Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pissa housussa kiihottaa

Sari

löysin webistä tarinoita joissa pissitään housuun. alkoi kiehtoa ajatus siitä, miltä tuntuisi tehdä se tahallaan. joskus ravintolassa on vahingossa päässyt lirahtamaan. onneksi niin että vain pikkarit ovat kastuneet. jotenkin on jännän tuntuista kun on pissa housussa ja kukaan vieressä ei osaa arvata mitään... jännältä tuntuu myös se, ettei tämän ikäinen tyttö enää "saisi" pissata housuun. pikkarit kastuu pelkästä ajatuksesta että antaisin vaan tulla, vaikkapa tiukat farkut jalassa. voisi olla mukavaa hieroa vähän pissasta märän tummuneen lämpöisen denimin läpi.... onko kenelläkään omia kokemuksia?

15

10195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hate

      ei tuossa ole mitään kipeää. Hyvä tee miltä tuntuu!

    • urea iacta est

      joku voi kiinnittää huomiota hajuun.

    • Ukonryökäle

      Ei se mun mielestä oo sairasta tai outoa. En kyllä itse oo testannu tuommoista. Tosin haluaisin kokeilla naisen kanssa pissaleikkejä. Tai oikeastaan; haluaisin vain ehkä nähdä kun nainen pissaa... :S

      • "RD"

        Nyt sä oot löytäny jotain tosi siistii... älä vaan kadota sitä, tosta mäkin oon aina haaveillut, ja joskus kotonakin kokeillut, mut tekis kyl mieli tehä se jossain yleisellä paikalla, vaiks pitkän takin suojissa..oisko mitää...?


    • sekin

      Hetken aikaa lämmittää jos et miestä saa pöksyihisi.

      • Jasmin 24

        Tykkään pidätellä pissaa aivan viimeiseen saakka
        kun olen esim.viihteellä ja sitten kiemurrella vessajonossa ja jutella pissahädästä samalla kun jo eka lirahdus on housuissa...


      • nautinto siirtää vessaan menoa
        Jasmin 24 kirjoitti:

        Tykkään pidätellä pissaa aivan viimeiseen saakka
        kun olen esim.viihteellä ja sitten kiemurrella vessajonossa ja jutella pissahädästä samalla kun jo eka lirahdus on housuissa...

        Pidätättekö isompaa hätää, saatteko siitä nautintoa? Tuleeko kotoinen olo? Suurimpia nautintoja, tai ainakin elämän merkittäviä pieniä asioita?


      • jore
        Jasmin 24 kirjoitti:

        Tykkään pidätellä pissaa aivan viimeiseen saakka
        kun olen esim.viihteellä ja sitten kiemurrella vessajonossa ja jutella pissahädästä samalla kun jo eka lirahdus on housuissa...

        kuin pissata farkkuhin julkisella paikalla.Paras kokemus pimeä ilta,mustat farkut ja bussipysäkillä tuntemattoman tytön vieressä.Annoin tulla hitaasti kaiken.


    • nasse

      en tiedä mitään kiihoittavampaa,kuin pissiä farkkuihin tai nähdä kun nainen pissii housuun.Ei siinä ole mitään pahaa.

    • jokunen

      Nyt ku luin näitä nii ihan huvikseen pissasin housuun

    • pissaMies

      ihanaa
      saisit pissata munkin housini märäksi

    • pissboy

      Mua kans kiihottaa pissiä housuun ja oon kyl tehnytkin sitä ihan julkisella paikalla.On kiva kun joku aivan tuntematon tyttö/nainen huomaa et mulla on pissat housussa(tiukat farkut)...Oon siis mies ja etin naista joka tykkää pissailusta.Voi ottaa yhteyttä s.postiin [email protected]

    • Epämukavaolo

      Ei haittaa. Mutta minusta se märkä olo on epämukavaa. Istuu sitten jonnekkin ja pissaset housut kastetelee kaikki paikat. Ei minista ole kivaa pissata housuille.

    • Anonyymi

      panin, tyttöä suikussa ja se synnytti sinne.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe