Ukrainan osuus Moskovan terrori iskussa on saanut lisää todisteita

Anonyymi-ap

Vaikka IS olisi ollut mukana terroriteossa on NATO ja Ukraina mitä todennäköisimmin taustalla tuossa iskussa.

24

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Läntiset sabotöörit surmasivat Kiinalaisia Pakistanissa, missä myös surmansa sai paikallisia.

      • Anonyymi

        Roskaa, kuten kaikki "informaatio" , mikä tulee Venäjältä.


    • Anonyymi

      Venäläiset on nyt kusessa isiksen ja oppositio n partisaanien kanssa.. ja kusta riittää jumiutuneen nukrainan ryöstöretken lisäksi .

    • Anonyymi

      Muutama päivähän niiden todisteiden tekemiseen ryssillä taas meni, ihan niin kuin Ukrainan natsienkin suhteen.

      • Anonyymi

        Ryssillä oli syylliset jo ennen kuin mitään oli edes tapahtunut. Kaikki ei-venäläiset ovat syyllisiä. Venäläinen on maailman törkein ja rasistisin herrakulttuuri.


    • Anonyymi

      Sinipukuiset henkilöt konserttisalissa olivat NATO:n agentteja jotka johtivat operaatiota?

      • Anonyymi

        Mitä jos niillä olisi ollut oranssia paidoissa? Olisiko ollut vielä pahempi.
        Näin eilen kaupungilla monta, jolla oli siniset farkut. FSB:n väkeä. Varma tieto. On se sininen kuitenkin niin harvinainen vaatteen väri tuo sininen.


      • Anonyymi

        He olivat liskoihmisiä, ja illuminaatin juutalaisia. Sininen väri viittaa suoraan siihen.


    • 1) Ilta-Sanomat ei ole tunnustanut osuuttaan iskuun.
      2) Aloittaja unohti todisteet.

    • Anonyymi

      Iskun takana on KIINA,
      KIINA OTTAA VIELÄ TÄMÄN VUODEN SISÄLLÄ Venäjän haltuunsa .

      • Anonyymi

        Malawi, sanon minä!


    • Anonyymi

      Iskun takana on aina nyrkki 🤣

    • Anonyymi

      Moskovan terrori-isku 22.3.2024

      Löytyy yhtymäkohta: Skull and Bones, also known as The Order, Order 322 or The Brotherhood of Death.

    • Anonyymi

      Aivopesu taas onnistunut trolleihin.

    • Anonyymi

      Britit&co sen taustalla on.
      Niinkuin on sen Ukrainan konfliktinkin takana.

      Ois siisti nähdä jos he saisivat terrorri-iskuja sinne teetänsä litkivälle sumusaarelleen.
      Ja niihän se show tulee menemäänkin.
      Sama juttu sen aremikan kanssa, näillä onkin paljon vihollisia ympäri maailman.
      Karma kick back.

    • Anonyymi

      Mikä on Isiksen seuraava kohde Venäjällä?

    • Anonyymi

      MOSKOVAN TERRORITI-ISKU
      -
      ON KYSEESSÄ PUHTAASTI SISÄISTEN RIITOJEN SELVITTELYYN LIITTYVÄÄ JA JUONTAA JO JUURENSA NEUVOSTOLIITON SORTO AJOILTA.
      -
      TÄLLÄ PYRITÄÄN VAIKUTTAMAAN VENÄJÄÄN JA HEIKENTÄMÄÄN LAAJENTUMISTA JA VALTAPYRKIMYKSIÄ. SAMALLA KUN SE PALVELEE MYÖSKIN KIINAN ETUJA JA VALTAPYRKIMYKSIÄ.
      -
      KAHDEN SUUREN KESKINÄISET VALTAPYRKIMYKSET AASIASSA KILPAILLA KESKENÄÄN, MYÖS PIENTEN VALTIOIDEN MUKANA OLO, ELÄVÄT TAUSTALLA, TOTTAKAI.
      SIITÄHÄN TÄSSÄ JUURI ON KYSYMYS, EIVÄTKÄ IHMISET OLE TYYTYVÄISIÄ KEHITTYNEESEEN TILANTEESEEN.
      UKRAINAN SOTA KAATAA SUUREN VENÄJÄN, ON HERKKUA KIINALLE TODELLAKIN.
      -
      KUN KÄYDÄÄN NÄIN SUURTEN ASIAIN PUOLESTA TOIMEEN , AINAHAN MUKAAN MAHTUU JA TULEEKIN SÖSSÖTTÄJÄ MUMMOTKIN, JOS SE PALVELEE HEIDÄNKIN EUA.
      NYKYÄÄN KAIKKI RAKENTAVAT ITSELLEE, VAIN YHTEISEEN HIILEEN PIENET RYHMÄT PUHALTAVA. ....HAAA.....HAAAA.....SE ON HEIDÄN ETU.
      -
      SANNA MARIN KUN 7 MILJARDIA LAHJOITTI ITALIAN JA ESPANJAN VALTIOIDEN TALOUDEN TUKEMISEEN......SANOI "TEIN HYVÄT KAUPAT"....HEE....
      ...HEEE.... ......JA JATKOI "SE ON SUOMEN ETU"........ .....OHO....
      MITEN SE SUU PANNAAN KUN ON VEKAA PALJON JA TEHTYÄ EI SAA TEKEMÄTTÖMÄKSI.
      -
      PITÄISI VÄHÄN KATSOA NENÄÄNSÄ PITEMMÄLLE, ETTEI VALTTAA ANNETTAISI KAIKEMAAILMA, TIKAAKTOREILLE, KOKONAISVALTASILLE HOMOILLE JA SAK...LAISILLE.
      SODANHAN NE SAATTAVAT JOPA SYTYTTÄÄ TERRORISTI-AALLOILLAAN JATKAISSAAN LOPUTTOMIIN.
      EIKÖ NYT MILLÄÄN VOIS VÄHÄN SOTIIKIN..... ...HEEE....HIII.....HEEE.......

    • Anonyymi

      Ja ilmoittivat siitä etukäteen....miksi??

    • Anonyymi

      Venäjän trolli toistaa Kremlin ohjetta syyttää kaikesta Ukrainaa.
      Fakta on, että Ukrainan osuudesta terrori-iskuun ei ole minkäänlaista viitettä - muualla kuin vainoharhaisessa Kremlissä.

    • Anonyymi

      ISIS ja Al Qaeda ovat lännen tiedustelupalveluiden perustamia, rahoittamia ja kouluttamia.

    • Anonyymi

      Moskovan terrori-isku oli Wagnerin kosto Putinille.

    • Anonyymi

      Hullu rutsainen russakka uskoo jo Iltasanomien toimittajien olleen Moskovan terrorihyökkäyksen takana. 🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe