Jumalan suunnittelussa ja luomistyössä on jokin mennyt pahasti pieleen. Puraisin ruokaillessani itseäni kielestä, niin että siihen tuli verta vuotava haava. Sitä ei voi hoitaa näin kotioloissa. Joudun nielemään omaa vertani.
Veren syönti on kielletty Jumalan lain mukaan.
Suunnittelussa ja toteutuksessa on vikaa, kun joudun nielemään omaa vertani, eikä vuoto tyrehdy. Mitä pitäisi tehdä?
Kirotako Jumala vai kiittää häntä?
Puraisin kieleni rikki
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
Se on annettu sulle varoitukseksi, kun oot käyttäny kieltäsi pahan puhumiseen ja hölöpöttäny ja kehunu ihteäsi pettääksesi muita.
- Anonyymi
Raamatussa sanotaan: "Viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa ja pilkkasivat taivaan Jumalaa" (Ilm. 16:10-11).
Ehkä kielin pureminen auttaa hieman kipuun. Mutta toivottavasti kukaan meistä ei koe tätä tulevaa tapahtumaa, kun antikristuksen valtakunnassa sähköt katkeaa ja ihmisillä on pedonmerkki eli mikrosiru ihonsa alla. Siitähän tuo raamatunkohta puhuu.- Anonyymi
...tuo kohta sanoo, että he pilkkasivat Jumalaa tuskiensa ja paiseidensa tähden. Varmaan mikrosirusta tulee jotain paiseita pedonmerkin ottaneille. Kannattaa siis ottaa Jeesus uskossa vastaan, koska vielä on armonaika ja pelastuksen päivä jokaiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744225Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433629Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163223Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382860En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102434IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341618Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571332Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851144