksi ette edes keskustele? Sanelupolitiikka ei johda mihinkään, tietäkää tämä herra porvari Satonen

    • Anonyymi

      Äläpä hauku ihmistä.
      En kuulu SAK:hon mutta vaaleissa äänestin.
      On se kumma jos vaaleilla valittu enemmistö joutuu nöyristelemään liittojen edessä.

      Huomaatteko miten nämä ammattiyhdistysliitot painavat suomea lamaan ja loputkin yritykset lähtevät täältä.
      Miten silloin tulette toimeen kun ei ole niitä joiden veroilla kustannetaan sosiaaliturva?

    • Anonyymi

      Hallitus on demokraattisesti valittu, oletko sinä?

      • Anonyymi

        Pakanmarjat -Suomessa on Ek:n hallitus ja demokratialla on pyyhkästy persettä.


    • Anonyymi

      Minä äänestän SDPn Tuppuraista hoitamaan maamme taloutta. Siinä vasta bisnes nainen vailla vertaa. Lindmann siihen tueksi jottei tyttö ihan halvalla seuraavaa Uniperia maailmalle laske

    • Anonyymi

      EI SATONEN LAKKOILE.

      JUMALA-DEMARIT LAKKOILEE.

      JAKE ON UUSI JEESUS.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

    • Anonyymi

      Meillä on 70% yrittäjiä jotka maassamme on pienyrittäjiä. Tämä aamun uutisissa Aalto kehtaa sanoa vaikka polttoaine loppuisi niin ei se ole mikään ongelma vielä.

      Onko tuo kommunisti ihan tosissaan. Nyt tuli kyllä sellaista kuraa suusta mitä ei olisi pitänyt sanoa. Tämä tarkoittaa sitä että työntekijät eivät pääsisi töihin, eikä yrittäjillä olisi mitään muuta vaihtoehtoa kuin laittaa ovat kiinni, ja suuri osa lopullisesti.

      AY liike sahaa nyt kyllä todella omia oksia, ja tällä kertaa johtajat myös omat tulonsa

      • Anonyymi

        Joopa joo kyllä tää työmininisteri ja hallitus on syypää tähän ! Persut puhuu paskaa minkä kerkiää samoin tää Satonen ja Orpo paskapuheilla ei pitkälle pötkitä ! Jos ei osata neuvotella niinkuin muissa maissa niin silloin tulos on tämä eli LAKKOILLAAN !


    • Anonyymi

      Mutta kun EK on luvannut maat ja mannut, niin.......

      • Anonyymi

        Ennen oli Hallitus, nyt on Hullutus. Nyt on hullutuksen hullut päivät..saksit esiin..,,✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️kyykkyyn köyhät, kyykkyyn..stana!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli Hallitus, nyt on Hullutus. Nyt on hullutuksen hullut päivät..saksit esiin..,,✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️✂️kyykkyyn köyhät, kyykkyyn..stana!!

        Joko sä olet kyykyssä?


    • Anonyymi

      Sanna jakoi miljardeja edellisessä hallituksessa.Kaikkihan me tiedämme että velka pitää maksaa. Nythän Sannan pitäisi antaa neuvoja miten velka maksetaan. Eipä meistä köyhistä välitänytkään. Se harmittaa.

    • Anonyymi

      Hallitus ja EK karkotettava maasta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe