Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Joutukaa sielut

Anonyymi-ap

Parannus pitää tehdä eläessä sitä ei voi enää kuoleman jälkeen tehdä. Uskoisin tuon paikan olevan tuonela missä sinne joutuneita sieluja kidutetaan.
He ovat siellä niin kauan kun tulee loppu ja kaikki maailman ihmiset kukin tekojensa mukaan toiset saavat tuomion ja toiset vapautuksen. Pelastuneet sielut ovat odottamassa muualla heidän on hyvä olla. Sinne joutuvat kaikki sellaiset ihmiset joiden nimeä ei ole elämän kirjassa.

https://youtu.be/Vn40J673-1U?si=_2GZ4J6XIXQIUpJE

24

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottasit Raamatun kirjoitukset opiksi, ei tämän ajan mielikuvitusten kirjoa, kun ja koska ne eivät ole totuutta.

      Kuolema on paikka- josta herätetään - autuaiden osaan ja sitten tuomion osaan.
      Ja vasta tuomion lukemisen jälkeen- helvetin tuli tulee tekemään tehtävänsä, se on iankaikkinen - josta Raamattu myös antaa kuvauksen.

      Kun kirjoituksiin pitäytyy- ei eksy- kuten Jeesus sanoo.

      että vaelluksessanne olisitte säädylliset ulkopuolella olevia kohtaan ettekä olisi kenenkään avun tarpeessa. Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.

      Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

      Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla. (1Te 4:12-18)


      Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

      Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu". (1Ko 15:50-54)

      että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika.

      Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. (Joh 5:23-29)

      Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.

      Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään,

      vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.

      Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä;

      ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
      (Joh 6:38-40)

      • Anonyymi

        kadotetuista - olkiukoista - jotka tuhkana on jalkojen alla tallattavana-
        Heillä itsellä ei ole elämää, eikä Jumala anna heille elämää, vaan tappaa syntiä tekevän sielun kirjoitusten mukaisesti. Elämä on armolahja Herran omille, armon kautta Kristuksessa.

        He ovat kuulleet Jeesuksen äänen ja saavat elää. Elämä on ehdollistettu Vapahtajaan.

        Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi.

        Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

        Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja

        tallaatte jumalattomat; sillä

        he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
        (Mal 4:1-3)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kadotetuista - olkiukoista - jotka tuhkana on jalkojen alla tallattavana-
        Heillä itsellä ei ole elämää, eikä Jumala anna heille elämää, vaan tappaa syntiä tekevän sielun kirjoitusten mukaisesti. Elämä on armolahja Herran omille, armon kautta Kristuksessa.

        He ovat kuulleet Jeesuksen äänen ja saavat elää. Elämä on ehdollistettu Vapahtajaan.

        Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi.

        Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

        Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja

        tallaatte jumalattomat; sillä

        he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
        (Mal 4:1-3)

        Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja

        minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. Ja

        Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.

        Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
        (Ilm 20:10-15)


      • Anonyymi

        Pelastumaton ihminen joutuu tuonelaan vaivattavaksi ennen lopullista tuomiota.
        Olipa tuota porattua reikää olemassa tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelastumaton ihminen joutuu tuonelaan vaivattavaksi ennen lopullista tuomiota.
        Olipa tuota porattua reikää olemassa tai ei.

        Lisään vielä että luen raamattua. Oletko tietoinen tuonelan olemassa olosta?
        Tämä tuolle klo15. 05.

        https://raamattu.fi/raamattu/KR92/LUK.16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että luen raamattua. Oletko tietoinen tuonelan olemassa olosta?
        Tämä tuolle klo15. 05.

        https://raamattu.fi/raamattu/KR92/LUK.16

        En sanonut raamatusta mitään väärää koska siellä on se rikas mies ja Lasarus kohta.
        Kukaan meistä ei tiedä missä tuonela sijaitsee.
        Sillä ei taida väliä olla onko tuonela maan alla vai ei mutta jossain sr kuitenkin on. Tuonelasta ja myös nuo mitä kirjoitit klo15. 05 ne kaikki on raamatussa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      "Joutukaa monnit, on soppa jo valmis.
      Sattumat virtana vierivät pois"

