Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä, naiset tykkäisitte?

Anonyymi-ap

Tässä T. Enbuske kertoo näkemyksensä mies-nainen -parisuhteesta, kuinka miehen hänen mielestään tulisi käyttäytyä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000010320148.html :

>>Tuomas Enbusken mielestä miehen tulisi maksaa treffeillä ravintolalasku.

Satu Äijälä
5:30
– INHOAN sellaista mieskuvaa, että ulistaan naiselle. Mielestäni se on epämiehekästä. Totta kai mies voi näyttää heikkoutensa, mutta mies voi näyttää heikkoutensa ainoastaan siellä, missä muut miehet eivät sitä näytä, täräyttää juontaja ja toimittaja Tuomas Enbuske, 46, Miesten vuoro puhua -podcastissa.

Enbuske keskustelee aiheesta Tuomo "Veli Koo" Kasasen luotsaamassa podcastissa, jossa julkisuudesta tutut miehet puhuvat miehuudesta ja elämästään.<< ... ...

Itselläni oli monessa suhteessa, etenkin henkisesti kuin fyysisestikin turvaton lapsuus ja nuoruus sekä pitkästi alkava aikuisuuskin. Tämä turvattomuus kasvatti itseni ottamaan itse vastuuta eri elämäntilanteistani: minun itseni oli ne hallittava, minun piti olla ohjaimissa.

Sitä erilaisissa "seurustelusuhteissa" tuli tavattua monenlaista mieshenkilöä, pääasiassa eritasoisia, nk. renttuja. Jos tällaisen päästi elämänsä ohjaimiin, eli luotti häneen, saattoi käydä hyvinkin huonosti.

>>INHOAN sellaista mieskuvaa, että ulistaan naiselle.<< Niin inhoan minäkin. Mutta tuo "säälittävä ulina" ei välttämättä perustukaan heikkouteen, vaan saattaa olla kiero keino. Hamassa nuoruudessani tuli tutuksi mm. muuan nk. "irwin-goodman"-ulisija-hahmo. Luojan kiitos, tuon hyypiön hautakivi on jo aikaa löytynyt Honkanummelta. Tuollaisessa tyypissä ei todellisuudessa ole mitään "hauskaa". Toivottavasti joku tappoi hänet, niin sai mitä ansaitsi.

Niinpä opin siis vaistomaisesti ottamaan itse ohjakset käsiini. Jonkinlaisen määrätietoisen "äidin" roolin.

Enbusken kanssa en pärjäisi. Epäilemättä hyvä ja luotettava mieshenkilö, jos puheisiinsa on luottaminen. Mutta, voiko miehen puheisiin koskaan täysin luottaa? Hirvittää ajatuskin, että mies pääsisi (yksin) sanelemaan nk. kaapin paikan.

Jos mies haluaisi maksaa puolestani ravintolalaskun, no, olisihan tuo plussaa, herättäisi kyllä kunnioitusta. Mutta varuillaan tulee naisen silti aina olla. Vaistota edeltä sen seuraava siirto. Ei päästää yhtään kukkona kiekumaan. 🌄>🐓
*

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😋 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe