Veriletun kpl-hinta on 4 penniä

Anonyymi-ap

Päivän rauta-annoksen saa 7–8 veriletusta.

Raudan imeytymistä edesauttaa C-vitamiini.

Puolukkasurvos on tavallisin veriohukaisten kyytipoika, mutta puolukassa on vähän C-vitamiinia (5 mg/100 g). Parempi kyytipoika on tuore mustaherukkasurvos (C-vitamiinia 120 mg/100 g).

15

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Verilettu on todella hyvä ja koeteltu valinta, kun puhutaan elintarvikkeista. Paistinpannulla hyväksi paistuvat verilettuset antavat hyvää mieltä ja poistavat nälkää erinomaisella tavalla. Todellinen klassikko köyhyydessä operoivien keskuudessa.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­­­m­­­f­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaupan veriohukainen maksaa noin 10 senttiä / kpl.

      • Anonyymi

        Älytön hinta 60 penniä pienestä letusta.


    • Anonyymi

      Itse tekemällä säästää 6 centtiä kpl

      • Anonyymi

        Oman keittiön makua taikinaan antaa ruskistettu ja haudutettu sipulisilppu.


    • Anonyymi

      Tampereelta nääs niin suurin piirtein kerran viikossa syön mustaamakkaraa.Hemoglopiiniarvo liiankin korkea kun huitelee 160.Veren rasva arvot ok.Verilätyt ihan hyviä.Joku paistaa viel sipulia siihen kylkeen+puolukkahillo.

      • Anonyymi

        Sipuli on eräs niistä tuotteista, jotka voivat raikkaudellaan nostaa ateriakokonaisuuden maukkautta omalle tasolleen.


    • Anonyymi

      Minulle taas maistuu paremmin tuo vaahterasiirappilettu, kun on makea.

    • Anonyymi

      Ei vaan sovi meille vegaaneille.

    • Anonyymi

      Vakaumukseni takia en syö verta.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä perustelu piste.


    • Anonyymi

      Lisäksi muita hyviä C-vitamiinin lähteitä ovat esimerkiksi appelsiinit, mansikat, paprikat ja parsakaali.

      Voit siis lisätä näitä ruokavalioosi yhdessä veriohukaisten kanssa, jotta raudan imeytyminen tehostuisi entisestään.

      Muista kuitenkin, että liiallinen C-vitamiinin saanti voi aiheuttaa vatsavaivoja, joten kohtuus on hyvä pitää mielessä.

      • Ruokaa syömällä ei C-vitamiinin yliannostusta saa, vaan siihen pitää vetää C-vitamiinia purkista ja _paljon_.

        Tämän linkin järjettömän voimakkaan ja ylettömästi annostellun C-vitamiinitabletin vähimmäisannostelullakin saa jo 650-prosenttisesti C-vitamiinin vuorokausitarpeen tyydytettyä, eli kuusi ja puoli kertaa yli suositusten.

        https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/2253193

        Oikeampi annostelu voisi olla yksi 100 mg:n tabletti kerran päivässä, jos ruokavalio on hyvin yksipuolista, on raskaana tai imettää.

        Lisävitamiinien kauppa on suurta kusetusta.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      198
      2044
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1416
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1165
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      65
      1112
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1042
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      979
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      84
      855
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      828
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      775
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe