Köyhä omistatko pyykin pesukonetta

Anonyymi-ap

Minä en enään.oli kerran ja se hajos. Mutta onnex on pyykki tupa. Välissä kyllä tulee nyrkkipyykkiäki pestyä.

28

307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meiltä varasti tietyt uskonto ihmiset pesukoneen oikeasti jäljitettiin niitä jakomäkeen ja puotilaan.


    • Anonyymi

      En minäkään sitten pysty uutta ostaa kun toi nykyinen hajoaa.

    • Anonyymi

      Pysty-zanussi vm. 2006 on pyörinyt kerran viikossa

      • Anonyymi

        Lisäksi on tori.fi:stä hommattu pikkupulsaattori varalla jos sattuis hajoomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi on tori.fi:stä hommattu pikkupulsaattori varalla jos sattuis hajoomaan

        Minulla vakiokäytössä vanha pulsaatoripesukone. Hyvä pyykinpesussa. Tulee tosi puhdasta pyykkiä. En luovu pulsaatoripesukoneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vakiokäytössä vanha pulsaatoripesukone. Hyvä pyykinpesussa. Tulee tosi puhdasta pyykkiä. En luovu pulsaatoripesukoneesta.

        Piti oikein tarkistaa tuon zanussin tyyppi Zanussi ZWN286 ja käyttöohjeita piti metsästää kissojen ja koirien kanssa


    • Anonyymi

      Itsellä mitä pesukoneita ollut niin melkeimpä aina saanut jostain koneen,yks oli just candy.Kyllä se käyttetykin menee jos joku antaa kun muuttaa ja itse uusii koneet.Monessakin kerrostalossa pyykkitupa ni ei tarvi omaa konetta.Kerran viikossa pesen pyykkiä.

      • Anonyymi

        Jakomäessä eniten varastettuja koneita ?


    • Anonyymi

      Ostettu vuonna 2000, jos hajoaa ostetaan uusi. Kun ei mene tupakkaan ja kaljaan 2e päivässä (2e*365*23=16790e) on varaa ostaa uusi

    • Anonyymi

      Niimpä edes verran rahaa jemmassa että pystys vaikka pyykinpesukoneen ostaan.Aikoinaan pesukone saatto kestää 20vuotta samoin telkkari.

      • Anonyymi

        Kyllä ne halpis pesukoneetkin kestää sen 10-15 vuotta riippuen käytöstä.
        Hyvän vanhan koneen lisäksi on tietysti se kuivausrumpu pyörimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne halpis pesukoneetkin kestää sen 10-15 vuotta riippuen käytöstä.
        Hyvän vanhan koneen lisäksi on tietysti se kuivausrumpu pyörimässä.

        Minulla on 16 vuotta vanha pyykinkuivaajakone ja ei ole ollut vikaa ollenkaan koko aikana, mutta taitaa johtua siitä, että en käytä sitä juuri lainkaan, että se on vain joskus käytössä, kun tarvitsee pöyhennystä tekoturkispeitteeseen tai tyynyihin ja joskus vaatteitakin tulee kuivattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne halpis pesukoneetkin kestää sen 10-15 vuotta riippuen käytöstä.
        Hyvän vanhan koneen lisäksi on tietysti se kuivausrumpu pyörimässä.

        Ei kestä halpiskone mitään 10vuotta jos lapsiperhe ja 5hlö ja kone pyörii harvasa päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kestä halpiskone mitään 10vuotta jos lapsiperhe ja 5hlö ja kone pyörii harvasa päivä.

        Wirlpool, Candy, Samsung, LG , Upo . Kaikki ovat kestäneet yli 10 vuotta reilusti.
        Aikanaan joku vanha Hoover kesti melkein 30 vuotta, mikä on ällistyttävää.
        Kyllä ne huolellisella ihmisellä kestää kun vähän huoltaa ja puhdistaa välillä
        ne rojusiivilät ja vesiputken sihdin. Jos sellainen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kestä halpiskone mitään 10vuotta jos lapsiperhe ja 5hlö ja kone pyörii harvasa päivä.

        No osta sitten tonnin kone.


    • Anonyymi

      On meillä aina ollut pyykinpesukone, ilmaiseksi on saatu monta pesukonetta. Yhdellä ilmaiseksi saadulla Cylinda pyykinpesukoneella me pestiin 10 vuotta. Tosin toimiva se oli, kun siitä luovuttiin, mutta siinä oli ohjelmakytkimen kanssa hieman ongelmaa. Toimiva kone, mutta se ohjelmakytkin vain piti kääntää juuri oikealla tekniikalla, niin vaimo pesi yhden kerran villavaatteet 90 asteen ohjelmalla.
      Nykyinen pesukone saatiin ilmaiseksi yhdeltä perikunnalta, piti vaan hakea kolmannen kerroksen asunnosta. Ei nämä pesukoneet mikään ongelma ole, kyllä näitä köyhälle riittää ja aina sellaisen jostain nettipalstalta löytää.

    • Anonyymi

      Lähde TÖIHIN ja osta pesukone!

      • Anonyymi

        Nehän on niin halpoja, että toimeentulotuellakin saa jo hyvän koneen vuosiksi.
        Kymmenen vuoden jälkeen jokin ohjelma alkoi reistailla, mutta onhan siinä
        kiekossa valinnan varaa. Voi valita jonkin toisen melkein samanlaisen ohjelman
        ja taas pelittää vuosikausia ilman murheita.


    • Anonyymi

      Kyllä köyhyyteen kuuluu huonot pesukoneet ja imurit.

      • Anonyymi

        Mannet varastaa imurin YouTube oli iltalehdessä uutinen kuvineen ja mannet varastaa huoltoasemalta YouTube


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannet varastaa imurin YouTube oli iltalehdessä uutinen kuvineen ja mannet varastaa huoltoasemalta YouTube

        Nehän vie kaiken mikä ei ole kettingeillä kiinni


    • Anonyymi

      Isäni sanoi 60-luvulla naapurilleen: On se suur aukko sivistyksessä, jossei oo pyykinpesukonetta. Naapuri: Eihän meitilläkää oo. Isä: No enhää mie sinnuu tarkottant.

      • Anonyymi

        Helluntailainen varasteli vaatteita kaupasta narkomaani myivät niitä kerran vahingossa poliisin äidille.


    • Anonyymi

      Jos mulla olis pyykkitupa, mitä käyttää, en todellakaan ostais pyykkikonetta. En ymmärrä, mitä mariset vai pitikö köyhyys saada taas esiin?

    • Anonyymi

      Ilmainen pesutupa talossa (kuuluu vuokraan); siellä pesu- ja kuivauskone ja vielä erillinen kuivaushuone. En tarvii omaa pesukonetta. Ei kannata hankkia omaa pesukonetta ja maksaa sen käytöstä extraa sähkön- ja vedenkulutuksessa.

    • Anonyymi

      Pesukone on hyvinvoinnin perusta. Ennenvanhaan se oli lehmä. - Omistan kyllä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      249
      2405
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1275
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1192
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1122
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      79
      951
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      810
    Aihe