Hei! Apua pliis! Oon 13 vuotias tytöksi syntynyt teini, painan noin 163cm, ja mun pitää tehä jotain painolleni. En muista tasan tarkkaan, mutta kävin lääkärissä pari viikkoo sitten persoonallisesta asiasta ja lääkäri sano mua noin 80kg painavaksi. Kyseinen lause on pyörinyt mun päässä vaikka kuinka kauan, ja saanut mun olon ja mielenterveyden tosi paskaks. Itse en luule että näyttäisin ylipainoiselta, mutta ehkä vähän sitte. Plääneissä olisi ruoan skippaaminen, koska en tiedä mitä muuta tehdä. En oo koskaan ollu urheileva, enkä osaa mitään lajeja. En tiiä miten voisin menettää painoa myöskään. Onko vinkkejä? :/
13 vuotiaan paino ongelmia.
5
231
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustele asiasta koulusi rehtorin kanssa.
- Anonyymi
Vinkki:
Voit lyhentää ja normalisoida ilmaisuasi seuraavasti:
"Oon 13 vuotias tytöksi syntynyt teini, "
=
Olen 13v. tyttö
Ja jos todella painat 163cm, niin painolle varmaankin pitänee tehdä jotain... :-D- Anonyymi
Voiko painonkin nykyään jo mitata senteissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko painonkin nykyään jo mitata senteissä?
Niinpä, ei mulle noin sitä koulussa opetettu. :-D
- Anonyymi
Syö normaalisti perusruokaa, kävele itsesi hikeen (40min) vähintään 3 kertaa viikossa, älä jauha asiaa sen enempää mielessäsi - teinitytön pää ei muuten kestä.
Hyvin menee, oot ihan Ok!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3311860Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul341731Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis531178Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.11063- 751044
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet72961Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin6823Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.74773Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen73743Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain145728