Mistä tietää, että joku on ateisti?

Anonyymi-ap

Ateismi ei näy millään tavalla ulospäin, joten mistä tietää, onko joku ateisti vai ei? Ateistit eivät kerro julkisesti ateismistaan vaan ovat hiljaa kuin mykkä juhta.

Jos joku on uskossa Jeesukseen, niin se tiedetään, koska uskova kertoo avoimesti uskostaan ja todistaa Jeesuksesta. Ateisti sen sijaan vaikenee ateismistaan.

Miten voin tietää, ketkä kaikki ovat ateisteja työpaikallani? Arvelen osan olevan nimeltään kristittyjä teistejä, jotka eivät pidä ääntä uskostaan. Suurin osa silti lienee ateisteja, jotka ovat hiljaa ateismistaan.

Mikä keinoksi, jotta ateistin erottaa teististä?

9

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Mikä keinoksi, jotta ateistin erottaa teististä?”

      No itsehän sen jo kerroit. Ateistit ovat mykkiä juhtia ja hihhulit puhuvia aaseja. Ateistit eivät kerro delusionaalisia jumaluskomuksia ja vastaavasti niitä kertovat ovat tosiuskovaisia eli mielisairaita.

    • Anonyymi

      Kun olet niin kova poika juksaamaan epäilen että työnantajasi on Kela

      Mutta, kokeile aloittaa kahvipaikalla kielillämölisemissessio. Pelkästään hihhulit yhtyvät tähän pyhään rituaaliin ja loput on ateisteja! 🙏

    • Anonyymi

      Mistä tietää että joku on avun tarpeessa uskovainen ?
      Siitä kun ensin kanniskelee päitä käsissään ja sitten hakee turvaa kirkosta 🤣

    • Anonyymi

      Tosi ateistin tietää siitä , kun kirkko alkaa lahoamaan sisältä päin 🤣

    • Anonyymi

      Pierun hajusta olen aina erottanut ateistin sivistyneistä.
      Varma Tieto

      • Anonyymi

        Minä taas olen erottanut uskovaiset aina siitä, että heidän henkensä haisee pahalle. Haju johtuu siitä, että he puhuvat niin paljon paskaa. Sivistyksestä siinä ei ole siis tietoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen erottanut uskovaiset aina siitä, että heidän henkensä haisee pahalle. Haju johtuu siitä, että he puhuvat niin paljon paskaa. Sivistyksestä siinä ei ole siis tietoakaan.

        Ateistin tietää siitä, että on viimeisen päälle pehmeet jutut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistin tietää siitä, että on viimeisen päälle pehmeet jutut!

        Sinut tunnistaa ensimmäisen alle pehmeästä päästä!


    • Anonyymi

      Vaikka kysymällä suoraan?

      Äärihihhuleissa on vain se ongelma, että he rikkovat idioottimaisuudellaan työrauhaa.
      Kun sitä mielummin tekisi töitä kun selittäisi tälle viisi vuotiaan tasoiselle yksinkertaisia asioita.

      Puhumattakaan valituksen tekemistä hänen hihhuloinnistaan. Onhan kyseessä tavallaan syyntakeeton, joka on vauvana vain tiputettu pää edellä maahan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe