Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihminen kristus Jeesus

Anonyymi-ap

Voidakseen pelastua on uskottava, että Jeesus kristus on täysin ihminen, jolla on järjellinen sielu ja ruumis. Tämä sanotaan kolminaisuusopissa.

Ihminen kristus Jeesus sai alkunsa äitinsä Marian kohdussa. Sitä ennen häntä ei ollut olemassa. Jeesukselle kehittyi kohdussa ruumis ja järjellinen sielu, joskin hän oli syntyessään niin kuin muutkin vauvat eikä osannut puhua ja ymmärrys oli vauvan tasolla.

Jeesuksella on ihmisenä oma tahto, ajatukset, tunteet, tieto ja muisti. Ne ovat ihmisen, eivät Jumalan. Jos kiistät tämän, niin et voi pelastua.

Helluntaissa on yleistä uskoa, että Jeesus on Jumala ihmisen ruumiissa. He kieltävät kokonaan Jeesuksen ihmisyyden. Niinpä he eivät voi pelastua.

7

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Empä ole koskaan kuullutkaan että usko Jeesuksen ihmisyyteen pelastaa. Milloin Jeesus näin sanoi ?

      • Anonyymi

        Jos te ette usko sitä, kuka minä olen, niin ette voi pelastua. Joh 8:24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos te ette usko sitä, kuka minä olen, niin ette voi pelastua. Joh 8:24

        Taas valehtelet ja vääristelet Raamattua. Olet perkeleen lapsi, joka on ollut valehtelia alusta asti.
        "Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. " Joh 8:44


      • Anonyymi

        Kun tajuaa että raamatun legenda Jeesus oli vain skitsofreeninen homppeli, niin pelastaa se monelta vaivalta. Älä turhaan kanna hänen menneitä murheita.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­y­­m­f­­­o­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Uskomiselle on yhtä vahvat perusteet kuin että uskot pelastuvasi avannosta tekemättä mitään.
      Itse ottaisin vaivaan terävät,
      naskalit nimittäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe