Moi Lakko luuserit

Anonyymi-ap

Miten on viikko mennyt? Vieläkö jaksatte viikonloppuna ryypätä vai tuliko jo viikolla kiintiö täyteen.

37

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paa kuule itte vaan se korkki kiinni

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Juuu hyvää punaviiniä ja peuran paisti muhii jo . Ai että pojat.

      • Anonyymi

        Taidat vetää maitua ja käristeitä kylmänä


    • Anonyymi

      EK:lle ja hallitukselle suuri kiitos. Pieni loma tuli ihan sopivaan rakoon ja kelitkin suosii.

    • Anonyymi

      hyvin on menny👌

    • Anonyymi

      SAK:n luuserit lakkoilevat vetäen sohvilla lonkkaa ja tavalliset työtä tekeviä pelotellaan työmatkalaisia polttoaineiden loppumisella ja nyt jo näkyvillä hinnan korotuksilla JA VAIN TEIDÄN ITSEPINTAISEN TYHMYYDEN VUOKSI.

    • Anonyymi

      Ääliöporvari öykkäröi jälleen eikö mamma antanut tissiä tarpeeksi?

    • Anonyymi

      Nyt saattaa kannattaa tankata pikavauhdilla täyteen – bensiinin ja dieselin hinnat kovassa nousussa
      https://www.is.fi/autot/art-2000010311719.html

      Nämä on niitä SAK:n aikaan saamaa todellisuutta. Varmaan nämäkin korotukset sanotte johtuvan hallituksen toimista. Kaikkihan asiat te vääristelette.
      Lakkoilijat saavat niellä ylpeytensä ja lopettaa . Terv. Liitosta eronnut

      • Anonyymi

        voi vittu sua pikku kokkari


    • Anonyymi

      SAK:laiset ja muut kommunistit saavat alennuksen polttoaineistaan saman aatteen tovereilta punaisilla asemillaan.

    • Anonyymi

      En mä mikään lakkoluuseri oo, ku mä oon nimenomaan VÄSSYKKÄ !

      Eikö ze ala menee jo zun gaaliis ! tä ?

    • Anonyymi

      Roska sakkia koko lakko kaartti, sitä samaa sosialismi paskaa.

      • Anonyymi

        Eiku, mä oon VÄSSYKKÄ ... EXÄ HOMO-PETTERI USKO JO !!!


      • Anonyymi

        Roska sakkia koko hallitus


    • Anonyymi

      Vässykkä kommunistit!

      • Anonyymi

        Mitä kommunistista väännät!!?? Suomessa ei kommunistit ole missään roolissa


    • Anonyymi

      Tulisi vaan yleislakko niin saist sinäkin levätä

    • Anonyymi

      On ne yhdyssanat persulle vaikeita juu.

    • Anonyymi

      Köyhät luuserit kitisee ja lakkoilee.

      • Anonyymi

        Ja siellä luuseri pässi vaahtoaa


    • Anonyymi

      Lakkokenraalit on kaapannu vallan. Tänne kukaan enää investoi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eräs edesmennyt ministeri sanoo tään hyvin,"Jos lakkoilu on ratkaisu näihin ongelmiin niin mennään heti kaikki lakkoon"

    • Anonyymi

      Voi hitsi avaaja kun olisit nähnyt kuinka suuren räkäklöntin kaivoin äsken nenästä!

    • Anonyymi

      Voisko joku viisaampi kertoa miten YTK kamppaileen työntekijöiden puolesta noin yleensä. Nouseeko palkat pelkästään työnantajan hyväntahdon vuoksi? Onko palkankorotuksilla jotain syy-yhteyttä oikeiden ammattijärjestöjen kamppailun takia?

    • Anonyymi

      Antaa juoppojen ahtaajien ryypätä ja mässätä mättöä läskimahoihinsa vielä ens kuukausikin. AY luuserit ei voita näillä poliittisilla lakkoilla yhtään mitään. Päinvastoin on tullu lomautuksia ja uusia työttömiä, lisää leikkauksia tulossa näiden ääliöiden takia.

    • Anonyymi

      SAK ja SDP on Suomen syöpäkasvaimia mitkä pitäs sädettää helvettiin täältä.

      • Anonyymi

        ek n vässykät näitä lakkoja järjestää


    • Anonyymi

      Ahtaajat on aina perse penkissä. Tosi laiskoja.

    • Anonyymi

      Ahtaajat on sellasia loosereita että vuositulot on 50 tuhatta vähintään. Siinä on PS moposupparilla 3 vuoden homma. Ei ihme että vituttaa kaikki.

      • Anonyymi

        Ahtaaja kun on lakossa, - melkein sama kuin ihmisen persreikä lakkoilis pysäyttäen kakkaliikenteen.


    • Anonyymi

      Ihmeellistä typeryyden perikuvaa, tuollainen irvileukaisuus : )(

    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20080747

      "– Henkilökohtaisesti tuli yllätyksenä, että myös palkanmaksu keskeytetään. Ei ole ennen näin radikaalia päätöstä tehty, toisaalta ei tällaista tilannettakaan ole ollut aikaisemmin, Varjonen sanoo."

      Hyvin on kansa sosialisoitu, kun pitää itsestäänselvänä, että raha juoksee vaikka töitä ei tehdä.

    • Anonyymi

      Ei laiska palkkaa tarvi!

    • Anonyymi

      Laiska kommunisti ei tarvi edes ruplia

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe