Fantasia ja fantasiaksi jääneekin.

Anonyymi-ap

58 vuotias kolmen lapsen isä, ukkomies ja fantasioin viikoittain, että saisin ottaa oikein huolella kullia suuhun toiselta mieheltä. Yksikään mies ei ole minusta hyvännäköinen toisin kuin naiset, sen sijaan miesten kyrvät on kyllä komeita , mutta toisen miehen kanssa esim suuteleminen ajatuksena ei houkuta. Teininä olen joskus parin kaverin kanssa harrastanut jotain kimppa runkkauksia humalassa ja niitä on välillä mukava muistella ja ihmetellä miksi se aina jäi siihen?

19

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse haaveilen kyrvän saamisesta peppuuni ;)
      Ei siis muuta, eikä ainakaan mitään hempeyttä tai hellyyttä vaan raakaa naimista...

• Anonyymi

Mitäs paskot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs paskot.

Spedellä tuli köntsät pöksyihin buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vooi voi mites se nyt spede noin sulla pääs käymään Kjäh kjäh kjäh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät milloin sulla on köntsät housuissasi 😳🤣🤣🤣

• Vaikka ole mielestäni umpihetero niin katselen välillä komeita miesten vartaloita. Olen myös ottanut suihin mieheltä, tosin hieman kännissä. Ihan mukava kokemus se oli. Samoin myös toisin päin, koska mies tietää parhaiten, millainen kosketus tuntuu hyvältä. Naisilta meinaa unohtua pallien hyväily suihinotossa. Seksuaaliseen kiihottumiseeni tarvitsen naisen läsnäolon, joten poikapaini ei ole mun laji, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Minä olen löytänyt oman pervouteni, mutta kauan siinä etsiskelyssä meni.
      Ketään miestä en varmaan tuu panemaan koskaan. Mulla on ihan riittävästi panohomia kiimaisen vaimoni kanssa, eikä mieheen penetroituminen tunnu kiihottavalta toisin kuin suikkari.

• Anonyymi

Kaappihomo runkkari yök

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaappihomo runkkari yök

Mitäs olet ja pysykkin kaapissasi homo. Hyi helveta kaikenlaisia niitä onkin.

• Anonyymi

Ainakin meille bi-miehille riittää miestenkeskeiset runkut, suihinotot ja panot ilman turhia hempeilyjä, saatikka suuteluja.

• Anonyymi

Mitäs olet buaahaa sinähän ne tyypilliset tiedät buaahaa

• Anonyymi

Samoin,haluaisin ilman turhia lääppimisiä,kulli kovaksi imuilla ja kova kalu sisään ja himokasta naimista spermat suoleen.

• Anonyymi

Se on juurikin näin... itsekin haluaisin pantavaksi, ilman sen turhempia hempeilyitä tai suuteluita... vain raakaa naintia siis ;-)

• Anonyymi

H­­e­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­ymään u­­ude­­ss­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/G1d3B5

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2261
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1864
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1513
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1493
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1479
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      310
      1431
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1061
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1005
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe