Olen sitä miettinyt kun liukastetta en ote käytä mutta kannattako sitä käyttää tai tuntuuko se paremmalle jos joo niin milassta kannatais käyttää?
Ilman liukastetta vai liukastteella
20
911
Vastaukset
- Anonyymi
Hajusteeton käsirasva, vaikka Aqualan L.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mielertäni ilman liukkaria tuntuu paremmalta. Liukkarin kanssa kullin ja käden välinen kitka on liian pieni Täm,ä on tietenkin makuasia ja useasti runkkavalle voi sopia liukasta että klliin ei tule ihovauriota.
- Anonyymi
Itse jo vuosia suurimmaksi osaksi liukarilla. Tuntuu vaan niin paljon paremmalta. Ihan vaan perusvoidetta
- Anonyymi
Mitäs olet buaahaaa yök yök hyi
- Anonyymi
Bepanthen toimii hyvin.
- Anonyymi
Minulla omat kiimalimat riittää liukasteeksi kun sitä tulee niin runsaasti.
- Anonyymi
Minullakii kiimalimat riittää liukasteeks, valuttaa kans todella paljon kun kunnolla kiimasena. M47
- Anonyymi
Erioil/Aisti oli hyvä runkkuvoide, mutta valitettavasti sitä ei ole enää myynnissä.
- Anonyymi
Ympärileikattuna liukasteen käyttö on vakiohommaa. Terska stimuloituu mielestäni paremmin kun käyttää liukuvoidetta. Käteenveto siis sujuu loistavan luistavasti.
- Anonyymi
Onnistuuko runkut ilman liukastetta?
- Anonyymi
Juurikin näin. Huomattavasti tuntuu paremmalta kun käsi liukuu kullin päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuuko runkut ilman liukastetta?
No onnistuu tietenkin. Nuorempana runkkaaminen veltosta velttoon oli melko nopea toimitus. Nyt vanhemmiten kuluu enemmän aikaa siihen että mälli lenntää. Liukastetta käyttämällä homma on jotenkin miellyttävämpi. Itse käytän Bepantheniä sen verran reippaasti että luisto on hyvä ja terska saa kunnon käsittelyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onnistuu tietenkin. Nuorempana runkkaaminen veltosta velttoon oli melko nopea toimitus. Nyt vanhemmiten kuluu enemmän aikaa siihen että mälli lenntää. Liukastetta käyttämällä homma on jotenkin miellyttävämpi. Itse käytän Bepantheniä sen verran reippaasti että luisto on hyvä ja terska saa kunnon käsittelyn.
Kyllä pitäisi olla niin tiukaksi leikattu ameriikan malliin että liukaste on pakollinen osa runkkaamista
- Anonyymi
Normaalit hajuttomat kasvipitoiset rasvat käy esim rypsiöljy
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://alikuzu.com/H/S8o0J0
- Anonyymi
Yksinään ilman voidetta.Vanhemman 60v mieskaverin kanssa voide käytössä lähinnä litinän tuoman kiihokkeen vuoksi.M47v
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alikuzu.com/H/V7f1T4
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994