Nyt kaikki ulos norkoomaan. Voi nähdä revontulii ens yönä. Palstakamu kans! Hop hop..
Nyt ulos norkoomaan!!! Kaikki!
13
245
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään näe jos koko Suomi on sakeassa pilvessä.
- Anonyymi
Ei jaksa mennä.... jos olis seuraa niin voisinkin. 😔💔
Ei näkynyt. Oli niin paljon pilviä kun kävin terassilla katsomassa pohjoisen taivasta.
Minua väsyttää ihan sikana jo. Lisäksi olen asunut lapissa, joten revontulia on tullut nähtyä aikalailla.
- Anonyymi
Tuo kettu sitten menee nukkumaan sikamaista väsymistään pois. Mielikuvitus silityksiä sinne. <3
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kettu sitten menee nukkumaan sikamaista väsymistään pois. Mielikuvitus silityksiä sinne. <3
Käskystä kettu menee nukkumaan röhkien tyytyväisenä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Käskystä kettu menee nukkumaan röhkien tyytyväisenä.
Oi miten tää toimii, käskytys siis.. Toimiskohan jos muuta koittaisi käskyttää? <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi miten tää toimii, käskytys siis.. Toimiskohan jos muuta koittaisi käskyttää? <3
Laihdutuskuuri ei toimi.
Täällä sataa lunta. 🙁
- Anonyymi
Tarkistin sääennusteen jo alkuillasta.
Ei ole juuri toivoa tällä kohtaa reiästä pilvessä.
-keinovaginamies- En lähde tähän aikaan ulos. Sitäpaitsi olen jo vuoteessa.
- Anonyymi
Vanha juttu, oon nähny jo Lapissa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984