Keskustelua enkelien kanssa

Anonyymi-ap

On olemassa kahdenlaisia enkeleitä

😇 Jumalan enkeleitä
👹 Saatanan enkeleitä, demoneita

• Keskustellaanko silloin enkelien kielillä ja mitä neuvoja saadaan enkeleiltä ?
• Oletko nähnyt enkelin, kerro kohtaamisesta ?
• Puhuiko enkeli silloin kielillä ja vastasitko kielillä ?

33

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamatussa hyvät enkelit puhuvat ihmisten ymmärtämällä kielillä ihan samalla tavalla kuin järkevät ihmiset puhuvat.

      Paavali mainitsee yhdessä kohtaa puhumisen "enkelien kielillä " Korintossa.

      Sillä hän viittaa saatanan enkelin puheeseen ja Delfoin oraaakkelin kielillä puhumiseen "glossolaliaan", mikä henki yritti tunteutua seurakuntaankin hurmoskielien muodossa.

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      • Anonyymi

        Saatana vei Paavalin Damaskon kaupungissa tehdyn kasteen jälkeen Arabian erämaahan kolmeksi vuodeksi kiusattavaksi ja antoi hänelle erilaisia ilmestyksiä ja näkyjä, joita hän ei voinut torjua.

        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        KIng James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana vei Paavalin Damaskon kaupungissa tehdyn kasteen jälkeen Arabian erämaahan kolmeksi vuodeksi kiusattavaksi ja antoi hänelle erilaisia ilmestyksiä ja näkyjä, joita hän ei voinut torjua.

        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        KIng James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Paavalin saama Saatanan enkeli johti Paavalin lopulta menemään Roomaan teloitettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Paavalin saama Saatanan enkeli johti Paavalin lopulta menemään Roomaan teloitettavaksi.

        Mikäli Paavali olisi pitänyt kiinni Jumalan käskyistä ja laista, niin Jumala olisi antanut hänelle ja kaikille meille muillekin lupauksensa mukaisesti pitkän iän siunauksen.
        Jumala pitää sen, mitä on sanassaan luvannut.

        1. Kun. 3:14

        "Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana vei Paavalin Damaskon kaupungissa tehdyn kasteen jälkeen Arabian erämaahan kolmeksi vuodeksi kiusattavaksi ja antoi hänelle erilaisia ilmestyksiä ja näkyjä, joita hän ei voinut torjua.

        " Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."

        KIng James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        Kun Paavali kohtasi Jeesuksen, hän joutui todella nöyrtymään ja antautumaan muiden talutettavaksi sokeutumisen tähden.

        Paavali (noin 3–64, lat. Paulus, kreik. Παύλος, Pávlos) oli Uuden testamentin mukaan varhaiskristillinen teologi ja lähetyssaarnaaja. Häntä pidetään apostolina, vaikka hän ei koskaan tavannut Jeesusta henkilökohtaisesti.

        Pitäis kirjoittaa totuutta ja puhua totuutta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Paavalin saama Saatanan enkeli johti Paavalin lopulta menemään Roomaan teloitettavaksi.

        Paavali (noin 3–64, lat. Paulus, kreik. Παύλος, Pávlos) oli Uuden testamentin mukaan varhaiskristillinen teologi ja lähetyssaarnaaja. Häntä pidetään apostolina, vaikka hän ei koskaan tavannut Jeesusta henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­y­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Noilla herjaavilla johtopäätöksillä ei ole mitään tekemistä enkeleiden kanssa.

      Enkeleitä ja saatanoita kohtaa koko ajan elämässä.

      Niillä on ihmishahmo.

      • Anonyymi

        Täyttä potaskaa.
        Ihmiset eivät ole enkeleitä.
        Saatanoita ei ole useita.


    • Anonyymi

      Just niitä enkeleitä. Ne on hyviä pahalla tai pahoja hyvällä. Jotkut niistä on vaan pahoja, etenkin tää päällikkö. Keskustele mulle päällikkö sillä sun omalla kielellä tai älä keskustele ollenkaan.

    • Anonyymi

      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

      • Anonyymi

        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        -pastoreita
        -evankelistoja
        -profeettoja
        -kielillä puhujia
        -ihmeparantajia
        -kaatajia
        -sielunhoitajia
        -jalanvenyttäjiä
        -ystäväpalveluita
        -rukouspalveluksia
        -testamentin metsästäjiä

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        -pastoreita
        -evankelistoja
        -profeettoja
        -kielillä puhujia
        -ihmeparantajia
        -kaatajia
        -sielunhoitajia
        -jalanvenyttäjiä
        -ystäväpalveluita
        -rukouspalveluksia
        -testamentin metsästäjiä

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

        -testamentin metsästäjiä

        Jehovat:)
        Nämä on kyllä siihen erikoistuneet amerikan lahkolle :))


    • Anonyymi

      Nimenomaan enkelit ja saatanat ovat ihmishahmoissa. Ja niiden tekeminen ja puheet kertovat siitä mistä on kyse. Jeesuskin sanoi että mene opetuslapsille, että mene edestäni saatana. Ei se tarkoita sitä, että ihminen itsessään olisi saatana, vaan jos hän käyttäytyy huonosti tai väärin, on saatanan ottanut hänestä vallan. Jos ihminen herjaa, parjaa ja aiheuttaa uskossakin vain pahennusta, on hän saatanan vallassa. Jos taasen ihmisessä on hengen hedelmät kirkkaana läsnä, ilon, rauhan ja rakkauden merkeissä, niin hän tuntuu enkeliltä.

