USA:ssa myös afrikkalaistaustainen maahanmuuttaja voi menestyä

19

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian runsas sosiaaliturva passivoittaa tiettyjä ihmisiä, tottakai. USAssa on pikkupakko itse tehdä töitä, täällä Suomessa pärjää hienosti ilmankin.

      • Anonyymi

        Moni italaialaistaustainen italialainen menestyi USA:ssa todella hienosti kieltolain ajoista alkaen. Heistä tunnetuin lienee "huonakalukauppias" Alphonse Gabriel Capone.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Elon Musk on
      valkoinen kuin
      Lumikki. Puhut
      Täyttä räntää!

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Pelkkä matu afrikassa ja ameriikoissa.


      • Muskilla on melko valkoinen iho, estääkö se hänen olemasta afrikkalaisyntyinen? Vastaavasti, estääkö musta iho ihmistä olemasta suomalainen? Kolmanneksi kysyn, että oletko rasisti?


      • Anonyymi
        tuttuM kirjoitti:

        Muskilla on melko valkoinen iho, estääkö se hänen olemasta afrikkalaisyntyinen? Vastaavasti, estääkö musta iho ihmistä olemasta suomalainen? Kolmanneksi kysyn, että oletko rasisti?

        Mikä on rasisti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on rasisti?

        Esimeriksi ihminen, joka epäilee toisen syntyperää ihonvärin perusteella. Ei vaikkapa usko, että Elon Musk on afrikkalaissyntyinen, koska hänellä on muka väärä ihonväri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on rasisti?

        Kuka tahansa, joka ei kannata maahanmuuttajien etuoikeuksia.


      • Anonyymi
        tuttuM kirjoitti:

        Esimeriksi ihminen, joka epäilee toisen syntyperää ihonvärin perusteella. Ei vaikkapa usko, että Elon Musk on afrikkalaissyntyinen, koska hänellä on muka väärä ihonväri.

        Mulla ei olisi
        asennevammaa, jos
        olisin syntynyt värisokeana.
        Mutta värisokeaa syrjitään
        kun katsotaan,että siitä on
        haittaa joissakin töissä.


    • Monikulttuurisuus on haastava asia toteutettavaksi, mutta USA:ssa se on aika hyvin onnistunut. Niin afrikkalaiset kuin aasialaisetkin maahanmuuttajat voivat menestyä siellä, kuten Obama ja Musk afrikkalaistaustaisista.
      Mutta eipä monokulttuurikaan aina tuota onnistumista. Haitissa rasistit karkottivat aikoinaan eurooppalaiset maahanmuuttajat maasta pois. Eipä ole monokulttuuri menestynyt siellä.

      Ja sanottakoon vielä, että afrikkalaistaustainen Elon Musk on hyvä mallitapaus, jos haluaa paljastaa antirasiteina esiintyviä rasisteja.

      • Anonyymi

        "Toteutettu"?
        Sitä mitenkään ole toteutettu. Sitä on silloin, kun jossain on useiden kulttuurien edustajia paikalla. Suomi on monikuttuurinen valtio, täällä on savolaisia, karjalaisia, hämäläisiä, ja somalialaisia ja niin edelleen.


    • Anonyymi

      Usassa jokaisella on mahdollisuus menestyä, jos löytyy kykyä ja on oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

      Usassa on todella paljon maahanmuuttajia ja muuttovirtaa tuntuu tulevan ympäri maailman. Kiinnostavaa olisi tietää, miten ei menestyvät pärjäävät Usassa. Siellähän ei ole Suomea vastaavaa Kelaa ja yhteiskunnan tuet (esim työtyömyys tuki) eivät ole kuin 10 viikkoa (riippuu osavaltiosta). Lisäksi esim terveydenhuolto on maksettava itse, eikä sitä maksa yhteiskunta.

    • Anonyymi

      Ja kaikkien pitäisi sitten olla tuollaisia pohattoja. Kuka ne paskaduunit sitten tekisi?

      • Anonyymi

        maahanmuuttajat, tietysti.
        T: intersektionaalinen feministi.


    • Anonyymi

      Ihminen on sen maalainen kuin tuntee itse olevansa, ei sen maalainen kuin muut sanovat.

    • Mistäpä tuollaiset ajatukset kumpuavat, siitäkö rasismin paljastumisesta? Eihän minua haittaisi, jos afrikkalaistaustainen maahanmuuttajamiljardööri työllistäisi tuhansia suomalaisia Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1820
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      235
      1590
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      90
      1504
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe