Tää joku satu kesäinen elelee jossakin satumaailmoissa.. 200 euroa 30min tapaamisesta.. Leiju sinne vaan... Vai laitanko numeron ja nimen ruutuun..?
No huh huh..
5
683
Vastaukset
- Anonyymi
Jotakin rikasta kokoomukseelta tälläkin kusetetaan... Ajele pihaan citymaasturilla.. ; )
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alegroup.info/H/D2t7N2
- Anonyymi
Vedä köyhä käteen vaan kun ei kelan rahasi riitä pilluun!
- Anonyymi
Osui ja upposi.. Oletko kenties poikaystävä..? Ei kukaan maksa Ladasta Mersun hintaa, tajutkaa se jo viimeinkin... 200.. Uskomatonta... Muuten, Kela on täysin tuntematon käsite, päinvastoin, kun sinulle.. Menkäähän kiltisti sinne jonon jatkoksi, kun ei löytynytkään sitä 200 euron hölmöä.. Mieli tekisi teille vähän nauraa, mutta sääliksi käy moisia.... ; ))
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://arara-ik.com/H/O8k1M7
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759