      • Anonyymi

        Enkelit eivät ole ihmishahmossa.
        Voiko kielillä keskustella kaksi helluntailaista keskenään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkelit eivät ole ihmishahmossa.
        Voiko kielillä keskustella kaksi helluntailaista keskenään ?

        Pahat enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä, siksi ne häiritsevät ihmisen tasapainoelintä ja kaataa ihmisen selälleen tajuttomaksi lattialle ja ottaa ihmisen äänielimet haltuunsa "kielillä puhuminen".....erilaisten ihmeiden tekeminen, mitä hellarit tavoittelee.

        Ilm. 16:14 "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkelit eivät ole ihmishahmossa.
        Voiko kielillä keskustella kaksi helluntailaista keskenään ?

        Enkelit eivät ole ihmishahmossa.

        Apostolien aikana näytti siltä, että oli itsestään selvää ajatella enkelien toimivan ihmisten hyväksi. Kun Pietari oli vapautunut vankilasta ja koputti ovelle, missä veljet asuivat, ja tyttö, jonka piti avata ovi, vakuutti, että siellä oli Pietari, niin he sanoivat: ”Se on hänen enkelinsä!” Apt. 12:15. Tämä oli siis heidän ensimmäinen ajatuksensa.


    • Anonyymi

      Kyllä enkelit ja saatana ovat ihmishamoissa. Myös Jeesus. Sen mitä olette tehneet yhdestä näistä pienimmistä, olette tehneet minulle.

      Ja kun Saulus sapattikiihkossaan vainosi alkuseurakuntaa ja Jeesus ilmestyi hänelle, niin ei häneltä kysytty, että mitä oikein touhuat, miksi jahtaat ihmisiä, jotka eivät vietä sapattia, vaan Jeesus kysyi häneltä että miksi vainoat Minua. Saulus oli siis vainonnut Jeesusta kun oli vainonnut alkuseurakuntalaisia.

      Se mitä ihmisessä kohtaa, Jeesuksen, enkelin tai saatanan riippuu ihmisen teoista ja sanoista. Pahoissa jutuissa teoissa, herjoissa ja parjaamisessa vaikuttaa saatana ja kun ihminen tuo esille hyvää, hänessä vaikuttaa Jeesus ja enkelit.

      Aivan selkeä ja selvä juttu seurata elämää ja sen touhuja ihmisten keskellä ja heidän juttujaan.

      • Anonyymi

        . Sen mitä olette tehneet yhdestä näistä pienimmistä, olette tehneet minulle.

        Tosi törkeetä irroitaa tämä lause..!


    • Anonyymi

      Saakohan aloittaja hoitoonmeno kehoituksia?

    • Anonyymi

      Kun otetaan "miestä väkevämpää", keskustelu oletushahmojen kanssa käy jouhevasti.

    • Anonyymi

      Hurmosta voi verrata juopumiseen.
      Juopuminen voimahenkien vaikutuksesta.

      • Anonyymi

        Kaikki enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä, ei niillä mitään fyysistä ruumista ole.

        Pahat enkelit ovat henkiä, jotka tulevat ihmisen sisälle asumaan.

        Enkelillä ei ole fyysistä ruumista, siksi niitä ei voida kastaa vedestä ja Hengestä, vaikka ne uskovat Jeesukseen

        Matt. 12:44

        Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.

        Luuk. 11:24

        Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.


    • Anonyymi

      Alkuseurakunnasta asti Pyhää Henkeä on pilkattu ja väheksytty. Ei sitä ole pidetty oikeana uskona että uskoo Pyhän Hengen olevan totta ja uudessa liitossa pelastuksen sinetti. Varsinkin harhaoppiset näkevät että usko on omien omituisen höpötysten kanssa painiskelua ja kinastelua asioista millä ei ole mitään merkitystä mihinkään.

      • Anonyymi

        helluntailaisuus on villitsevien hurmoshenkien synnyttämä uskonlahko, paha eksytys ja heresia


    • Anonyymi

      Oikeana Helluntaina oli OIKEA Pyhä Henki ja siellä EI puhuttu glossoliaa.
      Uushelluntaina Azusassa puhuttiin glossoliaa ja kaadettiin ihmisiä.

    • Anonyymi

      Satuolentoihin ei kannata uskoa.

      • Anonyymi

        Mutta herjata niitä kannattaa. Tai oikeastaan usko on sitä ,että herjataan toisten satuolentoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta herjata niitä kannattaa. Tai oikeastaan usko on sitä ,että herjataan toisten satuolentoja.

        Ei olemattomia kannata herjata. Ei myöskään olemattomiin uskovia. He ovat avun tarpeessa, eivät herjausten.


    • Anonyymi

      Mistä päättelet, että on olemassa vain kahdenlaisia?

    • Anonyymi

      Työ puhutte paskaa kielillä puhumisista !
      Luuletteko,että enkeli ei osaa puhua Suomea tarvittaessa?
      Miten ootte typeriä,he kyllä osaa auttaa meitä vaikka puhuisimme kuu kieltä.
      Miksi te teette siitä numeron jostain enkeli kielestä?
      En ymmärrä teitä..

    • Anonyymi

      Enkelit eivät välitä Jeesuksesta eivätkä siteeraa Ramattua. Antakaa enkelien olla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      263
      3073
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      395
      1947
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      69
      1856
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1599
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1355
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      290
      1111
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1017
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      978
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      898
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      885
    Aihe