Köyhällä ei oo varaa pestähampaita

Anonyymi-ap

Kaikki on kallista.Pikkuhiljaa alkaa hampaat tippumaan pois. Itelläkin muutama tippunut.

23

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nettiyhteys kuitenkin löytyy.

    • Anonyymi

      No nyt tuliu höttöä!!!! Hammastahan 90 senttiö, hammasharja, 4 kpl 1,50 e.

      Älä viitti moista kirjotella, oli se sitten itsestsi tai mustamaalaaten toisia. Näin ei asia kuitenkaan kenenkän kohdalla ole.

    • Anonyymi

      Jos ne hampaat tippuu, niin se on keripukki eli puutostauti.
      Pitää heti alkaa syödä vitamiinipitoista ruokaa.

    • Anonyymi

      Muista päivittää koronarokotus ajan tasalle, senkin jannu.

      T. Arvaa kuka?

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

    • Anonyymi

      Älä puhu skeidaa.

    • Anonyymi

      Mihin ihmeeseen hävität rahasi, jos ei mukamas ole rahaa hoitaa hampaita? sinulla täytyy olla paha peli- tai päihderiippuvuus tai sinulla on jokin kehitysvamma ja kukaan ei ole hankkinut sinulle edunvalvojaa hoitamaan asioita, eikä sinulla ole tukihenkilöä.

      Läheisesi eivät ole tehneet sinusta ilmoitusta sosiaalihuollon tarpeesta, jos jopa terveytesi on vaarassa, kun et hallitse lainkaan elämän perusasioita. Netti sinulta löytyy, niin voit tehdä itsekin ilmoituksen sosiaalihuollon tarpeesta, niin asiat lähtevät hoitumaan, saat todennäköisesti edunvalvojan ja tukihenkilön.

      Minä itse olen köyhäksi luokiteltu ja eläkkeeni on verojen jälkeen n. 750€/kk, saan hoidettua hampaani hyvin ja voin elää ihan terveellisellä ravinnolla. Hammasharjaan ja hammastahnaan menee vuodessa n. 10€ rahaa, ei ole kallista! Hampaani olen hoidattanut julkisen terveyskeskuksen hammashoitolassa, sekään ei ole kovin kallista, kun jonkun lohkeaman olen hoidattanut siellä.

      Syön porkkanaa ja kaalia päivittäin salaattina, minulla ei ole keripukkia. Viikossa minulla menee ruokaan n. 15€ ja syön hyvin sillä rahalla.

    • Anonyymi

      Hyvä se sillon on harjata kun vielä hampaita.Jättää pesemättä niin tulee hammaskiveä ja se menee syvemmälle ikenessä ja se saa alkaan hampaiden heilumista. Kuinka jotkut edes pystyy oleen mustien ja risasien hampaiden kanssa,luulis että juhmii.

    • Anonyymi

      Mä en edes jaksa pestä hampaita, masennus. Haiskoon suu paskalle. Pitää työhaastattelussa oikee hönkiä pahaa hajua.

    • Anonyymi

      10€ menee vuodessa hammasharjaan ja hammastahnaan, niin köyhyys on korvien välissä jos ei niitä pysty hankkimaan. Hae apua mielenterveysongelmaan!

    • Anonyymi

      Ei siis ole varaa olla pitämättä hampaita puhtaana kaiken aikaa pehmeällä hajalla, fluorilla, xylitolilla. Rikkailla on kaikilla jo tekohampaat, ja rikkaimmilla aidot kasvatetut sellaiset.

    • Anonyymi

      Mahtaako aloittaja ylipäätänsä pestä itseään.Ei hampaiden harjaaminen mikään kustannus kysymys ole.

      • Anonyymi

        1-2 kertaa kuukaudessa suihkussa käyn.


    • Anonyymi

      Huonot hampaat ja köyhyys korreloivat. Siinä ihminen on masentunut, mutta ei aina sitä itse huomaa. Hoitakaa hampaanne ajoissa kuntoon, vaikka menisi huonosti.

    • Anonyymi

      Vittu mitä paskaa aloitus on.
      Hammastahnaa saa tosiaan alle euron hintaan ja hammasharjoja myös yhtä halvalla.
      Eli 2 euron hinnalla pesee jo hampaita pitkän aikaa aamuin ja illoin ja 2 euroa nyt köyhäkin saa kehitettyä ihan mistä vaan helpolla.

      • Anonyymi

        Aina pitää keksiä uusi aloitus jostain täysin ääliömäisestä ja tyhjänpäiväisestä asiasta.


      • Anonyymi

        Sama ääliö näitä aloituksia tänne tekee. Edunvalvonnassa tälläiset kuuluisi olla tai laitoshoidossa.
        Lidlissä hammasharja maksoi 0,69€ ja hammastahnaa löytyy tarjouksista tai saa ilmaiseksi hammaslääkäristä niitä pieniä näytetuubeja. Neuvolasta saa hammasharjankin ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ääliö näitä aloituksia tänne tekee. Edunvalvonnassa tälläiset kuuluisi olla tai laitoshoidossa.
        Lidlissä hammasharja maksoi 0,69€ ja hammastahnaa löytyy tarjouksista tai saa ilmaiseksi hammaslääkäristä niitä pieniä näytetuubeja. Neuvolasta saa hammasharjankin ilmaiseksi.

        Taitaa olla joku depressiopotilas.


    • Anonyymi

      Hammasharja ja vesi riittää alkuun. Kun rikastut osta hammastahnaa

    • Anonyymi

      Hammasharjan voi saada ilmaiseksi jostain.

    • Anonyymi

      Jos on puolukoita ja siitä tehtyä mehua, niin se estää reikäbakteerin kasvun. Puolukkasuuvettä on kehitetty ihan.

    • Anonyymi

      Palstan köyhillä eläkeläistenukepeillä hampaat lahoavat koska alkoholi syövyttää kiillettä. Olut ei niinkään paljon mutta juottehan te pultsarit xtralonkeroita&ciduja

    • Anonyymi

      Allekirjoita, olen samaa mieltä. Rahat eivät riitä hammasharjaan ja tahnaan, koska kaljaa ja tupakkaa ei ole koskaan liikkaa.

    • Anonyymi

      Hammaspesulle siitä mars. Tosiköyhä Hankaa hampaansa sormella ja vedellä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1947
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1330
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1083
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      986
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      53
      984
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      942
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      800
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      714
    Aihe