      • Anonyymi

        Viimeistään huhtikuun alussa 🙈


    • Anonyymi

      >>>"parannus"<<<


      - Jumala ei tarvitse meidän hyviä tekojamme , mutta lähimmäisemme tarvitsee -

      • Anonyymi

        Kukaan ei pääse taivaaseen omilla teoillaan. Jeesus on ainut tie taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pääse taivaaseen omilla teoillaan. Jeesus on ainut tie taivaaseen.

        >>>"omilla teoillaan"<<<


        mites se raamattu sanookaan !

        "kieltäen ITSENSÄ" Matt: 16 ( kieltäen omat tekonsa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pääse taivaaseen omilla teoillaan. Jeesus on ainut tie taivaaseen.

        Eikös Oulussa ollut 1983 Raimo Päätalo, joka pääsi taivaaseen omillateoillaan.
        Mutta sitten poliisi vei propellin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>"omilla teoillaan"<<<


        mites se raamattu sanookaan !

        "kieltäen ITSENSÄ" Matt: 16 ( kieltäen omat tekonsa)

        Etkö usko tuonelan olemassa oloon silloin et usko raamatun sanomaankaan?


    • Anonyymi

      Aloituksen video pitää varmaan paikkansa 😬 Tässä videossa on hieman sama äänimaisema, koska kenties saman aikakauden äänentoistolaitteillakin. Mutta täysin päinvastainen video, koska Jeesuksella on valta antaa synnit anteeksi täällä maan päällä:

      https://youtu.be/yz_FlU3KxbQ?t=2602

      • Anonyymi

        niin. "USKOKAA , saaneenne synnit anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin. "USKOKAA , saaneenne synnit anteeksi.

        Uskotellahan saa itselleen mitä vaan jos se helpottaa. Jumalia taivaita tonttuja jeesuksia jne. Toisille valehtelu on yleisen moraalikäsityksen mukaan vähintään rumaa.


      • Anonyymi

        Eivät kaikki jotka sanovat Herra Herra pääse taivasten valtakuntaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      noh, se , moraali , on niinkun siellä jokaisen omissa "korvien välissä .. .

    • Anonyymi

      Joutukaan sielut nälkäpalkalla kokoomusketkujen hikipajoihin orjiksi. Amen.

    • Anonyymi

      Joutukaa pierut....

      Eikä sitä jumalaa vieläkään ole. Höperehtivä homppelipoikakin kuoli ammoin pois.

    • Anonyymi

      1.
      Joutukaa, sielut, on aikamme kallis,
      vuotemme virtana vierivät pois.
      Jeesus ei syntisen sortua sallis,
      kaikille armosta autuuden sois.
      Oi valitkaa tie,
      joka elämään vie!
      Kohta jo päättynyt päivämme lie.

      2.
      Ei elon tiellä nyt nukkua auta,
      vaarat ne vaanivat vaeltajaa.
      Kunnian kruunua veltto ei voita,
      turhaan ei aikaansa tuhlata saa.
      Kun joutuvi yö,
      on jo myöhäistä työ,
      kiiruhda, kohta jo hetkesi lyö.

      3.
      Maailman rakkaus mielestä heitä,
      riemuiten riennä jo kotia päin.
      Herraasi kiitä, hän armahtaa meitä,
      vieläkin ihmeitä hän tekee näin.
      Tie turvallinen
      maasta kiusausten
      taivaaseen vie, kotiin kirkkauden.

      4.
      Laupias Jeesus, käy kanssamme tiellä
      johtaen, nostaen, varoittaen.
      Kiusaaja meidät kun tahtoisi niellä,
      varjele viekkailta aikeilta sen.
      Näin armosi suo,
      hyvä turvasi tuo,
      vie meidät autuuteen Jumalan luo.

      ( Virsi 408)

      s-seutulainen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe