Onko mut muka oikeasti raiskattu vai ylireagoinko vaan?

Anonyymi-ap

Eli pyysin poikaystävääni lopettamaan kesken seksin, kun minulle tuli todella epämukava olo. Hän lopetti, mutta ei sillä samalla sekunnilla, vaan kerkesi tehdä vielä muutaman nopeamman työnnön (dildoa käyttäen), jotka veivät kokonaisuudessaan varmaan pari-kolme sekunttia. Tästä kun kyselin toisella keskustelupalstalla, niin osan mielestä mieheni on nyt sitten raiskaaja ja osan mielestä minä olen tässä se hullu. Eli miten on? Omasta mielestäni se ei ollut raiskaus, mutta tilanne silti hieman säkäytti, enpä siitä muuten täällä kyselisi. Vastaavaa ei ole tapahtunut pitkässä suhteessamme kuin tuo yhden kerran. Mies on myös pahoillaan, että onnistui minut säikäyttämään ja on ollut tarkkana siitä saakka. Ahdistaa vaan, että joidenkin mielestä nyt ilmeisesti seurustelen raiskaajan kanssa.

76

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miehesi ei välttämättä ymmärtänyt heti tilannetta. Jos kuitenkin lopetti melkein heti niin ei ole raiskaus. Kannattaa keskustella hänen kanssa myös asiasta jos tämä jäi mietityttämään

      • Anonyymi

        Niin se mulle sanoikin että kesti hetki tajuta. Tuolla toisella palstalla väittivät, että ei muka ole mahdollista että ei heti tajua. Kuulemma pitäisi heti samalla sekunnilla tajuta ja on muka vain tekosyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se mulle sanoikin että kesti hetki tajuta. Tuolla toisella palstalla väittivät, että ei muka ole mahdollista että ei heti tajua. Kuulemma pitäisi heti samalla sekunnilla tajuta ja on muka vain tekosyy.

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trololoo ääliöt

        Mikähän sun ongelma on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se mulle sanoikin että kesti hetki tajuta. Tuolla toisella palstalla väittivät, että ei muka ole mahdollista että ei heti tajua. Kuulemma pitäisi heti samalla sekunnilla tajuta ja on muka vain tekosyy.

        Muutama sekunti tuossa ei ole mikään tekosyy.
        Eriasia jos todella olisi jatkanut pyynnöstä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama sekunti tuossa ei ole mikään tekosyy.
        Eriasia jos todella olisi jatkanut pyynnöstä huolimatta.

        Näin minäkin asian näkisin. Mutta entäs jos mies tekikin ne ylimääräiset työnnöt tahallaan? Minähän en hänen päänsä sisään näe mitenkään, eli oliko kyse vain siitä, että kesti hetki tajuta niin kuin hän sanoo, vai valehteleeko hän ja teki todellisuudessa ne ylimääriset pari työntöä tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin asian näkisin. Mutta entäs jos mies tekikin ne ylimääräiset työnnöt tahallaan? Minähän en hänen päänsä sisään näe mitenkään, eli oliko kyse vain siitä, että kesti hetki tajuta niin kuin hän sanoo, vai valehteleeko hän ja teki todellisuudessa ne ylimääriset pari työntöä tahallaan.

        Tosin mitä hänen luonnettaan tunnen n. kymmenen vuoden ajalta jo, niin ei hän ole minulle kyllä ikinä tahtonut tarkoituksellisesti mitään pahaa, vaan päin vastoin tuntuu aina ajattelevan minun parastani ja kohtelee minua äärimmäisen kiltisti ja hyvin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Otahan ne bentsot pipipää

      • Anonyymi

        Kerros mitä nuo bentsot on. Sinähän pipipäänä ne tiedät buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros mitä nuo bentsot on. Sinähän pipipäänä ne tiedät buaahaa

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        Kyllähän sä sää mää ja bää tiedät kun kerran assistentiksi olet päässyt. 😳🤣🤣🤣 kjäh kjäh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        Mitäs olet hehehehehee Kerro kerro ihmeessä mitä tiedät Heheeheheeee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        Otahan spede ne bentsosi tuntuu sulla sekottavan ja lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        Niiin tulit oikeen kehumaan ylennykselläsi speden assistentiksi. Tunnetko olevasi niuvanniemellä kadehdittu hullun urasi saavutuksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        Kjäh kjäh mitäs olet kukas muu muka olis.Hehehehehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        Vittu mikä hönö vastaa kysymykseen kysymyksellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        No nyt on niuvanniemellä pari määkijä ja spede. Kjäh kjäh kjäh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt speden assistentti joten kerro buaahaa

        Delaa pökiö idiootti. Miksi sä hönö jauhat koko ajan itsestäsi Olet siis säälittävä niuvanniemen pitkäaikaispotilas.


    • Anonyymi

      Uu­­­s­­i s­­­ek­­­si­­­teatteri avautu­­­u Su­­­ome­­­en! Ku­tsumme kai­­kk­i­­­. Il­­­mo­­it­­tau­­tum­­ine­­n ry­­hmäämm­­e tääl­­­l­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/V8d1N0

    • Anonyymi

      Itse en olisi lopettanut vaan kääntänyt toisin päin ja vetänyt loppuun asti takaapäin.

      • Anonyymi

        No siinä kohti se olis ollu raiskaus ja olis ehkä syytä epäillä niiden naistenkin mielenterveyttä joidenka kanssa olet tai olet ollu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä kohti se olis ollu raiskaus ja olis ehkä syytä epäillä niiden naistenkin mielenterveyttä joidenka kanssa olet tai olet ollu

        Kerran yhtä vedin kuiviltaan perseeseen ja laukesin sinne, ei heidän mielenterveydessä ole ollut mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran yhtä vedin kuiviltaan perseeseen ja laukesin sinne, ei heidän mielenterveydessä ole ollut mitään vikaa.

        Juu mutta sulla on buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran yhtä vedin kuiviltaan perseeseen ja laukesin sinne, ei heidän mielenterveydessä ole ollut mitään vikaa.

        Nyt sitten heräsit ja päästit kissas ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta sulla on buaahaa

        Ei ole mitään vikaa minullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten heräsit ja päästit kissas ulos.

        En omista kissaa, erotan kyllä todellisuuden ja unen eron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista kissaa, erotan kyllä todellisuuden ja unen eron.

        Tuskimpa et usko itsekkään tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa et usko itsekkään tuohon.

        Voitteko tehdä tälle älyttömyydelle vaikka jonkun oman keskustelun? Nämä viestit eivät auta minua mitenkääm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa et usko itsekkään tuohon.

        Miksen totuutta uskoisi?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No kannattaako tuosta nyt kirjoittaa monella keskustelupalstalla Missä ihmisillä on eri mielipiteitä. Kannattaa nyt keskittyä siihen mitä itse olet mieltä asiasta ja mitä mies on mieltä oli asiasta äläkä välitä mistään muusta. Jos sua vaivaa että jotkut ajattelee että sä seurustelet raiskarin kanssa niin ei kannata tommosia kirjoittaa mihinkään.

      • Anonyymi

        Oma mielipide oli että säikähdin tapahtunutta ja otin sen heti myös puheeksi, mies on ollut pahoillaan eikä vastaavaa ole tapahtunut enää uudestaan. Nettiin kirjoitin siksi, että asia on jäänyt kummittelemaan päähän enkö ole voinut siitä kenellekkään puhua, joten on pitänyt päästä se edes johonkin purkamaan. Haluan myös tietää, pidetäänkö tuollaista yleisesti raiskauksena vai ei, koska en tietenkään halua jäädä "väkivaltaiseen" suhteeseen jos se siis olisi todellakin määritelmältään raiskaus


    • Anonyymi

      Tuo on enemmänkin mikä on oma tulkintasi tilanteesta mu ehkä kyseessä kuitenkin oli enemmän poikaystäväsi ajattelemattomuus kuin tarkoituksen mukaisuus hän kuitenkin pahoitteli tapahtunutta sinulle ja pyysi anteeksi si jos toistuu vastaava tilanne on syytä keskustelulle mutta jos asia oikeasti vaivaa mieltäsi olisi syytä keskustelu käydä jo nyt mitä mieltä poikaystäväsi on tapahtuneesta

      • Anonyymi

        Keskustelua on käyty jo paljonkin, kyllä se inhimilliseltä erehdykseltä vaikuttaa ja hän on pahoillaan asiasta, mutta mun in vaan jotenkin todella vaikea hyväksyä, että jotain noinkin "kamalaa" on meidän muuten täydellisessä suhteessa päässyt käymään. Mulle ei ole koskaan elämässä tapahtunut mitään oileasti pahaa tai traumaattista, niin kyllä tuo jotenkin vähän horjutti sitä turvallisuudentunnetta. Luotan siis täysin että vastaavaa ei enää tapahdu, koska tuostakin tapahtumasta on jo yli vuosi ja minulla on turvallinen olla, mutta silti asia on jäänyt kaivelemaan. Suhde kun on muuten ollut kiiltokuvamaisen täydellinen. Ahdistaa, että nyt on tuollainen tapahtuma pilaamassa sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelua on käyty jo paljonkin, kyllä se inhimilliseltä erehdykseltä vaikuttaa ja hän on pahoillaan asiasta, mutta mun in vaan jotenkin todella vaikea hyväksyä, että jotain noinkin "kamalaa" on meidän muuten täydellisessä suhteessa päässyt käymään. Mulle ei ole koskaan elämässä tapahtunut mitään oileasti pahaa tai traumaattista, niin kyllä tuo jotenkin vähän horjutti sitä turvallisuudentunnetta. Luotan siis täysin että vastaavaa ei enää tapahdu, koska tuostakin tapahtumasta on jo yli vuosi ja minulla on turvallinen olla, mutta silti asia on jäänyt kaivelemaan. Suhde kun on muuten ollut kiiltokuvamaisen täydellinen. Ahdistaa, että nyt on tuollainen tapahtuma pilaamassa sitä

        Jätä se sika


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eli niinkin sanoin aiemmin sun tuntemuksista ja kun kerran kyselet täällä. Jos kaikki ois ok nii ei ongelmaa, mutta jos vuoden päästä vielä kaivelee eikä tunnu turvalliselta niin kannattaa erota

      • Anonyymi

        Kyllä musta tuntuu turvalliselta edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä musta tuntuu turvalliselta edelleen

        Ei munkaan mielestäni tää netti oo oikee paikka kiiltokuva suhteen,niinkuin itse sanoit niin ongelmien pohtimiseen. Tehän ootte jutellu asiasta ja tämä tapahtui vuosi sitten. Mene ammatti auttajalle. Älä kysy täältä. Kun tässä pitäisi olla molempien näkökanta kuultavana ja nähtävänä. Ei auta että sanot jollekkin virkavallan jäsenelle että tämä tapahtui vuosi sitten ja että kun keskustelupalstalla ohjattiin tekemään näin. Keskutelkaa yhdessä ammatti auttajan kanssa kasvotusten. Ei pelkästään sinun kirjoittelujen perusteella. Vaan molempia kuunnellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä musta tuntuu turvalliselta edelleen

        Tietääkö miehesi tai poikakaverisi että kyselet täällä. Tai oletko näyttänyt näitä keskusteluja hänelle. Sitten se ei ole enää kiiltokuva seurustelua jos et niin tee vaan toisen selän takana.
        Anteeksi nyt kommenttini mutta mielestäni on näin. Keskustelkaa livenä,ei täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei munkaan mielestäni tää netti oo oikee paikka kiiltokuva suhteen,niinkuin itse sanoit niin ongelmien pohtimiseen. Tehän ootte jutellu asiasta ja tämä tapahtui vuosi sitten. Mene ammatti auttajalle. Älä kysy täältä. Kun tässä pitäisi olla molempien näkökanta kuultavana ja nähtävänä. Ei auta että sanot jollekkin virkavallan jäsenelle että tämä tapahtui vuosi sitten ja että kun keskustelupalstalla ohjattiin tekemään näin. Keskutelkaa yhdessä ammatti auttajan kanssa kasvotusten. Ei pelkästään sinun kirjoittelujen perusteella. Vaan molempia kuunnellen.

        Virkavallan jäsenelle? En mä oo menossa tästä mihinkään poliisille todellakaan, kun en itse tuota raiskauksena pidä edea. Kiinnostaa vaan, että pitääkö muut ja että tapahtuuko tuollaisia erehdyksiä muidenkin suhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö miehesi tai poikakaverisi että kyselet täällä. Tai oletko näyttänyt näitä keskusteluja hänelle. Sitten se ei ole enää kiiltokuva seurustelua jos et niin tee vaan toisen selän takana.
        Anteeksi nyt kommenttini mutta mielestäni on näin. Keskustelkaa livenä,ei täällä.

        Kyllä on tietoinen asiasta. Ja hänen kanssaan ollaan kyllä asiasta keskusteltu paljon.


    • Anonyymi

      Minä seurustelin naisen kanssa joka oli oikeasti raiskattu, hän oli ollut bileissä jonkun miehen kanssa jota tapaili ja hän raiskasi.
      Hän keskellä yötä pakeni sieltä kaverin kyydillä, jälkikäteen syytti itseään.
      Me olimme seurustelleet ennen tuota tapahtumaa ja palasimme yhteen tuon jälkeen, häntä ahdisti läheisyys ja seksiin ei pystynyt kun vahvassa humalassa.

      Tämä raiskaus tapahtui pohjoisissa, pari kertaa riitojen aikana otin tämän esiin ja syytin esimeriksi että hän oli parempi tyttöystävä sille miehelle tai että hän on jakanut itseään pohjoista myöten.

      • Anonyymi

        Hänet oli aikaisemmin raiskattu jo kolmetoista vuotiaana:(


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On minuun työnnytty väkisin, vaikka siis kielsin... Pari kertaa näin käynyt. Molemmilla kerroilla sain orgasmin, joten ei se raiskaus ollut.

    • Anonyymi

      U­u­s­i s­­­ek­­si­tea­­tteri ava­utuu Suome­en! Ku­­tsu­mme kai­­kki­­. Il­moit­­­tau­­­tum­­­ine­n ry­­hmäämm­e tä­­äl­­l­­ä 👉 http://1lingo.com/H/Y3p4K1

    • Anonyymi

      Ihan älytöntä nykyisin. Ensin mies otetaan sisään ja annetaan työnnellä ja kun mäĺli on lentämässä sanotaankin yhtäkkiä ettei nyt käykään. Jos mulle kävisi noin niin saattaisin aamulla kysellä mikä tuli ja sanoisin että se oli tässä. Jos tuossa tilanteessa ei ole mitään elimellistä vaivaa, muuta kuin ettei yhtäkkiä haluakaan, vaikka muna on jo jyystyänyt pitkään sisällä niin ei tartte enää selitellä mulle.

      • Anonyymi

        Tässähän ei tuollaisesta ollut kyse. Aloituksessa mainitsin, että dildoa käytettiin tuolla hetkellä. Ja jos sun on pakko saada tietää, niin vaihdettiin tuon aloituksessa mainitun tilanteen jälkeen asentoon, jossa mulla ei ollut epämukava olo ja annoin miehen jatkaa vielä omalla kyrvällä ja laueta. Ja täysin omasta tahdostani, eli sitä en myöskään pidä minään raiskauksena. Eli ymmärsit kyllä tämän keskustelun nyt väärin.


      • Anonyymi

        Ei ihme että et saa ikinä naista kun ajattelet vain omaa pientä piliä, syyllistyisit urpo tuolloin raiskaukseen.


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kuts­­um­­­me sinu­t kä­­ym­­­ään u­udess­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://allyak.com/H/P3b7P2

    • Anonyymi

      Parhaiten saat varman vastauksen, ja tuhdin tukun kahisevaa, sepittämällä rikosilmoituksen.

      • Anonyymi

        Enpä ole mitään tuollaista vailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole mitään tuollaista vailla.

        Niin, se kuitenkin on aina yksi mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se kuitenkin on aina yksi mahdollisuus.

        Sinun mielestäkö tuo oli raiskaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäkö tuo oli raiskaus?

        Kyllä se Suomessa on, melkein mikä vain mitä nainen sepittää on raiskaus, viimeisenä josta on uutisoitu taitaa olla: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18313232/topi-ronnin-tulevaisuus-pilattu-quotraiskauksenquot-takia jossa sepitteen mukaan jääkiekkoilija olisi raiskannut sormellaan.

        Olisi mielenkiintoista tietää paljon vastaavanlaisia oikeusmurhia Suomessa tehdään, siis sellaisia ei lainkaan uutisoida joissa tavismies heitetään vankilaan sepitteen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se Suomessa on, melkein mikä vain mitä nainen sepittää on raiskaus, viimeisenä josta on uutisoitu taitaa olla: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18313232/topi-ronnin-tulevaisuus-pilattu-quotraiskauksenquot-takia jossa sepitteen mukaan jääkiekkoilija olisi raiskannut sormellaan.

        Olisi mielenkiintoista tietää paljon vastaavanlaisia oikeusmurhia Suomessa tehdään, siis sellaisia ei lainkaan uutisoida joissa tavismies heitetään vankilaan sepitteen perusteella.

        Topi Rönni kylläkin raiskasi ihan oikeasti, muija oli sanonut ettei halua enempää ja Topi oli vastannut jotta "kyllä haluat" ja jatkanut touhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se Suomessa on, melkein mikä vain mitä nainen sepittää on raiskaus, viimeisenä josta on uutisoitu taitaa olla: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18313232/topi-ronnin-tulevaisuus-pilattu-quotraiskauksenquot-takia jossa sepitteen mukaan jääkiekkoilija olisi raiskannut sormellaan.

        Olisi mielenkiintoista tietää paljon vastaavanlaisia oikeusmurhia Suomessa tehdään, siis sellaisia ei lainkaan uutisoida joissa tavismies heitetään vankilaan sepitteen perusteella.

        Tuossa tapauksessa tyttö oli todistettavasti juhlissa tanssinut kiekkoilijan kanssa sekä mennyt istumaan kiekkoilijan syliin sekä suudellut kiekkoilijaa. Näillä perusteilla kolahti vankeusrangaistus.

        Samaa tapahtuu baareissa yms, joka ilta. Miesten kannattaa harkita onko iloinen puolituntinen tytön kanssa jopa kuuden vuoden vankeusrangaistuksen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topi Rönni kylläkin raiskasi ihan oikeasti, muija oli sanonut ettei halua enempää ja Topi oli vastannut jotta "kyllä haluat" ja jatkanut touhuja.

        Sormi ei ole raiskauselin.

        Koko tarina on tytön kertomus/sepitelmä, koska tuomari hylkäsi Topin kertomuksen, on käytäntönä että näissä sepitelmätapauksissa "oikeus" aina hylkää miehen kertomuksen ja aina pitää naisen kertomusta luotettavana ja johdonmukaisena ja uskottava. Mies ei pelkästään ole lainsuojaton näissä tapatauksissa vaan saaliselän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormi ei ole raiskauselin.

        Koko tarina on tytön kertomus/sepitelmä, koska tuomari hylkäsi Topin kertomuksen, on käytäntönä että näissä sepitelmätapauksissa "oikeus" aina hylkää miehen kertomuksen ja aina pitää naisen kertomusta luotettavana ja johdonmukaisena ja uskottava. Mies ei pelkästään ole lainsuojaton näissä tapatauksissa vaan saaliselän.

        Et voi olla tosissasi. Se on aivan sama mitä sinne pilluun työntää, jos se työnnetään vasten toisen tahtoa niin raiskaus se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormi ei ole raiskauselin.

        Koko tarina on tytön kertomus/sepitelmä, koska tuomari hylkäsi Topin kertomuksen, on käytäntönä että näissä sepitelmätapauksissa "oikeus" aina hylkää miehen kertomuksen ja aina pitää naisen kertomusta luotettavana ja johdonmukaisena ja uskottava. Mies ei pelkästään ole lainsuojaton näissä tapatauksissa vaan saaliselän.

        Sinä voit raiskata kyllä peniksellä, sormilla, suulla tai vaikka esineillä. Miten tyhmä oikein olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit raiskata kyllä peniksellä, sormilla, suulla tai vaikka esineillä. Miten tyhmä oikein olet?

        Tuon tyypin mielestä se ei varmaan myöskään ole pahoinpitely, jos lyö vaikka paistinpannulla toista päähän kun se ei ollut "lyöntiväline" niin kuin vaikkapa nyrkki tai nyrkkirauta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi. Se on aivan sama mitä sinne pilluun työntää, jos se työnnetään vasten toisen tahtoa niin raiskaus se on

        Rikoslakiin lisätyt sannapykälät määrittävät tarkasti mitkä ovat ne tapahtumat joita rikoslaissa tulkitaan käsitteen "raiskaus" mukaan. Ja sormi ei ole sellainen elin jolla ovi raiskata.

        E.m. pykälillä ei ole mitään yhtymäkohtaa siihen mitä raiskaus oikeasti tarkoittaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vittu mitä skeidaa ap:n tarina.

      Eikö ihmisillä ole enää nykyään lainkaan omia aivoja ja arvostelukykyä?

      En tajua mikä hemmetin ongelma tästäkin on tehty, yli vuosi ihmetellään täysin olematonta tilannetta jossa ei ole ollut yhtään mitään. Tuntuu että koko jutun täytyy olla trollausta tai sitten ap:n kundikaverin olisi pitänyt vaihtaa likkakaveri sellaiseen jolla on omat aivot.

