Onkos näin nopea painon nousu tervettä?

Anonyymi-ap

Moi! Olen nyt 13v ja oli nyt koulussa teekkari ja olin 167cm pitkä ja painoin 54kg. Viime vuoden telkkarissa olin 164cm pitkä ja painoin 43kg. Eli painoa olisi tullut täten reilu 11kg alle kolme neljäsosaa vuodessa ja pituutta vain 3cm. Onko tämä ihan normaalia.

9

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa sanoa, mikä painon nousun ja muutenkaan kasvamisen tahdin kuuluisi olla, mutta noilla mitoilla et ole ainakaan yhtään liian painava.
      Itse olin nuorena 172 cm pitkä ja painoin 54 kg, ja olin oikeastaan liian laiha.
      Ja ainahan painonkin on hyvä nousta, kun pituuttakin tulee lisää.
      Ei muuta, kun terveellinen ruokavalio ja riittävästi liikuntaa, niin ei tule ongelmia.

      • Anonyymi

        Ja orgasmeja ja pyydä apua koululta sen kireen huules kanssa laittaa tambooni. Imua päivään.


      • Anonyymi

        Minä taas oli 13-vuotiaana 179 cm pitkä ja painoin 79 kg, enkä ollut yhtään liian lihava. Terveydenhoitaja ihmetteli miten paljon pituutta ja painoa oli tullut edellisen mittauksen jälkeen.


    • Anonyymi

      Murrosiässä tytöillä rasvakudos alkaa lisääntyä eli voisko johtua murrosiästä.

    • Anonyymi

      Murrosiässä rasvasolujen koko kasvaa sukupuolihormonien vaikutuksesta erityisesti tytöillä. Myös rasvasolujen lukumäärä voi lisääntyä huomattavasti.Tyttöjen rasvamäärä lisääntyy yli kaksinkertaiseksi.

    • Anonyymi

      Pilailijan tekemä avaus.

      Teekkari.

      Telkkari.

    • Anonyymi

      Olen siis poika

      • Anonyymi

        Normaalipainoisilla pojilla rasvasolujen koko ei lisäänny merkittävästi murrosiässäkään. Epäterveelliset elintavat voivat kuitenkin kasvattaa rasvasoluja myös pojilla.


      • Anonyymi

        No pojille kehittyy samaan aikaan häpykarvat ku tytöille. Jos niitä tyttöjä enää on.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe