Ilmajoki sai yt-neuvottelut päätökseen – Vähennys 23,25 henkilötyövuotta
Yt-neuvottelut
17
474
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on turhaa elätettävää kuntalaisilla.
- Anonyymi
Veroja voisi laskea jos ei olisi turhia elätettäviä suojatyöpaikoissaan.
- Anonyymi
Miten turha todetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten turha todetaan
Kysykää virkamiehiltä.
- Anonyymi
Tänään näki lehdestä, oikeat vastaukset. Oli faktatietoa kuinka meni äänestykset ja kuka mitäkin halusi. Onneksi meitä työntekijöitä on puollustanut virkamiehet ja pääluottamusmiehet, teitte hyvän selvityksen päätöksen. Nyt työrauha kentällä.
- Anonyymi
Rauhoitu Marjut. Turhat palkannauttijat pois ja verot alas.
- Anonyymi
Minä en äänestä niitä jotka haluaa vain nostaa veroja ja elättää turhaa väkeä kuntalaisten rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu Marjut. Turhat palkannauttijat pois ja verot alas.
Persua ottaa päähän kun Marjut piti duunarin puolta.
Persut kun olivat yksimielisesti kunnantyöntekijöiden vähentämisen kannalla.
Tätä ei kai enää tyhminkään persu enää kiistä, jos oletetaan että on olemassa persu joka osaa lukea ilkkapohjalaisen jutun ilman tavuviivoja - Anonyymi
Ei. Jonkun pitää maksaa kepulaisten veronkorotukset
- Anonyymi
Kovaa säästöä, nytkin seur kh yht 12 virkaa tai tehtävää täytössä! ;)
- Anonyymi
Veroja lisää sanoo keskustasosialistit.
- Anonyymi
Verot menee yhteiseen hyvään mutta itsekäs persu ajattelee vain itseään.
- Anonyymi
Vain sosialisti voi päästää tuollaisen aivopierun.
- Anonyymi
Ilkan nettilehden jutut voi myös kuunnella!!!
- Anonyymi
Olispa kaljaa!
- Anonyymi
Keppanaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277