58 vuotias kolmen lapsen isä, ukkomies ja fantasioin viikoittain, että saisin ottaa oikein huolella kullia suuhun toiselta mieheltä. Yksikään mies ei ole minusta hyvännäköinen toisin kuin naiset, sen sijaan miesten kyrvät on kyllä komeita , mutta toisen miehen kanssa esim suuteleminen ajatuksena ei houkuta. Teininä olen joskus parin kaverin kanssa harrastanut jotain kimppa runkkauksia humalassa ja niitä on välillä mukava muistella ja ihmetellä miksi se aina jäi siihen?
Fantasia ja fantasiaksi jääneekin.
22
538
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Tekikö gutaa?
- Anonyymi
Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät 😳🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tekeekö tuo meisseliä kun saat kuivana kakkoseesi.Kjäh kjäh
- Anonyymi
Siinäpä niuvanniemen vajakin ulosanti spedestä.
- Anonyymi
Mitäs annat speden panna hehehehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät 😳🤣🤣🤣
Menkääs nyt spedet muualle satuilemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs nyt spedet muualle satuilemaan
Mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi
Itse haaveilen kyrvän saamisesta peppuuni ;)
Ei siis muuta, eikä ainakaan mitään hempeyttä tai hellyyttä vaan raakaa naimista...- Anonyymi
Pasko alles sontatykki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasko alles sontatykki
Mitäs paskot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs paskot.
Spedellä tuli köntsät pöksyihin buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vooi voi mites se nyt spede noin sulla pääs käymään Kjäh kjäh kjäh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät milloin sulla on köntsät housuissasi 😳🤣🤣🤣
Vaikka ole mielestäni umpihetero niin katselen välillä komeita miesten vartaloita. Olen myös ottanut suihin mieheltä, tosin hieman kännissä. Ihan mukava kokemus se oli. Samoin myös toisin päin, koska mies tietää parhaiten, millainen kosketus tuntuu hyvältä. Naisilta meinaa unohtua pallien hyväily suihinotossa. Seksuaaliseen kiihottumiseeni tarvitsen naisen läsnäolon, joten poikapaini ei ole mun laji, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Minä olen löytänyt oman pervouteni, mutta kauan siinä etsiskelyssä meni.
Ketään miestä en varmaan tuu panemaan koskaan. Mulla on ihan riittävästi panohomia kiimaisen vaimoni kanssa, eikä mieheen penetroituminen tunnu kiihottavalta toisin kuin suikkari.- Anonyymi
Kaappihomo runkkari yök
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappihomo runkkari yök
Mitäs olet ja pysykkin kaapissasi homo. Hyi helveta kaikenlaisia niitä onkin.
- Anonyymi
Ainakin meille bi-miehille riittää miestenkeskeiset runkut, suihinotot ja panot ilman turhia hempeilyjä, saatikka suuteluja.
- Anonyymi
Mitäs olet buaahaa sinähän ne tyypilliset tiedät buaahaa
- Anonyymi
Samoin,haluaisin ilman turhia lääppimisiä,kulli kovaksi imuilla ja kova kalu sisään ja himokasta naimista spermat suoleen.
- Anonyymi
Se on juurikin näin... itsekin haluaisin pantavaksi, ilman sen turhempia hempeilyitä tai suuteluita... vain raakaa naintia siis ;-)
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aepgcorp.com/H/G1d3B5
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1247714
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t414441törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/413952Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4092056Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi731687- 321487
- 351478
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1891231Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121148Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt321077