      Täällä Suomessa ollaan 7 x putkeen maailman onnellisimpia vaikka kaikki on oikeasti täällä täysin päin persettä. Ongelmia on joka asiassa mutta kaikki aika haaskataan tällaisten tyhjänpäivästen asioiden vatvomiseen kuten ap.

      Onko ihmisiltä vienyt järjen koronarokotteet vai se että kaikki ajattelu on ulkoistettu nettiin ja valmiiksi tarjoiluun propagandaan?

      • Anonyymi

        Eipä sulla näytä olevan. Pelkästä provosta vedät herneen nenääsi.


    • Anonyymi

      Mielesäni et ole raiskattu, teillä oli vaan kommunikaatiokatkos. Minä olen olen raiskannut ex. avovaimoni. Avaanpa sen tähän.
      Naistani kiihotti tulla väkisin oletuksi ja toteutimme erilaisia fantasioita siihen liittyen. Näistä leikeistä yksi oli, että otan hänet väkaisi, vaikka hän huutaa, että ET KOSKE MINUUN. Näitä leikkejä jatkui ihan hyvällä menestyksellä aikansa. Sitten eräänä iltana olin sillä tuulella ja naiseni ei ollutkaan.
      Meille tuli totaalinen kommunikaatiokatkos, koska EI tarkoitti meidän leikeissä, että yritä vään kovempaa saadaksesi minut.
      Vahvempana heittelin hänet sängylle, pistin rautoihin ja panin väkisin, kuten luulin olevan tarkoitus. Sitten hän itki ja sanoi, että sinä raiskasit minut oikeasti. Hän sanoi kiihottuneensa, mutta ei olisi halunnut sen menevän näin sillä kertaa. Hän olisi halunnut vaniljaseksiä sillä kertaa.
      Olin todella hämmentynyt ja itkettiin yhdessä väärinymmärrystämme. Sovittiin sitten turvasana, joka katkaisee leikin heti, jos toinen ei halua sen menevän niin. Tuon jälkeen nuo leikit jäivät vähemmälle ja meidän parisuhdekin meni rikki, tosi enimmäkseen muista syistä.
      Tuosta olen ottanut opikseni, että kumppanin kanssa pitää olla jokin turvasana, joka ei millään tavalla liity fantasian toteuttamiseen. En halua enää oikeasti raiskata ketään, mutta toki otan väkisin naisenni hänen niin halutessaan.

      • Anonyymi

        Rikoslain mukaan on kerrottu tapahtuma, jos todella tapauhtui, raiskaus.

        Suomen oikeuslaitoksen mukaan mies on rikollinen siinäkin tapauksessa, että naisen kertomus on pelkkää sepitettä.


    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­­ek­si­tea­tteri ava­utu­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­mme kai­kk­­­i­. Ilmo­­­it­­tau­tum­­­inen ry­­hmä­­ämm­e tä­ällä 👉 http://aram-us.com/H/L3w4E9

    • Anonyymi

      Olin 20v ja tyttöystävä oli 17v, hän oli juonut paljon ja itse en yhtään, häntä alkoi huippaamaan ja meni vessaan kun oli huono olo.
      Hän oli tässä vaiheessa jo alasti suihkun jälkeen.
      menin vessaan kun hän oli siellä ja aloin hieroa pakaroita ja työnnyin hänen sisäänsä kun hän nojaili pönttöön, en kysellyt lupia.
      aamulla ei muistanut mitään.

      • Anonyymi

        Laukean myös hänen sisäänsä ja ohjasin sitten suihkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukean myös hänen sisäänsä ja ohjasin sitten suihkuun.

        En nyt tiedä teinkö tuossa rikoksen.


    • Anonyymi

      Tulipa mieleen nuoruudestani eräs tyttö joka osoittautui todella oudoksi. Oltiin sängyssä silloin tällöin, mutta ihan kuin olisi ollut mulla jokin etiäinen että tässä suhteessa ei ole kaikki kohdallaan. Kun en sitten halunnut jatkaa suhdetta monestakin syystä, niin hän uhkasi kertoa vanhemmilleen että olen ottanut hänet väkisin. Onneksi pääsin hänestä eroon kunnialla. Ihan heti en luottanut kehenkään naiseen. Miehellä ei ole tällaisessa tapauksessa oikeusturvaa. Tätä mieltä olen.

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­umme sinu­t kä­­ym­­­ään u­­ude­­­ssa cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­­joona! 👉 http://alegroup.info/H/I7c0T2

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe