Olen pannut merkille että monet harrastaa tokenismia ja sehän on rasismia.
Nyt tuli taas pankin mainos ja yleisössä on lähikuvin ainakin musta mies ja aasialainen nainen.
Eli he ovat ottaneet vähemmistöä mainoksiin että saadaan vaikutelma yhdenvertaisuudesta mutta he sortuvat tässä vain rasismiin yrittämällä hyötyä tästä.
Moni brändi sortuu tähän ja en itse käytä näiden palveluita, ellei ole aivan pakko kuten ruokakaupassa on pakko käydä.
Tokenismi telkkarissa
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin mainoksessa vihjattiin että mustalla miehellä olisi isompi elin kuin aasialaisella miehellä.
- Anonyymi
Silti valtion tehtävä on huolehtia oman maan ja oman kansan turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Tämä tulee aina mennä kaiken muun edelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897